Aloin miettimaan, nyt kun on vauva tulossa etta miten ne kasvon piirteet periytyy? Ollaan molemmat ihan hyvan nakoisia mutta molemmilla on kuitenkin aika iso nena, Mulla on aina ollu tallainen pottu nena, en tieda mista oon periny kun vanhemmilla tai edes siskolla ei ole samaa. Isan ja aidin siskoilla on kaikilla kans pieni nena. Miehella on perus iso nena mut niin on hanen aidillakin. En haluaisi lapselle ainakaan tata minun nenaa.
Miten se ulkonako periytyy?
Isonenäiset vanhemmat, isonenäinen lapsi?
4
2989
Vastaukset
- oånoiån
ruma * ruma = Ruma
Ruma * kaunis = ruma
Kaunis * kaunis = Ruma
Eli lapsestasi tulee ruma joka tapauksessa - kaunisnenäinen
Ilman muuta perintötekijät vaikuttavat lapsen ulkonäköön. Sitä vaan ei voi vanhemmat valita, mitkä piirteet halutaan periytyvän ja mitkä taas ei.
Jos kummankin suvussa on myös pieninenäisiä, saattaa lapsi periä pienen enän kauempaa suvusta, eikä välttämättä sinun pottunenääsi.
Minun mielestä tuo suuren nenän periytyminen on huolista pienimpiä, kun miettii vaikka sitä, millaisia sairauksia lapsi saattaa periä. - Yksilöllinen nenä
Nenän varsi voi periytyä vaikka isän äidiltä, siaraimet omalta äidiltäsi ja isältä nenän pää. Kuten minulla itselläni. Sisareni on kyllä perinyt isän nenän vallan, mutta isällä on ollut kaunis nenä nuorena. Joten nenästä voi tulla aika yksilöllinen. No se on huolista pienin kunhan tulee terve lapsi.
- Isonenä
Miksei kukaan vastaa kysymykseen MITEN nenä periytyy? Onko iso nenäisyys esim. dominoiva piirre vai resessiivinen? Tai mitkä seikat periytyy, kyömy vai hyppyri, ohut vai leveä? Eli mitkä seikat ovat dominoivia piirteitä periytyessä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400003645264- 182309
- 1972164
- 1071506
- 821448
- 741022
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu581017IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka2979Martina miehensä kanssa Malediiveilla.
Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.126895Ei lumous lopu koskaan
Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu59796