pizzajuoma

lkrgfb6r

mikä on teidän mielestä parasta pizzajuomaa? :)

20

1839

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koskaan kuullutkaan

Mitä ihmettä on pizzajuoma?

• oisko se sitä

että pizza survotaan tehosekoittimeen ja siitä tehdään pirtelöä?

• paremmuusjärjestyksessä

Elikkäs: 1. Maito 2. Piimä 3. Pepsi tai kokis 4. Vesi 5. Bisse

• todella

laitat maidon ja piimän kärkeen - PIZZAN kanssa! Käsittämätöntä. 1. Punaviini (Frutti di maren kanssa valkoviini) 2. Kivennäisvesi 3. Cola 4. Ei muuta

• todella
        todella kirjoitti:

laitat maidon ja piimän kärkeen - PIZZAN kanssa! Käsittämätöntä. 1. Punaviini (Frutti di maren kanssa valkoviini) 2. Kivennäisvesi 3. Cola 4. Ei muuta

juntti jos juot PIZZAN kanssa VIINIÄ??!!! sen kanssa juodaan olutta, kivennäisvettä tai limua. Myös meillä kotona Italiassa.

• löytyy
        todella kirjoitti:

juntti jos juot PIZZAN kanssa VIINIÄ??!!! sen kanssa juodaan olutta, kivennäisvettä tai limua. Myös meillä kotona Italiassa.

juntteja italialaisiakin (suuri maa...), jotka juovat olutta pizzan kanssa. Tosin, sinähän et ole italialainen, vaan pelkkä juntti - suomalainen sellainen. Itse asiassa jo pizzan syöminenkin on tarpeeksi junttia - juomasta riippumatta.

• hoi....
        löytyy kirjoitti:

juntteja italialaisiakin (suuri maa...), jotka juovat olutta pizzan kanssa. Tosin, sinähän et ole italialainen, vaan pelkkä juntti - suomalainen sellainen. Itse asiassa jo pizzan syöminenkin on tarpeeksi junttia - juomasta riippumatta.

Mä oon ainakin ennemmin kunnon suomalainen perusjuntti ku joku naurettava italialainen hintukka; pieni kitara käteen ja ruusu suuhun..sit välillä siemastaan hieman punaviiniä..HA HA! :D Naurettavaa touhua.

• tunnut
        hoi.... kirjoitti:

Mä oon ainakin ennemmin kunnon suomalainen perusjuntti ku joku naurettava italialainen hintukka; pieni kitara käteen ja ruusu suuhun..sit välillä siemastaan hieman punaviiniä..HA HA! :D Naurettavaa touhua.

olevan.

• buongiorno
        hoi.... kirjoitti:

tainnut italialaista komistusta lähellä käydäkkään, vaihtaisin tusinan suomalaisia mättöruokaa vetäviä juntteja yhteen komeeseen italiaanoon ihan millon vain.

• elliivo

Junttijunttijuntti :) Kummallinen tapa näillä lapsukaisilla haukkua joka asiasta toisiaan. Tuskin se kenestäkään sen juntimpaa tekee jos yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Juuri tänä aamuna luin lehdestä että maksakirroosi tappaa moninkertaisesti enemmän nyt kuin vielä pari vuotta sitten. Juuri työikäisiä, jopa alle kolmekymmpisiäkin. Sairaalassa makaa nelikymppisiä naisia jotka eivät ole koskaan juopotelleet itseään humalaan mutta juovat pari lasi viiniä päivässä. Vaikka päässä ei tunnu sellainen alkoholimäärä niin maksa ei sitä kestä. Että en menis juntiksi kutsumaan ihmistä joka syö pizzansa pepsin kera.

• schåååål

Kyllä ne kirroositapaukset on enempi sitä "ammattilaisosastoa". Moni kirroosipotilas ei ole eläessään juonut alkoholia eli moni ei ymmärrä, että sairaus voi johtua niin monista tekijöistä. Tarpeetonta ihmisten leimaamista tuollainen kirjoittelu. Eiköhän skoolata huurteisella pizzan ääressä!

• .A.

....

• pizza ja kalja

Ainoastaan pizzerioissa myydään litran tuoppeja (budsissa ja sivukaiteessa ainakin, muuallakin ehkä). Väljähtynyt kalja on paras pizzajuoma.

• perinnetietoinen

ja pekonisipulisavujuustopizza, siitä ei suomalainen perinneruoka parane. Pizzapohjassa tietty terveellistä ruisjauhoa. Bon voyage!

• päivän naurut
        perinnetietoinen kirjoitti:

ja pekonisipulisavujuustopizza, siitä ei suomalainen perinneruoka parane. Pizzapohjassa tietty terveellistä ruisjauhoa. Bon voyage!

Kuinka isäinmaallista :o))) niin se on sit muuten Bon apetit, ellet ole merimatkalle lähdössä

• Anonyymi

Itse suosin Pepsi maxia.

• Anonyymi

Mulla aina zero cokis ilman jäitä. En yleensäkkään juo ruuan kanssa kaljaa tai viiniä, vasta sitten ruuan jälkeen, no ehkä kotikaljaa jos se on hyvin tehty.

• Anonyymi

Kylmä (kotimainen) lager tai IPA

• Anonyymi

Pirtelö

• Anonyymi

yrmy

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam
      Maailman menoa
      203
      13388
    2. Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa

Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu
      Maailman menoa
      54
      6710
    3. Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa

10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö
      Maailman menoa
      168
      6363
    4. K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä

vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon
      Maailman menoa
      93
      4671
    5. Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä

kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju
      Maailman menoa
      67
      4602
    6. Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen

Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos
      Maailman menoa
      69
      4273
    7. Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.

Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä
      Maailman menoa
      21
      4161
    8. Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin

Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko
      Maailman menoa
      75
      4092
    9. Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt

viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta
      Maailman menoa
      98
      3862
    10. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      93
      3640
    Aihe