nii oon 15 tyttö ja alko toi bmx pyöräily kiinnostaa :D oon noin 160 pitkä ja jtn 40 kg aika pieni entiiä oks kool välii... niin millasen pyörän mun kannattais ostaa ja onko koolla väliä. johonki parkkiin tarkotettuu sais ehk enintää maksaa jotai 300-400 kiitti jo etukätee :D
bmx-pyörä alottelijalle
6
1484
Vastaukset
- dsfkldsands
kato tuolta www.signaturebmx.com
- mikkkkkko
sinne vaan, saa ihan ok kopliitin( koottuvalmiiks)
- Sami369
MINULLA OLISI TÄLLÄINEN PYÖRÄ MYYNISSÄ
Tässä olisi tosi hyvä BMX PYÖRÄ TÄMÄN VUODEN KALLEIN MALLI DK EFFEKCT 2009 VUODEN MALLI
ostin tämän BMX pyörän 749e melkein uusi käytetty vain kuukausi. BMX pyörä ostamis päivä 16.7.2009 uutena. Jos tulee hakemaan oulusta heti niin saat pyörän 450e. Toimii tosi hyvin ei mitään vikoja. On käyttety huolossa joka maksoi 70e ja osttettu 25e maksavat metalli tapit. Itse tulen häviämään ainakin 344e. Elikäs aika halvalla 2009 vuoden BMX pyörä.
jos haluat lisä tietoa ja tarjota soita tähän numeroon 0409659789
Tarkemmat tiedot pyörästä
mukana tulee 4 metalli tapia
Runko on Park/Street Design 100% Cr-Mo
Haarukka DK 100% 4130 Cr-Mo
Kammet/keskiö DK Social 3-osaset/Span.
Vaakaputken mitta 20.75" - MirraCoMI6isbest
Käyppäs Pyöräsuvalasta katsomassa. Ne myy MirraCoa ja Redlinea eli kunnon laadukkaita bmx:iä ei mitään halpoja ns. "markettipyöriä". Itse ostin tuolta Mirraco MI6:den ja kyl se on mahti pyörä.
http://www.pyorasuvala.fi/tuotteet.html?id=36/ - ighqoghöqroegh
tuossakin on ihan hyvä käytetty http://www.nettimarkkina.com/felt-ethic-bmx/1064000
- jombpa
no kato tätä tää on aika hyvä parkille/streatille :http://www.bestbrakesteam.fi/dartmoor-rikku-2012-bmxpyora-p-2730.html mutta menee 500€
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik185473MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar1192846- 142748
Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun6052088Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1401897Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja701382Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s421355Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill31148Veda uskonto vs. muut uskonnot
Mitenkähän tuo Veda(Krisha)uskonto loppujen lopuksi eroaa muista niin sanotuista ilmoitus uskonnoista? Siinäkin vedotaan4041096Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641077