Hei. Olen jo pidempään painiskellut ongelmani kanssa, eli: Mistä löytää isoja naistenkenkiä.
Kengänkokoni on 42-43 ja olen kyllästynyt käyttämään "sukupuolettomia" kenkiä.
Muutamia epämääräisiä kenkiä kokoa 42 on tielleni sattunut, mutta ne ovat useimmiten matalia ja melko tätimäisiä.
Itse olen vasta 17-vuotias ja olisi hienoa joskus saada jalkaan jotain näyttävämpääkin jossa olisi korko.
Joten jos kellään on tietoa kaupoista joista isompia hieman muodinmukaisempia kenkiä löytäisi niin olisi mahtavaa kuulla niistä : )
Isokokoisia naisten kenkiä?
14
1840
Vastaukset
- winkwink
www.speci.net
- Tampereella
Lyhyt matka rautatieasemalta, sijaitsee kaikkein lähimmässä kauppakeskuksessa Tullintorilla, koot alkavat 42:sta (oma jalkani 41 eli liian pieni heidän kenkiinsä). Myyvät myös pitkille vaatteita.
Itse en ikinä ostaisi kenkiä sovittamatta.
- aina vaan
hesassa ainakin kenkämarski sekä bellissima. englannissa www.longtallsally.com. ja takuulla sata muuta!
- on hankalaa löytää
mutta esim. Haloselta olen löytänyt. Tällä hetkellä ei postimyynnissä kotimaassa näytä olevan isoja kokoja, mutta esim. howcool.com:illa on laaja valikoima eikä USA:n hinnat ole kalliita, tosin rahti nostaa hinnan kaksinkertaiseksi lähtöhinnasta.
- vaikka mistä
naisten kenkiä tehdään kokoon 46 asti että valinnanvaraa löytyy kun vaan löytyy oikea kauppa, etsiä voi vaikka huutonetistä.
http://salattu.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=106704694 - eurooppalaisista.
Voihan niitä ostaa, jos käy New Yorkissa esimerkiksi.
- aina vaan
www.joyboots.fi
- kekkonenko
onko sun firmallas rahat niin loppu, että pitää mainostaa oma firmaa keskustelufoorumeilla?
- isoa ja pientä
www.fuss-schuhe.de
- isot kengät
www.kenkaavenue.fi löysin jopa 44 juhlakengät
- isotklopot
Tilasin Gaborin 9-kokoiset kengät suomalaisesta nettikaupasta www.tallfits.com. Soitin etukäteen putiikkiin ja katsottiin oikea koko - sopivat löytyivät. Toimitus tuli kahdessa päivässä.
- ainakin valikoimasta
päätellen KenkäMarskissa, joka on Mannerheimintiellä Stockmannin tavarataloa ja Svenska Teaternia vastapäätä. Siellä on aivan jumalaton saapasvalikoima ja vielä koossa 45 löytyy punaisia lateksisaappaita yli polven! :D
Katso esim. http://www.kenkamarski.fi/miesten-naisten-kengat.php?k=9614&topic=14- Koko 42- 43
Hei! Tallinnan vanhasta kaupungista löytyy kenkäkauppa Vivian Vau josta olen ostanut jo viidet kengät. Liikkeessä on myynnissä koot 34- 45 ( kenkiä, saapikkaita sekä matalalla, että korkealla korolla).
Mitenkään edullisia kengät eivät ole, hinnat pyörivät siinä sadan euron molemminpuolin ( ainakaan itse en ton edullisemmin kenkiä Suomestakaan löydä).
(Kesäsandaalit ja pistokkaat ostin pikkujoulumatkalla viidenkymmenen prosentin alennuksella).
Toistaiseksi olen käyttänyt näitä kenkiä ns. parempina kenkinä eli niiden kestävyydestä en osaa vielä sanoa/ onko muilla kokemuksia liikkeen kengistä?
Palvelu liikkeessä on ystävällistä/ siellä puhutaan hyvää englantia ( ymmärretään suomea?).
Kaupalla on nettisivut/ kannattaa käydä katsomassa.
- Kulkija Kuismanen
En tiedä mistä päin olet, mutta jos kuljet Pohjanmaalla ja Ylivieskassa, käy Ylivieskan kenkäkaupassa. Sieltä löytyy naisten kenkiä kokoon 44 asti. Parhaimmat valikoimat on aina sesonkien alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 732805
- 632694
- 681792
- 241637
- 201560
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä101525- 151412
- 481267
- 381243
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91229