Mitä mieltä olette mielenterveyspuolen hoitsujen (sairaan ja lähi) käytöksestä ja asenteesta potilaita kohtaan suljetuilla osastoilla? Onko erittäin asiallista?
Mielenterveyshoitajat
4
217
Vastaukset
vietin 8 tuntia suljetulla oastolla,eikä ainakaan lopputiliä annettu.
- kokemuksia..
Heitäkin on jokaiseen lähtöön. On ollut sellaisia, jotka ovat koko ajan ymmärtäväisiä, mutta myös heitä joilta menee vähemmästäkin hermot. Kerran eräs naishoitaja tuli huoneeseeni huutamaan naama punaisena minulle parin minuutin ajan. Huonetoverini oli paikalla ja hänkin piti tilannetta hyvin erikoisena. En saanut onneksi lisää mitään ahdistusoireita tilanteesta, koska se meni niin överiksi, että oli melkeinpä huvittavaa..ihan käsittämätöntä. Muutenkin tämä hoitaja käyttäytyi usein melkein kuin lapsi eikä ollenkaan hallinnut omia tunteitaan. Uskon, että hän olisi saanut potkut, jos hänen esimiehensä olisi ollut näkemässä kun hän huusi...
- asiallista
pitää syytöntä ihmistä vangittuna.
Syyttömän vangitseminen on rikos ihmisyyttä vastaan. - ja lempeämpiä osastoja
Pahamaineisilla osastoilla kuulemma tapahtuu kaikkea kamalaa joita voi käydä lukemassa hoitajat.net-palstalla. Siellä hoitajat itse kertoo pahoinpitelyistä ja muusta.
Mulle sairaalassa ainoastaan vittuiltiin ja naureskeltiin. Erästä kaveria ne jonkin verran retuutti kun se ei suostunut ottaan takkia päältään. Ne hoitajat sanoivatkin että tämä osasto on vielä aika lempeä moniin muihin verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683198Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91851- 1111740
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1291048
- 99992
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926- 84869
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865