Päästöjen perusteella arvioiden tämän palstan pierutietäjät ovat noin 8-16 vuotiaita. Kun ne ovat siinä iässä kuin minä nyt, vuosisata on puolivälissä. Siinä vaiheessa onkin sitten jo toinen ääni kellossa. Mikä tahansa näitä rääväsuita kohtaakin, se on täysin ansaittu. Tämän palstan koulupudokkaat ja muut vähäosaiset eivät maailman menoon paljon vaikuta, pahempi juttu on se, että pierutietäjiä näyttää olevan kaikilla tasoilla, niin suomessa kuin muuallakin. Ilmastopeli on sellainen peli, jota ei voi viheltää poikki silloin kun pierutietäjille sopii. Kun peliin on ryhdytty, se pelataan loppuun saakka. Pelituomari on lahjomaton, eikä siitä tuomiosta voi valittaa. New Yorkin kokoinen jäälohkare murtui mereen Etelämantereella http://www.tekniikkatalous.fi/energia/ilmastonmuutos/article280997.ece?s=r&wtm=-03052009
Vastaukset 2
- Torakan pieru
Jos ja kun olet 50 - 60 välissä, niin ymmärräthän, että mikä oleellinen ero on sulamisella ja lohkeamisella? Kulta pieni... Rauhoitu nyt. Vuonna 2055 on tosiaankin eri ääni kellossa. Silloin jokin lautatiedemiesryhmä CCPI, KKFT tai esim WWGU pelottelee ihmisiä jollain etanapunkilla, joka johtuu sähköautojen ionipäästöistä ja vaatii kaikkea kansaa verolle pantavaksi. Nämä nyt 8-16 veet ei edes muista mitään ilmastonmuutos juttuja enään.
- plantoonisti
Jo nyt ETUVIISTIÄISTEN maailman valloitus jopa ilmastoakin suurempi uhka, ei kannata odotella, koskaan ei ole liian myöhäistä, eikä aikaista! Etanapunkit ovat pienin murheemme.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.373856- 100842
- 76630
- 50625
- 65615
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38599Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei149591- 30576
Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48557- 57556