Hei, Etsin sellaista suklaakakku ohjetta joka on ollut tälläisessä Milda margariinin ja Vaasan yhteistyöllä tehdyssä ilmaisjakelu vihkosessa jota jaettiin ruokakaupoissa joskus 80-luvulla. Jos joltain sellainen vihkonen löytyisi olisi kiva saada kyseinen ohje, jotta saisin tehtyä sitä omin juhliini.
Milda margariini ohje?
Vuoden 2009 ylioppilas
4
1047
Vastaukset
- piijukka1
Oliko kyseessä suklaahippukakku? minulla tallessa yksi 80-luvun ohjevihkonen, jos vielä tarvitset?
- -C-
Hei jos sinulta se ohje löytyy niin todella mielelläni sen ottaisin!!!
Juhlat on jo ohi mutta sitä kakkua olen jäänyt kaipaamaan!
- Anonyymi
Itse etsin Milda pullien reseptiä
- Anonyymi
Minulla on yksi Mildan ohjevihkonen, mutta se on mökillä. Saan sen sieltä kuukauden-parin päästä. Muistelen, että reseptikirjanen olisi tehty joskus 70-luvulla.
Laitan tänne reseptit kakusta ja pullista, jos ne ovat siinä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418