Vanhempi nainen, nuorempi mies -keskustelu..

entinen stoalainen

.. sitten otti ja katosi. Mikä harmi.

Mahtoiko omakehu nähdä viimeisen hänelle osoitetun viestin?

8

1106

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinen omakehu

      No höh. Joku ylläpidosta selkeästi kyllästyi meihin.

      Kone oli eilen juntturassa eikä päästänyt minua mihinkään. Kirjoita sama uudelleen, jos millään viitsit. Ja uusimmat samalla.

      Lähden sukulaisen hautajaisiin. Mukavampaa päivää sinulle!

    • entinen omakehu

      Luulen muistavani meilitilin, minkä annoit heti alkusoitossa. Naputtelen sulle sinne tämän päivän aikana jotain. Olisin voinut tehdä sen silloin samantien, kuten kaikki kuulema tekee. Mutta se oli ensimmäinen kerta, kun koko palstaa kuin salaa tiirailin ja mitään mihinkään kommentoin. Hiippailen vieläkin kuin kutsumaton vieras...

      Mutta samoilla eväillä, mieheläinen, pistän viimeiset kommentit maailmanmenosta sinne yahoo-maahan.

      Terveisin, entinen omakehu.

      • entinen sejase

        .. oli miehelainen (at) yahoo (dot) com.


    • entinenomakehu

      Tuli mieleen, että lähipäivinä tulee neljä vuotta siitä, kun muutit asumaan unelmiesi naisen kanssa. Olet varmasti edelleen Super Onnellinen. Lapsesi ja sululaisesi rakastavat häntä, ystäväsi ottivat hänet omakseen ja elämä on kaikinpuolin ihanaa.
      Onneksi olkoon!

      Katselen vaimoasi välillä (hymyillen). Mielestäni hän taitaa oikeasti olla vähän hullu. Ehkä vähän enemmänkin. Mutta eipä elämäsi ole ainakaan tylsää fb-sivupersoonaisen naisen kanssa, jonka ruoka ei sula, ellei hän vihaa tai riitele jonkun kanssa. Hyvä syy ja inspiraation lähde antaa tuhdille peräsimelle vaikka vähän piiskaa..

      Ai olenko katkera? Pettynyt ehkä? Ehdotomasti molempia. Petyin siihen, että olit (olet) niin vietävissä ja uhrasit paljon asioita, mitkä olivat sinulle tärkeitä. Mutta myös opin sinulta paljon. Etenkin sen, että kaikki ei ole sitä miltä näyttää ja että kannattaa miettiä, mitä luottamuksella kirjoittaa, koska tuotanto saattaa päätyä esim. uuden mustasukkaisen naisen haltuun.

      Seuraan uraasi toisella silmällä, koska jaan ajatuksesi ja mielipiteen pääaiheesi kohdalla ja olen sitä mieltä, että teet siltä osin Erittäin Hyvää työtä. Käyt edelleen joka päivä mielessäni jossain kohtaa. Sokkiloppu suheelle oli niin tehokas, että haavat eivät meinanneet umpeutua millään, mutta enää ei hetkauta. Olen kiitollinen ihmisistä, keitä toit elämääni. Olen säännöllisessä yhteydessä kolmen kanssa, mukavaa humoristista jutustelua ja välillä myös asiaa.

      Omakehu on omakehu edelleen, tyytyväinen nahoissaan ja yhtä itserakas kuin ennekin. Onnea matkaan Mieheläinen, Entinen Stoalainen. Kaikkea hyvää.

    • lilliu

      Ajatella kuinka nopeasti vuosi on mennyt! Olin hirveän tyytyväinen keksittyäni käyttää tätä alustana, jos minulla olisi sinulle jotain sanottavaa. Ilokseni huomasin, että ei minulla ole. Paitsi nyt, yli vuosi edellisestä.

      Siivosin tilejä, luin myös Y-maata ja tekstejä mitä en ole räjäyttänyt maata kiertävälle radalle. Huh, kuinka rasittava olen ollut, melkein hävettää. Otin neljännen lasin viiniä ja mietin, miksi kirjoitin kuten kirjoitin. Kuin kiimainen kissa, vaikka vastassa oli mies, johon en tehnyt minkäänlaista vaikutusta fyysisesti. Vaikka tiedän olevani hauska, kaunis ja seksikäs nainen, joka edelleen joutuu toppuuttelemaan liian innokkaita yrittäjiä. Sinä olit poikkeus. Ehkä Lilli U. otti minussa vallan ja halusi selvittää, mikä on salaisuutesi. Heitti bensaa kuviteltuun tuleen saadakseen aikaan edes jonkin reaktion. Ehkä olit jo silloin exäsi kaksoisolennon lumoissa ja asioita hämmensi myös neiti E. En tiedä. Kirjoitin tuhmia, nähdäkseni kuinka reagoit vai reagoitko ollenkaan. Neiti E. kysyi kerran, luulenko että olet miehiinpäin. Paras homoystäväni sanoo, että olet kaapissa, ettet ehkä tiedä asiaa itsekään. Ei sillä ollut väliä. Pidin sinusta aidosti sellaisena kuin olit. Olisin hyväksynyt tiedon. Suhteemmehan oli käytännöllisesti katsottuna platoninen.
      Joskus sanoin, etten olisi koskaan kiinnittänyt sinuun mitään huomiota baarissa, mutta lumosit minut kirjoituksillasi ja sielukkuudellasi. Ehkä siksi oli niin vaikeaa käsittää, että kaikki voi loppua parin lauseen mailiin, mikä kuullosti niskaan hengittävän naisen sanelemalta. Tutustuin hyvin pian nuoreen jumalaan, 8 vuotta Sinua nuorerempaan (heh), jonka mielestä olen HottistenHottis. Surkea kirjoittaja, mutta vilpitön ja herkkupala itsekin. Kiltintuhma uusi suhe, mikä kesti aika kauan. Sitten yhteistuumin sovimme, että nyt riittää. Pysytään ystävinä, joilla on yhteinen salaisuus. Kirjoittelemma puolivuosittain ja yhteisille kinkereille sattuessa, otamme drinksut ja tuijottelemme toisiamme silmiin. Muisto hänestä saa hymyilemään. Sinä saat ahdistumaan.

      Olisi hauska kuulla mietteitäsi "miten meni noin niinku omasta mielestä?"Heitit roskiin monia ihmissuhteita käskystä. Jopa feissarikaveruuksia joutui roviolle. Hän luki puhelimesi ja sähköpostit. Pääsetkö jo yksin kaljalle kavereiden kanssa, vai onko valvova silmä aina mukana? Leuka muuten loksahti, kun kuulin sen pahansuovan naisesi sekoilleen ja lääppineen julkisesti ystävääsi. Mitähän siitä tuumasit, kuuliko mukava äitisi siitä, tai lapset? Melkein säälin sinua, mutta vain melkein. Kirjesalaisuuden rikkoja ansaitsi sen täysin. Naisena en voi olla ihailematta vaimosi taitoa saada mies noin talutusnuoraan. Vastenmielinen ihminen, mutta siitä täydet pisteet!! Ehkä teet joku päivä kapinan ja uskallat taas sanoa omat mielipiteesi, pitää omat ystäväsi ja liikkua jossain myös ilman häntä.

      Heihei taas. Ehkä kirjoitan vielä. Ehkä en. Tämä puhdisti ilmaa. Hyvää syksyä. Oikeasti.

    • omakehu

      Vai että ehdokkaana.. :) Toivotan sinulle onnea matkaan! Minusta olisi huissin hauskaa, jos pääsisit vielä korkeammalle kuin tämä mihin nyt pyrit. Nähdessäni sinua julkisuudessa, olen suunnattoman huvittunut ja iloinenkin kirjallisesta tuotannostamme, mikä alkoi nimettömänä nettikirjoitteluna. Paljastit siinä sisintäsi ja herkkyyttä, minkä uskon olleen aitoa ja rehellistä, ennen kuin neste nousi päähäsi ja aloit toimia voimasi tunnossa kovemmin ja tyhmemmin kuin aioitkaan. Koskaan ei ole viisasa polttaa siltoja, ei ainakaan laajasti verkostoituneeseen ihmiseen pienessä maassa, missä kaikki tuntevat toisensa.

      No se juna meni jo ja sitä on vatvottu tarpeeksi. Mutta anteeksi en ole antanut sinulle enkä sille vastenmieliselle möhköfantille, ketä on kieltämättä varsin viihdyttävää seurata ja nauttia ajoittaisesta myötähäpeän tunteestä, mitä hän auliisti tarjoilee.
      Katsotaan kui sun käy. Elämme mielenkiintoisia aikoja.

    • nykyinenomakehu

      Heh. Taitaa tulla lunta nyt enemmänkin kuin vain eteiseen. Kohu ei yllättänyt millään tavalla, se ettei niin ole tapahtunut jo paljon aikaisemmin, yllätti. Siinä vaiheessa, kun alkaa kuvitella olevansa koskematon ja voivansa tehdä mitä vaan ja kenelle vaan, on keltainen neste niin korkealla, ettei edes hölsky. Todella viihdyttävää. Popcornit esiin!!!!

    • omakehu

      Olipa SHOW! Paaaaljon Parempi kuin olisin voinut ikinä kuvitella! Sitä alkoi melkein uskoa karmanlakiin, kun muija laitettiin julkisesti niin huolella ojennukseen ja esimiehen valvontaan.
      Ellei kyseessä olisi paljon pahaa mieltä aiheuttanut pahansuopa ja ilkeä ihminen, saattaisin jopa hieman sääliä häntä. Mutta nyt tässä vaan toivoo, että osaa ottaa opiksi ja viisastui kerrasta. Ehkä korskeus, ylimieli ja kaikkivoipaisuuden tunne hieman hellittävät tuon matokuurin jälkeen. Teki varmasti hyvää myös sinulle ja täsmälleen samoista syistä. :)

      Heikkona hetkenä minua harmittaa. Olisin halunnut pitää sinut ystävänä, vaikka olitkin enemmän vietävissä kuin ikinä kuvittelin. Sinä ole älykäs ja hauska, vaikkakin tossun alla, kuten aika monet vahvan naisen kanssa elävät miehet. Siitä huolimatta. Meillä oli kivaa ja se osa kirjeenvaihdosta, minkä säilytin, on huippuhauskaa luettavaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      383
      4540
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      284
      2524
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      144
      1813
    4. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      103
      1554
    5. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1463
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1307
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      60
      1305
    8. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      58
      1226
    9. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      46
      1214
    10. Rakkauden riemuvoitto

      Valta voidaan voittaa tiedolla. Mutta tieto on huonompi kuin kauneus, hellyys ja rakkaus. Siksi kauneus on vallan ja tie
      Hindulaisuus
      346
      1063
    Aihe