Aurinko kuumentunut

Syyskesällä aurinko kiertää maata semmosessa kulmassa että se paahtaa kämppäni tuskallisen kuumaksi. Nyt aurinko on kuumentunut niin paljon että kämppä alkaa olla hankalan lämmin jo toukokuussa. Oikein pelottaa että mitä kesä tuo tullessaan. Toivottavasti aurinko vähän jäähtyy.

10

524

Vastaukset 10

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä herra.

aurinko ei kierrä maata vaan se on ihan päinvastoin. eikä maa ole pannukakku. eikä ihminen säätele ilmastoa, vaan aurinko ja se, missä kulmassa maa kiertää aurinkoa. älä paskavarvas usko kaikkea, mitä ilmastouskovaiset sinulle syöttävät. koko elinaikanasi saat nauttia suomen luonnosta entiseen tapaan.

• Kiertääkö se sitten Marsia? Vai Kuuta? Onko aurinko pannukakku? Kyllä jonkun täytyy olla pannukakku kun se aina kummittelee pierutietäjien päästöissä. Miksi pierutietäjät aina nimittelee muita? Onko ne niin hädissään? Minä en nimittele, vaan sanon reilusti pierutietäjiä pierutietäjiksi. Yksi tapa tulla pierutietäjäksi, liittyy synnytykseen, napanuora on kiertynyt kaulan ympäri ja aivojen hapensaanti katkeaa muutamaksi ratkaisevaksi minuutiksi.

• paskavarvas.
        VASTAKARVA kirjoitti:

Kiertääkö se sitten Marsia? Vai Kuuta? Onko aurinko pannukakku? Kyllä jonkun täytyy olla pannukakku kun se aina kummittelee pierutietäjien päästöissä. Miksi pierutietäjät aina nimittelee muita? Onko ne niin hädissään? Minä en nimittele, vaan sanon reilusti pierutietäjiä pierutietäjiksi. Yksi tapa tulla pierutietäjäksi, liittyy synnytykseen, napanuora on kiertynyt kaulan ympäri ja aivojen hapensaanti katkeaa muutamaksi ratkaisevaksi minuutiksi.

"Vai ei kierrä Kiertääkö se sitten Marsia? Vai Kuuta? Onko aurinko pannukakku?" Hyvä herra paskavarvas. Aurinko ei siis kierrä maata. Aurinko on avaruudessa paikallaan maahan nähden. Maa sen sijaan kiertää aurinkoa. Siinä siis ero. Myös mainitsemasi mars kiertää aurinkoa, kuten myös muut planeetat kiertävät aurinkoa. Aika uskomatonta, että näillä ilmastouskovaisilla on perusasiat ihan hukassa. "Miksi pierutietäjät aina nimittelee muita?" Tsot tsot paskavavarvas! Kuka nimittelee ja ketä!

• jeesusitte

Miksi et vain laittanu tohon, että kapitalisti on natsisika?

• kansainvälinen.

Kansainvälinen Työn orjat sorron yöstä nouskaa, maan ääriin kuuluu kutsumus Nyt ryskyin murtuu pakko valta, tää on viime ponnistus. Pohja vanhan järjestyksen horjuu. Orjajoukko taistohon! Alas lyökää koko vanha maailma ja valta teidän silloin on Tää on viimeinen taisto, rintamaamme yhtykää niin huomispäivänä kansat on veljet keskenään. Ei muuta johtajaa, ei luojaa kuin kansa kaikkivaltias. Se yhteisonnen säätää, suojaa, se on turva tarmokas. Eestä leivän, hengen, kunniamme yössä sorron, turmion kukin painakaamme palkeitamme, kun käymme työhön, taistohon. Tää on viimeinen taisto, rintamaamme yhtykää niin huomispäivänä kansat on veljet keskenään. Lait pettää, hallitukset sortaa, verot köyhälistön verta juo, ja köyhän ihmisoikeuskin ompi tyhjä lause tuo. Pois jo kansat holhouksen alta. Veljeyden sääntö on: kellä velvoitusta, sillä valtaa ja oikeutta olkohon. Tää on viimeinen taisto, rintamaamme yhtykää niin huomispäivänä kansat on veljet keskenään. On kurjat kunniassaan raharuhtinaat nuo röyhkeät. Ei koskaan tee ne itse työtä, vaan ne työtä ryöstävät. Varat kansan hankkimat on menneet kaikki konnain kukkaroon. Pois kansa velkaansa jo vaatii, nyt ryöstösaalis tuotakoon Tää on viimeinen taisto, rintamaamme yhtykää niin huomispäivänä kansat on veljet keskenään. Työmiehet, kyntäjät ja kaikki, työkansan joukko nälkäinen. Maa meidän on ja olla täytyy, vaan ei laiskain lurjusten. Nälkä meill' on aina vieraanamme vaan kuin korpit haaskoiltaan me kerran kaikki karkoitamme, niin päivä pääsee paistamaan Tää on viimeinen taisto, rintamaamme yhtykää niin huomispäivänä kansat on veljet keskenään.

• Silloin kun sinun isäsi pyllisti Kekkoselle ja aneli että anna nyt vähän anukseen, minä kirjoittelin kekkosvastaisia juttuja. Kun sinun isäsi pylliseli Koivistolle, minä kirjoitelin koivistonvastaisia juttuja. Vasta jälkikäteen olen havainnut että Kekkonen oli mies jota suomi tarvitsi, sen jälkeen me olemme saaneet pelkkää paskaa.

• iugikugiyg
        VASTAKARVA kirjoitti:

Silloin kun sinun isäsi pyllisti Kekkoselle ja aneli että anna nyt vähän anukseen, minä kirjoittelin kekkosvastaisia juttuja. Kun sinun isäsi pylliseli Koivistolle, minä kirjoitelin koivistonvastaisia juttuja. Vasta jälkikäteen olen havainnut että Kekkonen oli mies jota suomi tarvitsi, sen jälkeen me olemme saaneet pelkkää paskaa.

Kekkosen mielilaulu: http://www.youtube.com/watch?v=rtaa9UA-7zg&feature=channel_page Lenin-setä asuu Venäjällä. Ja sieltä on pitkä matka Vietnamiin. Mutta minusta vain tuntuu, että Lenin-setä asuu yhtä lähellä kuin setä Ho-Chi Minh. Leninillä on niin suuri otsa, että siihen mahtuu koko maa ja taivaskin. Ja Lenin-setä hymyilee ja silmät tuikkivat ja hän nauraa niin kuin setä Ho-Chi Minh. Lenin-setä asuu Venäjällä. Minä kutsun hänet kylään tänne Vietnamiin. Hän rakastaa meitä. Meille hän on yhtä kultainen kuin setä Ho-Chi Minh. Minä olen pikku pioneeri. Ja vähäinen on vielä minun voimani. Mutta pienikin voi taistella, rauhan puolesta kuin Lenin ja setä Ho-Chi Minh. Rauhan puolesta kuin Lenin ja setä Ho-Chi Minh. Säv. Eero Ojanen San. Matti Rossi

• iugikugiyg kirjoitti:

Kekkosen mielilaulu: http://www.youtube.com/watch?v=rtaa9UA-7zg&feature=channel_page Lenin-setä asuu Venäjällä. Ja sieltä on pitkä matka Vietnamiin. Mutta minusta vain tuntuu, että Lenin-setä asuu yhtä lähellä kuin setä Ho-Chi Minh. Leninillä on niin suuri otsa, että siihen mahtuu koko maa ja taivaskin. Ja Lenin-setä hymyilee ja silmät tuikkivat ja hän nauraa niin kuin setä Ho-Chi Minh. Lenin-setä asuu Venäjällä. Minä kutsun hänet kylään tänne Vietnamiin. Hän rakastaa meitä. Meille hän on yhtä kultainen kuin setä Ho-Chi Minh. Minä olen pikku pioneeri. Ja vähäinen on vielä minun voimani. Mutta pienikin voi taistella, rauhan puolesta kuin Lenin ja setä Ho-Chi Minh. Rauhan puolesta kuin Lenin ja setä Ho-Chi Minh. Säv. Eero Ojanen San. Matti Rossi

Muuan naisteologi väitti että Jumala on nainen. Muutenkin olet pudonnut kehityksen kelkasta, kun et tiedä että Lenin-setä olikin Lenin-täti. Sitä paitsi kaikkein suurin kansallistaja asuu ameriikoissa, Bush-täti.

• Naesenpuolikas
        VASTAKARVA kirjoitti:

Muuan naisteologi väitti että Jumala on nainen. Muutenkin olet pudonnut kehityksen kelkasta, kun et tiedä että Lenin-setä olikin Lenin-täti. Sitä paitsi kaikkein suurin kansallistaja asuu ameriikoissa, Bush-täti.

Se ilimo-uskovaesten Jumala, vae oliskohan se miäs Ukko Ylinen Jumala. Tiä häntä noesta ilimo-uskovaesten kotkotuksista. Lenniini on kuitennii tallous-uskovaesten Jumala se on varma, meinoon sen kommuunitallouven.

• Naesenpuolikas kirjoitti:

Se ilimo-uskovaesten Jumala, vae oliskohan se miäs Ukko Ylinen Jumala. Tiä häntä noesta ilimo-uskovaesten kotkotuksista. Lenniini on kuitennii tallous-uskovaesten Jumala se on varma, meinoon sen kommuunitallouven.

Sie out varmaanni savolaene, ku en saanunna mittee selvee. En ole koskaan edes käynyt savossa päin, mutta yritän viäntää noin niinku korvakuulolta. Nyt muuten alkaa vappuhumala haihtua, enkä vastaa enää yhtikäs mihinkään.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Realistisesti

Miten toivoisit, että asiat etenisivät hänen kanssaan? Kuka tekisi mitä?
      Ikävä
      112
      1103
    2. millaiset hiukset

kaivatullasi on? :)
      Ikävä
      33
      839
    3. Miksi et edistä asiaa...

Kaivattusi suhteen??
      Ikävä
      56
      833
    4. Minkälaista ajattelisit elämänne olevan

jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä?
      Ikävä
      65
      767
    5. Sinulle nainen

Koitan vihdoin jättäytyä täältä pois. Taas koko illan tänne tullut vain jotain pilkkaus viestejä, ei jaksa tuollaista. M
      Ikävä
      78
      694
    6. Tää on todella huvittavaa seurata näiden savolaisten

naapurusten piikittelyä ja vihanpitoa toisilleen netissä. Näyttää siltä, että Mehtoselle alkaa tulla isäukon piirteet e
      Tuusniemi
      37
      663
    7. Kuka mölyapina

Kuka saatanan vittu naama mölisee sunnuntaiaamuna jolla ei oo edes lauluääntä. Yön kuulunut jonkun ajan mölinää sisälle
      Suomussalmi
      14
      599
    8. Salaattirosvo

Sinulle tiedoksi joka varastit salaatit viime yönä kasvulootasta,jäit riistakameraan🤣🤣🤣. Tulehan selvittelemään asia
      Suomussalmi
      23
      550
    9. rattijuoppoja

tavattu taas Haapavedellä, hyvä että poliisi on valppaana
      Haapavesi
      16
      547
    10. Kuhmosta (kyseenalaiseen) kuuluisuuteen

Naapurikylän, siis Nurmeksen suurin tubettaja on iskenyt naisen Kuhmosta. Kertoo kanavallaan naisen olevan hyvä rakastel
      Kuhmo
      4
      546
    Aihe