Harmittaa kun kaikki rahat menee pitsoihin ja muihin ruokiin. Tilaan joka päivä vähintään yhden perhepizzan 6:lla täytteellä ja vedän sen kerralla. Sit ku on menny noin tunti ni on taas nälkä ja tilaan tuplakebabin ranskalaisilla ja jugurtilla. Jääkaapilla käyn kokoajan..jos tiedän että sinne on jäänyt ruokaa niin se vaivaa mieltä ja pakko syödä kaikki herkullinen ja vähemmän herkullinen pois. Normaalisti muulle perheelle ei jää ruokaa ja ne saa olla nälässä mun takia. Yöllä mulla on kello soimassa kello 3.00 että herään syömään, mut herään kyl ilman kelloakin ainakin 3 kertaa yössä jääkaapille. Tälläkin hetkellä on kaksi lidlin tonnikala pakaste pizzaa uunissa. NAM :P Vaikka oon vetäny tänään jo pannullisen voipohjaista tonnikalakastiketta ja pussillisen keitettyä makaronia. Tai sai muut niistä vähän. Sitte oon syöny kaksi jätskiä ja leipää ja maitoa. Aamulla grillasin.. onko normaalia? Painan jotain 135kg about.. Mut joo pitää mennä katsoo ettei pitsat pala uuniin.. :D
Kaikki rahat menee
pizzoihin.
2
424
Vastaukset
- pitsa-Kouvola
...,jos tykkää. Pitsa on hyvää ja syöminen on kivaa. :o)
- juuuhkjgps
Aikas kovaa touhua? :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1952727Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-82942604Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy412334Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1591414Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171102Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään471080- 57782
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j10771- 19699
- 55682