Onko kellään minkäänlaista muistikuvaa Rocky-merkkisistä kitaroista joskus 80-luvulla? Ite en enää muista mitään sellasesta, en muuten olis edes muistanut omistaneenikaan sellasta mutta kun silmiini osui kuittiarkistoistani sellainen kuitti jossa olin musiikkikauppaan antanut vaihdossa sellaisen Rocky-skitan ostaessani sieltä Ibanez-sähkökitaraa. Itseasiassa en edes muista sitäkään oliko Rocky akustinen vai sähkökitara. Jos joku voisi virkistää muistiani ja vielä kuvien kera niin olisin kiitollinen.
Rocky-kitarat 80-luvulla
6
989
Vastaukset
- ap.
että kyseessä ei ole mikään kopio G.Harrisonin stratocasterista vaan tämä mun ex-kitarani on lienee ollut joku hyvin halpa kopio jostain...kun vaan muistaisi mistä. Kun en muista omistaneeni siihen aikaan muuta kuin Roland-kitaran, sekä mahdollisesti yhden akustisen kitaran sekä jonkun, ?-merkkisen yhden todella halvan Gibson SG-kopion, halpuus näkyi myös viimeistelyssä. Rockya en muista millään, ellei sitten liene juuri ollut tuo SG-kopio?
- 1985
Muistaakseni tuo oli halpa postimyynti kitara mm hobby-hall tms josta sai tilata joko pienen combon tai kitaran rokkipakettina pitkällä maksuajalla...
- bgebb
Googleta rocky kitara. Muusikoiden netissä ollut paljon juttua. Eli halpismerkki, joka tehnyt stratokopioita ja les paul -kopioita ainakin. Varmaan rocky nimi keksitty Suomen markkinoille. http://irc-galleria.net/view.php?nick=Fozziili&image_id=88318543 http://img90.imageshack.us/my.php?image=rockywk2.jpg http://muusikoiden.net/dyn/users/34976-n.jpg
- ap.
Onkohan missään kuvia josko Rocky olis tehnyt myös SG-kopioita? Alkaa nimittäin noiden kuvien perusteella vaikuttaa siltä että se omistamani kitara voisi hyvinkin olla se yks SG-kopio (huonolaatuinen). Tosin ei se siinä myyntivaiheessa enää mikään kitara ollut, minä kun "nokkelana" muutin sen jossain vaiheessa bassokitaraksi. ;D
- docky
aivan hirveitä vehkeitä.Veljellä oli eka kitarana tuollanen rocky en kyllä muista minkä mallinen mutta valkea se oli.Paska kitara.
- Anonyymi
Laitan tähän vasta nyt löytämääni ketjuun minäkin. Vasta nyt tuli semmoinen happoröyhtäys että Rocky-kitaramerkki tuli mieleen. Omani oli Les Paul kopio punaisena sunburstina. Vaihdoin virityskoneiston ja sain pysymään ihan hyvin vireessä. Käytin 09 kieliä. Mutta ne mikit oli muistaakseni sangen paskoja ja soundi oli kuin hikisestä pukukaapista jos tajuatte vertauksen. Siispä inssasin kolme tuplakela diMarziota muistaakseni koskapa Ace Frehley. Tätä teki kaveriporukassa muutkin jopa aitoon! Omani oli kyllä pommi joten sikälikin olis sopinut Kissin lavalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3127272Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662136- 1751817
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151337- 1121277
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie81213Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691200RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541136Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411071Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901009