Peli jatkuu

Päästöjen perusteella arvioiden tämän palstan pierutietäjät ovat noin 8-16 vuotiaita. Kun ne ovat siinä iässä kuin minä nyt, vuosisata on puolivälissä. Siinä vaiheessa onkin sitten jo toinen ääni kellossa. Mikä tahansa näitä rääväsuita kohtaakin, se on täysin ansaittu. Tämän palstan koulupudokkaat ja muut vähäosaiset eivät maailman menoon paljon vaikuta, pahempi juttu on se, että pierutietäjiä näyttää olevan kaikilla tasoilla, niin suomessa kuin muuallakin. Ilmastopeli on sellainen peli, jota ei voi viheltää poikki silloin kun pierutietäjille sopii. Kun peliin on ryhdytty, se pelataan loppuun saakka. Pelituomari on lahjomaton, eikä siitä tuomiosta voi valittaa. New Yorkin kokoinen jäälohkare murtui mereen Etelämantereella http://www.tekniikkatalous.fi/energia/ilmastonmuutos/article280997.ece?s=r&wtm=-03052009

2

287

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Torakan pieru

Jos ja kun olet 50 - 60 välissä, niin ymmärräthän, että mikä oleellinen ero on sulamisella ja lohkeamisella? Kulta pieni... Rauhoitu nyt. Vuonna 2055 on tosiaankin eri ääni kellossa. Silloin jokin lautatiedemiesryhmä CCPI, KKFT tai esim WWGU pelottelee ihmisiä jollain etanapunkilla, joka johtuu sähköautojen ionipäästöistä ja vaatii kaikkea kansaa verolle pantavaksi. Nämä nyt 8-16 veet ei edes muista mitään ilmastonmuutos juttuja enään.

• plantoonisti

Jo nyt ETUVIISTIÄISTEN maailman valloitus jopa ilmastoakin suurempi uhka, ei kannata odotella, koskaan ei ole liian myöhäistä, eikä aikaista! Etanapunkit ovat pienin murheemme.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      373
      856
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      100
      842
    3. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      76
      630
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      625
    5. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      65
      615
    6. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      599
    7. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      149
      591
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      30
      576
    9. Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla

Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei
      Kemijärvi
      48
      557
    10. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      57
      556
    Aihe