Rocky-kitarat 80-luvulla

onks kellään muistikuvaa?

Onko kellään minkäänlaista muistikuvaa Rocky-merkkisistä kitaroista joskus 80-luvulla? Ite en enää muista mitään sellasesta, en muuten olis edes muistanut omistaneenikaan sellasta mutta kun silmiini osui kuittiarkistoistani sellainen kuitti jossa olin musiikkikauppaan antanut vaihdossa sellaisen Rocky-skitan ostaessani sieltä Ibanez-sähkökitaraa. Itseasiassa en edes muista sitäkään oliko Rocky akustinen vai sähkökitara. Jos joku voisi virkistää muistiani ja vielä kuvien kera niin olisin kiitollinen.

6

877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ap.

      että kyseessä ei ole mikään kopio G.Harrisonin stratocasterista vaan tämä mun ex-kitarani on lienee ollut joku hyvin halpa kopio jostain...kun vaan muistaisi mistä. Kun en muista omistaneeni siihen aikaan muuta kuin Roland-kitaran, sekä mahdollisesti yhden akustisen kitaran sekä jonkun, ?-merkkisen yhden todella halvan Gibson SG-kopion, halpuus näkyi myös viimeistelyssä. Rockya en muista millään, ellei sitten liene juuri ollut tuo SG-kopio?

      • 1985

        Muistaakseni tuo oli halpa postimyynti kitara mm hobby-hall tms josta sai tilata joko pienen combon tai kitaran rokkipakettina pitkällä maksuajalla...


    • bgebb
      • ap.

        Onkohan missään kuvia josko Rocky olis tehnyt myös SG-kopioita? Alkaa nimittäin noiden kuvien perusteella vaikuttaa siltä että se omistamani kitara voisi hyvinkin olla se yks SG-kopio (huonolaatuinen). Tosin ei se siinä myyntivaiheessa enää mikään kitara ollut, minä kun "nokkelana" muutin sen jossain vaiheessa bassokitaraksi. ;D


    • docky

      aivan hirveitä vehkeitä.Veljellä oli eka kitarana tuollanen rocky en kyllä muista minkä mallinen mutta valkea se oli.Paska kitara.

    • Anonyymi

      Laitan tähän vasta nyt löytämääni ketjuun minäkin. Vasta nyt tuli semmoinen happoröyhtäys että Rocky-kitaramerkki tuli mieleen. Omani oli Les Paul kopio punaisena sunburstina. Vaihdoin virityskoneiston ja sain pysymään ihan hyvin vireessä. Käytin 09 kieliä. Mutta ne mikit oli muistaakseni sangen paskoja ja soundi oli kuin hikisestä pukukaapista jos tajuatte vertauksen. Siispä inssasin kolme tuplakela diMarziota muistaakseni koskapa Ace Frehley. Tätä teki kaveriporukassa muutkin jopa aitoon! Omani oli kyllä pommi joten sikälikin olis sopinut Kissin lavalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 120
      2483
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      65
      2287
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2021
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1717
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1638
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1452
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      15
      1393
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1383
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1367
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1292
    Aihe