Heippa!
Olen käyttänyt Nutriletteja nyt 2 viikkoa ja olen ymmärtänyt että siinä on myös nautittu hiilareita suhteellisen vähän.
Painonpudotus sai hyvän alun, 4kg lähti.
Rakastan hiilihydratti pitoisia ruokia ja herkuttelua, mutta laihduttaa pitää ja olen kuullut että vähähiilihydraattinen laihdutus olisi tehokasta.
Haluisin aloittaa, mutta en tiedä kuinka! Miten se eroaa tavallisesta laihduttamisesta, missä syödään vähemmän mitä kulutat? Mitä merkitystä on syötkö lounaaksi salattia vai mikroruoan, mutta illalla liikut enemmän kuin normaalisti (olen sohvaperuna, joka on alkanut liikkua taas)
Tarttisin nyt oikeesti tässä apua!
Lueskelin jo vähän näitä keskusteluja ja printtasin jonkin kaavion, ateriamatriisin. jossa on jonkinlaista litanjaa mitä saa syödä jne..
Kiitos etukäteen!
Aloittelija kaipaa neuvoa!
Anderson*
1
606
Vastaukset
- :)
Lueskele asiasta tuolta http://karppaus.info/ sillä siellä on paljon ja kaikkea asiaan liittyvää :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249