Vaikka olenkin vittuuntuneena lukenut näitä "Yhyy en saa kerättyä 400 pistettä, enkä kyllä ala pelkkää Bonaa ostamaan, tämä on epäreilu kampanja, liian vähän aikaa, aivan mahdoton" jne jne JNE ruikutuksia, Niin päätin kuitenkin pistää tänne omat ylimääräiset pisteet kun 400p raja ylitetty ja muutama bona purkki oli vielä kaapissa, että olkaapa sitten hyvät, te nopeimmat :)
FPCYMC5N
P9TJAGQT4
4WEHPFW6F
QLENMFWEK
7P3H9QXMG
7P66QQGMG
7P5K7QAMG
7WYF9CRMW
4R7TNYA66
TL563HR5L
Ottakoon ken ehtii... (Nestle Bona koodit)
7
1736
Vastaukset
- ei varmasti ehdi
Kiitos pisteistäsi, vaikka tuskin minäkään saan kaikkea pisteitä kerättyä :) Eka toiminut ja toka oli jo käytetty. Ja minä käytin loput.
- JohnaS
Myös minä sain jo oman saaliini täyteen ja kun toisella sivustolla näitä ei oikein arvostettu, niin laitetaan tänne:
CR7KXC9T3
RR5JAYPM4
ENC34ECX7
5GXXCRRXF
RKJJXANAX
MN5RP3WW4
RYFJ5MAYL
XGJKGCGYR - JohnaS
JohnaS kirjoitti:
Myös minä sain jo oman saaliini täyteen ja kun toisella sivustolla näitä ei oikein arvostettu, niin laitetaan tänne:
CR7KXC9T3
RR5JAYPM4
ENC34ECX7
5GXXCRRXF
RKJJXANAX
MN5RP3WW4
RYFJ5MAYL
XGJKGCGYRW7ER3J45C
WWMNKT35C
G739H3AYL
LLFCLP79M
RYKCCCKQL
CWXNM4TQJ
KKJFYNFT (Tähän viimeinen kirjain on O tai Q tai 6, repesi pahasti. 7 p)
RLECM4JAH
Y9RJNTGMN
RLF93L6CH
EK4HNMXTP
RR5JAYPM4
RYNMLXLFJ
GK4RJMELF
YLWFTHJKT
PYJCPMKC9
PPPH3FLHC
YLA7HAL7E
T5C6CCYJM
Jos tuli joku koodi sama kuin ylemmässä viestissä, olen pahoillani. Toivottavasti joku vielä ehtii käyttää ja hyödyntää. :) - bonakuudeja
JohnaS kirjoitti:
W7ER3J45C
WWMNKT35C
G739H3AYL
LLFCLP79M
RYKCCCKQL
CWXNM4TQJ
KKJFYNFT (Tähän viimeinen kirjain on O tai Q tai 6, repesi pahasti. 7 p)
RLECM4JAH
Y9RJNTGMN
RLF93L6CH
EK4HNMXTP
RR5JAYPM4
RYNMLXLFJ
GK4RJMELF
YLWFTHJKT
PYJCPMKC9
PPPH3FLHC
YLA7HAL7E
T5C6CCYJM
Jos tuli joku koodi sama kuin ylemmässä viestissä, olen pahoillani. Toivottavasti joku vielä ehtii käyttää ja hyödyntää. :)nää on näköjään otettu :( jos jollain on näitä koodeja eikä tarvitse voi minulle lähettää sähköpostiin... [email protected]
- .
bonakuudeja kirjoitti:
nää on näköjään otettu :( jos jollain on näitä koodeja eikä tarvitse voi minulle lähettää sähköpostiin... [email protected]
QJWTAG
- Ode16
Hei. Missä kohtaa purkeissä noita bonakoodeja lukee?
- 8765432
älä ajattelekaan koodeja, älä ole huijattu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 864064
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353141Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1022295Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312118Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell821886Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian281827- 311810
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271567Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501