Onko Loimaalle

Lähtijöitä

Onkos sielä joku Rullaluistelu kilpailu? saako mennä Kovaa?

3

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sulla jotain

      järkevätäkin sanottavaa, mistään. No, odotellaan ja pidetään pullat nousemassa, onkos se kuuluisa uuni kuumana, tosin epäilen että pian alkaa taas se kuuluisa tarina muovikassista tai vähintään liitosta... ja lamakin vaikuttaa näihin muovikassiasioihin ja kaikkea muuta onko muka jotain tarvetta odottaa tai epäillä... täytyy jokaisen ymmärtää, että joku meinaa jo pakahtua alkaakseen taas monologin lisenssistä tai tuomaripuvun puuttumisesta tai katsojamääristä terv. InlineskaterWorldClass... eli nyt mennään Kovaa kuten entinen sveitsiläinen totesi tai sitten ei ja vaan tyydytään vain foorumin perustamiseen tai massapostitus hoitoihin enkö totiaan otannut tanoa tämän pahemmin mistään, onko tämmä suomikaksnelonen näin pehmojenpaikka... joo totta tosiaan pehmot on paikalla... osaavat kotinurkassa väsätä suomi kaks nelos otteita toisille pehmoille ilmastomuutos onkin suomi kaks nelos muutos , ollanko tästäkin täyhssin (sikaflunssa) samaa mieltä "nyt saa mennä Kovaa" vai kovaa yrittää joku kotinurkkalisenssipellepehmo aloittaa monologia mie en ole tuo "nyt suap männä Kovvoo"

      • nälkäisille kisoja

        ei tuu mitään näistäkään kisoista, käytetyssä reikäisessä muovikassissa vain matkavesite ja irtorutinoita ja minibanaani on enää muistoissain , nälkä vaanii nurkan takana rullamuistelua kovia törmäyksii ellei ole ennakkoon tarkkaillut tilanteita minne on kadonnut suomalainen rullaluistelu koululaiset eivät enää matkusta rullaluistimilla kouluun kyllä ope tietää kaiken ja kaikkihan on opettajia, kaupassa ei voi käydä rullaluistimilla koska kaupan muovikassi on loppu, vesi on katkaistu monelta kisapaikkakunnalta, olen oppinut jo kantamaan veteni mukanani tullen mennen auringon paiste on toleranssirajojen ulkopuolella, sadetta saa väärään aikaan väärässä paikassa... kova tahto ei auta vaikka olis ope kaikki on kadonneet, ja kaik on männyttä asvaltti on rupirupirupista , joutuu liikaa puristamaan vatsallani roikkuvaa lihaa eikä pääse enää 40:iä kuin lennossa parhaimmillaan voiko onnea löytyä maapallolta vai käännynkö filistealaisiin???


      • onni.manni
        nälkäisille kisoja kirjoitti:

        ei tuu mitään näistäkään kisoista, käytetyssä reikäisessä muovikassissa vain matkavesite ja irtorutinoita ja minibanaani on enää muistoissain , nälkä vaanii nurkan takana rullamuistelua kovia törmäyksii ellei ole ennakkoon tarkkaillut tilanteita minne on kadonnut suomalainen rullaluistelu koululaiset eivät enää matkusta rullaluistimilla kouluun kyllä ope tietää kaiken ja kaikkihan on opettajia, kaupassa ei voi käydä rullaluistimilla koska kaupan muovikassi on loppu, vesi on katkaistu monelta kisapaikkakunnalta, olen oppinut jo kantamaan veteni mukanani tullen mennen auringon paiste on toleranssirajojen ulkopuolella, sadetta saa väärään aikaan väärässä paikassa... kova tahto ei auta vaikka olis ope kaikki on kadonneet, ja kaik on männyttä asvaltti on rupirupirupista , joutuu liikaa puristamaan vatsallani roikkuvaa lihaa eikä pääse enää 40:iä kuin lennossa parhaimmillaan voiko onnea löytyä maapallolta vai käännynkö filistealaisiin???

        Älä valita joutavia. Ei todellakaan rusinoita tai muuta kauppatavaraa ja matkoja saa rulliskilpailuista. Rulliskilpailu on kokemus itsessään. Se on mitä haetaan, eikö totta. Tiekkarin ääressä on helppo puhua palturia, toista on olla paikan päällä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      92
      1135
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      116
      948
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      282
      694
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      78
      684
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      631
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      576
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      559
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe