Tietääkö joku, miks Jatta on kiinni??
Jatan City Burger
12
2169
Vastaukset
- kertoo että s...
siihen tulee mäkkäri, ovat ostaneet koko kiinteistön. lopun tilan ne vuokraa ideaparkille.
- kyllä hyvä
HUIPPU
XO)))) - mikään uutinen
kyllä hyvä kirjoitti:
HUIPPU
XO))))ollut että jos ei myy tarpeeksi niin tulee konkurssi ja tämä kyseinen grilli teki konkurssin...oiikeestaan tehny jo ajat sitte sen voi tarkistaa kauppalehdestä jne...
- ikävä kyllä
Siinä meni Kemin paras grilli kanttuvei.
- kohtapuoliin
taasen kohta tämä jatan burger
- niin saakohan
kohtapuoliin kirjoitti:
sieltä uudesta yhtähyvin pillua takaovelta?
- mainosteettin
kohtapuoliin kirjoitti:
jatan burgeria..eli onko jo auki taas sitten
- hfhd
mainosteettin kirjoitti:
jatan burgeria..eli onko jo auki taas sitten
on taas!
- Anonyymi
Ei kyllä enää ole paras. Huono paikka. Syväkankaan grilli paras!!
- Anonyymi
Muan kuonot vie kaikki asiakkaat kun myyvät halvalla veronkiertoo
- Anonyymi
Miten veronkiertoo voi myydä?
- Anonyymi
Puuttusko vaikka piste välistä .no tollo ei ymmärrä sille pitää olla kielioppi oikeen
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 948321
- 403982
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021926- 241420
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html361341Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,331153Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121100Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53867Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31842Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29807