Täältä yrittävät ihmiset tulla etsimään tietoa ja täytyy sanoa että kun viestiketjuja lukee niin...
Viestit ovat piikitteleviä, ilkeitä ja henkilökohtaisuuksiin meneviä. Rauhoittukaa Aikuiset ihmiset. Home aiheiset sivut:
www.homeasunto.suntuubi.com
Tappelupalsta
15
183
Vastaukset
- ollut aikoinaan
erinomainen vertaistukipalsta, jossa on ollut myös asiantuntijoita keskusteluissa mukana. Vähitellen sen ovat vallanneet häiriintyneet yksilöt. Asioista jotain tietäviäkin on tarkoituksellisesti karkoitettu palstalta, jotta jäljelle jäisi vain helposti manipuloitavaa riistaa. Nyt näyttää olevan Homeherkän mustamaalaaminen menossa.
- se on.
First they ignore you,
then they laugh at you,
then they fight you,
then you win.
Mahatma Gandhi
- homeahdistus1
sääli hyvää palstaa ... R.I.P.
Itse sain täältä aikoinaan niin hyvää vertaistukea ja asiatietoa, että voitin kädenväännön työnantajan kanssa ja kotikin tuli homekorjattua kohtalaisen hyvään kuntoon. Suurkiitos kaikille apua ja vertaistukea tarjonneille kanssasairaille.
Toivottavasti kirjoittelua voidaan jatkaa positiivisemmassa hengessä. Ehkä alkava kaunis kesä piristää homesairaidenkin mielialaa, jos kipeimmät eivät pääsekään nauttimaan kesästä kuin ikkunasta tai parvekkeelta käsin. Pitää olla: homeaiheiset sivut...
Kuinka luotettavat ovat sivusi, jos et osaa kirjoittaa edes yhdyssanoja yhteen?
Ehdottamani tekstinkäsittelyohjelma auttaisi oikoluvussa, jos omat eväät eivät riitä.- homeessa
Jos me tehdään nyt niin että sanasinko jää tänne tarkistamaan sivujeni Yhdys_sana_virheet.
Loppuraportin voit lähettää s-postiini.
Me muut lähdetään tästä jatkoille, minä maksan.
T:Eklund
www.homeasunto.suntuubi.com homeessa kirjoitti:
Jos me tehdään nyt niin että sanasinko jää tänne tarkistamaan sivujeni Yhdys_sana_virheet.
www.homeasunto.suntuubi.comnuo olisi pitänyt jo oppia, mutta omapa asiasi, jos et halua sivujasi otettavan vakavasti.
homeessa kirjoitti:
www.homeasunto.suntuubi.comJo ensimmäisessä kappaleessasi on toista kymmentä virhettä, enempää en viitsi lukea. Omapa on asiasi, mutta jos ei kiinnosta, niin ei kiinnosta.
- varmasti faktaa
löytyy myös hyvää hometietoutta sekä Aste ry:n ja Hengitysliiton sivuilta sekä ko. sivuilta linkkejä viranomaistahoihin eri tilanteissa.
Yksityisen tuottamat ja henkilökohtaisiin kokemuksiin perustuvat sivut ovat aina
hieman subjektiivisia ja tunteella koottuja. Tosin hienoa että olet sivut tehnyt ja varmasti niistäkin löytyy vinkkejä samassa tilanteessa oleville.
Totuus on kuitenkin se, että jokainen tapaus on omanlaisensa ja ratkaisut joita tehdään ovat myös siten poikkeavia keskenään. Ei kaikki läheskään leikkaa hiuksiaan pois tai joudu hävittämään koko irtainta omaisuuttaan, jotkut taasen joutuvat. Joten yhtä oikeaa ohjeistusta ei ole ja toivottavasti jokainen muistaa,
että päätökset ja ratkaisut ovat aina kuitenkin omalla vastuulla eikä neuvojan vastuulla.
Sanasinkon kommentit ovat turhia tai ainakin hän voisi esittää asiansa rakentavammin kirjoitusvirheiden suhteen. Toisaalta emme ole ainekirjoituksen kokeessa joten suotakoon meille pienet virheet kunhan tulemme ymmärretyiksi. - Homeherkkä#
Totta puhut siinä, että viestit ovat piikitteleviä, ilkeitä ja henkilökohtaisuuksiin meneviä.
Tämän palstan perusti aikoinaa eräs työpaikkansa homealtistuksesta sairastunut VERTAISTUKIPALSTAKSI.
Nyt tästä palstasta on tullut PARIN BAKTEERIN TUOTTAMAN MYRKYN aiheuttaman immuunikadon ja ei-klassisesta keuhkorakkulatulehduksesta kärsivien, jotka sairaudet heissä itsessään ovat vielä oletustasolla, koska lääketieteellistä faktatietoa he eivät pysty esittämään koskien ym.sairauksia, TAISTELUPALSTA, joiden tulilinjalla ovat KOULULÄÄKETIEDEOPPISESTI perinteiset kosteusvauriomikrobiallergisoitumisesta johtuvat sairaudet, eli ns. HOMESAIRAUDET.
Homesairauskäsitehän johtuu siitä, että HOMEALTISTUKSILLA on aiheutettu joko akuutti allerginen sairaus tai aiheutettu tulehdus, joka pahentaa jo olemassaolevaksi todettua kroonista sairautta.
Valitettavasti henkilöitynyt palstakirjoittelu ei pysähdy vain piikittelyyn, vaan jotkut palstakirjoittajat katsovat oikeudekseen ladella suoranaisia valheita koskien esim. TYHOSA ry:n puheenjohtajaa, Hilkkaliisaa, ex-Rakkulan puheenjohtajaa, minua sekä huippututkijoiden tutkimustulosten vääristelyä suuntautuen tiettyyn tarkoitukseen.- )()()(
sairasta mainitsemiasi sairauksia, ei hän niistä ainakaan ole kertonut, ilkeyksiä hän kuitenkin kirjoittaa sujuvasti. Joskus mukaan eksyy myös ihan asiallinenkin kirjoitus. Mutta kovin teräväksi tämä sairastelu tekee, sairastipa sitten mitä vain.
Kuka mitäkin sairastaa, se lienee jokaisen oma asia. Palstan pitäisi olla avoin ja ystävällinen, sairasti mitä vain.
Jos ei sairasta klassisia koululääketiedeoppisesti todettuja sairauksia, sen ei pitäisi olla ongelma muille kirjoittajille.
Itse olen sanonut, kirjoittanut, että diagnoosien teko kuuluu lääkäreille. Minulla diagnoosina on se kosteusvauriomikrbien aiheuttama astma. Se onko tuo diagnoosi oikea, sitä tietotaitoa ja osaamista haen. Ja näin alustavasti tilanne ei ihan selkeä ja suoraviivainen ole.
Se nyt on kuitenkin minun ongelmani, enkä ymmärrä miksi se olisi ongelma sinulle? Tai muille kirjoittajille? Tai että epäselvä diagnoosi estäisi kirjoittelun palstalla tai tekee minusta jotenkin vähemmän suotavan kirjoittajan kuin sinusta.
Tuo ilkeily näyttäisi onnistuvan aivan sujuvasti, sairasti mitä vain ja vaikka olisi ns. aivan tervekin henkilö!
Joten eiköhän jätetä arvelut siitä kuka, mitä ja missä pois. Ja kirjoitetaan reilusti ja avoimesti siitä tilanteesta missä kukakin on.
Aino oikea tapa sairastua kosteusvaurioista on typerä keskustelunaihe. Jätetään se jo viimein pois. Annetaan niiden kirjoitusten olla omassa arvossaan, joihin emme voi vaikuttaa.
Jos jollakin on vuosia täysin varmaa tietoa miten sairastuu ja se täysin varma tieto muuttuu jatkuvasti, sehän kertoo siitä että tutkijoiden ja lääkäreiden asenne tiedottaa näistä asioista on oikeampi. EI OLE varmaa tietoa, on tietoa ja oletuksia, voidaan tehdä ja tutkia, yhdistää ja todeta.
Varmana pidetty tieto on muuttunut jatkuvasti, tai jos sitä tietoa onkin ollut olemassa jos vuosia sitten, on siihen suhtauduttu välinpitämättömästi tai keskitytty tekemään tutkimusta muillakin tavoin.
Se nyt on varmaa, että myrkyllinen tila on myrkyllinen tila. Se mitä se aiheuttaa ja miten, sitä ei kenenkään pitäisi vähätellä, koska emme tiedä. Se että emme tiedä ei ole syy jättää näitä tutkimuksia tekemättä. Päinvastoin, se että emme tiedä on suurempi syy tehdä niitä tutkimuksia.
Jokaisella pitäisi olla oikeus puhtaaseen sisäilmaan. Ja oikeus kertoa miten oireilee, on se sitten klassinen tapa sairastua tai ei. - nimetön03
)()()( kirjoitti:
sairasta mainitsemiasi sairauksia, ei hän niistä ainakaan ole kertonut, ilkeyksiä hän kuitenkin kirjoittaa sujuvasti. Joskus mukaan eksyy myös ihan asiallinenkin kirjoitus. Mutta kovin teräväksi tämä sairastelu tekee, sairastipa sitten mitä vain.
Kuka mitäkin sairastaa, se lienee jokaisen oma asia. Palstan pitäisi olla avoin ja ystävällinen, sairasti mitä vain.
Jos ei sairasta klassisia koululääketiedeoppisesti todettuja sairauksia, sen ei pitäisi olla ongelma muille kirjoittajille.
Itse olen sanonut, kirjoittanut, että diagnoosien teko kuuluu lääkäreille. Minulla diagnoosina on se kosteusvauriomikrbien aiheuttama astma. Se onko tuo diagnoosi oikea, sitä tietotaitoa ja osaamista haen. Ja näin alustavasti tilanne ei ihan selkeä ja suoraviivainen ole.
Se nyt on kuitenkin minun ongelmani, enkä ymmärrä miksi se olisi ongelma sinulle? Tai muille kirjoittajille? Tai että epäselvä diagnoosi estäisi kirjoittelun palstalla tai tekee minusta jotenkin vähemmän suotavan kirjoittajan kuin sinusta.
Tuo ilkeily näyttäisi onnistuvan aivan sujuvasti, sairasti mitä vain ja vaikka olisi ns. aivan tervekin henkilö!
Joten eiköhän jätetä arvelut siitä kuka, mitä ja missä pois. Ja kirjoitetaan reilusti ja avoimesti siitä tilanteesta missä kukakin on.
Aino oikea tapa sairastua kosteusvaurioista on typerä keskustelunaihe. Jätetään se jo viimein pois. Annetaan niiden kirjoitusten olla omassa arvossaan, joihin emme voi vaikuttaa.
Jos jollakin on vuosia täysin varmaa tietoa miten sairastuu ja se täysin varma tieto muuttuu jatkuvasti, sehän kertoo siitä että tutkijoiden ja lääkäreiden asenne tiedottaa näistä asioista on oikeampi. EI OLE varmaa tietoa, on tietoa ja oletuksia, voidaan tehdä ja tutkia, yhdistää ja todeta.
Varmana pidetty tieto on muuttunut jatkuvasti, tai jos sitä tietoa onkin ollut olemassa jos vuosia sitten, on siihen suhtauduttu välinpitämättömästi tai keskitytty tekemään tutkimusta muillakin tavoin.
Se nyt on varmaa, että myrkyllinen tila on myrkyllinen tila. Se mitä se aiheuttaa ja miten, sitä ei kenenkään pitäisi vähätellä, koska emme tiedä. Se että emme tiedä ei ole syy jättää näitä tutkimuksia tekemättä. Päinvastoin, se että emme tiedä on suurempi syy tehdä niitä tutkimuksia.
Jokaisella pitäisi olla oikeus puhtaaseen sisäilmaan. Ja oikeus kertoa miten oireilee, on se sitten klassinen tapa sairastua tai ei.tuo arvostelu käy homeherkältäkin. Ehkä sitä ei itse tajua mitä kirjoittaa ja miltä se kirjoitus luettuna kuulostaa.
Itsestä on hyvät työt aina hyvä aloittaa. - PALSTOILLA
Kyllä muilla palstoilla puhutaan enemmän asiaa. Eli liittyen pääotsikkoon. Tänne taas tulee kirjoittamaan myös ihmiset, jotka eivät edes usko homesairauksiin.
- ottelu
PALSTOILLA kirjoitti:
Kyllä muilla palstoilla puhutaan enemmän asiaa. Eli liittyen pääotsikkoon. Tänne taas tulee kirjoittamaan myös ihmiset, jotka eivät edes usko homesairauksiin.
Täällä 2 pitkäaikaissaurauslomatyökyvyttömyyseläkeläistä PAINII!!! Pänniiii.
- nimetön03
ottelu kirjoitti:
Täällä 2 pitkäaikaissaurauslomatyökyvyttömyyseläkeläistä PAINII!!! Pänniiii.
Nyt kun sivustossa on todellisia parannuksia, mm. se ettei häirikkö voi poistaa koko viestiketjua ja poistettuaankin viestin, jää näkyviin kenen nimimerkillä viesti palstalle jää. Hyvä, erittäin hyvä parannus
Joten ketjuun, aloitti sen kuka voin voi ITSE vaikuttaa kirjoituksillaan. Kirjoittaa itse asiaa, niin ne epäasiallisuudet jäävät varjoon. Helppoa, eikö totta. Jokaisella meistä on vastuu siitä, millainen tämä sivusto on.
Nyt voimme OMILLA kirjotuksillamme muuttaa ketjun asialliseksi. - santa...
nimetön03 kirjoitti:
Nyt kun sivustossa on todellisia parannuksia, mm. se ettei häirikkö voi poistaa koko viestiketjua ja poistettuaankin viestin, jää näkyviin kenen nimimerkillä viesti palstalle jää. Hyvä, erittäin hyvä parannus
Joten ketjuun, aloitti sen kuka voin voi ITSE vaikuttaa kirjoituksillaan. Kirjoittaa itse asiaa, niin ne epäasiallisuudet jäävät varjoon. Helppoa, eikö totta. Jokaisella meistä on vastuu siitä, millainen tämä sivusto on.
Nyt voimme OMILLA kirjotuksillamme muuttaa ketjun asialliseksi.Kyllä sanasinko onnistui poistamaan ketjun. :(( Sen missä roviokin palaa ei aukea ainakaan minun koneelle enään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387725Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381945Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 34802