pizzajuoma

lkrgfb6r

mikä on teidän mielestä parasta pizzajuomaa? :)

20

1748

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koskaan kuullutkaan

      Mitä ihmettä on pizzajuoma?

      • oisko se sitä

        että pizza survotaan tehosekoittimeen ja siitä tehdään pirtelöä?


    • paremmuusjärjestyksessä

      Elikkäs: 1. Maito 2. Piimä 3. Pepsi tai kokis 4. Vesi 5. Bisse

      • todella

        laitat maidon ja piimän kärkeen - PIZZAN kanssa! Käsittämätöntä. 1. Punaviini (Frutti di maren kanssa valkoviini) 2. Kivennäisvesi 3. Cola 4. Ei muuta


      • todella
        todella kirjoitti:

        laitat maidon ja piimän kärkeen - PIZZAN kanssa! Käsittämätöntä. 1. Punaviini (Frutti di maren kanssa valkoviini) 2. Kivennäisvesi 3. Cola 4. Ei muuta

        juntti jos juot PIZZAN kanssa VIINIÄ??!!! sen kanssa juodaan olutta, kivennäisvettä tai limua. Myös meillä kotona Italiassa.


      • löytyy
        todella kirjoitti:

        juntti jos juot PIZZAN kanssa VIINIÄ??!!! sen kanssa juodaan olutta, kivennäisvettä tai limua. Myös meillä kotona Italiassa.

        juntteja italialaisiakin (suuri maa...), jotka juovat olutta pizzan kanssa. Tosin, sinähän et ole italialainen, vaan pelkkä juntti - suomalainen sellainen. Itse asiassa jo pizzan syöminenkin on tarpeeksi junttia - juomasta riippumatta.


      • hoi....
        löytyy kirjoitti:

        juntteja italialaisiakin (suuri maa...), jotka juovat olutta pizzan kanssa. Tosin, sinähän et ole italialainen, vaan pelkkä juntti - suomalainen sellainen. Itse asiassa jo pizzan syöminenkin on tarpeeksi junttia - juomasta riippumatta.

        Mä oon ainakin ennemmin kunnon suomalainen perusjuntti ku joku naurettava italialainen hintukka; pieni kitara käteen ja ruusu suuhun..sit välillä siemastaan hieman punaviiniä..HA HA! :D Naurettavaa touhua.


      • tunnut
        hoi.... kirjoitti:

        Mä oon ainakin ennemmin kunnon suomalainen perusjuntti ku joku naurettava italialainen hintukka; pieni kitara käteen ja ruusu suuhun..sit välillä siemastaan hieman punaviiniä..HA HA! :D Naurettavaa touhua.

        olevan.


      • buongiorno
        hoi.... kirjoitti:

        Mä oon ainakin ennemmin kunnon suomalainen perusjuntti ku joku naurettava italialainen hintukka; pieni kitara käteen ja ruusu suuhun..sit välillä siemastaan hieman punaviiniä..HA HA! :D Naurettavaa touhua.

        tainnut italialaista komistusta lähellä käydäkkään, vaihtaisin tusinan suomalaisia mättöruokaa vetäviä juntteja yhteen komeeseen italiaanoon ihan millon vain.


    • elliivo

      Junttijunttijuntti :) Kummallinen tapa näillä lapsukaisilla haukkua joka asiasta toisiaan. Tuskin se kenestäkään sen juntimpaa tekee jos yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Juuri tänä aamuna luin lehdestä että maksakirroosi tappaa moninkertaisesti enemmän nyt kuin vielä pari vuotta sitten. Juuri työikäisiä, jopa alle kolmekymmpisiäkin. Sairaalassa makaa nelikymppisiä naisia jotka eivät ole koskaan juopotelleet itseään humalaan mutta juovat pari lasi viiniä päivässä. Vaikka päässä ei tunnu sellainen alkoholimäärä niin maksa ei sitä kestä. Että en menis juntiksi kutsumaan ihmistä joka syö pizzansa pepsin kera.

      • schåååål

        Kyllä ne kirroositapaukset on enempi sitä "ammattilaisosastoa". Moni kirroosipotilas ei ole eläessään juonut alkoholia eli moni ei ymmärrä, että sairaus voi johtua niin monista tekijöistä. Tarpeetonta ihmisten leimaamista tuollainen kirjoittelu. Eiköhän skoolata huurteisella pizzan ääressä!


    • .A.

      ....

    • pizza ja kalja

      Ainoastaan pizzerioissa myydään litran tuoppeja (budsissa ja sivukaiteessa ainakin, muuallakin ehkä). Väljähtynyt kalja on paras pizzajuoma.

      • perinnetietoinen

        ja pekonisipulisavujuustopizza, siitä ei suomalainen perinneruoka parane. Pizzapohjassa tietty terveellistä ruisjauhoa. Bon voyage!


      • päivän naurut
        perinnetietoinen kirjoitti:

        ja pekonisipulisavujuustopizza, siitä ei suomalainen perinneruoka parane. Pizzapohjassa tietty terveellistä ruisjauhoa. Bon voyage!

        Kuinka isäinmaallista :o))) niin se on sit muuten Bon apetit, ellet ole merimatkalle lähdössä


    • Anonyymi

      Itse suosin Pepsi maxia.

      • Anonyymi

        Mulla aina zero cokis ilman jäitä. En yleensäkkään juo ruuan kanssa kaljaa tai viiniä, vasta sitten ruuan jälkeen, no ehkä kotikaljaa jos se on hyvin tehty.


    • Anonyymi

      Kylmä (kotimainen) lager tai IPA

    • Anonyymi

      Pirtelö

    • Anonyymi

      yrmy

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2072
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1878
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe