Mitä mieltä olette mielenterveyspuolen hoitsujen (sairaan ja lähi) käytöksestä ja asenteesta potilaita kohtaan suljetuilla osastoilla? Onko erittäin asiallista?
Mielenterveyshoitajat
4
221
Vastaukset
vietin 8 tuntia suljetulla oastolla,eikä ainakaan lopputiliä annettu.
- kokemuksia..
Heitäkin on jokaiseen lähtöön. On ollut sellaisia, jotka ovat koko ajan ymmärtäväisiä, mutta myös heitä joilta menee vähemmästäkin hermot. Kerran eräs naishoitaja tuli huoneeseeni huutamaan naama punaisena minulle parin minuutin ajan. Huonetoverini oli paikalla ja hänkin piti tilannetta hyvin erikoisena. En saanut onneksi lisää mitään ahdistusoireita tilanteesta, koska se meni niin överiksi, että oli melkeinpä huvittavaa..ihan käsittämätöntä. Muutenkin tämä hoitaja käyttäytyi usein melkein kuin lapsi eikä ollenkaan hallinnut omia tunteitaan. Uskon, että hän olisi saanut potkut, jos hänen esimiehensä olisi ollut näkemässä kun hän huusi...
- asiallista
pitää syytöntä ihmistä vangittuna.
Syyttömän vangitseminen on rikos ihmisyyttä vastaan. - ja lempeämpiä osastoja
Pahamaineisilla osastoilla kuulemma tapahtuu kaikkea kamalaa joita voi käydä lukemassa hoitajat.net-palstalla. Siellä hoitajat itse kertoo pahoinpitelyistä ja muusta.
Mulle sairaalassa ainoastaan vittuiltiin ja naureskeltiin. Erästä kaveria ne jonkin verran retuutti kun se ei suostunut ottaan takkia päältään. Ne hoitajat sanoivatkin että tämä osasto on vielä aika lempeä moniin muihin verrattuna.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t897229- 353831
- 453420
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402562- 2082376
- 412352
- 1232246
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292149Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241878- 401809