Mitä vaihtoehtoija voisi olla itsetehtyihin mehujäihin, eritoten 0 kalorilla. Näin äkkiarvaamalla tulee mieleen Zero ja sitten tässä mietin jos tehiksellä muusaisi tölkkianansta... Toinen propleemi on ne muotit, oliskohan Kodin Anttilassa, mistä kannttaisi heti hakea, ettei tarviis mennä ympyrää koko kaupunkia. terv. Vyötiäispallo
Vastaukset 3
- minä vain
Murskattu ananas ei kylläkään ole kaloritonta...
- kaloritonta...
mehujäätä, kokeile niihin Fun light-mehuja laimennettuina. Ne ovat kalorittomia ohjeen mukaan valmistettuina. Kuten edellä joku jo vastasikin, ananas ei ole kaloritonta, vähäkalorista kylläkin.
- fnu-light
Jos teet fun-lightistä mehujäätä, pistä ainakin puolet siitä neuvotusta, ei nimittäin oikein maistu millekkään muuten (oma kuola laimentaa lisää)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2931185Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "2991098Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 106899
- 83867
- 101859
- 108712
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2571Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh11538