bmx-pyörä alottelijalle

mmm

nii oon 15 tyttö ja alko toi bmx pyöräily kiinnostaa :D oon noin 160 pitkä ja jtn 40 kg aika pieni entiiä oks kool välii... niin millasen pyörän mun kannattais ostaa ja onko koolla väliä. johonki parkkiin tarkotettuu sais ehk enintää maksaa jotai 300-400 kiitti jo etukätee :D

6

1499

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dsfkldsands

kato tuolta www.signaturebmx.com

• mikkkkkko

sinne vaan, saa ihan ok kopliitin( koottuvalmiiks)

• Sami369

MINULLA OLISI TÄLLÄINEN PYÖRÄ MYYNISSÄ

Tässä olisi tosi hyvä BMX PYÖRÄ TÄMÄN VUODEN KALLEIN MALLI DK EFFEKCT 2009 VUODEN MALLI

ostin tämän BMX pyörän 749e melkein uusi käytetty vain kuukausi. BMX pyörä ostamis päivä 16.7.2009 uutena. Jos tulee hakemaan oulusta heti niin saat pyörän 450e. Toimii tosi hyvin ei mitään vikoja. On käyttety huolossa joka maksoi 70e ja osttettu 25e maksavat metalli tapit. Itse tulen häviämään ainakin 344e. Elikäs aika halvalla 2009 vuoden BMX pyörä.

jos haluat lisä tietoa ja tarjota soita tähän numeroon 0409659789

Tarkemmat tiedot pyörästä

mukana tulee 4 metalli tapia

Runko on Park/Street Design 100% Cr-Mo

Haarukka DK 100% 4130 Cr-Mo

Kammet/keskiö DK Social 3-osaset/Span.

Vaakaputken mitta 20.75"

• MirraCoMI6isbest

Käyppäs Pyöräsuvalasta katsomassa. Ne myy MirraCoa ja Redlinea eli kunnon laadukkaita bmx:iä ei mitään halpoja ns. "markettipyöriä". Itse ostin tuolta Mirraco MI6:den ja kyl se on mahti pyörä.

http://www.pyorasuvala.fi/tuotteet.html?id=36/

• ighqoghöqroegh
    • jombpa

no kato tätä tää on aika hyvä parkille/streatille :http://www.bestbrakesteam.fi/dartmoor-rikku-2012-bmxpyora-p-2730.html mutta menee 500€

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      167
      3447
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      15
      2096
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      223
      1490
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1241
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1211
    6. 37
      1121
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1063
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      136
      1031
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      994
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      39
      974
    Aihe