Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

HK,n makkarat

meetvuursti

Hk tekee siivumakkarapaketeista sellaisia jotka, edistää Bakteerien lisääntymisen paketin avauksen ja ensimmäisen käytön jälkeen.Syy siihen on se siivut pakattu sellaiseen rimpsuun ettei katkea millään ja sitten ihmiset sormineen sotkee ja tai syövät liikaa.on kiva HK,n edistää liikasyöntiä siten ettei se yksi siivu tule millään muulla kuin sormilla tai muilla välineillä esiin,pakkosyöttöä ja pilaantunutta makkaraa hyvä sitten syödä kuka milläkin käsillä niitä sotkee tai vaikka itse
pitää olla pinsetit ja pestä kädet hyvin.Minä lopetinkin sellaisten
pakkausten ostamisen missä siivut ns,pakkorimpsussa .suosittelen muille poikottia tuollaisia pakkauksia vastaan..ps,jos minun kirjoituksessa on kieliopillisia virheitä ei niihin tarvitse vastata LOL tyyliin.uskon asian tulleen selville tuon hygienian suhteen ja liikarasvan syöntiin.ja myös lisäaineiden mitä makkarat sisältää..älkäätte sitten väittäkö sitä
miksi kihomadot tulee suuhun kynsien alta makkaran maustamana.

6

921

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LOL, sulla on paljon kieliopillisia virheitä kirjoituksessasi.

      Ei kai se HK:n vika ole jos sinä syöt ja hipelöit leikkeleitä likaisilla käsillä ja saat siitä kihomadon.

      • Ekonomi

        vetabix nro1.Sinulla on juppitauti,viititkin kommentoida, syö sinä hk,ta mahan täyteen


    • en osta

      Todellakin tulee pötkönä ulos koko paketin sisältö, kun yrittä yhtä ottaa!

      Ihmiset huijataan ostamaan ohutta, jotta tulisi syötyä vähän. Pah! tulee vedettyä koko paketti kerralla! Hyvää bisnestä!

      • kuin ripulipaska.

        Kun kerran pieraisee, on pakko pieraista aina uudelleen. Kun vihdoin saa housut ylös, taas sama juttu.


      • Oolohvi
        kuin ripulipaska. kirjoitti:

        Kun kerran pieraisee, on pakko pieraista aina uudelleen. Kun vihdoin saa housut ylös, taas sama juttu.

        Käiveröt.


      • meitä on miljoonia
        Oolohvi kirjoitti:

        Käiveröt.

        Niinpä, miksi ei tehdä 'tavikselle' käyviä pakkauksia? Meitä kun on enemmistö ja meistä se ostovoima löytyy!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2257
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe