LIDL.n Trattoria-pitzat

Marocker

Ovat todella hyviä. Harmi vaan kun myydään 2-3 pitzan pakkauksissa ja mulla ei ole pakastinta. Niin pitäis sitten syödä koko pakkauksellinen saman päivän aikana. Parhaimmillaan on se salamipitza 3-pack 2.99, eli vajaa euron/pitza. Jos noita myytäis yksittäisinä. Ja sitten ois tietty hyvä jos olisi vähän useampia laatuja.

Mutta yleensä ostankin Dr. Ötkerin Ristorante-pitzan S-marketista. Se on vaan vähän hassua, kun LIDL.stä sais samalla hinnalla KOLME yhtä laadukasta pitzaa.

No, nämä on tämmösiä köyhän ongelmia. höhö

9

6587

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persereikä

      ....pakastin. Ei mulla muuta.

    • väärimpäin

      Yritä tehä ite pakastin. Tiedä vaikka onnistuis?

    • pakkaaus

      Kyllä ne siellä jääkaapissakin pari päivää säilyy, vaikka niin ei pakkauksessa luekkaan.

    • dr.pepker

      Onhan nuo liiterin pizzat ihan syötäviä, ite lisäilen vielä oregaanot ja valkosipulit.
      oliiveitakin ja lisää juustoa tietenkin!
      Sitten uunista ja tabascoa, soijakastiketta päälle.
      Kotipizzana toi varmaan maksaisi lähes 10 euroa.

      Olen huomannut saman, kuin eräs toinenkin kirjoittaja, kyllä ne pizzat säilyvät ainakin yhden vuorokauden jääkaapissa.
      Joskus pakkasella olen säilyttänyt pizzoja autossani.
      Olisihan minulla pakastinkin!
      Pitäisi vain ensin ostaa ja maksaa se.

      Pidän myös Apetit:in frutti di mare pizzasta. Joskus niitä sai ostaa tarjouksesta euron kappale hintaan, nyt halvin taisi olla 1,49 Smarketissa.
      Frutti di maresta sain kerran palan simpukan kuorta.
      Kerran söin yli vuorokauden jääkaapissa olleen frutti di maren, vähän hirvitti syödä se, en sairastunut.
      Mielestäni meetwursti- , kasvis ja juustopizzat säilyvät pari päivää jääkaapissa.
      Kinkku ja kala/äyriäispizzat käyttäisin samana päivänä.

      • jääkaapiton

        Esim. salamipizzaa syö pari päivää, säilyvät kyllä huoneenlämmössäkin sen aikaa jos ei ole edes jääkaappia.

        Sopiva paistoaika tasan 12min/230C kaasu-uunissa. Liian pitkällä paistoajalla pohjasta tulee ihan liian rapea ja kuiva, mutta oikein paistettuna erittäin hyvät pizzat. Lisämausteita ja täytteitä noihin ei edes tarvita, juustoakin niissä on lähes liikaakin.


    • kerralla valmiiksi

      nii säilyis kauemmin,-sitten vois lämmitäs niillä vehkeillä joita omistaa

      • Tonno-versiota

        tuunasin vielä katkaravuilla, sinihomejuustolla, oreganolla ja v-sipulilla, juustoraastettakin laitoin mutta syötävää en saanut, ihan kamalan makuista!
        Apetit on PARAS.


      • P.A.R.A.S.
        Tonno-versiota kirjoitti:

        tuunasin vielä katkaravuilla, sinihomejuustolla, oreganolla ja v-sipulilla, juustoraastettakin laitoin mutta syötävää en saanut, ihan kamalan makuista!
        Apetit on PARAS.

        P.A.R.A.S.P.A.R.A.S.P.A.R.A.S.


      • että nouto"
        Tonno-versiota kirjoitti:

        tuunasin vielä katkaravuilla, sinihomejuustolla, oreganolla ja v-sipulilla, juustoraastettakin laitoin mutta syötävää en saanut, ihan kamalan makuista!
        Apetit on PARAS.

        pöydän tuotteita ei sais ladota samaan vattiin


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1335
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1165
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1080
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      61
      916
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      76
      762
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      679
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe