minua on pitkään ihmetyttänyt tämän palstan musiikkipainotteisuus.
Miten te selittäisitte kiinnostuksenne musiikkiin?
Ilmaisetteko itseänne mieluummin musiikin keinoin kuin kirjallisesti vai onko teidän kuuloaistinne paljon ravintoa tarvitseva?
Epämusikaalisena ihmisenä...
15
122
Vastaukset
- ap.
menettekö epäbalanssiin, jos vain kirjoitatte hiljaisuuden ympäröimänä?
- ap.
kuinka paljon kiinnitätte huomiota sanoituksiin vai onko se nimenomaan sävel, joka teihin vaikuttaa? Koska addiktoiduitte musiikkiin? Onko teidän suvussanne myös musiikinharrastajia?
ap. kirjoitti:
kuinka paljon kiinnitätte huomiota sanoituksiin vai onko se nimenomaan sävel, joka teihin vaikuttaa? Koska addiktoiduitte musiikkiin? Onko teidän suvussanne myös musiikinharrastajia?
Kiinnitän ekaks huomiota musiikin tunnelmaan. Kaikki muu tulee sitten sattumanvaraisessa järjestyksessä perässä.
Heh... joskus kai 3-vuotiaana?
Suvussani ei ole montakaan musikaalista ihmistä.- Kuu-ukkonen.
ap. kirjoitti:
*kyselyiässä*
- Jazuli
ap. kirjoitti:
..yleesä ensiksi tulee se sävel sitte sanat...mikä saa muhu jonkilaisii fiiliksii nii se on mulle passellii muzakkii...=o)..
..nii mie opin tanssimaa telkkarin ees enneko kävelemää..jotta taisin olla alle vuoden..ko muzakki meni kuuloelimii sielt ytimii..=o)..
..juu meiti suvus on musikaalist sakkii..mu instrumenttina taitas useimmil kummiski olla suu...sekä äänihuulet..=o)..taikka vartalo sitte tanssin muodos..
...nii nytteki soi kissaikhmiset taustalla..mu sillo ko oon täissä nii tahon istuu jokusen tunni iha hiire hiljaa kotosalla enneko paan mitää mökää taustalle..mie kuiteski vaadin sen tovin hiljasuuen nii jotta vain omat ajatukset pitää ääntä..=o) - Jazuli
Jazuli kirjoitti:
..yleesä ensiksi tulee se sävel sitte sanat...mikä saa muhu jonkilaisii fiiliksii nii se on mulle passellii muzakkii...=o)..
..nii mie opin tanssimaa telkkarin ees enneko kävelemää..jotta taisin olla alle vuoden..ko muzakki meni kuuloelimii sielt ytimii..=o)..
..juu meiti suvus on musikaalist sakkii..mu instrumenttina taitas useimmil kummiski olla suu...sekä äänihuulet..=o)..taikka vartalo sitte tanssin muodos..
...nii nytteki soi kissaikhmiset taustalla..mu sillo ko oon täissä nii tahon istuu jokusen tunni iha hiire hiljaa kotosalla enneko paan mitää mökää taustalle..mie kuiteski vaadin sen tovin hiljasuuen nii jotta vain omat ajatukset pitää ääntä..=o)..sanoje lisäks mie kuuntelen mitä instrumenttei on käytetty...mu eniten joteki muhu haukkaa kii kitarariffit..taikka rummut...ja eteki soolo osuudet niil soittimil juurikii ...tahi sitte puhallinsoittimilla tehyt osuudet kutenka saksofoni vie huomion kaikesta muusta taustamusiikista..taikka samoten panhuilu...=o)
- Jazuli
Jazuli kirjoitti:
...nii nytteki soi kissaikhmiset taustalla..mu sillo ko oon täissä nii tahon istuu jokusen tunni iha hiire hiljaa kotosalla enneko paan mitää mökää taustalle..mie kuiteski vaadin sen tovin hiljasuuen nii jotta vain omat ajatukset pitää ääntä..=o)abropoo täissäpä nii siispä t Ö issä..=o)
- Jazuli
Jazuli kirjoitti:
...nii nytteki soi kissaikhmiset taustalla..mu sillo ko oon täissä nii tahon istuu jokusen tunni iha hiire hiljaa kotosalla enneko paan mitää mökää taustalle..mie kuiteski vaadin sen tovin hiljasuuen nii jotta vain omat ajatukset pitää ääntä..=o)...tähä mielialaa....=o)..mando diaoooo..
http://www.youtube.com/watch?v=CLpRU_WbP2g
...=o7
...svengaa muksasti...saa niiko kropan heti mite matkaa mukaa...keikkumaa täs tuolis..=o) - Jazuli
Jazuli kirjoitti:
...tähä mielialaa....=o)..mando diaoooo..
http://www.youtube.com/watch?v=CLpRU_WbP2g
...=o7
...svengaa muksasti...saa niiko kropan heti mite matkaa mukaa...keikkumaa täs tuolis..=o)sitte huvittava muzakkivideokii....=o)
http://www.youtube.com/watch?v=FlTE5j7aEf0
..muksaa kattella ko pojat pelleilee..=o)
...*hih*.. - ap.
Genio.Mente kirjoitti:
Kiinnitän ekaks huomiota musiikin tunnelmaan. Kaikki muu tulee sitten sattumanvaraisessa järjestyksessä perässä.
Heh... joskus kai 3-vuotiaana?
Suvussani ei ole montakaan musikaalista ihmistä.oletko hyvä huomioimaan tunnelmia muutoinkin ja pyritkö itse olemaan tunnelmanluoja? Mikä tunnelma ensisijaisesti musiikissa viehättää?
- ap.
Jazuli kirjoitti:
..sanoje lisäks mie kuuntelen mitä instrumenttei on käytetty...mu eniten joteki muhu haukkaa kii kitarariffit..taikka rummut...ja eteki soolo osuudet niil soittimil juurikii ...tahi sitte puhallinsoittimilla tehyt osuudet kutenka saksofoni vie huomion kaikesta muusta taustamusiikista..taikka samoten panhuilu...=o)
rupesit kiinnittämään huomiota eri instrumentteihin?
- Jazuli
ap. kirjoitti:
rupesit kiinnittämään huomiota eri instrumentteihin?
..niiko noilla musiikintunneilla..iha sii tokalla tahi kolmannella..=o)
..ko kuoros laulannu miun peruskouluiän..nii sii sitte oli niit instrumentteiki meittii säestämäs..sillai sitte rupesin tarkemmin kuulostelee mimmosii äänii mistäki lähtee ja mitekä ne menee yksii niiko keskenää...=o)
..nih.. ap. kirjoitti:
oletko hyvä huomioimaan tunnelmia muutoinkin ja pyritkö itse olemaan tunnelmanluoja? Mikä tunnelma ensisijaisesti musiikissa viehättää?
"oletko hyvä huomioimaan tunnelmia muutoinkin ja pyritkö itse olemaan tunnelmanluoja?"
heh... Jotku muut saa vastata tähän...
"Mikä tunnelma ensisijaisesti musiikissa viehättää?"
Hmmm... Aitous.
- musta_enkeli*
ensimmäisenä tulee tunnelma ja sävel, sitten pian perässä sanat, ainakin jos on kyse suomen- tai englanninkielisestä musiikista. Suomenkielisessä musiikissa en voi innostua biisistä, jos siinä on aivan surkea sanoitus, paitsi jos se on jotenkin hassulla, hauskalla tavalla huono:D Toisaalta kuuntelen aivan sujuvasti sanatonta musiikkia tai vieraskielistä laulua.
Kirjoittamiseen tuo ei liity mitenkään, pidän hiljaisuudesta, harvoin on mitään musiikkia taustamusiikkina. Kyllä mä henk. koht. ilmaisen itseäni enemmän kirjallisesti kuin musiikin kautta. Youtube-linkityksissä mulle on tärkeää aika usein myös hyvä musiikkivideo. Se on osa nautintoa. Ja tietysti rytmi, mikä on molemmissa tärkeää, niin musiikissa kuin elokuvissa, videoissa..
http://www.youtube.com/watch?v=4VdQSOHV1v8&feature=related
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei143170Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1231359- 931248
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli2571092Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi551067Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk66994Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253891- 41872
- 84831
Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?48778