29.5 - 31.5 järkkäämme Tahkolla kaveripiirissä Golf viikonlopun. Mökkiin mahtuu 10 henkeä. Tällä hetkellä meitä on 2 poikaa ja 2 tyttöä. Yritämme siis rekrytoida golfista kiinnostuneita ihmisiä viettämään mukava vkl. Olemme kaikki Helsingistä - sinä voit kavereinesi olla mistä vain. Mökki maksaa pelkän loppusiivouksen joten kustannuksetkin pysyvät aisoissa. Meillä on Facebookissa lisää tietoa aiheesta. Jos kiinnostuit - lähetä mailia [email protected] paikat täytetään niin pian kuin mahdollista t. Pasi
Sinä nätti tyttö - tule golfaamaan Tahkolle
pkoistin
2
889
Vastaukset
- Miksei kelpaa
Jaa että nätti tarvihtee olla teidän reikäpeliinne? Just joo teillä mitään tyttöjä ole, arvaanpa että sattuisi yllättävät peruuntumiset. ;) Noh, voihan sitä aina yrittää, hätä keinot keksii...
- pkoistin
Moi! No ainahan kaikkea voi tapahtua ja peruutuksia tulla. Tällä hetkellä taitaa tyttöjä tulla enemmän kuin meitä poikia. Joo - tässä yritän vain saada jengiä kasaan että saatais pelejäkin aikaan - en mä mitään muuta. Ja nätteyshän on aina plussaa. :) Ei muuta kun tule mukaan vaan! t. Pasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801957
- 1241630
- 1341202
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848