heheee..siinä kunnon juoma!!
valkosipulikossua=)
7
4402
Vastaukset
- Misu
Ihanaa.... lähe treffeille.... ;)
- vanha valkosipulisti
Armas J.Pulla kirjoitteli aikoinaan "humoorikirjoja" Ryhmy ja Romppanen. Niissä ryypättiin lääkkeeksi sipuliviinaa. Aikalaisten kirkasviinapulloon oli pilkottu tavallista sipulia mausteeksi. Viikon seisottamisen jälkeen varmaaan maku irtosi. Voisi toimia tänäänkin. Kossupullo puolilleen valkosipulimurskaa ja viinaa päälle, korki kiinni ja viikon odotus. Siitä sitten lasillinen pari naamariin ja suutelemaan.
- Kid Dracula
saako alkosta? vai pitääkö itse tehdä?
- Kainotuoksu
Perusliemenä oli litra votkaa. Kolme valkosipulia, kuorin kynnet. En pilkkonut vaan pistelin haarukalla reikiä. Reikien tekemisellä tuskin vaikutusta, luultavasti vain näköjutska :-)
Jätin satsin tekeentymään kolmeksi viikoksi (ei ollut helppoa aikaa).
Maku oli jumalallinen, myös muunlaisia kommennteja tuli... Ja ne kynnet, voi kyynel. Itse en voi seuraavan aamun tuoksua kommentoida, muut sitä kuvailivat infernaaliseksi. Muuten menee mukavasti ;-)- Anonyymi
Jos tuollaisen viinassa marinoidun kynnen työntäisi takapuoleen, niin nousisikohan päähän?
- Anonyymi
Vodkaa , 0.5l 4 isoa valkosipulinkynttä murskaten tai pilkkoen .3rkl sokeria. 1tl suolaa. anna tekeytyä 5vrk -- 10 vrk. Ravista välillä. Tässä paras Flunssan torjuja.. Kokemusta jo
50v .. Annos 3rkl vrk. tai tehosta ota 5RKL.. Apu sata varmaa. - Anonyymi
Edelliseen lisäys , tempaise raakana älä laimentele. Juo päälle mustana kahvi ....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211229
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283909- 43815
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html140589- 38547
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Kuolonkolari
Onko menehtynyt rekan ja henkilöauton kolarissa lähestymiskiellon saanut henkilö.9456