bmx-pyörä alottelijalle

mmm

nii oon 15 tyttö ja alko toi bmx pyöräily kiinnostaa :D oon noin 160 pitkä ja jtn 40 kg aika pieni entiiä oks kool välii... niin millasen pyörän mun kannattais ostaa ja onko koolla väliä. johonki parkkiin tarkotettuu sais ehk enintää maksaa jotai 300-400 kiitti jo etukätee :D

6

1438

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfkldsands

      kato tuolta www.signaturebmx.com

    • mikkkkkko

      sinne vaan, saa ihan ok kopliitin( koottuvalmiiks)

    • Sami369

      MINULLA OLISI TÄLLÄINEN PYÖRÄ MYYNISSÄ

      Tässä olisi tosi hyvä BMX PYÖRÄ TÄMÄN VUODEN KALLEIN MALLI DK EFFEKCT 2009 VUODEN MALLI

      ostin tämän BMX pyörän 749e melkein uusi käytetty vain kuukausi. BMX pyörä ostamis päivä 16.7.2009 uutena. Jos tulee hakemaan oulusta heti niin saat pyörän 450e. Toimii tosi hyvin ei mitään vikoja. On käyttety huolossa joka maksoi 70e ja osttettu 25e maksavat metalli tapit. Itse tulen häviämään ainakin 344e. Elikäs aika halvalla 2009 vuoden BMX pyörä.

      jos haluat lisä tietoa ja tarjota soita tähän numeroon 0409659789

      Tarkemmat tiedot pyörästä

      mukana tulee 4 metalli tapia

      Runko on Park/Street Design 100% Cr-Mo

      Haarukka DK 100% 4130 Cr-Mo

      Kammet/keskiö DK Social 3-osaset/Span.

      Vaakaputken mitta 20.75"

    • MirraCoMI6isbest

      Käyppäs Pyöräsuvalasta katsomassa. Ne myy MirraCoa ja Redlinea eli kunnon laadukkaita bmx:iä ei mitään halpoja ns. "markettipyöriä". Itse ostin tuolta Mirraco MI6:den ja kyl se on mahti pyörä.

      http://www.pyorasuvala.fi/tuotteet.html?id=36/

    • ighqoghöqroegh
    • jombpa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1525
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1164
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1097
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      996
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      917
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      872
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      842
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      664
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      640
    Aihe