Ovat todella hyviä. Harmi vaan kun myydään 2-3 pitzan pakkauksissa ja mulla ei ole pakastinta. Niin pitäis sitten syödä koko pakkauksellinen saman päivän aikana. Parhaimmillaan on se salamipitza 3-pack 2.99, eli vajaa euron/pitza. Jos noita myytäis yksittäisinä. Ja sitten ois tietty hyvä jos olisi vähän useampia laatuja.
Mutta yleensä ostankin Dr. Ötkerin Ristorante-pitzan S-marketista. Se on vaan vähän hassua, kun LIDL.stä sais samalla hinnalla KOLME yhtä laadukasta pitzaa.
No, nämä on tämmösiä köyhän ongelmia. höhö
LIDL.n Trattoria-pitzat
9
7023
Vastaukset
- persereikä
....pakastin. Ei mulla muuta.
- väärimpäin
Yritä tehä ite pakastin. Tiedä vaikka onnistuis?
- pakkaaus
Kyllä ne siellä jääkaapissakin pari päivää säilyy, vaikka niin ei pakkauksessa luekkaan.
- dr.pepker
Onhan nuo liiterin pizzat ihan syötäviä, ite lisäilen vielä oregaanot ja valkosipulit.
oliiveitakin ja lisää juustoa tietenkin!
Sitten uunista ja tabascoa, soijakastiketta päälle.
Kotipizzana toi varmaan maksaisi lähes 10 euroa.
Olen huomannut saman, kuin eräs toinenkin kirjoittaja, kyllä ne pizzat säilyvät ainakin yhden vuorokauden jääkaapissa.
Joskus pakkasella olen säilyttänyt pizzoja autossani.
Olisihan minulla pakastinkin!
Pitäisi vain ensin ostaa ja maksaa se.
Pidän myös Apetit:in frutti di mare pizzasta. Joskus niitä sai ostaa tarjouksesta euron kappale hintaan, nyt halvin taisi olla 1,49 Smarketissa.
Frutti di maresta sain kerran palan simpukan kuorta.
Kerran söin yli vuorokauden jääkaapissa olleen frutti di maren, vähän hirvitti syödä se, en sairastunut.
Mielestäni meetwursti- , kasvis ja juustopizzat säilyvät pari päivää jääkaapissa.
Kinkku ja kala/äyriäispizzat käyttäisin samana päivänä.- jääkaapiton
Esim. salamipizzaa syö pari päivää, säilyvät kyllä huoneenlämmössäkin sen aikaa jos ei ole edes jääkaappia.
Sopiva paistoaika tasan 12min/230C kaasu-uunissa. Liian pitkällä paistoajalla pohjasta tulee ihan liian rapea ja kuiva, mutta oikein paistettuna erittäin hyvät pizzat. Lisämausteita ja täytteitä noihin ei edes tarvita, juustoakin niissä on lähes liikaakin.
- kerralla valmiiksi
nii säilyis kauemmin,-sitten vois lämmitäs niillä vehkeillä joita omistaa
- Tonno-versiota
tuunasin vielä katkaravuilla, sinihomejuustolla, oreganolla ja v-sipulilla, juustoraastettakin laitoin mutta syötävää en saanut, ihan kamalan makuista!
Apetit on PARAS. - P.A.R.A.S.
Tonno-versiota kirjoitti:
tuunasin vielä katkaravuilla, sinihomejuustolla, oreganolla ja v-sipulilla, juustoraastettakin laitoin mutta syötävää en saanut, ihan kamalan makuista!
Apetit on PARAS.P.A.R.A.S.P.A.R.A.S.P.A.R.A.S.
- että nouto"
Tonno-versiota kirjoitti:
Apetit on PARAS.pöydän tuotteita ei sais ladota samaan vattiin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus166598- 1972490
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1001928En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761507Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911059- 41980
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46939- 77843
- 45719
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7708