Oletko saanut turpaasi koska olet punkkari

Kyselijä18

Haluaisin, että kertoisitte tapahtumista joiden johdosta olette kokeneet joutuneet uhatuksi punkkariudenne takia, jopa pahoinpidellyiksi.
Monasti kuulee, että nuo järjestyksenvalvojat ovat kovinkin kovakouraisa punk-henkisiä nuoria kohtaan.

Itse en ole punkkari (herran kiitos) ja musta on kiva vetää Kalliossa kännissä punkkareilta hampaat kurkkuun ja kusta päälle.

mä olen 192 cm painoa 98 kiloa, eli punkkareille hyvää yötä.

Mä olen natsi ja inhoan kommunisteja kuten punkkareita, musta Suami pitää puhdistaa saastasta kuten punkista, homoista ja mummoista.

Mä olen isäm maallinen ja ylpeä sinivalkoristilipusta ja kunnioitan veteraaneja kuten Rudolf Hess ja Törni.
Mutta on valokuva(kopio) Hitleristä ja Blondista.

Mä haistelen liimaa ja samalla masturboin rajusti, tykkään kukista ja Frööpelin Palikoista.
Mä haluisin olla tyttö ja pitää hametta, joskus yksin mä meikkaan.

Ainoa hyvä punkbändi on Klamydia ja sen Suami on sun ei lakupellejen jotka vie naiset ja työt.

Jos mun pikkuveli alkaa punkiksi mä hakkaan sitä tiiliskivellä päähän ja pakotan kuuntelemaan suami-iskelmää.
Paula Koivuniemen Aikuinene Nainen on mestariteos.

9

576

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tiiili

      Haista homo paska...

    • Irmeli Suur-Salosta

      Blondi-koira

    • ||SCSS||

      Tuu vaan saatana antaa turpaan jos kiinnostaa. Tommoset mulkerot sais hirttää. huih ku sää pelotat ihan karseesti. Haista homo paska ja painu nussiin äitiäs

      • aloittaja transunatsi

        Aika ja paikka, ja olen siellä 100 prosentin varmuudella, paitsi jos tulee PÄivien Viemää.

        Helppo sitä on netissä inistä, mutta kun kohtaat 201 senttisen 120 kiloisen natsin saattaa punkilta lirahtaa housuun.
        Mä en nyt jaksa pelleillä pölhöjen kanssa ja laitan Lili Marlenen soimaan ja rupean masturboimaan.


      • ...
        aloittaja transunatsi kirjoitti:

        Aika ja paikka, ja olen siellä 100 prosentin varmuudella, paitsi jos tulee PÄivien Viemää.

        Helppo sitä on netissä inistä, mutta kun kohtaat 201 senttisen 120 kiloisen natsin saattaa punkilta lirahtaa housuun.
        Mä en nyt jaksa pelleillä pölhöjen kanssa ja laitan Lili Marlenen soimaan ja rupean masturboimaan.

        Nää on trollei idiootit :DD


      • Peikkopunkö
        ... kirjoitti:

        Nää on trollei idiootit :DD

        Tuu tänne nii jumalauta veän turpaan
        oon 185-105 saatana
        suoraan vitun helvetistä
        Vittu syönkaikki
        perkele
        ja laulan suohon'
        perkeleen nutipäät


    • Mr.Ramone

      Tavallaan olen. En montaa kertaa turpaan. Ei mulla keesiä oo tai muutakaan. Mut polvesta revenneet farkut on, yleensä punkbändipaita ja nahkarotsi / ramorotsi jossa on rintamerkkejä. Ja ketjuja pari. Yleensä se tuntuu olevan perussuomalais miesrasistien punanen vaate. 3 kertaa mut on melkein kuristettu ilman syytä ja viime viikonloppuna muutama skini vittuili. Ja sit kaikki perussuomalaiset miehet vittuilee ja haastaa riitaa aina. Ja naiset juoksee karkuun koska en oo töyhtöpääfruittari. Ei oo helppoa punkhenkisen elämä pienessä kaupungissa.

    • SKINIPOSSU666

      Voi helvetin kuustoista mikä jätkä. :D Meikäläinen edustaa itse tätä rock/punk henkistä tyyppiä ja mun mielest tommoset ihmiset voi suksia vittuun. :D Sinä varsinkin. Tajuaksä helvetin nössö olevas aivan täysin perseestä?

    • Luu-5

      Te vajaalla käyvät latva-beet todella ansaitsette toisenne. Onko kiva olla kaikenaikaa ihan pihalla?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1779
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1575
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      47
      1529
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      3
      1477
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      4
      1457
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      2
      1122
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      2
      1102
    Aihe