Mun koulun kouluruoka on ällöttävää ja syön vain salaattia koulussa!

peppipuolakkafani95

Eli mitä mä voisin tehdä ku koulussani se ruoka on aina niin ällöttävää ja ainoo jota mä voin syödä siellä on vain jtn salaattia ilman paprikaa ja ilman niitä muitakin vihanneksia jota vihaan? En kestä tätä enään, koska siellä koulussani on vain semmosia ruokia jota on esimerkiksi kasvislasagnea, lihakeittoa, pinaattilettuja, Kassler pihvejä ja kaikkee muutakin paskaa jota mua ällöttää paljon! Nyt alkoi vähän ällöttää kun listasin nämä kaikki ällöttävät ruuat jota mun koulussa tarjotaan kaikille oppilaille, mutta opettajat ei edes pakota mut opettajat katsoo minua kun otan vain salaattia.

8

840

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä vikaa

      Mitä vikaa lihakeitossa on tai pihveissä, tai muutenkaan kunnon lihassa? Pinaattiletut joutaisivat kyllä pois. Ja Kasslerpihvi on hyvää ruokaa.

      • peppipuolakkafani95

        Ja mä en voi syödä sikaa koska olen Juutalainen. Ja en muutenkaa tykkää sianlihasta


      • ........
        peppipuolakkafani95 kirjoitti:

        Ja mä en voi syödä sikaa koska olen Juutalainen. Ja en muutenkaa tykkää sianlihasta

        Olisihan se ollut kiva tietää jos aloitusviestissä, että et voi syödä sianlihaa.

        Järkeä saa käyttää, kun tahtoo tuoda asiansa esille.


      • kimasatra
        peppipuolakkafani95 kirjoitti:

        Ja mä en voi syödä sikaa koska olen Juutalainen. Ja en muutenkaa tykkää sianlihasta

        että "lihassa on vähän sianlihaa".
        Muissa lihoissa ei ole sikaa kuin sianlihassa.
        Ja luultavasti et edes tiedä miltä se maistuu.


      • Mikset
        kimasatra kirjoitti:

        että "lihassa on vähän sianlihaa".
        Muissa lihoissa ei ole sikaa kuin sianlihassa.
        Ja luultavasti et edes tiedä miltä se maistuu.

        MIkset ole ilmoittanut keittiöön ettet "VOI" syödä sianlihaa? Yleensä asioista ilmoitetaan koululle jos jokin uskonnollinen juttu tai allergia estää syömästä jotakin ainesosaa. Se on vain sinun omassa päässäsi se, että kouluruoka on pahaa.


      • syönyt
        Mikset kirjoitti:

        MIkset ole ilmoittanut keittiöön ettet "VOI" syödä sianlihaa? Yleensä asioista ilmoitetaan koululle jos jokin uskonnollinen juttu tai allergia estää syömästä jotakin ainesosaa. Se on vain sinun omassa päässäsi se, että kouluruoka on pahaa.

        Jostain syystä pienestä asti en ole syönyt lihaa ollenkaan. Esimerkiksi makkara, lihapullat, nakit yms. lihavalmisteet menee, mutta "oikea" liha kuten käristykset ja kana... ei mene alas ollenkaan. Päiväkodissa muistaakseni söin lihaa (siitä ajasta en muista oiken kunnolla), mutta kouluun kun menin niin otin lautaselle vähäsen lihaa, mutta en syönyt sitä vaan kaaputin jäteastiaan. Opettaja huomasi tämän (en siis ollut kertonut koulussa kenellekään etten syö lihaa, koska olin tosi ujo ja pelkäsin kertoa) ja ope pakotti minut syömään sen. Se oli hirveetä, koko luokka tuijotti ja meinasin koko ajan oksentaa sen. Jos olisin kertonut ei tämmöstä varmaan olisi tapahtanut. Koulumme ja luokkamme oli pieni ja ajattelin että kaikki nauraisivat ja ajattelisivat minua jotenkin oudoksi kun minulla olisi erikseen kasvisruokaa syötävänä. Muutenkin olin ulkopuolinen ja selän takana kuisattu luokassamme ja koko koulussa.

        Ylä asteella asia ei ole paha ollenkaan, en kuitenkaan syö lihaa vaan otan sitä taas tosi vähän enkä syö sitäkään vähää. Opettaja on vain maininnut että voisin syödä enemmän, muttei lihasta mitään. Mitenhän tulevaisuudessa pystyn syömään missään julkisesti kun kaikki ajattelee...? Ujo minä olen vieläkin, siitä en pääse eroon. Onko kenelläkään muulla tälläisia ongelmia?? KERTOKAA.


      • anttirantala
        peppipuolakkafani95 kirjoitti:

        Ja mä en voi syödä sikaa koska olen Juutalainen. Ja en muutenkaa tykkää sianlihasta

        Hehhee, Juutalainen. Mistäs tiedät, miltä sianliha maistuu? Ei ei ei ei...


    • Voi, kuulehan.

      Vaikka vaikuttaakin toivottomasti siltä, että ikäeroa meidän välillämme löytyy vain vuosi, osaisin silti arvostaa kyseisiä ruokia, jos niitä vain meidän koulussamme tarjottaisiin. Itse olen saanut suoranaisen salmonellan koulumme ruokalasta, eikä ruoan laatukaan kovin huimaa ole ja riittävyydestä voimmekin sitten keskustella erikseen. Oppisit arvostamaan kunnon, hyvää ruokaa.

      Seuraavaksi lukukaudeksi ylä-asteelle, toivokaamme jotakin parempaa näille maille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      58
      4377
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2219
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1734
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1478
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      24
      1402
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1278
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1205
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1126
    9. 22
      1076
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1004
    Aihe