LIDL.n Trattoria-pitzat

Marocker

Ovat todella hyviä. Harmi vaan kun myydään 2-3 pitzan pakkauksissa ja mulla ei ole pakastinta. Niin pitäis sitten syödä koko pakkauksellinen saman päivän aikana. Parhaimmillaan on se salamipitza 3-pack 2.99, eli vajaa euron/pitza. Jos noita myytäis yksittäisinä. Ja sitten ois tietty hyvä jos olisi vähän useampia laatuja.

Mutta yleensä ostankin Dr. Ötkerin Ristorante-pitzan S-marketista. Se on vaan vähän hassua, kun LIDL.stä sais samalla hinnalla KOLME yhtä laadukasta pitzaa.

No, nämä on tämmösiä köyhän ongelmia. höhö

9

7461

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • persereikä

....pakastin. Ei mulla muuta.

• väärimpäin

Yritä tehä ite pakastin. Tiedä vaikka onnistuis?

• pakkaaus

Kyllä ne siellä jääkaapissakin pari päivää säilyy, vaikka niin ei pakkauksessa luekkaan.

• dr.pepker

Onhan nuo liiterin pizzat ihan syötäviä, ite lisäilen vielä oregaanot ja valkosipulit.
      oliiveitakin ja lisää juustoa tietenkin!
      Sitten uunista ja tabascoa, soijakastiketta päälle.
      Kotipizzana toi varmaan maksaisi lähes 10 euroa.

Olen huomannut saman, kuin eräs toinenkin kirjoittaja, kyllä ne pizzat säilyvät ainakin yhden vuorokauden jääkaapissa.
      Joskus pakkasella olen säilyttänyt pizzoja autossani.
      Olisihan minulla pakastinkin!
      Pitäisi vain ensin ostaa ja maksaa se.

Pidän myös Apetit:in frutti di mare pizzasta. Joskus niitä sai ostaa tarjouksesta euron kappale hintaan, nyt halvin taisi olla 1,49 Smarketissa.
      Frutti di maresta sain kerran palan simpukan kuorta.
      Kerran söin yli vuorokauden jääkaapissa olleen frutti di maren, vähän hirvitti syödä se, en sairastunut.
      Mielestäni meetwursti- , kasvis ja juustopizzat säilyvät pari päivää jääkaapissa.
      Kinkku ja kala/äyriäispizzat käyttäisin samana päivänä.

• jääkaapiton

Esim. salamipizzaa syö pari päivää, säilyvät kyllä huoneenlämmössäkin sen aikaa jos ei ole edes jääkaappia.

Sopiva paistoaika tasan 12min/230C kaasu-uunissa. Liian pitkällä paistoajalla pohjasta tulee ihan liian rapea ja kuiva, mutta oikein paistettuna erittäin hyvät pizzat. Lisämausteita ja täytteitä noihin ei edes tarvita, juustoakin niissä on lähes liikaakin.

• kerralla valmiiksi

nii säilyis kauemmin,-sitten vois lämmitäs niillä vehkeillä joita omistaa

• Tonno-versiota

tuunasin vielä katkaravuilla, sinihomejuustolla, oreganolla ja v-sipulilla, juustoraastettakin laitoin mutta syötävää en saanut, ihan kamalan makuista!
        Apetit on PARAS.

• P.A.R.A.S.
        Tonno-versiota kirjoitti:

tuunasin vielä katkaravuilla, sinihomejuustolla, oreganolla ja v-sipulilla, juustoraastettakin laitoin mutta syötävää en saanut, ihan kamalan makuista!
        Apetit on PARAS.

P.A.R.A.S.P.A.R.A.S.P.A.R.A.S.

• että nouto"
        Tonno-versiota kirjoitti:

Apetit on PARAS.

pöydän tuotteita ei sais ladota samaan vattiin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL

Martina on kasvattanut fiksun tyttären.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      393
      998
    2. Muuttaisitko kaivattusi luokse

heti asumaan? 🛒
      Ikävä
      102
      885
    3. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      293
      866
    4. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      77
      748
    5. Mitä odotat kohtaamiselta?

Niin, otsikossa kysymys.
      Ikävä
      82
      726
    6. Samassa kylässä asuu yks mies...

Jota en voi sietää... yök!
      Ikävä
      74
      714
    7. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      50
      655
    8. Sanotaan se sitten tässä

Rakastan sua mies varmaan.
      Ikävä
      37
      646
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      45
      621
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      609
    Aihe