pizzajuoma

lkrgfb6r

mikä on teidän mielestä parasta pizzajuomaa? :)

20

1787

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koskaan kuullutkaan

Mitä ihmettä on pizzajuoma?

• oisko se sitä

että pizza survotaan tehosekoittimeen ja siitä tehdään pirtelöä?

• paremmuusjärjestyksessä

Elikkäs: 1. Maito 2. Piimä 3. Pepsi tai kokis 4. Vesi 5. Bisse

• todella

laitat maidon ja piimän kärkeen - PIZZAN kanssa! Käsittämätöntä. 1. Punaviini (Frutti di maren kanssa valkoviini) 2. Kivennäisvesi 3. Cola 4. Ei muuta

• todella
        todella kirjoitti:

laitat maidon ja piimän kärkeen - PIZZAN kanssa! Käsittämätöntä. 1. Punaviini (Frutti di maren kanssa valkoviini) 2. Kivennäisvesi 3. Cola 4. Ei muuta

juntti jos juot PIZZAN kanssa VIINIÄ??!!! sen kanssa juodaan olutta, kivennäisvettä tai limua. Myös meillä kotona Italiassa.

• löytyy
        todella kirjoitti:

juntti jos juot PIZZAN kanssa VIINIÄ??!!! sen kanssa juodaan olutta, kivennäisvettä tai limua. Myös meillä kotona Italiassa.

juntteja italialaisiakin (suuri maa...), jotka juovat olutta pizzan kanssa. Tosin, sinähän et ole italialainen, vaan pelkkä juntti - suomalainen sellainen. Itse asiassa jo pizzan syöminenkin on tarpeeksi junttia - juomasta riippumatta.

• hoi....
        löytyy kirjoitti:

juntteja italialaisiakin (suuri maa...), jotka juovat olutta pizzan kanssa. Tosin, sinähän et ole italialainen, vaan pelkkä juntti - suomalainen sellainen. Itse asiassa jo pizzan syöminenkin on tarpeeksi junttia - juomasta riippumatta.

Mä oon ainakin ennemmin kunnon suomalainen perusjuntti ku joku naurettava italialainen hintukka; pieni kitara käteen ja ruusu suuhun..sit välillä siemastaan hieman punaviiniä..HA HA! :D Naurettavaa touhua.

• tunnut
        hoi.... kirjoitti:

Mä oon ainakin ennemmin kunnon suomalainen perusjuntti ku joku naurettava italialainen hintukka; pieni kitara käteen ja ruusu suuhun..sit välillä siemastaan hieman punaviiniä..HA HA! :D Naurettavaa touhua.

olevan.

• buongiorno
        hoi.... kirjoitti:

tainnut italialaista komistusta lähellä käydäkkään, vaihtaisin tusinan suomalaisia mättöruokaa vetäviä juntteja yhteen komeeseen italiaanoon ihan millon vain.

• elliivo

Junttijunttijuntti :) Kummallinen tapa näillä lapsukaisilla haukkua joka asiasta toisiaan. Tuskin se kenestäkään sen juntimpaa tekee jos yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Juuri tänä aamuna luin lehdestä että maksakirroosi tappaa moninkertaisesti enemmän nyt kuin vielä pari vuotta sitten. Juuri työikäisiä, jopa alle kolmekymmpisiäkin. Sairaalassa makaa nelikymppisiä naisia jotka eivät ole koskaan juopotelleet itseään humalaan mutta juovat pari lasi viiniä päivässä. Vaikka päässä ei tunnu sellainen alkoholimäärä niin maksa ei sitä kestä. Että en menis juntiksi kutsumaan ihmistä joka syö pizzansa pepsin kera.

• schåååål

Kyllä ne kirroositapaukset on enempi sitä "ammattilaisosastoa". Moni kirroosipotilas ei ole eläessään juonut alkoholia eli moni ei ymmärrä, että sairaus voi johtua niin monista tekijöistä. Tarpeetonta ihmisten leimaamista tuollainen kirjoittelu. Eiköhän skoolata huurteisella pizzan ääressä!

• .A.

....

• pizza ja kalja

Ainoastaan pizzerioissa myydään litran tuoppeja (budsissa ja sivukaiteessa ainakin, muuallakin ehkä). Väljähtynyt kalja on paras pizzajuoma.

• perinnetietoinen

ja pekonisipulisavujuustopizza, siitä ei suomalainen perinneruoka parane. Pizzapohjassa tietty terveellistä ruisjauhoa. Bon voyage!

• päivän naurut
        perinnetietoinen kirjoitti:

ja pekonisipulisavujuustopizza, siitä ei suomalainen perinneruoka parane. Pizzapohjassa tietty terveellistä ruisjauhoa. Bon voyage!

Kuinka isäinmaallista :o))) niin se on sit muuten Bon apetit, ellet ole merimatkalle lähdössä

• Anonyymi

Itse suosin Pepsi maxia.

• Anonyymi

Mulla aina zero cokis ilman jäitä. En yleensäkkään juo ruuan kanssa kaljaa tai viiniä, vasta sitten ruuan jälkeen, no ehkä kotikaljaa jos se on hyvin tehty.

• Anonyymi

Kylmä (kotimainen) lager tai IPA

• Anonyymi

Pirtelö

• Anonyymi

yrmy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2701
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      158
      1331
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1165
    4. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      127
      1028
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      207
      1000
    6. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      18
      996
    7. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      974
    8. Haluaisin vain varmistua

Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      899
    9. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      297
      885
    10. Olet sä silti

Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      875
    Aihe