Eli minkäläistä jousta kannattaisi käyttää kohtuu kokemmattomalle jousiamumujalle? Ballista, Taljajousi,joku lasertähteimellä varastettu varsijousi. Tarkloituksena on aloittaa harrastus maatilalla. Myös haluasin suostuksia merkeistä mitkä ovat hyviä.
Mikä on paras jousimalli?
3
1643
Vastaukset
- 43242
vastakaarijousi.
- Bogenschütze
Aloittelijalle paras on varmasti harjoitusvastakaarijousi. Vetojäykkyys jotain väliltä 20 - 30 paunaa riippuen ampujan fyysisistä ominaisuuksista. Jousi kannattaa ostaa alan erikoisliikkeestä esim. Jousiammunnan TTV Oy, Pedi Archery tai Sherwood Shop.
Hyviä merkkejä: Hoyt, Win & win, Samick, Spigarelli.
Edullisia perusjousia löytyy mm. seuraavilta valmistajilta: Samick, KAP, Sebastien Flute.
Suosittelen että otat yhteyttä johonkin jousiammuntaseuraan. Siellä saat opastusta ammuntatekniikkaan, välineiden hankintaan sekä välineiden virittämiseen. - Jo oikeasti kiinnost
Ehkä ei kuitenkaan ballista, se on keskiaikainen sotakone.
Jos olet oikeasti kiinnostuntu jousista niin tee itse tavallinen suora jousi.
Silloin opit miten jousi ja nuolet toimii.
Unohda kaikki ultralaserjutut, näyttää vain naurettavalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1951486Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231248- 50988
- 70930
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52853Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53830- 56822
- 102804
- 82800
- 32745