Ottakoon ken ehtii... (Nestle Bona koodit)

Vaikka olenkin vittuuntuneena lukenut näitä "Yhyy en saa kerättyä 400 pistettä, enkä kyllä ala pelkkää Bonaa ostamaan, tämä on epäreilu kampanja, liian vähän aikaa, aivan mahdoton" jne jne JNE ruikutuksia, Niin päätin kuitenkin pistää tänne omat ylimääräiset pisteet kun 400p raja ylitetty ja muutama bona purkki oli vielä kaapissa, että olkaapa sitten hyvät, te nopeimmat :)

FPCYMC5N

P9TJAGQT4

4WEHPFW6F

QLENMFWEK

7P3H9QXMG

7P66QQGMG

7P5K7QAMG

7WYF9CRMW

4R7TNYA66

TL563HR5L
Ilmoita

Kiitos pisteistäsi, vaikka tuskin minäkään saan kaikkea pisteitä kerättyä :) Eka toiminut ja toka oli jo käytetty. Ja minä käytin loput.
4 VASTAUSTA:
Myös minä sain jo oman saaliini täyteen ja kun toisella sivustolla näitä ei oikein arvostettu, niin laitetaan tänne:

CR7KXC9T3

RR5JAYPM4

ENC34ECX7

5GXXCRRXF

RKJJXANAX

MN5RP3WW4

RYFJ5MAYL

XGJKGCGYR
JohnaS kirjoitti:
Myös minä sain jo oman saaliini täyteen ja kun toisella sivustolla näitä ei oikein arvostettu, niin laitetaan tänne:

CR7KXC9T3

RR5JAYPM4

ENC34ECX7

5GXXCRRXF

RKJJXANAX

MN5RP3WW4

RYFJ5MAYL

XGJKGCGYR
W7ER3J45C

WWMNKT35C

G739H3AYL

LLFCLP79M

RYKCCCKQL

CWXNM4TQJ

KKJFYNFT (Tähän viimeinen kirjain on O tai Q tai 6, repesi pahasti. 7 p)

RLECM4JAH

Y9RJNTGMN

RLF93L6CH

EK4HNMXTP

RR5JAYPM4

RYNMLXLFJ

GK4RJMELF

YLWFTHJKT

PYJCPMKC9

PPPH3FLHC

YLA7HAL7E

T5C6CCYJM

Jos tuli joku koodi sama kuin ylemmässä viestissä, olen pahoillani. Toivottavasti joku vielä ehtii käyttää ja hyödyntää. :)
JohnaS kirjoitti:
W7ER3J45C

WWMNKT35C

G739H3AYL

LLFCLP79M

RYKCCCKQL

CWXNM4TQJ

KKJFYNFT (Tähän viimeinen kirjain on O tai Q tai 6, repesi pahasti. 7 p)

RLECM4JAH

Y9RJNTGMN

RLF93L6CH

EK4HNMXTP

RR5JAYPM4

RYNMLXLFJ

GK4RJMELF

YLWFTHJKT

PYJCPMKC9

PPPH3FLHC

YLA7HAL7E

T5C6CCYJM

Jos tuli joku koodi sama kuin ylemmässä viestissä, olen pahoillani. Toivottavasti joku vielä ehtii käyttää ja hyödyntää. :)
nää on näköjään otettu :( jos jollain on näitä koodeja eikä tarvitse voi minulle lähettää sähköpostiin... riina_95_@luukku.com
bonakuudeja kirjoitti:
nää on näköjään otettu :( jos jollain on näitä koodeja eikä tarvitse voi minulle lähettää sähköpostiin... riina_95_@luukku.com
QJWTAG
+Lisää kommentti
Hei. Missä kohtaa purkeissä noita bonakoodeja lukee?
1 VASTAUS:
älä ajattelekaan koodeja, älä ole huijattu.
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Ottakoon ken ehtii... (Nestle Bona koodit)

Vaikka olenkin vittuuntuneena lukenut näitä "Yhyy en saa kerättyä 400 pistettä, enkä kyllä ala pelkkää Bonaa ostamaan, tämä on epäreilu kampanja, liian vähän aikaa, aivan mahdoton" jne jne JNE ruikutuksia, Niin päätin kuitenkin pistää tänne omat ylimääräiset pisteet kun 400p raja ylitetty ja muutama bona purkki oli vielä kaapissa, että olkaapa sitten hyvät, te nopeimmat :)

FPCYMC5N

P9TJAGQT4

4WEHPFW6F

QLENMFWEK

7P3H9QXMG

7P66QQGMG

7P5K7QAMG

7WYF9CRMW

4R7TNYA66

TL563HR5L

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta