Maailmassa on valtavasti korkeasti koulutettuja ihmisiä, ns. tiedemiehiä. Koska poliitikot kaikkialla maailmassa pyrkivät talouskasvuun, on itsestään selvää, että tiedemiehet ovat todistaneet ikuisen talouskasvun olevan mahdollista. Ei kai niitä turhaan ole koulutettu suurin kustannuksin. Ilmasto ei muutu vaikka ilmaan päästeltäisiin CO2:sta kuinka paljon tahansa, eikä Maan muillakaan resursseilla ole mitään rajaa. Tämä on tieteellisesti todistettu. Täytyy olla koska: http://yle.fi/uutiset/talous_ja_politiikka/2009/04/tyoryhma_pohtimaan_talouskasvua_709490.html?origin=rss Tosin, jos minä olisin diktaattori ja näkisin ikuisen talouskasvun välttämättömäksi, se myös kasvaisi vaikka kasvattajat tukehtuisivat siihen. Se on yksinkertaista: kuormasta syöjät ripustetaan lyhtypylväisiin, ja vuosituotto käytetään työntekijäin toimeentuloon ja mitä jää yli, se käytetään tuotannon kasvattamiseen.
Vastaukset 1
- todellista
Valtioitten kultavarantoja ei ole. Raha on vain tieto tietokoneen näytöllä, joka on useimmiten lainarahaa ja on harvoin käteisenä. Tavarat ovat kertakäyttö tuotteita ja kiinteän omaisuuden arvo määräytyy vain hyvällä sijaintipaikalla. On suuri illuusio ja joukko huonompia mielikuvia talouskasvusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556