Hei äidit.Mulla 4kk tyttö-vieläkö kirjaatte joka syönnin ylös Minä kirjaan jokohan voisin sen lopettaa???Mielipiteitä!
Kirjaatko syönnit....
2
533
Vastaukset
- mistä on kyse?
Mitähän kirjaamisia oikein teet? En minä vaan ikinä ole lapsille mitään ruokapäiväkirjaa pitänyt. Yleensähän se liittyy allergisen lapsen allergioiden selvittämiseen.
Vai siis kirjaatko maitoaterioiden kellonajat vai mitä? Miksi?
Minä olen siis tuonikäisiä aina vaan lapsentahtisesti imettänyt, ei siinä ole mitään mittailtu eikä kelloja katseltu eikä varsinkaan mitään kirjattu minnekään.- Kahden äiti
Esikoisen kanssa kirjasin koska oli niin pieni ja laiha..Lopeta asteittain. Hyvä vanhan kätilön neuvo oli "pisuvaippojen seuraaminen". Tytär nyt 3v ja edelleen siro 13kg. Mutta terve ja sporttinen:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991