thin 400

.-.-.-.-

Onks kukaan kokeillu tota thin 400 vielä? Jos joku on nii kertoilkaapa sit miten menee senkaa? itse alotin tänää ja saa nöhä miten toimii

72

13658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiinnostunut 3333

      En ole kokeillut, mutta kiinnostunut olen. Kerro minkälaisia tuloksia sait vai oliko humpuukituote.

      • -.-.-.-

        Oli kyl aika hintava tuote. luontaistuote kaupas 45euroa. siin on kuukauden pillerit. Yritän hieman liikkuu enemmin ja syödä vähemmin. Ootan kyl jo iha innolla et päivät menee et näkee.


      • -.-.-.-
        -.-.-.- kirjoitti:

        Oli kyl aika hintava tuote. luontaistuote kaupas 45euroa. siin on kuukauden pillerit. Yritän hieman liikkuu enemmin ja syödä vähemmin. Ootan kyl jo iha innolla et päivät menee et näkee.

        kaks päivää vetän jo noita.. en tykkää napsii mitää pillerei, ne on ihnottavii.. noi onneks menee jotenkuten alas. Tuntuu jo paremmalle vai tosiaa kaks päivää menny vast. En sen kummemmin ehtinyt liikkua, ku työkin on fyysisest raskasta ni työpäivän jälkeen ei jaksa oikeen liikkua yhtään. Uskon tohon pilleriin ehkä nii paljon että luulen jo et sen takia oon alkan syömään vähemmän ku ei oo nii nälkä koko aikaa. vatsa joskus kurnii mut ei huvita syödä. Tuntuu et ehkä nesteit täs lähten vähä ku paino jo pudonnu hieman. Odotan jo nii innolla ajan kulua et näkee miten tää jatkuu.. mut tähän kohtaa voisin sanoa et en kadu ainakaa viel ostoani.


      • Minäkin harkitsen
        -.-.-.- kirjoitti:

        kaks päivää vetän jo noita.. en tykkää napsii mitää pillerei, ne on ihnottavii.. noi onneks menee jotenkuten alas. Tuntuu jo paremmalle vai tosiaa kaks päivää menny vast. En sen kummemmin ehtinyt liikkua, ku työkin on fyysisest raskasta ni työpäivän jälkeen ei jaksa oikeen liikkua yhtään. Uskon tohon pilleriin ehkä nii paljon että luulen jo et sen takia oon alkan syömään vähemmän ku ei oo nii nälkä koko aikaa. vatsa joskus kurnii mut ei huvita syödä. Tuntuu et ehkä nesteit täs lähten vähä ku paino jo pudonnu hieman. Odotan jo nii innolla ajan kulua et näkee miten tää jatkuu.. mut tähän kohtaa voisin sanoa et en kadu ainakaa viel ostoani.

        näidn ostamista. Elokuussa olis häät ja rippijuhlat ja ois todellakin mahtavaa olla hoikemmassa kunnossa (sukulaisten ja tuttujen silmissä) Elämä on potkinut niin pahasti päin, että josko sais tällä tavoin vähän itseluottamusta :)


      • ikuinen laihduttaja?

        moikka .olen tiputtanut thinnillä nyt 20kg vielä on edessä tiputettavaa mut kyllä se tästä kannattaa otta mivitotalia siihen kans (vitamiinia)virkistää ihanasti...myös pascoe tuotteet toimii närästys hävisi..


      • mon22
        -.-.-.- kirjoitti:

        Oli kyl aika hintava tuote. luontaistuote kaupas 45euroa. siin on kuukauden pillerit. Yritän hieman liikkuu enemmin ja syödä vähemmin. Ootan kyl jo iha innolla et päivät menee et näkee.

        Miten tuote on vaikuttanut, onko uutte tietoa. Tarjouksesta sai29,90€

        http://www.kauneudenmaailma.fi/thin-laihdutusvalmiste-p-1402.html


    • yaffa

      Tänään aloitin myös ihan testimielessä, vähän huono päivä kyllä aloittaa kun on juhlat illalla, mutta ei se haittaa :)

      • haluaisin myös

        Kertokaahan nyt kokemuksia, että auttaako todella? En haluaisi ostaa turhaan, mutta näitä makkaroita riittäisi suletettavaksi ;)


      • Just joo
        haluaisin myös kirjoitti:

        Kertokaahan nyt kokemuksia, että auttaako todella? En haluaisi ostaa turhaan, mutta näitä makkaroita riittäisi suletettavaksi ;)

        Tuote on ollut markkinoilla vasta hetken ja jo nyt huudellaan tuloksia. JOS tuote nyt ylipäätään toimii, niin tuloksia alkaa näkyä vasta kuukauden-parin päästä.


      • -.-.-.-
        Just joo kirjoitti:

        Tuote on ollut markkinoilla vasta hetken ja jo nyt huudellaan tuloksia. JOS tuote nyt ylipäätään toimii, niin tuloksia alkaa näkyä vasta kuukauden-parin päästä.

        kukaan ei tietääkseni olekkaan väittänyt että toi tuote toimii.. arvailuita tänne on heitetty.. ite syöny varmaa ööm pari viikkoo noita.. alku into laantunut jo.. mut silti jatkan ja odotan..


      • Yllättynyt
        haluaisin myös kirjoitti:

        Kertokaahan nyt kokemuksia, että auttaako todella? En haluaisi ostaa turhaan, mutta näitä makkaroita riittäisi suletettavaksi ;)

        Olen käyttänyt tuotteen ilmestymisestä lähtien. Paino ei ole paljoa pudonnut mutta kiinteytymistä huomattavasti ja vyörön mitta pienentynyt selvästi. Yksi vaatekertakin meni jo vaihtoon, jes!!! Olen liittänyt kyllä tähän säännöllisen liikunnan, ruokailutottumukset ovat pysyneet samana. Omalla kohdallani ei voi muuta sanoa kuin että olen erittäin tyytyväinen tuloksiin, liikkumistakin tulee harrastettua eri fiiliksellä kun tietää että tuloksia tulee :-)


      • -.-.-.-
        Yllättynyt kirjoitti:

        Olen käyttänyt tuotteen ilmestymisestä lähtien. Paino ei ole paljoa pudonnut mutta kiinteytymistä huomattavasti ja vyörön mitta pienentynyt selvästi. Yksi vaatekertakin meni jo vaihtoon, jes!!! Olen liittänyt kyllä tähän säännöllisen liikunnan, ruokailutottumukset ovat pysyneet samana. Omalla kohdallani ei voi muuta sanoa kuin että olen erittäin tyytyväinen tuloksiin, liikkumistakin tulee harrastettua eri fiiliksellä kun tietää että tuloksia tulee :-)

        on kiva kuulla joltaa muultas positiivist palautetta tuotteest, ku sit saa ite voimaa jatkaa tota ja ehkä saa ripauksen innostusta lisää liikkumiseen..


      • -.-.-.-.-
        -.-.-.- kirjoitti:

        on kiva kuulla joltaa muultas positiivist palautetta tuotteest, ku sit saa ite voimaa jatkaa tota ja ehkä saa ripauksen innostusta lisää liikkumiseen..

        miul ainakii menny iha into toho tuotteesee.. syön ton paketin loppuu ja sit en ostaa enää tota.. liikunta ja oikee ruokavalio pelii ni kyl se siitä sitten.


      • Gaya
        Yllättynyt kirjoitti:

        Olen käyttänyt tuotteen ilmestymisestä lähtien. Paino ei ole paljoa pudonnut mutta kiinteytymistä huomattavasti ja vyörön mitta pienentynyt selvästi. Yksi vaatekertakin meni jo vaihtoon, jes!!! Olen liittänyt kyllä tähän säännöllisen liikunnan, ruokailutottumukset ovat pysyneet samana. Omalla kohdallani ei voi muuta sanoa kuin että olen erittäin tyytyväinen tuloksiin, liikkumistakin tulee harrastettua eri fiiliksellä kun tietää että tuloksia tulee :-)

        Ohjeissa sanotaan, että ota pillerit aterian yhteydessä. Siis tarkennusta kaipaisin, otetaanko ne kaikki 3 kerrallaan yhden aterian yhteydessä, vaiko pitääkö ripotella aamupalalle, lounaalle ja iltapalalle?
        Jännä juttu, eilen otin ekat pillerit, ja yleensä olen öisin melkoinen vilukissa, mutta nyt tuntui, kuin olisin nukkunut jonkin ihme lämpöviltin sisällä. En siis mitenkään tukalasti hikoillut, mutta jännästi lämmitti...


      • Miten ne pitäisi ottaa?
        Gaya kirjoitti:

        Ohjeissa sanotaan, että ota pillerit aterian yhteydessä. Siis tarkennusta kaipaisin, otetaanko ne kaikki 3 kerrallaan yhden aterian yhteydessä, vaiko pitääkö ripotella aamupalalle, lounaalle ja iltapalalle?
        Jännä juttu, eilen otin ekat pillerit, ja yleensä olen öisin melkoinen vilukissa, mutta nyt tuntui, kuin olisin nukkunut jonkin ihme lämpöviltin sisällä. En siis mitenkään tukalasti hikoillut, mutta jännästi lämmitti...

        Ohjeessa sanotaan 3 kapselia päivässä. Otetaanko ne kerralla ne kaikki 3kpl aterian yhteydessä vaiko 1 aamulla, 1 päivällä ja viimeinen illalla, aterian yhteydessä. KErtokaa! Ohjetta vaikea tulkita.


      • thin
        Just joo kirjoitti:

        Tuote on ollut markkinoilla vasta hetken ja jo nyt huudellaan tuloksia. JOS tuote nyt ylipäätään toimii, niin tuloksia alkaa näkyä vasta kuukauden-parin päästä.

        olen syönyt tuotetta reilun viikon. puntari näyttää -3 kg juurikaan en ole ehtinyt liikkumaan..tuntuu että nesteet sillä saa ainakin pois!innolla tuloksia odottaen..näin vähän aikaa vasta syönyt!=)


    • pilleristitön

      pillerit toimi...se vaan tuntuu siltä. työ kuvittelette vaan et nyt ku syön näit pillereit ni laihtuu...se on kuvitelmissa. tollakin 45 eurolla sais kuukauden terveelliset sapuskat tehtyä

      • korjaan:

        >

        Toki joitakin tuotteita on, jotka esim. lisäävät peruskulutusta (termogeenit), mutta siinä mielessä olet oikeassa, että noiden vaikutus on varsin pieni. Kukaan ei laihdu syömällä noita vaan ne voivat olla laihdutuksen tukena. Muun laihdutuksen yhteydessä niistä voi olla pienoinen apukin vaikka yleensä vaikutus on niin pieni, ettei sitä edes huomaa. Toki tuollaisella tuotteella voi olla motivoiva vaikutus vaikka se olisi placeboa (eli: "pakko laihtua kun kallis tuotekin on ostettu").

        >

        Melkoinen fakiiri olet, jos 1,5 eurolla saat päivän ruuat - ja pystyt tekemään niistä täysipainosen terveellisiäkin vielä.


    • tani 5

      itsekin hurahdin noihin pillereihin ja olen syönyt niitä viikon. En ole huomannut kyllä vielä mitään vaikutusta, mutta varmaan tarvii syödä tämä kuuri ja katsoa onko mitään sitten tapahtunut... jään odottelemaan ja palaan asiaan kun kuuri on pidemmällä

      • äips

        Luin jostain jutusta, että pillerit otetaan kolme kertaa päivässä noin tunti ennen ruokailua. "Oma putiikinpitäjäni" tosin epäili, onko tuolla väliä, mutta noin olen itse ottanut. Kuumottaa, mutta ovatko ne sitten alkavat mummoaallot vai pillerit, tiedä tuota. Vaikutus pitäisi näkyä vasta parin paketin jälkeen, joten yhden jälkeen ei mitään välttämättä tapahdu. Yleensäkään minkään tuotteen kohdalla kuukauden käytön jälkeen ei mitään kummallisia välttämättä näy, vaan pitäisi malttaa käyttää tuotetta ainakin muutama kuukausi. Tsemppiä käyttäjille, laittakaa viestiä, miten teidän kuuri etenee.


    • Yana

      kiitos kokemuksen jakamisesta. kesämakkraroita haluan pois ja mietinnässä on tämä tuote, eihän tämä poista sitä että pitäisi syödä terveellisesti ja harrastaa liikuntaa mutta...

      löysin jostain tuotteen myyntisivulta viestin:
      Energiankulutuksen vaikutus alkaa näkyä selkeimmin 5 viikon käytön jälkeen, jonka jälkeen paino putoaa nopeasti.

      • se

        olen viikon syönyt noita ja sen olen huomannut ikuisena vilukissana että kerranki on lämmin viikko ollut =D eli kyllä jotai tapahtuu...ihmettelin myös jonkun ostamaa 45 euron arvoista thin 400..! itse ostin netistä paljon halvemmalla ja parissa päivässä tuli postilaatikkoon.


    • .......................

      HUOM
      HUOM

      Eli jotta kakki huomaa :)

      se polttaa 400kalorii päivässä nostaen elimistön kalorin polttoa.

      vastaa n.1h juoksuu ja 2h kävelyy tai vastaavaa urheilu suoritusta


      tälläin laihdutus kaavio suunnilleen menee

      eli kalorien Vaje


      500 kalorii päivässä = -1 kg viikossa
      1000 kalorii päivässä = 1.5kg viikossa
      1500 kaloria päivässä = 1.75kg viikossa


      mutta liian suuri kalori hukka ajaa elimistön säästö liekille ja alkaa syömään kehostasi lihaksia (rappeutuu ja lihakset veltostuu eli katoaa)

      eli silti pitää syödä vaikka laihduttaa ja soija proteiini on ihan hyvä apu tuossa lihasten kunnossa pidossa ja vitamiinit pitää muistaa myös

      • Liikakilo

        Aloitin kuurin viikkoa ennen juhannusta, tulee siis kohta seitsemän viikkoa täyteen.
        Paino on sinä aikana noussut pari kiloa, kesällä ei tule niin hirveän tarkkaan säännösteltyä varsikaan oluen juontia. - Mutta kuitenkin 400kcal vuorokaudessa muka, ei voi pitää paikkaansa, eikös se vastaa melkein kymmentä keppanaa päivässä ylimääräistä polttoa. Tuollaisiin määriin minä en pääse lähellekään, ehkä keskim. 2-3/päivä..
        Ruokailutottumukset ennallaan, liikunta samoin.
        Kallista "huvia" muistaa pilleri 3 krt päivässä, muutama satunnainen on jäänyt ottamatta, mutta se tuskin ratkaisee.
        Samanlaista "rahat pois tyhmiltä ja laiskoilta"-touhua, kuin kaikki aikaisemmatkin ihmedieetit.
        Tämän rasian vielä syön loppuun ja katsotaan sitten. Ilmoitan varmasti, jos jotain myönteistä loppumetreillä vielä tapahtuu.


      • noin !

        >

        Ei. Kilo rasvakudosta sisältää vähän yli 7000 kcal. Yksi kilo viikossa siis tarkoittaa 1000 kaloria päivässä. Oikeastaan helppo laskutapa on: "niin monta grammaa viikossa laihdut kuin alitat kulutuksesi päivässä".

        >

        Saattaapa nostaa ruokahalua saman verran (jos edes pitää paikkansa).

        >

        Ei ole olemassa mitään "iskevää säästöliekkiä". Se on urbaanilegenda. Keskitysleirivangit olisivat olleet paljon pulskempia, jos tuollainen "säästöliekki" olisi estämässä laihtumista.

        Ei muuta korjattavaa, heh.


      • tähänkin
        Liikakilo kirjoitti:

        Aloitin kuurin viikkoa ennen juhannusta, tulee siis kohta seitsemän viikkoa täyteen.
        Paino on sinä aikana noussut pari kiloa, kesällä ei tule niin hirveän tarkkaan säännösteltyä varsikaan oluen juontia. - Mutta kuitenkin 400kcal vuorokaudessa muka, ei voi pitää paikkaansa, eikös se vastaa melkein kymmentä keppanaa päivässä ylimääräistä polttoa. Tuollaisiin määriin minä en pääse lähellekään, ehkä keskim. 2-3/päivä..
        Ruokailutottumukset ennallaan, liikunta samoin.
        Kallista "huvia" muistaa pilleri 3 krt päivässä, muutama satunnainen on jäänyt ottamatta, mutta se tuskin ratkaisee.
        Samanlaista "rahat pois tyhmiltä ja laiskoilta"-touhua, kuin kaikki aikaisemmatkin ihmedieetit.
        Tämän rasian vielä syön loppuun ja katsotaan sitten. Ilmoitan varmasti, jos jotain myönteistä loppumetreillä vielä tapahtuu.

        >

        Kolmea keppanaa. Kepupuikossa on 140 kcal.


      • X
        Liikakilo kirjoitti:

        Aloitin kuurin viikkoa ennen juhannusta, tulee siis kohta seitsemän viikkoa täyteen.
        Paino on sinä aikana noussut pari kiloa, kesällä ei tule niin hirveän tarkkaan säännösteltyä varsikaan oluen juontia. - Mutta kuitenkin 400kcal vuorokaudessa muka, ei voi pitää paikkaansa, eikös se vastaa melkein kymmentä keppanaa päivässä ylimääräistä polttoa. Tuollaisiin määriin minä en pääse lähellekään, ehkä keskim. 2-3/päivä..
        Ruokailutottumukset ennallaan, liikunta samoin.
        Kallista "huvia" muistaa pilleri 3 krt päivässä, muutama satunnainen on jäänyt ottamatta, mutta se tuskin ratkaisee.
        Samanlaista "rahat pois tyhmiltä ja laiskoilta"-touhua, kuin kaikki aikaisemmatkin ihmedieetit.
        Tämän rasian vielä syön loppuun ja katsotaan sitten. Ilmoitan varmasti, jos jotain myönteistä loppumetreillä vielä tapahtuu.

        Eikös jo parissa keppanassa ole toi 400 kaloria!


      • antaa:
        X kirjoitti:

        Eikös jo parissa keppanassa ole toi 400 kaloria!

        Finelissä menee näin:
        Keskiolut 4,5 %: kalorit 43 kcal / 100 g (joka siis vastaa nestettä 100 ml). Litrassa olutta on siis 430 kcal.

        Iso stobe on parisataa kcal, mutta pikkuleka "vain" 140 kcal. Tosin usein olen kuullut, ettei gebardit jää vain yhteen, heh.

        Näköjään, muuten, A-oluessa on vain 40 kcal / 100 g - ja tehoa on kuitenkin enemmän (A:ssa on vähemmän hiilihydraattia). Taidanpa tehdä olutostokseni jatkossa alkosta. A-olut on vieläpä tukevamman makuista.


      • liikakilo
        tähänkin kirjoitti:

        >

        Kolmea keppanaa. Kepupuikossa on 140 kcal.

        Olin tosiaan vähän väärässä oluen energiasisällön suhteen. Tulkitsin epähuomiossa tuon 100gr:n sisällön pullolliseksi. Siispä 400 kcal vastannee n 3 pulloa.
        Kuitenkin tuon aineen pitäisi kuitata jokseenkin lisääntynyt kaljankulutukseni. Yhtä kosteita, ellei välillä enemmänkin, on aikaisemmatkin kesät olleet, eikä koskaan ennen ole paino kesällä noussut - ilman mitään lisäaineita!
        Tämän viikon aion kokonaan tyytyä vissyyn, kun työtkin alkaa. Odotan mielenkiinnolla, mitä mittari kertoo sen jälkeen - pillereitä on vielä jäljellä. Palaan asiaan.


      • liikakilo
        noin ! kirjoitti:

        >

        Ei. Kilo rasvakudosta sisältää vähän yli 7000 kcal. Yksi kilo viikossa siis tarkoittaa 1000 kaloria päivässä. Oikeastaan helppo laskutapa on: "niin monta grammaa viikossa laihdut kuin alitat kulutuksesi päivässä".

        >

        Saattaapa nostaa ruokahalua saman verran (jos edes pitää paikkansa).

        >

        Ei ole olemassa mitään "iskevää säästöliekkiä". Se on urbaanilegenda. Keskitysleirivangit olisivat olleet paljon pulskempia, jos tuollainen "säästöliekki" olisi estämässä laihtumista.

        Ei muuta korjattavaa, heh.

        No niin. Pillerit on loppu, lomakin on loppu, paino on sama, kuin ennen kesää...
        Ehkä oli vikatikki ruveta kokeilemaan tällaista poikkeusolosuhteissa, mahdotonta sanoa mitään suuntaan, tai toiseen.
        Viimeisellä viikolla jätin kaljan ja muutkin ylimääräiset juomat pois - paino putosi muutamassa päivässä sen pari kiloa, nestettä ehkä? Jäi sitten siihen samaan, missä alkukesällä oltiin.
        Johtopäätös siis minun kohdallani ainakin on , ettei mitään dramaattista tapahdu.
        Halvemmaksi tulee syödä ja juoda vähemmän.
        Eikä kai liikunnastakaan mitään haittaa ole, mutta sellainen tuli mieleen, että jos kolmen oluen kalorien polttamiseen (400kcal) tarvitaan 3 tuntia kävelyä, kuten väitetään, niin eipä se painonhallintaan kovin tehokasta ole.
        Kuivaa syksyä kaikille!


      • Kaloripommi
        liikakilo kirjoitti:

        No niin. Pillerit on loppu, lomakin on loppu, paino on sama, kuin ennen kesää...
        Ehkä oli vikatikki ruveta kokeilemaan tällaista poikkeusolosuhteissa, mahdotonta sanoa mitään suuntaan, tai toiseen.
        Viimeisellä viikolla jätin kaljan ja muutkin ylimääräiset juomat pois - paino putosi muutamassa päivässä sen pari kiloa, nestettä ehkä? Jäi sitten siihen samaan, missä alkukesällä oltiin.
        Johtopäätös siis minun kohdallani ainakin on , ettei mitään dramaattista tapahdu.
        Halvemmaksi tulee syödä ja juoda vähemmän.
        Eikä kai liikunnastakaan mitään haittaa ole, mutta sellainen tuli mieleen, että jos kolmen oluen kalorien polttamiseen (400kcal) tarvitaan 3 tuntia kävelyä, kuten väitetään, niin eipä se painonhallintaan kovin tehokasta ole.
        Kuivaa syksyä kaikille!

        Terve,
        Sain netistä tilatessa lapun jossa lukee: Energiankulutuksen vaikutus alkaa näkyä 5 VIIKON JÄLKEEN. Siis yksi purkki ei riitä, toisen purkin aikana alkaa laihtua, jos alkaa.
        Jos on motivoitunut aloittamaan laihdutuskuurin, ei se tarkoita sitä, että sitten kulutusta lisätään vastaavasti. JOs on valmis laittamaan sen 40 euroo purkkiin, niin katsokaa loppuun asti ja mielellään kahden purkin voimalla. Liikunta saa silti lisätä, ei sitä yhdellä pillerillä välttämättä elämänmuutosta tapahdu. Hyötyliikunta, kuten porraskävely jne. takaisin ohjelmistoon. Ostakaa askelmittari, se on hyvä apuväline. Tsemppiä!
        Googleta "thin 400", kyllä tietoa löytyy.


      • nasima

        ei ne ihan noín mee niiku oot kirjottanu. Kalorien vaje suhteessa laihtumiseen menee näin:
        yhteensä 7000 kalorin vaje vastaa yhtä kiloa rasvaa pois. eli jos vaje on 500 kaloria päivässä, on se silloin puoli kiloa painosta pois viikon aikana (500x7=3500 eli puolet 7000). Ja jos laskee paljonko kyseisen tuotteen pitäisi vaikuttaa kuukauden kuurin aikana: 400ckal x 30pvä= 12 000 karivaje. Se on reilu 1,5kg


      • 6+13
        noin ! kirjoitti:

        >

        Ei. Kilo rasvakudosta sisältää vähän yli 7000 kcal. Yksi kilo viikossa siis tarkoittaa 1000 kaloria päivässä. Oikeastaan helppo laskutapa on: "niin monta grammaa viikossa laihdut kuin alitat kulutuksesi päivässä".

        >

        Saattaapa nostaa ruokahalua saman verran (jos edes pitää paikkansa).

        >

        Ei ole olemassa mitään "iskevää säästöliekkiä". Se on urbaanilegenda. Keskitysleirivangit olisivat olleet paljon pulskempia, jos tuollainen "säästöliekki" olisi estämässä laihtumista.

        Ei muuta korjattavaa, heh.

        mutta ei ne ollu juuri lihaksikkaitakaan vaikka töitä tekivät!


      • ihma
        Kaloripommi kirjoitti:

        Terve,
        Sain netistä tilatessa lapun jossa lukee: Energiankulutuksen vaikutus alkaa näkyä 5 VIIKON JÄLKEEN. Siis yksi purkki ei riitä, toisen purkin aikana alkaa laihtua, jos alkaa.
        Jos on motivoitunut aloittamaan laihdutuskuurin, ei se tarkoita sitä, että sitten kulutusta lisätään vastaavasti. JOs on valmis laittamaan sen 40 euroo purkkiin, niin katsokaa loppuun asti ja mielellään kahden purkin voimalla. Liikunta saa silti lisätä, ei sitä yhdellä pillerillä välttämättä elämänmuutosta tapahdu. Hyötyliikunta, kuten porraskävely jne. takaisin ohjelmistoon. Ostakaa askelmittari, se on hyvä apuväline. Tsemppiä!
        Googleta "thin 400", kyllä tietoa löytyy.

        Niin ja jos ei ala energiankulutus 5 viikon jälkeen niin ostakaa vaan lisää, siitä ne luontaistuotekaupat rikastuu. Pitäähän niitäkin pitää pystyssä !


    • annuuuuuii

      voiks noita tilata silleen että vanhemmat ei saa tietää?

      • Pullea pulu

        Tuotetta ei saa käyttää jos on alle 18-vuotias.... Jos haluat laihduttaa sen avulla, suosittelisin että kuitenkin kertoisit vanhemmillesi.

        Hinnasta: netissä olen vertaillut hintoja ja halvin vaihtoehto taisi olla 34,80 e/purkki.
        Käyttäjäkokemuksia lukiessani totesin että käytän tuon summan vaikka kuntosalikorttiin, saan kulutettua sen 400 kcal ja kuntokin kohoaa.

        Turhaa on kuvitella että voisi jatkaa entiseen elämäntyyliin ja mitään tekemättä laihtua vaikka ajatus tuntuisikin houkuttelevalta. Jälleen kerran kerätään haaveilijoilta rahat pois.


      • Pullea pulu
        Pullea pulu kirjoitti:

        Tuotetta ei saa käyttää jos on alle 18-vuotias.... Jos haluat laihduttaa sen avulla, suosittelisin että kuitenkin kertoisit vanhemmillesi.

        Hinnasta: netissä olen vertaillut hintoja ja halvin vaihtoehto taisi olla 34,80 e/purkki.
        Käyttäjäkokemuksia lukiessani totesin että käytän tuon summan vaikka kuntosalikorttiin, saan kulutettua sen 400 kcal ja kuntokin kohoaa.

        Turhaa on kuvitella että voisi jatkaa entiseen elämäntyyliin ja mitään tekemättä laihtua vaikka ajatus tuntuisikin houkuttelevalta. Jälleen kerran kerätään haaveilijoilta rahat pois.

        Olettekos muuten huomanneet että mainoksessa mainitut kaksoissokkotutkimukset ovat tehdyt venäläisissä tutkimuslaitoksissa... Ei hirveästi herätä luottamusta.


      • Anne*
        Pullea pulu kirjoitti:

        Olettekos muuten huomanneet että mainoksessa mainitut kaksoissokkotutkimukset ovat tehdyt venäläisissä tutkimuslaitoksissa... Ei hirveästi herätä luottamusta.

        Miten niin ei herätä luottamusta? Venäläisethän ovat monella alalla tutkimuksen huipulla. Kyllä siellä osataan. Missä tutkimukset olisi pitänyt tehdä, että luottaisit niihin? Enemmän ratkaisee se, millä forumilla tulokset on saatu julkaistua. Tulokset on julkaistu Diabetes, Obesity and Metabolism -journalessa, joka on käsittääkseni tunnettu ja tasokas journaali alalla. Se tutkimustyössä onkin hyvää, että kun tutkimusartikkeli käy läpi kansainvälisen arvioinnin, sen tuloksiin voi luottaa, varsinkin jos tutkimus julkaistaan hyvätasoisessa konferenssissa tai lehdessä.


      • annya_
        Pullea pulu kirjoitti:

        Tuotetta ei saa käyttää jos on alle 18-vuotias.... Jos haluat laihduttaa sen avulla, suosittelisin että kuitenkin kertoisit vanhemmillesi.

        Hinnasta: netissä olen vertaillut hintoja ja halvin vaihtoehto taisi olla 34,80 e/purkki.
        Käyttäjäkokemuksia lukiessani totesin että käytän tuon summan vaikka kuntosalikorttiin, saan kulutettua sen 400 kcal ja kuntokin kohoaa.

        Turhaa on kuvitella että voisi jatkaa entiseen elämäntyyliin ja mitään tekemättä laihtua vaikka ajatus tuntuisikin houkuttelevalta. Jälleen kerran kerätään haaveilijoilta rahat pois.

        ei saa käyttää alle 18-vuotias? Ömm.. lähde? Itse ainakin olen ostanut luontaistuotekaupasta ja ikää nyt 17, ostin 16-vuotiaana, eikä mitään sanottu, vaikkakin ostaessa BMI 19.5 eli en ees kauhean läski. Mutta joo, omalta osalta toimi, mutta muutenkin rajoitin tuolloin ruokavaliota, joten vaikea sanoa, kumman ansiota. Ainakin laihtui tehokkaammin kuin normaalisti =)


      • Scifi
        Anne* kirjoitti:

        Miten niin ei herätä luottamusta? Venäläisethän ovat monella alalla tutkimuksen huipulla. Kyllä siellä osataan. Missä tutkimukset olisi pitänyt tehdä, että luottaisit niihin? Enemmän ratkaisee se, millä forumilla tulokset on saatu julkaistua. Tulokset on julkaistu Diabetes, Obesity and Metabolism -journalessa, joka on käsittääkseni tunnettu ja tasokas journaali alalla. Se tutkimustyössä onkin hyvää, että kun tutkimusartikkeli käy läpi kansainvälisen arvioinnin, sen tuloksiin voi luottaa, varsinkin jos tutkimus julkaistaan hyvätasoisessa konferenssissa tai lehdessä.

        Tutkimustulosten julkaisussa kannattaa ottaa huomioon, että referenssinä voi olla mikä tahansa julkaisu; myös julkaisut, johon on maksettu tulosten julkistamisesta.


    • Anne*

      Miten sulla toimi? Aloitit 5 kuukautta sitten, oletko jatkanut käyttöä?

      • vielä 10kg pois

        Hei!
        Itse kokeilin Thiniä ja voisin sanoa olevani tyytyväinen. Alkuun paino ei juuri muuttunut mihinkään - kuukauden käyttämisen jälkeen alkoi jotain jo tapahtuakin. Painoni lähti laskuun ja nyt olen saanut painoani alas 7kg - 2 kuukautta. En tiedä sitten onko niin noilla vaikutusta, mutta itse ainakin olen tyytyväinen.
        Nyt koitan jatkaa ilman pillereitä ja muuttaa täysin elämäntapani, kasvikset ovat tulleet erittäin mieluisaksi ja liikuntakin on jo mukavaa kun en enää ähise ja puhise niin pienen uurastuksen jälkeen.
        Onhan se näin, että itsestä se hyvin paljon on kiinni - mikään ei yksin riitä, ei pillerit tms mutta tsemppiä kaikille ja Thin antoi ainakin minulle hienon alkusysäyksen kilojen karistamiseen!
        Tsemppiä!


      • älytöntä touhua...
        vielä 10kg pois kirjoitti:

        Hei!
        Itse kokeilin Thiniä ja voisin sanoa olevani tyytyväinen. Alkuun paino ei juuri muuttunut mihinkään - kuukauden käyttämisen jälkeen alkoi jotain jo tapahtuakin. Painoni lähti laskuun ja nyt olen saanut painoani alas 7kg - 2 kuukautta. En tiedä sitten onko niin noilla vaikutusta, mutta itse ainakin olen tyytyväinen.
        Nyt koitan jatkaa ilman pillereitä ja muuttaa täysin elämäntapani, kasvikset ovat tulleet erittäin mieluisaksi ja liikuntakin on jo mukavaa kun en enää ähise ja puhise niin pienen uurastuksen jälkeen.
        Onhan se näin, että itsestä se hyvin paljon on kiinni - mikään ei yksin riitä, ei pillerit tms mutta tsemppiä kaikille ja Thin antoi ainakin minulle hienon alkusysäyksen kilojen karistamiseen!
        Tsemppiä!

        ei millään pillereillä laihu... menee vielä terveys pilalle, kun kaikkia paskapillereitä syötte.. USKOKAA JO !


    • Thin

      Ei se hinta välttämättä mikään 45 euroa ole. www.satunterveyspuoti.fi ainakin myy niitä 35 egee laatikko

    • sk

      Aloitin kaksi viikkoa sitten syömään pillereitä ja huomaan että ruokahalut ovat vähentyneet.Yleensä mulla on koko ajan nälkä.Nyt tässä olen ihmetellyt että kun muita ihmisiä palelee niin mulla on koko ajan lämmin.Ehkäpä jotain tapahtuu...! Turvotus on vähentynyt,mut enhän mä syökään niin paljon kuin ennen. Aion ostaa vielä yhden paketin katsoa lähteekö ne läskit!

      • EM

        ennen kuin alkaa oikeasti vaikuttaa. Näin minulle sanottiin luontaistuoteliikkeestä. Ensin suoliston puhdistus. esim. 4321 diet & detox. ja sitten tämä. nyt 3 viikkoa olen syönyt. Kiloja ei vielä ole lähtenyt, turvotusta kylläkin pari kiloa ja senttejä pepusta -2 ja mahasta -4. Kuulemma menee n. 3 kuukautta ennen kuin alkaa vaikuttaa kunnolla. miehillä nopeammin. Olen syönyt järkevämmin ja zumbannut ja jumpannut ja lenkille aina kun pakkanen sallii. Toivon, että nämä kaikki yhdessä antaisivat kiloille kyytiä. Olen varautunut syömään näitä ainakin tämän vuoden. Sitten näen oikeasti onko tuloksia!


      • vaaka pitäis ostaa
        EM kirjoitti:

        ennen kuin alkaa oikeasti vaikuttaa. Näin minulle sanottiin luontaistuoteliikkeestä. Ensin suoliston puhdistus. esim. 4321 diet & detox. ja sitten tämä. nyt 3 viikkoa olen syönyt. Kiloja ei vielä ole lähtenyt, turvotusta kylläkin pari kiloa ja senttejä pepusta -2 ja mahasta -4. Kuulemma menee n. 3 kuukautta ennen kuin alkaa vaikuttaa kunnolla. miehillä nopeammin. Olen syönyt järkevämmin ja zumbannut ja jumpannut ja lenkille aina kun pakkanen sallii. Toivon, että nämä kaikki yhdessä antaisivat kiloille kyytiä. Olen varautunut syömään näitä ainakin tämän vuoden. Sitten näen oikeasti onko tuloksia!

        voi kun mua harmittaa...en nimittäin ole vaakaa käyttänyt vuosiin ja nyt kun oon syönyt thiniä 5 pakettia,alkaa olo jo tuntua sutjakalta.Harvemmin tapaamani ihminen oikein voihkaisi,että sinä oot laihtunut,ja aika paljonkin!Hiljaa itsekseni olen laihdutellut siitä meteliä pitämättä ja luullut jo kuvitelleeni hoikkumisen toiveajatteluna,vaikka vaatteet ja peili muuta kertookin.Onkohan meillä naisilla joku sellainen peruskade luonne,ettei viitsi mainita vaikka huomaisikin toisen laihtumisen,vai eikö sitä vain hoksaa,jos lähes päivittäin näkee...no mitäpä siitä.Jatkakaa vain "siskot" sinnikkäästi,minä ainakin kehun tuotetta.


      • kaikkea kokeillut
        vaaka pitäis ostaa kirjoitti:

        voi kun mua harmittaa...en nimittäin ole vaakaa käyttänyt vuosiin ja nyt kun oon syönyt thiniä 5 pakettia,alkaa olo jo tuntua sutjakalta.Harvemmin tapaamani ihminen oikein voihkaisi,että sinä oot laihtunut,ja aika paljonkin!Hiljaa itsekseni olen laihdutellut siitä meteliä pitämättä ja luullut jo kuvitelleeni hoikkumisen toiveajatteluna,vaikka vaatteet ja peili muuta kertookin.Onkohan meillä naisilla joku sellainen peruskade luonne,ettei viitsi mainita vaikka huomaisikin toisen laihtumisen,vai eikö sitä vain hoksaa,jos lähes päivittäin näkee...no mitäpä siitä.Jatkakaa vain "siskot" sinnikkäästi,minä ainakin kehun tuotetta.

        Olen syönyt thin 400 tabl. reilun viikon ajan ja olen toiveikas kyseisen tuotteen suhteen,vaikka kaikki muut ns.laihdutuspillerit olen havainnut tehottomiksi tai muuten sopimattomiksi minulle.Olen päättänyt syödä näitä ainakin 3 kk ajan,jos ei mitään tapahdu,niin lopetan käytön.Mutta tuloksia odotellessa,kertokaahan muut käyttäjät,onko ks. tuotteesta ollut apua läskien sulatuksessa?


      • senorita 58
        vaaka pitäis ostaa kirjoitti:

        voi kun mua harmittaa...en nimittäin ole vaakaa käyttänyt vuosiin ja nyt kun oon syönyt thiniä 5 pakettia,alkaa olo jo tuntua sutjakalta.Harvemmin tapaamani ihminen oikein voihkaisi,että sinä oot laihtunut,ja aika paljonkin!Hiljaa itsekseni olen laihdutellut siitä meteliä pitämättä ja luullut jo kuvitelleeni hoikkumisen toiveajatteluna,vaikka vaatteet ja peili muuta kertookin.Onkohan meillä naisilla joku sellainen peruskade luonne,ettei viitsi mainita vaikka huomaisikin toisen laihtumisen,vai eikö sitä vain hoksaa,jos lähes päivittäin näkee...no mitäpä siitä.Jatkakaa vain "siskot" sinnikkäästi,minä ainakin kehun tuotetta.

        Hei ihana juttu, että olet laihtunut.. KYllä se varmaan niin on, ettei moni vaan viitsi sanoa, koska kateus on niin ihme juttu. Itse ainakin olen iloinen toisen puolesta ja ilman muuta kehun, jos sellaisen asian huomaan.
        Olen nyt itsekin syönyt Thin 400 kapseleita kahden viikon ajan ja turvotus on varmaan vähentynyt. Muuten en ole vielä huomannut mitään, mutta meinaan kyllä ostaa toisenkin satsin tuotetta ja katsoa onko oikeasti jotain vaikutusta. Ohjeessa nimenomaan suositeltiin yli 5 viikon käyttöä ja vaikutukset alkaisivat näkyä vasta sitten.
        Hyvää kevää odottelua sinulle ja tsemppiä edelleen..


      • thin
        kaikkea kokeillut kirjoitti:

        Olen syönyt thin 400 tabl. reilun viikon ajan ja olen toiveikas kyseisen tuotteen suhteen,vaikka kaikki muut ns.laihdutuspillerit olen havainnut tehottomiksi tai muuten sopimattomiksi minulle.Olen päättänyt syödä näitä ainakin 3 kk ajan,jos ei mitään tapahdu,niin lopetan käytön.Mutta tuloksia odotellessa,kertokaahan muut käyttäjät,onko ks. tuotteesta ollut apua läskien sulatuksessa?

        Hei onko mitään vaikutusta jo näkyvissä. Itse olen nyt syönyt ehkä neljä viikkoa ja mielestäni turvotus on ylävatsalta vähän pienenteynyt.
        Olisi kiva tietää muidenkin Thin 400 tuotteita syöneiden tuloksia lisää.


      • tiutau79
        senorita 58 kirjoitti:

        Hei ihana juttu, että olet laihtunut.. KYllä se varmaan niin on, ettei moni vaan viitsi sanoa, koska kateus on niin ihme juttu. Itse ainakin olen iloinen toisen puolesta ja ilman muuta kehun, jos sellaisen asian huomaan.
        Olen nyt itsekin syönyt Thin 400 kapseleita kahden viikon ajan ja turvotus on varmaan vähentynyt. Muuten en ole vielä huomannut mitään, mutta meinaan kyllä ostaa toisenkin satsin tuotetta ja katsoa onko oikeasti jotain vaikutusta. Ohjeessa nimenomaan suositeltiin yli 5 viikon käyttöä ja vaikutukset alkaisivat näkyä vasta sitten.
        Hyvää kevää odottelua sinulle ja tsemppiä edelleen..

        Milla tavoin olette ottaneet pillerit? Kerran suurimman aterian yhteydessa vai pitkin päivää?
        Onko toiminut, ketkä ovat jo aloittaneet kuurin?


      • Senorita58
        tiutau79 kirjoitti:

        Milla tavoin olette ottaneet pillerit? Kerran suurimman aterian yhteydessa vai pitkin päivää?
        Onko toiminut, ketkä ovat jo aloittaneet kuurin?

        Hei mä otan aina aamulla heti herättyäni ensimmäisen kapselin suuren vesilasillisen kanssa. Seuraavan noin puolen päivän aikaan, riippuu siitä mihin aikaan olen aamulla (7 maissa) ottanut ekan., Sitten otan vielä alkuillasta ennen iltaruokaa tai päivällistä sen yhden ja aina juon suuren lasillisen vettä.
        Juon muutenkin vettä päivällä jolloin nesteet lähtee paremmin liikkeelle.

        Olen syönyt nyt pillereita kohta kuusi viikkoa ja paino on pudonnut nyt 2,5 kiloa. En tiedä onko Thinin ansiota vai veden, jotan juon.. Laitan puolikkaan kurkun kuorittuna ja siivutettuna , yhden sitruunan mehun tai viipaleet sekä noin lusikallisen raastettua inkivääriä kylmään veteen hautumaan.
        Lisäksi voi laittaa muutaman mintun lehden veteen. Siis iso kannullinen vettä ja juon sen joka päivä - hyvin nesteet poistuu.. eikä ole nälän tunne. Lisäksi olen yrittänyt syödä pähkinöitä sellaisen pienen nyrkillisen ja käyttää öljyä päivittäin jossain ruoassa. Myös avocado on hyvä rasva.


      • suursmurffi
        Senorita58 kirjoitti:

        Hei mä otan aina aamulla heti herättyäni ensimmäisen kapselin suuren vesilasillisen kanssa. Seuraavan noin puolen päivän aikaan, riippuu siitä mihin aikaan olen aamulla (7 maissa) ottanut ekan., Sitten otan vielä alkuillasta ennen iltaruokaa tai päivällistä sen yhden ja aina juon suuren lasillisen vettä.
        Juon muutenkin vettä päivällä jolloin nesteet lähtee paremmin liikkeelle.

        Olen syönyt nyt pillereita kohta kuusi viikkoa ja paino on pudonnut nyt 2,5 kiloa. En tiedä onko Thinin ansiota vai veden, jotan juon.. Laitan puolikkaan kurkun kuorittuna ja siivutettuna , yhden sitruunan mehun tai viipaleet sekä noin lusikallisen raastettua inkivääriä kylmään veteen hautumaan.
        Lisäksi voi laittaa muutaman mintun lehden veteen. Siis iso kannullinen vettä ja juon sen joka päivä - hyvin nesteet poistuu.. eikä ole nälän tunne. Lisäksi olen yrittänyt syödä pähkinöitä sellaisen pienen nyrkillisen ja käyttää öljyä päivittäin jossain ruoassa. Myös avocado on hyvä rasva.

        Hei,
        On hienoa kuulla onnistuneita tarinoita. Senorita58 tuntuu varmaan ihanalta tuo mitä on jo lähtenyt ja varmaan vielä lähtee enemmän:)

        Minä olen juuri tänään syönyt thin 400 5 vkoa, eikä paino ole mennyt alas kiloakaan... (on mennyt 0,1kg..:)) mutta sekin johtuu varmaan siitä, että olen syönyt oikeasti vähemmän ja liikkunut 3-4 kertaa viikossa. Ihme ettei ole mennyt enemmän alas näillä konsteilla. Mielestäni painoni on jumittanut jo vuosia, ellei se ole pudonnut puolen vuoden päästä kovalla liikunnalla ja terv. ruokavaliolla niin täytyy varmaan käydä lääkärissä...!

        Huomasitko Senorita58 mitään merkittäviä muutoksia viidennen viikon jälkeen? Esitteessä luvataan, että 5 viikon jälkeen paino putoaa nopeasti, taitaa olla ihan huttua. Mutta ei mua harmita että kokeilin (vaikka ei toimisi) ja aion myös jatkaa vielä jonkin aikaa:)


      • lumitarko
        suursmurffi kirjoitti:

        Hei,
        On hienoa kuulla onnistuneita tarinoita. Senorita58 tuntuu varmaan ihanalta tuo mitä on jo lähtenyt ja varmaan vielä lähtee enemmän:)

        Minä olen juuri tänään syönyt thin 400 5 vkoa, eikä paino ole mennyt alas kiloakaan... (on mennyt 0,1kg..:)) mutta sekin johtuu varmaan siitä, että olen syönyt oikeasti vähemmän ja liikkunut 3-4 kertaa viikossa. Ihme ettei ole mennyt enemmän alas näillä konsteilla. Mielestäni painoni on jumittanut jo vuosia, ellei se ole pudonnut puolen vuoden päästä kovalla liikunnalla ja terv. ruokavaliolla niin täytyy varmaan käydä lääkärissä...!

        Huomasitko Senorita58 mitään merkittäviä muutoksia viidennen viikon jälkeen? Esitteessä luvataan, että 5 viikon jälkeen paino putoaa nopeasti, taitaa olla ihan huttua. Mutta ei mua harmita että kokeilin (vaikka ei toimisi) ja aion myös jatkaa vielä jonkin aikaa:)

        kaks ja puol rasiaa napattu masuun, pienen liikunnan ja pienen ruoka määrän jälkeen 2kiloa lähtenyt.kun vähensin nappejen syömisen 1per päivä paino tippu sen 2-3kiloa kolmen päivän sisällä. siis yhteensä n.5kiloa. nyt jatkan loput pillerit hiljalleeen syömisellä, katsion mitä tapahtuu jatkossa. aloitan huomenna 10päivän puhdistus kuurin. ilmoittelen tuloksista. alkupaino 59kg nykyinen paino54kg.


      • Merinax
        lumitarko kirjoitti:

        kaks ja puol rasiaa napattu masuun, pienen liikunnan ja pienen ruoka määrän jälkeen 2kiloa lähtenyt.kun vähensin nappejen syömisen 1per päivä paino tippu sen 2-3kiloa kolmen päivän sisällä. siis yhteensä n.5kiloa. nyt jatkan loput pillerit hiljalleeen syömisellä, katsion mitä tapahtuu jatkossa. aloitan huomenna 10päivän puhdistus kuurin. ilmoittelen tuloksista. alkupaino 59kg nykyinen paino54kg.

        oletko ottanut vain 1 tabletin per päivä ja kiloja lähtenyt jopa enemmän kuin 3 tablettia/päivä?


      • kaikkea kokeillut
        Merinax kirjoitti:

        oletko ottanut vain 1 tabletin per päivä ja kiloja lähtenyt jopa enemmän kuin 3 tablettia/päivä?

        Olen syönyt thin pillereitä 7 viikkoa putkeen 3 kpl per pvä,mitään ei ole tapahtunut.Paino junnaa samassa ja housut on yhtä tiukalla kuin ennenkin.Ruokavalio on hyvä,proteiinia enemmän kuin puolet ja vain hyviä hiilareita päivän mittaan.En ymmärrä kertakaikkiaan mikä mättää.Syön thiniä vielä yhden kuukauden,mutta sitten saa olla jos ei mitään tapahdu.


      • lumitarko
        Merinax kirjoitti:

        oletko ottanut vain 1 tabletin per päivä ja kiloja lähtenyt jopa enemmän kuin 3 tablettia/päivä?

        siis söin kaks ja puol rasiaa sen 3taplettia päivässä kunnes aloin ottaa yhden päivässä. liikkua en jaksa joten pyöräilen 20-30min kaks kertaa viikossa. painoa ei ole tippunut tuosta 54kilosta,vielä.mutta naama ja olkapäät näkyy luisina. neljä kiloa vielä, jatkan pienenpien annoksien ottamista,koska paino tippui ja laihtuminen näkyy pikku hiljaa.


    • anna 1984

      Hei, olin 75kg, ja nyt 4 päivää vielä ja ensimmäinen paketti olisi loppu. Olen nyt 71,5 kg. Aion jatkaa toisenkin kuukauden. Ei ole niin paljon nälkä, kuin aikaisemmin (ehkä pillerit auttavat tai koska kesä on alkanut), niin joskus on vaan pakko syödä jotain, koska pillerit on otettavat aterian yhteydessä 3 kertaa/vrk. Juoksen vähintään 3 - 4 päivää/viikko (noin 50 min/kerta). Syön vähemmän, ja juon vettä enemmän, mutta joskus syön paljon (esim. grilli-herkku päivät) ja joskus myöhässä (esim. klo 12 yöllä). Otan myös proteiinia 300ml päivässä maidon kanssa. Siis en ole ihan hullu laihduttaja, minulla on aika normaali ihmiselämä. Se toimii (ainakin minulle)!

    • KAIKEN KOKEILLUT

      OLEN KÄYTTÄNYT THIN 400 KYMMENEN PÄIVÄÄ,3 TABLETTIA AAMUISIN JA PAINO PUDONNUT 3.3 KG.

      • Hhuuh2

        Taitaa olla humpuukia niinkuin kaikki muutkin.Eiköhän se perustu ihan siihen mitä suuhun laittaa ja paljonko kuluttaa,ei muulla voi paljo vaikuttaa,ja tietty jos oikee uskoo ni kyl kai se korvien väliin käy...Ylös,ulos
        ja lenkille,nautitaan ihanasta syksystä! Tsemppiä kaikille!


      • kenelläkään
        Hhuuh2 kirjoitti:

        Taitaa olla humpuukia niinkuin kaikki muutkin.Eiköhän se perustu ihan siihen mitä suuhun laittaa ja paljonko kuluttaa,ei muulla voi paljo vaikuttaa,ja tietty jos oikee uskoo ni kyl kai se korvien väliin käy...Ylös,ulos
        ja lenkille,nautitaan ihanasta syksystä! Tsemppiä kaikille!

        mitäköhän ne pillerit sisältää? onko kenelläkään mitään tietoa?


      • kanni
        kenelläkään kirjoitti:

        mitäköhän ne pillerit sisältää? onko kenelläkään mitään tietoa?

        Aloin kans tänää ekaa kertaa syömään tätä kyseistä tuotetta. Olen laihduttanut nyt useamman kuukauden bout 1000 kcal/päivä ( liikunta) ja painoakin on pudonnut yli 10 kiloa. Ajattelin kuitenkin kokeilla miten nämä toimii. Joten onko kalorivaje liian suuri jos liikunta huomioon ottaen saan päivässä n. 800 kcal ja siitä vielä tuo 400 pois vai pitääkö syödä lisää? ;o


      • 400
        kanni kirjoitti:

        Aloin kans tänää ekaa kertaa syömään tätä kyseistä tuotetta. Olen laihduttanut nyt useamman kuukauden bout 1000 kcal/päivä ( liikunta) ja painoakin on pudonnut yli 10 kiloa. Ajattelin kuitenkin kokeilla miten nämä toimii. Joten onko kalorivaje liian suuri jos liikunta huomioon ottaen saan päivässä n. 800 kcal ja siitä vielä tuo 400 pois vai pitääkö syödä lisää? ;o

        Edellisen kirjoittajan kysymykseen päivän kalorimäärästä. Kuulostaa kyllä todella pieneltä kalorimäärältä. Noin rankka dieetti voi ajaa kropan aika kovaan shokkiin ja rasittaa jo peruselintoimintoja. En ainakaan itse uskaltaisi kovin kauaa mennä noilla kalorimäärillä, siinä on jo ketoosikin lähellä. En ole mikään ravitsemusterapeutti, mutta ihan jo maalaisjärki kertoo. Muuten toivotan kaikille tsemppiä terveelliseen painonhallintaan! ;)


    • Timo 43 vuotta

      ja painoa lähtenyt noin 1.5 kg pelkää rasvaa--keho tuntuu kireämmältä ja posket ovat kireät eivätkä roiku.
      Ensmmäiset merkit tosiaankin alkoivat näkyä vasta 5.n viikon jälkeen. aion jatkaa ainakin kesään saakka.
      Olisko vatsalihasten näkymisen paikka?
      Vyötäkin on saanut kiristää.

    • hsdhhfsh

      Mites sitten kun olette lopettaneet näiden pillereiden syönnin? onko kilot tullu heti takaisin kun ei olekkaan saanut syödä sitä 400 kaloria päivässä? itse haluaisin kokeilla mutta pelkään mitä tapahtuu kun lopettaa kyseisten pillereiden syönnin?

      • Hyväuskoinen hölmö

        Ei tapahdu yhtään mitään kun lopetat pillerien syönnin,kuin ei myöskään niitä syödessä.Täysin tehoton tuote,söin 5kk. näitä pillereitä putkeen ja en huomannut mitään vaikutusta,paitsi lompakossani joka keveni n.200 euron verran.


    • Yog
    • Laihtunut?

      Hei!

      Itse olen syönyt noita pillereitä n.4 viikkoa ja nyt alkaa tulla tuloksia! Ekalla viikolla ei tapahtunut mitään muuta kuin turvotus lähti. Sitten kaikki vaikutus loppui. Jatkoin pillereiden syömistä silti. Huomasin kyllä ettei ruoka maistu enää niin paljon kuin ennen. Itse olen varsinainen sohvaperuna. Minua ei saa lenkille muuta kuin pakosta. Huomasin itse syöväni liikaa ruokaa ja herkkuja siihen nähden mitä kulutan päivässä. Nyt syön vähemmän ruokaa päivässä eikä herkutkaan maistu enää yhtä paljon. Eli jos ennen soin 3perunaa ja kastiketta kasvikset niin nykyään minulle riittää yksi peruna muut. Suklaata rakastan yli kaiken ja sitä saatoin syödä ennen levyn illassa ihan helposti. Nykyään 2riviä suklaata on maksimi mitä voin syödä. eikä enää joka ilta.
      Nyt tosiaan 4viikkoa syötyäni pillereitä olen huomannut että minulla on tosi kuuma. Eli ihan kuin olisin harrastanut liikuntaa. Kaverini söi näitä pillereitä vain 2viikkoa ja valitti hikoilusta. mutta hän laihtui 5kiloa!!! Nyt kun olen alkanut hikoilla odotan innolla tuloksia.
      Eli ei nämä pillerit toimi niin että syöt mitä vaan ja kuinka paljon haluta. Vähän pitää itsekin katsoa mitä suuhunsa laittaa ja paljonko! Otan pillerin aina ruokailun yhteydessä tai oikeastaan kesken ruokailun! Oma liikkuminen ja ruuan määrä vaikuttaa todella paljon tuloksiin.

      Jatkan pillereiden syömistä hyvillä mielin, sillä mieheni huomasi minun laihtuneen ilman että kerroin siitä hänelle. Enkä ole kertonut pillereistäkään.
      Tsemppiä muillekin!

    • Diibadaabaa

      Siinäpä se vastaus tuli ,että pitää katsoa itse mitä suuhunsa laittaa ja kuinka paljon.Mihin sitten tarvitsee enää tätä pilleriä? Ehkä lompakon hoikentamiseen.

    • järki käteen

      Tuntuu ihan järjettömältä, että muka 400 kaloria päivässä polttaa energiaa jotkut pillerit. Ja 5 viikon päästä vasta auttaa, eli juuri silloin kun on joutunut ostamaan uuden paketin. No, ainakin 2 rasiaa/ asiakas saavat myydyksi kalliiseen hintaan.

      Ainahan vedotaan kaikkiin tutkimuksiin, mutta kuka takaa onko niitä tehtykään missään ja monelleko niitä on mahdollisesti tehty. Tutkimusväitteisiin ei kannata uskoa.
      Hyvin uskottavan näköisiä esitteitä painetaan, nekin kun lukee tarkkaan, niin huomaa, että humpuukiväitteitä niissä esitetään.
      Tällaisista pillereistä hyötyy vain niiden valmistajat.
      Älkää hyvät ihmiset uskoko mihinkään höpöhöpö-pillereihin.
      Rasva lähtee kehosta vain sillä, että kuluttaa enemmän kuin syö.

    • Harjoittelija 44

      Heips kaikille!
      oon syönyt näitä pilereitä jo kahteen eri kertaan ja molemmilla kerroilla huomasin ajoittaisia lämpöaaltoja ja juuri 4-6 viikon paikkeilla aloituksesta selvän rasvan vähentymisen kehosta. Aion jatkaa nyt koko kevään kesään asti ja raportoin rasvan vähenemisestä kerran kuussa.
      Olen kuntosaliharjoittelija ja painan yli 100kg ehkä sen takia en ole huomannut kun jotakin 1-2 kilon painon vaihteluja viimeisen kuukauden sisällä. Olen erittäin lihaksikas.

    • höläytettävä?

      tästä lähtee.. pillerit hommattu avittamaan terveellisen elämän alkuun, viimeviikolla paino keveni jo ilman näitä -3 kiloa fyysisen työn merkeissä, mutta taas alkaa raivostuttavan rauhallinen toimisto työ jossa ei rappusia ravata.. aloituspaino siis 67 toiveissa olisi 10 vielä irti..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe