mittää en oo ottanut
10
101
Vastaukset
- zisel
PUMPUN JATKO-HYÖKKÄYS :D:D:D
- zisel
monte24 kirjoitti:
JÄLLEEN PÄÄSSÄ
http://www.youtube.com/watch?v=glGwIvb8UXYNiin, niitä viemäreitähän niillä tosiaan putsataan! :D
Annas mullekkin niin saan imastua paskat pois päästäni! - sun pitää
zisel kirjoitti:
Niin, niitä viemäreitähän niillä tosiaan putsataan! :D
Annas mullekkin niin saan imastua paskat pois päästäni!vaihtaa koko paskapää :)
- zisel
sun pitää kirjoitti:
vaihtaa koko paskapää :)
Moottorisaha (tai tavallinen) vois olla ehkä parempi sitten mun tapauksessa... Keltä mä saan uuden pään saan? Sulta?
zisel kirjoitti:
Moottorisaha (tai tavallinen) vois olla ehkä parempi sitten mun tapauksessa... Keltä mä saan uuden pään saan? Sulta?
JA ZERO COLALLA???? MUUTA ET ZERO COLAA JUODESSA TEKEE MIELI JUOSTA JENKKI LENTOTUKIALUSTA PÄIN???? ONKO MAUISSA MITÄÄN EROA
monte24 kirjoitti:
JA ZERO COLALLA???? MUUTA ET ZERO COLAA JUODESSA TEKEE MIELI JUOSTA JENKKI LENTOTUKIALUSTA PÄIN???? ONKO MAUISSA MITÄÄN EROA
..sukraloosilla makeutettu (light-cola) ja toinen on...olisko aspartaamilla (veikkaus)....
Zero-cola on selkeesti paremman makuista. =)TheOne kirjoitti:
..sukraloosilla makeutettu (light-cola) ja toinen on...olisko aspartaamilla (veikkaus)....
Zero-cola on selkeesti paremman makuista. =)ET ZERO OLIS PAREMPAA MAULTAAN. KIITOS VASTAUKSESTA
paras se kaikkein ensimmäinen video, missä sulla oli toi teletappi-juttu päässä:)
- nyt sitten
se Monte Video?
Näytti kyllä enemmän Mynä Mäeltä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitäs peitsarissa on tapahtunut eilen illalla
Mikkelissä iso poliisioperaatio https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/39ef020c-2d81-4d72-b720-651f458ba3e2902937- 2101161
- 821116
Suomalaiset nuoret Eu:n köyhimpiä?
Suomalaisen nuoren varallisuus keskimäärin 5000e. Eu:ssa keskimäärin 25 000e.1191030- 791027
Sofia teki aika pahat oharit
Leikkiikö Sofia kansainvälistä kosmopoliittia vai menikö rehdisti pupu pöksyyn, kun perui viestillä tulonsa puoli tunti2011008- 65852
Havaintoja ihmisen ulosteesta lenkkeilypoluilla
Oletteko havainneet ihmisen ulostetta taajamaa kiertävillä lenkkeilypoluilla?21730- 70714
Peräännytkö nainen vai mitä sanot
Jos sanon sulle että rakastan sua? Suututko oletko vihainen vai olisiko tunteet molemminpuolisia?57588