Hk tekee siivumakkarapaketeista sellaisia jotka, edistää Bakteerien lisääntymisen paketin avauksen ja ensimmäisen käytön jälkeen.Syy siihen on se siivut pakattu sellaiseen rimpsuun ettei katkea millään ja sitten ihmiset sormineen sotkee ja tai syövät liikaa.on kiva HK,n edistää liikasyöntiä siten ettei se yksi siivu tule millään muulla kuin sormilla tai muilla välineillä esiin,pakkosyöttöä ja pilaantunutta makkaraa hyvä sitten syödä kuka milläkin käsillä niitä sotkee tai vaikka itse
pitää olla pinsetit ja pestä kädet hyvin.Minä lopetinkin sellaisten
pakkausten ostamisen missä siivut ns,pakkorimpsussa .suosittelen muille poikottia tuollaisia pakkauksia vastaan..ps,jos minun kirjoituksessa on kieliopillisia virheitä ei niihin tarvitse vastata LOL tyyliin.uskon asian tulleen selville tuon hygienian suhteen ja liikarasvan syöntiin.ja myös lisäaineiden mitä makkarat sisältää..älkäätte sitten väittäkö sitä
miksi kihomadot tulee suuhun kynsien alta makkaran maustamana.
HK,n makkarat
6
960
Vastaukset
LOL, sulla on paljon kieliopillisia virheitä kirjoituksessasi.
Ei kai se HK:n vika ole jos sinä syöt ja hipelöit leikkeleitä likaisilla käsillä ja saat siitä kihomadon.- Ekonomi
vetabix nro1.Sinulla on juppitauti,viititkin kommentoida, syö sinä hk,ta mahan täyteen
- en osta
Todellakin tulee pötkönä ulos koko paketin sisältö, kun yrittä yhtä ottaa!
Ihmiset huijataan ostamaan ohutta, jotta tulisi syötyä vähän. Pah! tulee vedettyä koko paketti kerralla! Hyvää bisnestä!- kuin ripulipaska.
Kun kerran pieraisee, on pakko pieraista aina uudelleen. Kun vihdoin saa housut ylös, taas sama juttu.
- Oolohvi
kuin ripulipaska. kirjoitti:
Kun kerran pieraisee, on pakko pieraista aina uudelleen. Kun vihdoin saa housut ylös, taas sama juttu.
Käiveröt.
- meitä on miljoonia
Oolohvi kirjoitti:
Käiveröt.
Niinpä, miksi ei tehdä 'tavikselle' käyviä pakkauksia? Meitä kun on enemmistö ja meistä se ostovoima löytyy!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 864064
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353141Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1022295Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312118Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell821886Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281827- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501