Eli minkäläistä jousta kannattaisi käyttää kohtuu kokemmattomalle jousiamumujalle? Ballista, Taljajousi,joku lasertähteimellä varastettu varsijousi. Tarkloituksena on aloittaa harrastus maatilalla. Myös haluasin suostuksia merkeistä mitkä ovat hyviä.
Mikä on paras jousimalli?
3
1760
Vastaukset
- 43242
vastakaarijousi.
- Bogenschütze
Aloittelijalle paras on varmasti harjoitusvastakaarijousi. Vetojäykkyys jotain väliltä 20 - 30 paunaa riippuen ampujan fyysisistä ominaisuuksista. Jousi kannattaa ostaa alan erikoisliikkeestä esim. Jousiammunnan TTV Oy, Pedi Archery tai Sherwood Shop.
Hyviä merkkejä: Hoyt, Win & win, Samick, Spigarelli.
Edullisia perusjousia löytyy mm. seuraavilta valmistajilta: Samick, KAP, Sebastien Flute.
Suosittelen että otat yhteyttä johonkin jousiammuntaseuraan. Siellä saat opastusta ammuntatekniikkaan, välineiden hankintaan sekä välineiden virittämiseen. - Jo oikeasti kiinnost
Ehkä ei kuitenkaan ballista, se on keskiaikainen sotakone.
Jos olet oikeasti kiinnostuntu jousista niin tee itse tavallinen suora jousi.
Silloin opit miten jousi ja nuolet toimii.
Unohda kaikki ultralaserjutut, näyttää vain naurettavalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m533837Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163685Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3983481Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813287Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363069Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582558- 502445
- 1032295
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142079Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182079