Eli mitä teette työksenne, kun tykkäätte siitä ? itse olen vasta kohta menossa työ elämään ja en varmaankaan jaksa tehdä tuota työtä 40 vuotta ja ammatti mietittyttää vähäsen taas... Nyt olen sähköasentaja.
Mitä teette työksi ?
3
1090
Vastaukset
- 15 vuotta
olen työskennellyt seminologina ja tykkään kovasti käsitöistä. Jokainen päivä on erilainen ja hauskahan se on tutkia elikoiden persuksia.
- kassa
ja pidän työstäni!!!!!
- vaihtelu
Olen 45-vuotias ja opiskelen oppisopimuksella lähihoitajaksi. työskentelen kehitysvammaisten ohjaajana. ihana työ, mutta en valmistumisen jälkeen voi jatkaa koska paikat on sosionomien paikkoja. Ne joissa on lähihoitaja tai kehitysvammaohjaaja niin kun paikka vapautuu niin tilalle otetaan sosionomi. Valmistuttuani ajattelin katsoa erilaisia työpaikkoja tekemällä esim. Seuren kautta sijaisuuksia.
Edelliset 20 vuotta olin myynti- ja asiakaspalvelutehtävissä ja muissa toimistotöissä. Valmistuin -87 ompelijaksi, mutta sitä työtä en montaakuukautta ole tehnyt palkkatyönä. Lukion jälkeen olin hoitoalalla ja nyt ainakin tämä tuntuu omalta alalta.
Aina voi opiskella lisää tai uusia aloja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4446446Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1453755Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?992485Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit251949Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1191314Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741253- 651097
- 631075
Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te76990- 44983