Kotipizzasta...

Maha sekaisin...

Tilasin aikoinaan kotipizzasta annoksen. Oli kesä, ja tilaus kesi ainakin tuollaisen tunnin verran. PIzza tuotiin tuollaisen skootterin avulla (joka lienee laiton lasteineen). Söin pizzan. Maha meni aivain sekaisin. Oksensin. Olisi tehnyt mieli valittaa, mutta olen luonteeltani ehkä liian kiltti...

8

1582

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sami02

      nykyään on toisin, kokeilin nettitilausta ja pitsa tuli nopeasti perille lämpinänä =)

      http://online.kotipizza.fi/

      jotain scootteri kuljetusta epäilen vahvasti mutta nykyään tulevat autolla ja lämpölaukussa.

    • kokeilin.noutaa.itse

      Minä kävin tammikuussa hakemassa pizzan kävellen ja kotio päin astellessa liukastuin ja pizza lensi lepikkoon. Laatikko osui koiranpaskaan yms. ja pizzasta oli irronneet täytteet. Roskiinhan se piti nakata. En ole sen koommin Kotipitsassa käynyt. Harmittaa edelleen.

      • Pizzamiäs

        Eli et ole vissiin muissakaan pizzerioissa käynyt.
        kotipizzan vikahan se ei varmasti ole ettei käsissäsi pysy pizza.


      • kokeilin.noutaa.itse
        Pizzamiäs kirjoitti:

        Eli et ole vissiin muissakaan pizzerioissa käynyt.
        kotipizzan vikahan se ei varmasti ole ettei käsissäsi pysy pizza.

        Olen käynyt kahdessa muussa lähistöllä olevassa ei-ketjuihin kuuluvissa pitseerioissa useita vuosia aina ilman ongelmia. Tuo Kotipitsa aukesi loppuvuonna ja uskaltauduin käymään siellä tammikuussa. Kokemukset olivat karmaisevat, hyvä etten kättä katkaissut. Eipähän ole uskaltanut enää sen jälkeen Kotipitsassa käydä. Rahat meni nälkä jäi.


      • Pizzamiäs
        kokeilin.noutaa.itse kirjoitti:

        Olen käynyt kahdessa muussa lähistöllä olevassa ei-ketjuihin kuuluvissa pitseerioissa useita vuosia aina ilman ongelmia. Tuo Kotipitsa aukesi loppuvuonna ja uskaltauduin käymään siellä tammikuussa. Kokemukset olivat karmaisevat, hyvä etten kättä katkaissut. Eipähän ole uskaltanut enää sen jälkeen Kotipitsassa käydä. Rahat meni nälkä jäi.

        Niin, siellä on isoimmat pozzat ja voi ottaa heikoille voimille, ota joku reppu tai kärry mukaan ensi kerralla niin jaksat ehyenä kuljettaa ne eikä tarvi pudottaa voimanpuutteessa maahan niitä.

        Mikään muuhan tässä ei voi olla syy kuin voimanpuute.


      • ei.siitä.kiinni
        Pizzamiäs kirjoitti:

        Niin, siellä on isoimmat pozzat ja voi ottaa heikoille voimille, ota joku reppu tai kärry mukaan ensi kerralla niin jaksat ehyenä kuljettaa ne eikä tarvi pudottaa voimanpuutteessa maahan niitä.

        Mikään muuhan tässä ei voi olla syy kuin voimanpuute.

        Kyllä minussa voimaa on. Painoakin on kertynyt 130 kiloa. Siirtelyyn tarvitaan kunnon lihakset.


      • Pizzamiäs
        ei.siitä.kiinni kirjoitti:

        Kyllä minussa voimaa on. Painoakin on kertynyt 130 kiloa. Siirtelyyn tarvitaan kunnon lihakset.

        Ei tarpeeksi kun ei pizzalaatikkokaan pysy käsissä.


      • EiHeselle

        Ymmärrän erittäin hyvin ikävät kokemuksesi. Itsekin kävin kolme vuotta sitten Hesburgerissa ostamassa hampurilaisaterian mukaan. Kun pääsin ulos ravintolasta, kolme valtavan kokoista miestä otti minut kiinni ja raiskasi minut. Jäi todella ikävä muisto ja en voi kyllä suositella Hesburgeria kenellekään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      33
      1412
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1301
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      2
      1214
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1212
    5. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1196
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      1
      1193
    7. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1188
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      2
      1164
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1150
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1136
    Aihe