Hei äidit.Mulla 4kk tyttö-vieläkö kirjaatte joka syönnin ylös Minä kirjaan jokohan voisin sen lopettaa???Mielipiteitä!
Kirjaatko syönnit....
2
522
Vastaukset
- mistä on kyse?
Mitähän kirjaamisia oikein teet? En minä vaan ikinä ole lapsille mitään ruokapäiväkirjaa pitänyt. Yleensähän se liittyy allergisen lapsen allergioiden selvittämiseen.
Vai siis kirjaatko maitoaterioiden kellonajat vai mitä? Miksi?
Minä olen siis tuonikäisiä aina vaan lapsentahtisesti imettänyt, ei siinä ole mitään mittailtu eikä kelloja katseltu eikä varsinkaan mitään kirjattu minnekään.- Kahden äiti
Esikoisen kanssa kirjasin koska oli niin pieni ja laiha..Lopeta asteittain. Hyvä vanhan kätilön neuvo oli "pisuvaippojen seuraaminen". Tytär nyt 3v ja edelleen siro 13kg. Mutta terve ja sporttinen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213849
- 891900
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa891316Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681271- 561129
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.541031Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1881007- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143849