Löytyiskö muoniosta vapaata naista? vaikkapa ensin kesäiltojen iloksi, tai meksei myös pitemmäkisikin aikaa.. Nimim. raavas mies
Muonion naiset
15
1164
Vastaukset
- lena..
ainaskin olen vapaa nainen 35v ja kunnollisessa työssä ja alkoi kesäloma 2,5kk,ihanaa
- tuo Lena
Sehän on kaikkien tältä palstalta tuntema yksinäinen. Yhdelle miehelle jo polttanut kynttilää tien varressa, kaipaa varmaan toista. Voisitte olla hyvä pari. Mutta käyttäkää kännykkää !!!
- Löytäisin?
Nainen 35v =) Kun olen tällainen vähän ujon puoleinen..
- ostoskassi
fäärsaarille?
- lena..
Löytäisin? kirjoitti:
Nainen 35v =) Kun olen tällainen vähän ujon puoleinen..
on hyvä piirre miehessä jos ei muita vikoja ole sinussa,ethän ole mustasukkainen ja haistele vaimon alushousuja kun on käynyt lenkillä,täällä onkin moni eronnut sen takia,vaimo jättänyt kun toisen yksityis puolelle mennään.
- naurattaapi
lena.. kirjoitti:
on hyvä piirre miehessä jos ei muita vikoja ole sinussa,ethän ole mustasukkainen ja haistele vaimon alushousuja kun on käynyt lenkillä,täällä onkin moni eronnut sen takia,vaimo jättänyt kun toisen yksityis puolelle mennään.
tyttö on ,ilmeisesti vankkaa kokemusta kun noin tarinoi.? Vaii hiki ja paskahousuihin liitot kaatuu Muoniossa.Olet varmaan jotain sairasta lehteä lukenut,hyi sinua.Lähde leville näkemään elämään ja sammuta se kynttilä.
- lena..
naurattaapi kirjoitti:
tyttö on ,ilmeisesti vankkaa kokemusta kun noin tarinoi.? Vaii hiki ja paskahousuihin liitot kaatuu Muoniossa.Olet varmaan jotain sairasta lehteä lukenut,hyi sinua.Lähde leville näkemään elämään ja sammuta se kynttilä.
kirjoitukseni jotenkin sinuun koskea ja kyttäät kynttilän polttoani,tiedän kuka olet,olet varmaan se kyttä joka kyttää pajukon takana mitä naapurit tekee ja pesee alus housuja,etkö olekkin:))
- vie se
ostoskassi kirjoitti:
fäärsaarille?
jonnekki, toivottavasti tosi kauas. Ei tuommosta ihmistä varhman kukhan kestä. Ihmekkös se, että on "yksinäinen"
- eiksjoo
vie se kirjoitti:
jonnekki, toivottavasti tosi kauas. Ei tuommosta ihmistä varhman kukhan kestä. Ihmekkös se, että on "yksinäinen"
menolippu ja kajakilla kotiin.
- lena..
vie se kirjoitti:
kun en ottanut sinua pöksyilleni,varmaan purat mieltäsi itseseesi kun kirjoita tuollaista,panenko nimesi tollo tänne kaiken nähtäväksi..olen lähdössä töihin,vastaa jos tahdot,et ole ainut ruikuttaja,joka elää pillun hädässä,ajttele mitä kirjoitat,onko oma elämä kunnossa!!!!
- sitä, vai mitä se oli?
lena.. kirjoitti:
kun en ottanut sinua pöksyilleni,varmaan purat mieltäsi itseseesi kun kirjoita tuollaista,panenko nimesi tollo tänne kaiken nähtäväksi..olen lähdössä töihin,vastaa jos tahdot,et ole ainut ruikuttaja,joka elää pillun hädässä,ajttele mitä kirjoitat,onko oma elämä kunnossa!!!!
En mie ole varhaan sulta koskaan kerjäny pill.... kattoppa ko mie tykkään miehistä, meinaan, että kannan itte sammaa vehettä ko sieki eikä se minua kiinnosta. Mutta kerroppa kuka sulta on niin kovasti kerjäny? Ja mietippä miks ihmiset on kyllästyny tuohon sinun alushousu fetissiin? olet muuten aika paljon sitä mainostanu täälä.
- late..
sitä, vai mitä se oli? kirjoitti:
En mie ole varhaan sulta koskaan kerjäny pill.... kattoppa ko mie tykkään miehistä, meinaan, että kannan itte sammaa vehettä ko sieki eikä se minua kiinnosta. Mutta kerroppa kuka sulta on niin kovasti kerjäny? Ja mietippä miks ihmiset on kyllästyny tuohon sinun alushousu fetissiin? olet muuten aika paljon sitä mainostanu täälä.
joko sitä ollaan täällä omasta kamppeesta kertomassa,voithan juoru olla lukematta näitä sivustoa tai tätä otsikkoa jos et kestä tälläisiä,parempi alushousussa ko ilman ja pesty tavara on puhdas ja tuoksuu hyvälle,nam miksei haistelis jälki makuja alkkareista
- lena?????
lena.. kirjoitti:
pitäny olla 2.5 kk lomalla?
- ne naiset
löytyy, kipaseppa Hethaan!
- kyselijä!!!
mistä on varmimmin saanti,ettei hukka reissua tee!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311031
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452483- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6956Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952