moi oon 11 v tyttö menossa malli kouluun mutta en ole tyytyväinen mahaani mikä on normaali 11v paino ja vyötärön ja lantion mitta KIITOS kiitän teitä vastanneita tosi paljon kun olette auttaneet mut malliksi KIITOS KIITOS
oikeasti apua kiitos
4
277
Vastaukset
- 20v lapsoinen
Odota, mitä he sielä mallikoulussa sanovat... Sinun ei edes pitäisi harkita laihdutusta tai liikaa kehoasi noin nuorena, kun se ei ole vielä edes "valmistunut". Normaalia 11v painoa on aika hankala sanoa, kun ei tiedä pituutta tms. Itse taisin painaa sinun ikäisenä jotain 30 ja olin Joku... Mitäköhän... 120-130 pitkä.
Tuolla menolla kehität itsellesi anoreksian, se taas ei ole kivaa (oikeasti, ei ole) - Nomore
Harvempi 11-vuotias saa mitään mallintöitä, ellei puhuta Citymarketin kuvastosta. Niissä mahasi on aivan täysin yhdentekevä, sinun täytyy olla kasvoiltasi kaunis.
11-vuotias on keholtaan vielä lapsi, eikä rinnanympärystäkään ole. Kuten aina, provoillekin: keskustele terveydenhoitajan kanssa.- Cittarin mainoksiin
olla nätti edes naamaltaan.
- lol11
miten pystyy ilmottautumaan malliksi (antakaa osotteita)PLIIS :) oon 11v.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin2669480IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its2996659Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?671604Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?61391Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.921225- 1091151
Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut721033Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin40852Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus23746MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312741