Onkos sielä joku Rullaluistelu kilpailu? saako mennä Kovaa?
Onko Loimaalle
3
684
Vastaukset
- sulla jotain
järkevätäkin sanottavaa, mistään. No, odotellaan ja pidetään pullat nousemassa, onkos se kuuluisa uuni kuumana, tosin epäilen että pian alkaa taas se kuuluisa tarina muovikassista tai vähintään liitosta... ja lamakin vaikuttaa näihin muovikassiasioihin ja kaikkea muuta onko muka jotain tarvetta odottaa tai epäillä... täytyy jokaisen ymmärtää, että joku meinaa jo pakahtua alkaakseen taas monologin lisenssistä tai tuomaripuvun puuttumisesta tai katsojamääristä terv. InlineskaterWorldClass... eli nyt mennään Kovaa kuten entinen sveitsiläinen totesi tai sitten ei ja vaan tyydytään vain foorumin perustamiseen tai massapostitus hoitoihin enkö totiaan otannut tanoa tämän pahemmin mistään, onko tämmä suomikaksnelonen näin pehmojenpaikka... joo totta tosiaan pehmot on paikalla... osaavat kotinurkassa väsätä suomi kaks nelos otteita toisille pehmoille ilmastomuutos onkin suomi kaks nelos muutos , ollanko tästäkin täyhssin (sikaflunssa) samaa mieltä "nyt saa mennä Kovaa" vai kovaa yrittää joku kotinurkkalisenssipellepehmo aloittaa monologia mie en ole tuo "nyt suap männä Kovvoo"
- nälkäisille kisoja
ei tuu mitään näistäkään kisoista, käytetyssä reikäisessä muovikassissa vain matkavesite ja irtorutinoita ja minibanaani on enää muistoissain , nälkä vaanii nurkan takana rullamuistelua kovia törmäyksii ellei ole ennakkoon tarkkaillut tilanteita minne on kadonnut suomalainen rullaluistelu koululaiset eivät enää matkusta rullaluistimilla kouluun kyllä ope tietää kaiken ja kaikkihan on opettajia, kaupassa ei voi käydä rullaluistimilla koska kaupan muovikassi on loppu, vesi on katkaistu monelta kisapaikkakunnalta, olen oppinut jo kantamaan veteni mukanani tullen mennen auringon paiste on toleranssirajojen ulkopuolella, sadetta saa väärään aikaan väärässä paikassa... kova tahto ei auta vaikka olis ope kaikki on kadonneet, ja kaik on männyttä asvaltti on rupirupirupista , joutuu liikaa puristamaan vatsallani roikkuvaa lihaa eikä pääse enää 40:iä kuin lennossa parhaimmillaan voiko onnea löytyä maapallolta vai käännynkö filistealaisiin???
- onni.manni
nälkäisille kisoja kirjoitti:
ei tuu mitään näistäkään kisoista, käytetyssä reikäisessä muovikassissa vain matkavesite ja irtorutinoita ja minibanaani on enää muistoissain , nälkä vaanii nurkan takana rullamuistelua kovia törmäyksii ellei ole ennakkoon tarkkaillut tilanteita minne on kadonnut suomalainen rullaluistelu koululaiset eivät enää matkusta rullaluistimilla kouluun kyllä ope tietää kaiken ja kaikkihan on opettajia, kaupassa ei voi käydä rullaluistimilla koska kaupan muovikassi on loppu, vesi on katkaistu monelta kisapaikkakunnalta, olen oppinut jo kantamaan veteni mukanani tullen mennen auringon paiste on toleranssirajojen ulkopuolella, sadetta saa väärään aikaan väärässä paikassa... kova tahto ei auta vaikka olis ope kaikki on kadonneet, ja kaik on männyttä asvaltti on rupirupirupista , joutuu liikaa puristamaan vatsallani roikkuvaa lihaa eikä pääse enää 40:iä kuin lennossa parhaimmillaan voiko onnea löytyä maapallolta vai käännynkö filistealaisiin???
Älä valita joutavia. Ei todellakaan rusinoita tai muuta kauppatavaraa ja matkoja saa rulliskilpailuista. Rulliskilpailu on kokemus itsessään. Se on mitä haetaan, eikö totta. Tiekkarin ääressä on helppo puhua palturia, toista on olla paikan päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921125
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa116938- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten282685- 77669
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74631Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54576Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48559- 72483