Moro talven jälkeen

DiRulla

Moro taas kaikille! Oma kausi alkoi tänään. LÄnsiväylää pitkin länteen ja vastista varmaan ziljoona metriä sekunnissa. Viime kaudella yli 1600 km, talvella yli 500 km sauvakävelyä ja lenkkeilyä, 40 kertaa punttisalia. Luulis, että kulkis, mutta niin vaan vartin päästä olin puhki kuin tyhjä rengas ja piti pysähtyä vetämään henkeä. On näköjään ihan omat lihakset rullaluistelulle :)))) Mutta olipa lasketella myötäisessä sitten takaisin. Sai oikein rauhassa hakea taas tyyliä. Tuplapush on vähän vielä arka, mutta sinnepäin. Hyviä rullisteluita kaikille. Hymyillään kun tavataan vauhdissa.

4

831

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvo ;)

vaihda tuo talvireeni luisteluhiihtoon,jo alkaa kulkea,omalla kohdalla tuli selkeä parannus.

• kännirulla

Luisteluhiihto tekee hallaa rullatekniikalle, kunnonkohotukseen suosittelen pertsaa!

• kulje

Ootko koskaan kysynyt keltäään hyvältä luistelijalta, onko tekniikkasi oikein. Itse luulin, että osaan, mutta eihän niin ollutkaan. Viimeistään toisen ottama video paljasti kaiken osaamattomuuden. Vaikka olisi parhaat mahdolliset keuhkot, tuhansia kilometrejä takana ja voimaa kuin pienessä kylässä, niin ei se kulje, jos meno on vain "mukamas oikein". Ja siellä punttisalilla voi tehdä luisteluun ihan omaa treeniä. Itse luistelen paljon Länsiväulällä kans. Hymyillään ja tsekataan toistemme tyyli.

• DiRulla

Olen videoinut omaa menoani pari kertaa ihan seuratakseni kuinka tyyli on kehittynyt. On minulla jonkinlainen käsitys siitä, missä kohtaa menee oikein ja missä väärin: Ulkosyrjäpuristus ("a-potku")suuntautuu vähän liian suoraan ja kääntyy vähän liian aikaisin takaisin ... asento pitäisi olla matalampi ja rohkeutta vähän enemmän. Mutta en halua tehde sitä virhettä, minkä tein aikanaan laskettelun kanssa eli pilasin nautinnon liian orjallisen opiskelun seurauksena. Mielummin vähän puutteellinen tyyli ja hauskaa kuin ei-hauskaa. Mutta joo, jossain vaiheessa pitää kyllä ottaa yksi tunti osaajalta, että saa vähän suuntaviivoja ja uusia ajatuksia. Nöyränä mennään, mutta hauskaa pitää olla. Eiköhän se kohta aukea tuo kone kunnolla :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      17
      2423
    2. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1271
    3. Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!

Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa
      Puolanka
      70
      917
    4. Miten suomalaiset miehet

On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää
      Ikävä
      135
      848
    5. Anna mulle vielä tilaisuus

näyttää kuinka susta tykkään.
      Ikävä
      45
      841
    6. Mitkä asiat tekevät

kaivatustasi vetovoimaisen?
      Ikävä
      59
      807
    7. Muistatko vielä

Missä nähtiin ensimmäisen kerran? Miehelle.
      Ikävä
      42
      786
    8. Eräs läheinen sanoi

Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.
      Ikävä
      44
      755
    9. Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä

– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe
      Perussuomalaiset
      164
      742
    10. Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)

Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis
      Sinkut
      130
      694
    Aihe