Tietääkö kukaan myydäänkö missään liikkeessä Tampereella käytettyjä polkupyöriä? Tarve olisi 26 -tuumaiselle miesten maastopyörälle. Tai jos jollakulla sattuisi olemaan sellainen edullisesti myytävänä, niin saa toki tarjota.
Käytetty polkupyörä Tampereelta
7
3090
Vastaukset
- fillaristi mies-81
Mulla on yksi 26" renkailla varustettu XT-sarjalla varustettu maastopyörä joutilaana melko pian. Pyörä sopii 170-175 senttiselle kuskille, siitä pidemmälle en takaa rungon sopivuutta. Pyörässä on kiinni siis Shimano XT-sarja, Alivion kammet ja XT:n navat. V-jarrullinen tietenkin. Pyörän runko on Nakamuran maastokisakäyttöön tehty spessu-malli, eli Impact. Runko on plasmahitsattu kromoteräsmolybdeeni-raami. Etupää on ilman vaimennuselementtiä oleva jousikeula. Tyypin voin tarkistaa sulle jatkoa varten. Ylipäätään voin laittaa osalistan vielä erikseen. Pyörä on käynyt täyden uudistuksen vuosi sitten ja kuluvaa osaa on vaihdettu. Mutta en myy pyörää mitenkään tappiohintaan pois koska käytän sitä kaupunkipyöränä varsinaisen kaupunkipyörän puuttumisen takia. Tarjota saat niin katsotaan mistä lähdetään neuvottelemaan. Kannattanee myös katsella huuto.net läpi muuten.
- jatula
Kiitos tarjouksesta, mutta taitaa olla vähän liian pieni runko meikäläiselle.
- jolla oma huolto
jatula kirjoitti:
Kiitos tarjouksesta, mutta taitaa olla vähän liian pieni runko meikäläiselle.
Suomen Urheilupyörä on ainakin sellainen iso liike, jolla on oma huolto. Myy myös maastureita. Keskustan itäpuolella on on se yksi varsinainen maasturiputiikki, jonka nimeä en muista, koska en itse aja paljoakaan maastopyörällä.
- löytyy kyllä
jolla oma huolto kirjoitti:
Suomen Urheilupyörä on ainakin sellainen iso liike, jolla on oma huolto. Myy myös maastureita. Keskustan itäpuolella on on se yksi varsinainen maasturiputiikki, jonka nimeä en muista, koska en itse aja paljoakaan maastopyörällä.
Täältä ainakin löytyy:
http://www.trety.org/Joomla2/index.php/fi/polkupyoeraepaja
Ja huuto.netistä vaikka hurumykket!
Ajoittain järjestetään myös poliisilaitoksen pyörähuutokauppa.
- Varastettuja kaupan
Laita Keltaiseenpörssiin osto-ilmoitus
Esim. 26 tuumainen korkeintaan vuoden vanha xxxxx merkkinen xxxxx mallin 18-vaihteinen Shimano xxxx vaihteistolla varustettu xxxx tyypin maastopyörä.
Ja kas kummaa, niin varmasti juuri etsimäsi polkupyörä löytyy ja vieläpä ällistyttävän edullisesti. - Pyörämies
Etappi ry:n polkupyöräpaja on todella loistava palvelu!
http://www.trety.org/index.php/fi/polkupyoeraepaja
Sadalla eurolla on tarjolla vaikka minkälaisia hyvään kuntoon kunnostettuja polkupyöriä. Ostin omani sieltä ja seuraavalla viikolla ilmaantunut ketjujen vinkunakin korjattiin takuuseen. Viiden tähden palvelu! - Kunnostettuja...?
Juuri huollettu hyväkuntoinen pyörä ja heti ketjut vinkuu...? Ei kuulosta hyvältä.
Jos hinnat alkavat vasta sadasta eurosta, se on aika kova hinta romuista joita kunnostetaan ajokelpoisiksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273623- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362304Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431572- 381539
- 141342
- 1271302
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2661285Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275