nii oon 15 tyttö ja alko toi bmx pyöräily kiinnostaa :D oon noin 160 pitkä ja jtn 40 kg aika pieni entiiä oks kool välii... niin millasen pyörän mun kannattais ostaa ja onko koolla väliä. johonki parkkiin tarkotettuu sais ehk enintää maksaa jotai 300-400 kiitti jo etukätee :D
bmx-pyörä alottelijalle
6
1530
Vastaukset
- dsfkldsands
kato tuolta www.signaturebmx.com
- mikkkkkko
sinne vaan, saa ihan ok kopliitin( koottuvalmiiks)
- Sami369
MINULLA OLISI TÄLLÄINEN PYÖRÄ MYYNISSÄ
Tässä olisi tosi hyvä BMX PYÖRÄ TÄMÄN VUODEN KALLEIN MALLI DK EFFEKCT 2009 VUODEN MALLI
ostin tämän BMX pyörän 749e melkein uusi käytetty vain kuukausi. BMX pyörä ostamis päivä 16.7.2009 uutena. Jos tulee hakemaan oulusta heti niin saat pyörän 450e. Toimii tosi hyvin ei mitään vikoja. On käyttety huolossa joka maksoi 70e ja osttettu 25e maksavat metalli tapit. Itse tulen häviämään ainakin 344e. Elikäs aika halvalla 2009 vuoden BMX pyörä.
jos haluat lisä tietoa ja tarjota soita tähän numeroon 0409659789
Tarkemmat tiedot pyörästä
mukana tulee 4 metalli tapia
Runko on Park/Street Design 100% Cr-Mo
Haarukka DK 100% 4130 Cr-Mo
Kammet/keskiö DK Social 3-osaset/Span.
Vaakaputken mitta 20.75" - MirraCoMI6isbest
Käyppäs Pyöräsuvalasta katsomassa. Ne myy MirraCoa ja Redlinea eli kunnon laadukkaita bmx:iä ei mitään halpoja ns. "markettipyöriä". Itse ostin tuolta Mirraco MI6:den ja kyl se on mahti pyörä.
http://www.pyorasuvala.fi/tuotteet.html?id=36/ - ighqoghöqroegh
tuossakin on ihan hyvä käytetty http://www.nettimarkkina.com/felt-ethic-bmx/1064000
- jombpa
no kato tätä tää on aika hyvä parkille/streatille :http://www.bestbrakesteam.fi/dartmoor-rikku-2012-bmxpyora-p-2730.html mutta menee 500€
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta
Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark2046498Minja jytkyttää vas.liiton kannatusta ylöspäin
Alkaa raavaat duunarimiehetkin palaamaan vasemmistoliiton kannattajiksi. Eduskunnassahan on vain kaksi työntekijöiden p2684417"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?1423575Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää1103393Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m573382Mies, kerro minulle vielä jotakin aivan uniikkia
ja ainutlaatuista minkä vain me kaksi voisimme ymmärtää jos olemme sen kokeneet ja eläneet, jotta ihan varmasti tietäisi492866Hyviäkin uutisia tulossa, hallinto-oikeus asettaa toimeenpanokieltoon
Hyvinvointitalon työmaa pysähtyy. Rillankivi+energia ja vesi kytkyrahanpesu stoppaa. Tytäryhtiöiden hallitusjäsenet+kon2442462Oikeistopuolueiden kannatus vain 37,8 %, vasemmiston 43,0 %
Keskustaan jää 17,4 prosenttia ja loput ovat sitten mitä ovat. Mutta selvästikin Suomen kansa on vasemmalle kallellaan.752427- 252356
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä?
Gallup: Mikä on ollut mielestäsi paras tv-sarja ikinä? Onko se joku suomalainen viihdepläjäys, brittirikossarja, amerikk1011941