Keräsin tähän omat kokemukset epämiellyttävistä kokemuksista treffeillä. Osa on nettitreffejä, osa ei. Osa taas on vaan pieleen menneitä pokauksia.
1. Älä korosta materiaa, rahaa tai työasemaasi. Se ei auta yhtään, jos ei kiinnosta ja lopputuloksena jää vain naiselle tunne, että pidät häntä onnenonkijana ja idioottina. Lisäksi kuulostat itse todella pinnalliselta. Varmista siis, että puhut näin vain pinnallisille onnenonkijoille.
2. Treffeille pukeudutaan siististi, suurin piirtein sillä tavalla kuin olisit lähdössä illalla ulos ellet ole tehnyt treffejä lenkkipolulle. Mieti paikka etukäteen huolella deittisi mielenkiinnot huomioon ottaen. Seuraavilla tapaamisilla voi relata vähän enemmän mutta ekoihin treffeihin panostaminen kunnolla osoittaa, että olet kiinnostunut naisesta ja osaat tarvittaessa järjestää mukavan illan muutaman vuoden seurustelun jälkeenkin. Pidä sisäinen Wagnerisi siis hetken kurissa.
3. Turha mainostaa olevansa huumorintajuinen, jos ei pysty sitä todistamaan profiilitekstissä tai ensimmäisten parin yhteydenoton/treffin yhteydessä. Monet profiilit ja yhteydenotot ovat todella kuivaa tekstiä. Toki se kertoo, että olet tositarkoituksella matkassa, mutta pieni kevennys ei silti haittaa. Tämä koskee erityisesti nettitreffejä, joissa pitäisi kirjallisesti ”hurmata” mielenkiinnon kohde.
4. Vältä korostamasta liikaa sitä, että ”etsit nyt vain vähän jotain kivaa seuraa ja ehkä sitten jos oikea nainen osuu kohdalle niin sitten enemmänkin”. Tämähän on itsestäänselvyys. Muutenkin ilmaus on jo kulunut. Ja mitä tuo edes tarkoittaa? Oletko matkassa tositarkoituksella vai et?
Kaikki kolme tulkintavaihtoehtoa ovat yhtä huonoja:
a) Etsit seikkailua, etkä ole tosissasi, mutta pidät naista niin tyhmänä, että hän jää koukkuun, kun vilautat pidemmän suhteen mahdollisuutta.
b) Olet oikeasti liikenteessä tositarkoituksella, mutta et uskalla myöntää sitä. Tätä kikkaa käyttävät keskenkasvuiset teinit, joiden pitää esittää kovaa poikaa. Jätetään nämä jutut ylä-asteelle.
c) Olet niin ylimielinen, että pelkäät naisen kuin naisen rakastuvan sinuun välittömästi, etkä pääse hänestä ekojen treffien jälkeen enää eroon, joten päätät varoittaa häntä etukäteen.
5. Vältä negatiivisia ilmaisuja profiilissasi. ”En sitten etsi mitään bimboja yms.” tai ”Jos olet sitä tai tätä niin kierrän kaukaa”. Harva järkevä nainen haluaa naisia haukkuvaa miestä. Vain bimbo vastaa tuohon viestiin. Kuulostat katkeralta sovinistilta ja lisäksi ylimieliseltä.
6. Älä vatvo ja kirjoittele liian pitkään. Tee aikeesi selviksi eli haluatko lähteä treffeille vai et? Mielenkiinnon kohteesi ei välttämättä ole netissä vain kuluttamassa aikaa. Perinteisesti tämän pyynnön tekee mies. Kaksi molemminpuolin lähetettyä sähköpostia pitäisi alkaa riittää. Äläkä sorru teinien perusmokaan eli odotat ennenkuin vastaat, ettet näyttäisi epätoivoiselta. Vain oikeasti epätoivoinen pelkää näyttävänsä siltä. Perinteisesti mies ei myöskään saa myöhästyä tapaamisesta.
7. Älä yritä liikaa. Hän joko pitää sinusta tai ei. Liika yrittäminen saattaa johtaa siihen, että herännyt kiinnostus lopahtaa.
8. Valhellisuus suhteen alussa tai profiilissa on ehkä idioottimaisuuksien huippu. Mitäs sitten kun ensinäkemältä tai tutustumisen jälkeen selviää, etteivät juttusi pidä paikkaansa tai että olet luonteeltasi erilainen kuin annoit ymmärtää. Pidempi suhde on etukäteen tuhoon tuomittu. Deittisi tykästyy siis siihen ihmiseen, jota esität olevasi, ei sinuun. Älä siis ole epätoivoinen vaan koita luottaa siihen, että jossain on nainen, joka pitää sinusta sellaisena kuin olet.
9. Naisen lähestyminen baarissa ei ole taiteenlaji. Moni nainen on jo kuullut kaiken ja ”Moi mun nimi on…” on vain piristävä poikkeus liian näppärien lähestymisyritysten joukossa. Se kertoo myös, että sinulla on itsetunto kunnossa, kun et joudu piiloutumaan iskulauseiden taa. Jos tämä ei toimi, on vika muussa kuin lähestymistavassasi.
10. Joudumme kuitenkin kuuntelemaan loppuelämämme miestä, joka selittää ummet ja lammet urheilusta, tekniikasta, intistä, yksityiskohtaisesti työstään jne. Ekoilla treffeillä ota tässäkin deittisi huomioon ja valitse keskustelun aihe sen mukaan mikä häntäkin saattaisi kiinnostaa.
Näitä virheitä sattuu kaikille, vanhoille ja nuorille. Miehille, joilla on vientiä ja miehille, joilla ei ole. Tästä listasta puuttuu ehkä pahimmat pohjanoteeraukset, koska lista on tehty jokseenkin selväjärkisille miehille, jotka oikeasti miettii mikä mättää. Onnea matkaan :)
Ja saa laittaa listaa naisille takaisin
10 perusvirhettä treffeillä
163
22324
Vastaukset
- been there too
Etenkin toi tapaamisten sopiminen. Olen varma, että minulla on jäänyt monta ihan varteenotettavaakin miestä sen vuoksi, että tapaamisen sopiminen/kuvan vaihtaminen tms. ei ole edennyt.
Olen pitänyt profiilinani auki vain joitakin viikkoja kerrallaan, koska homma on suoraan sanottuna aika uuvuttavaa sellaiselle joka on tosissaan liikkeellä eikä vain kicksejä kerätäkseen.
En jaksa lätistä ventovieraiden kanssa joutavanpäiväisiä loputtomiin, vaikka mies muuten vaikuttaisikin suht. kiinnostavalta. Tulee tunne että kovin ovat yksinäisiä/arkoja miehiä, kun pelkkä virtuaalisuhde riittää. Itse en sitä ole, minulla on aktiivinen elämä myös livenä. Miestä haen ihan sitä live-elämää varten.
Näin nelikymppisenä on myös jotenkin masentavaa törmätä miehiin, joilla ei ole koskaan aikaa. "Olen sitten ja sitten kiinni ja sitten ja sitten". Minusta ne tuntuvat tekosyiltä ettei haluakaan tavata/ luoda suhdetta vaikka tokihan kaikilla on kiireensä ja ne voivat olla väliaikaisia. Mutta jos näin on, pitää naiselle ILMAISTA selkeästi että haluaa oikeasti tavata, vaikka nyt on kiire. Niin teen itsekin miehille. Jos taas elämä on jo niin "täynnä" ettei aikaa koskaan liikene, on turha kuvitellakaan luovansa koskaan mitään toimivaa suhdetta.
Muutenkin suosin suoraa puhetta. Kaikki pidemmälle ehtineet kohtaamiset ovat olleet miesten kanssa, jotka ovat olleet avoimia ja suoria. Ihmisiä tässä kaikki ollaan, täydellistä on turha esittää. En nyt kuitenkaan tarkoita sitä, että heti pitäisi vuodattaa kaikki elämänsä kolhut ja ongelmat - siitä tulee taas tunne että mies etsii vain terapeuttia.
Suorissa kohtaamisissa on sekin etu, että jos homma ei etenkään, naiselle jää kuitenkin tunne että häntä on kohdeltu ihmisenä ei minään nettilutkana tms. Parhaimmillaan juttu voi johtaa sitten ihan ystävyyteenkin, vaikka suhdetta ei syntyisikään.- been there, done that
NIMIMERKKIÄNI, FAGGOTTI!!
TV: ALKUP, been there - .........
been there, done that kirjoitti:
NIMIMERKKIÄNI, FAGGOTTI!!
TV: ALKUP, been thereKatsoiks sä ton nimimerkkiä? Se oli "been there TOO". Listaan sopisi myös caps lockin unohtaminen päälle, antaa ikävän kuvan raivopäästä. :)
- been there, done that
......... kirjoitti:
Katsoiks sä ton nimimerkkiä? Se oli "been there TOO". Listaan sopisi myös caps lockin unohtaminen päälle, antaa ikävän kuvan raivopäästä. :)
Paitsi että mä en koskaan käyttäisi sanaa FAGGOTTI tai raivoaisi muutenkaan varsinkin kun osaan lukea myös nimimerkkikentän :)
- tuo pitäisi antaa
KAIKILLE MIEHILLE!! niin hyvä se on !!
Mutta et kai itse ole tehnyt noit mokia ??
En usko ainakaan!
Muutamilla treffeillä olen itsekkin käynyt.. hmmm..
no joo olkoot
ei niistä sen enempää.
Mutta juuri noita asioita olen jäänyt kaipaamaan!!
Fiksut ,kohteliaat,vanhan hyvänajan TSENTLEMANNIT kehiin!!
NAISENA arvostan sitä tosi korkealle !! Siis käytöstavat.! Ja oikea pukeutuminen !!- been there, done that
Niinpä jumakeikka käytöstavat ja pukeutuminen! Onneksi kirjotin tuon listan niin nyt tietävät!!!! Nää on vaikeita asioita!
"Mutta et kai itse ole tehnyt noit mokia ??"
Mähän en voi tietää mitä mokia olen mahdollisesti itse tehnyt. Siksi siinä lukeekin, että saa pistää listaa takaisin. Voihan olla, että mä olen itse sortunut kaikkiin naisten perusmokiin. :D Mene ja tiedä. :)
Mutta vakavissaan. Tosin mä en kyllä etsi vanhanajan tsentlemannia. Noi on perusjuttuja kun luodaan ensivaikutelmaa myös muussa elämässä. Tietyn tason alenemisen voi olettaa tapahtuvan käytöstavoissa pitkän suhteen aikana. Se Wagner nostaa päätään. Jos mies tulee kalsareissa ekoille treffeille, tarkoittaako se sitä, että kotona se sitten kävelee sormi perseessä homeinen lenkkimakkara suupielessä??? - iältä -15v.
Et silleen !!
- aloittaja
iältä -15v. kirjoitti:
Et silleen !!
Kysynyt sinulta mitään, nimim : iältä -15v.
Ja mitä helvettiä edes tarkoitit vitsilläsi?
"ed. hahaaa !!!! Enpäs olekkaaN. hahaaa !!!! Et silleen !!"
OPETTELE PUHUMAAN
T: ALIAS : aloittaja - Olette alkupalat
aloittaja kirjoitti:
Kysynyt sinulta mitään, nimim : iältä -15v.
Ja mitä helvettiä edes tarkoitit vitsilläsi?
"ed. hahaaa !!!! Enpäs olekkaaN. hahaaa !!!! Et silleen !!"
OPETTELE PUHUMAAN
T: ALIAS : aloittajaKysymyslauseen aloittaminen "ja"- sanalla on törkeä virhe.
- qe113123
vois myös antaa kaikille naisille!! ootte ihan samanlaisia sekopäitä ehkä jopa pahempia
- tällashnen
Olette alkupalat kirjoitti:
Kysymyslauseen aloittaminen "ja"- sanalla on törkeä virhe.
1. Älä
2. Älä
3. Älä
4. Älä
5. Älä
6. Älä
7. Älä
8. Älä
9. Älä
10. Älä
Kyllä? noin niinku vaihtelun vuoksi =) been there, done that kirjoitti:
Niinpä jumakeikka käytöstavat ja pukeutuminen! Onneksi kirjotin tuon listan niin nyt tietävät!!!! Nää on vaikeita asioita!
"Mutta et kai itse ole tehnyt noit mokia ??"
Mähän en voi tietää mitä mokia olen mahdollisesti itse tehnyt. Siksi siinä lukeekin, että saa pistää listaa takaisin. Voihan olla, että mä olen itse sortunut kaikkiin naisten perusmokiin. :D Mene ja tiedä. :)
Mutta vakavissaan. Tosin mä en kyllä etsi vanhanajan tsentlemannia. Noi on perusjuttuja kun luodaan ensivaikutelmaa myös muussa elämässä. Tietyn tason alenemisen voi olettaa tapahtuvan käytöstavoissa pitkän suhteen aikana. Se Wagner nostaa päätään. Jos mies tulee kalsareissa ekoille treffeille, tarkoittaako se sitä, että kotona se sitten kävelee sormi perseessä homeinen lenkkimakkara suupielessä???>Jos mies tulee kalsareissa ekoille treffeille, tarkoittaako se sitä, että kotona se sitten kävelee sormi perseessä homeinen lenkkimakkara suupielessä???
Pitäisikö miehen tulla treffeille ilman kalsareita? Kyllähän se onnistuu, etenkin jos haluat tarkkailla "pingottuuko". Kireät kalsarit taas kompressoivat miehen tunneskaalan julkituloa etenkin optisessa katsannossa.
Homeisesta lenkkimakkarasta mulla ei ole kokemusta, sillä tosimies syö makkarat paljon ennen kuin ne ehtivät pahentua.- imettelijä
No sinäpä se olet tarkkana taidat olla äidinkielen ope. se kuuluu laittaa isolla jos ns .HUUTAA ja asia on tärkeä. ja sen voi korostaa huutomerkillä että silleen. jo yli 15 v :)))) hah vaan itelles. Se oli hyvin kirjoitettu ottakaa vaan miehet oppia.
t. pidin - osaan hahmottaa
tällashnen kirjoitti:
1. Älä
2. Älä
3. Älä
4. Älä
5. Älä
6. Älä
7. Älä
8. Älä
9. Älä
10. Älä
Kyllä? noin niinku vaihtelun vuoksi =)tuossa teksitissähän oli koko ajan ensin älä tee sitä mutta tee näin.. opettele lukemaan äläkä kritisoi tyhjämpäiväisiä..
- ei oikeasti
mut taijjatpa ite olla ku käytät vee ilmasua se on vuotias pentu..
- been there, done that
RepeRuutikallo kirjoitti:
>Jos mies tulee kalsareissa ekoille treffeille, tarkoittaako se sitä, että kotona se sitten kävelee sormi perseessä homeinen lenkkimakkara suupielessä???
Pitäisikö miehen tulla treffeille ilman kalsareita? Kyllähän se onnistuu, etenkin jos haluat tarkkailla "pingottuuko". Kireät kalsarit taas kompressoivat miehen tunneskaalan julkituloa etenkin optisessa katsannossa.
Homeisesta lenkkimakkarasta mulla ei ole kokemusta, sillä tosimies syö makkarat paljon ennen kuin ne ehtivät pahentua.jos haluaa tehdä selväksi minkä kokoisesta makkarasta on kyse niin voihan aina kalsareiden kotiinjättämisen sijaan ojentaa neitokaiselle lapun, jossa tieto on selkeästi merkittynä. Jos ei neito lähde samantien karkuun niin sitten voi alkaa havainnollistaa. Tämän neuvon voi lisätä listaan.
- mies 30 risat
Mainio lista, piti oikein mennä tarkistamaan oma profiili, että montakos viehettä sieltä löytyykään :)
Jotenkin on vain koomista, että näillä palstoilla kysellään miten nainen isketään, mitä pitäis tehdä toisin, jotta sais naisten kiinnostuksen heräämään ja het ku sellanen lista tai apu ojennetaan, alkaa motkottaminen :D
Tosta kirjoittelusta tosin voin olla hieman eri mieltä, sillä osa naisista näyttää odottavan useamman kuukauden mittaista kirjekaveruutta, ennen kuin treffeille uskaltautuvat. Kun sitten yrität tällaista naista saada muutaman viikon kirjoittelun jälkeen treffeille, tulee vastaukseksi että olen liian innokas :)
Naisten lähestyminen baareissa on todellakin taiteenlaji, ainakin täällä Vaasassa. Kaikki kun luulevat, että yritän iskeä ja katsovat kieroon! Siis enhän minä tietenkään ole iskemässä ketään, jos yksin liikun baarissa ja menen naisille jutteleen XD Tosin en ole kokeillut tota "moi mun nimi...", jospas se vaikka toimis täällä rannikolla.
10 kohtaan vielä hieman korjausta, että ehkä vastapainoksi sitten joudumme katsomaan kauniita ja rohkeita ja pakosta olemaan kiinnostuneita jostain Reginan kappaleesta. Ehkä ei kuitenkaan näin, eli eipäs sorruta yleistämiseen. En voi uskoa, että nainen haluaa olla kiinnostavaa juttuseuraa vain ensimmäisillä treffeillä ja alistuu sen jälkeen kuuntelemaan miehen juttuja loppu elämän. Itse ainakin haluan, että tulevalla kumppanillani ja minulla on paljon yhteisiä juttuja myös seurustelun jälkeen. On myls aika haastavaa valita sellainen keskustelun aihe ensimmäisille treffeille, joka kiinnostaa tuntematonta ihmistä! Jos nainen todella haluaa keskustelun pyörivän vain hänelle kiinostamissaan asioissa, niin eiköhän olisi kohteliasta sitten itse valita aihe.
Aina löytyy purnaamista, mutta kaiken kaikkiaan hieno lista ja kiitoksia, että jaksoit nähdä vaivaa ja jakaa sen meillekin.
Loistavaa jussin jatkoa!- been there, done that
Tosiaan ymmärrän kyllä, että jotkut naiset ehkä haluavat kirjoitella pidempäänkin. En tosin tajua miksi kun itse en siihen porukkaan kuulu. Ehkä olisi parempi kuulostella koska hän alkaa olla valmis. Voisin kuvitella, että kun viestit alkaa lyhentymään niin treffiajankohta voisi alkaa lähestyä. Eli kaikki mitä on haluttu sanoa ennen tapaamista on jo sanottu. Tai sitten tuo liian pitkään kirjoittelu pitäisi laittaa naisten top 10 perusmokien listalle.
Ongelma tuossa baarissa lähestymisen kanssa on se, etten oikeasti ole tähän päivään mennessä kuullut, että mies siellä olisi oikeasti lähestynyt naista vain jutellakseen. Edes sellaiset miehet, jotka sanovat haluavansa vain jutella ja sitten sitten ovat kuitenkin hetken päästä eri linjoilla. ;) Varmaan muut naiset kokee samoin. Rehellisyys maan perii :) Älä ota sitä itseesi. Nainen saattaa baarissa joutua ilta toisensa jälkeen niin monen erilaisen tökerön lähestymisyrityksen kohteeksi että se lähentelee jo ahdistelua. Sinä sitten joudut kärsimään kun olet viimeinen tippa sille illalle. Kannattaakin ehkä panostaa alkuiltaan ennekuin mittari on tullut täyteen :)
Naisena tiedän kyllä kuinka te miehet joudutte suhteessa kärsimään. En minäkään noita akkojen juttuja jaksaisi kuunnella. Mutta pidemmässä suhteessa sillä miehelläkin pitää olla oikeus puhua niistä rutikuivista aiheista. Tarkoitus vaan oli huomauttaa, ettei ekoilla treffeillä kannata koko iltaa paasata niistä aiheista. Yhteinen aihe olisi hyvä löytää esimerkiksi vaikka lyhyesti lauseella tai parilla kokeilla syntyykö keskustelu jostain harrastuksestasi. Jos ei niin seuraava aihe. Kyllähän se pitäisi huomata, koska toinen kiinnostuu siitä mitä juuri sanoit ja haluaa tietää lisää ja koska hän vain kuuntelee, koska ei muuta voi. Oikeessa elämässä kommunikaatio menee kuitenkin aika paljon ristiin. Sitten se on naisen vika jos esittää kiinnostunutta vaikkei sitä ole. - mies 30 risat
Tosiaan ymmärrän kyllä, että jotkut naiset ehkä haluavat kirjoitella pidempäänkin. En tosin tajua miksi kun itse en siihen porukkaan kuulu. Ehkä olisi parempi kuulostella koska hän alkaa olla valmis. Voisin kuvitella, että kun viestit alkaa lyhentymään niin treffiajankohta voisi alkaa lähestyä. Eli kaikki mitä on haluttu sanoa ennen tapaamista on jo sanottu. Tai sitten tuo liian pitkään kirjoittelu pitäisi laittaa naisten top 10 perusmokien listalle.
Ongelma tuossa baarissa lähestymisen kanssa on se, etten oikeasti ole tähän päivään mennessä kuullut, että mies siellä olisi oikeasti lähestynyt naista vain jutellakseen. Edes sellaiset miehet, jotka sanovat haluavansa vain jutella ja sitten sitten ovat kuitenkin hetken päästä eri linjoilla. ;) Varmaan muut naiset kokee samoin. Rehellisyys maan perii :) Älä ota sitä itseesi. Nainen saattaa baarissa joutua ilta toisensa jälkeen niin monen erilaisen tökerön lähestymisyrityksen kohteeksi että se lähentelee jo ahdistelua. Sinä sitten joudut kärsimään kun olet viimeinen tippa sille illalle. Kannattaakin ehkä panostaa alkuiltaan ennekuin mittari on tullut täyteen :)
Naisena tiedän kyllä kuinka te miehet joudutte suhteessa kärsimään. En minäkään noita akkojen juttuja jaksaisi kuunnella. Mutta pidemmässä suhteessa sillä miehelläkin pitää olla oikeus puhua niistä rutikuivista aiheista. Tarkoitus vaan oli huomauttaa, ettei ekoilla treffeillä kannata koko iltaa paasata niistä aiheista. Yhteinen aihe olisi hyvä löytää esimerkiksi vaikka lyhyesti lauseella tai parilla kokeilla syntyykö keskustelu jostain harrastuksestasi. Jos ei niin seuraava aihe. Kyllähän se pitäisi huomata, koska toinen kiinnostuu siitä mitä juuri sanoit ja haluaa tietää lisää ja koska hän vain kuuntelee, koska ei muuta voi. Oikeessa elämässä kommunikaatio menee kuitenkin aika paljon ristiin. Sitten se on naisen vika jos esittää kiinnostunutta vaikkei sitä ole.En itsekään ymmärrä pitkään kirjoittelua, paitsi kaukosuhteiden osalta. Itselläni ei kuitenkaan ollut kaukosuhde, vaan samalla paikkakunnalla asutaan ja noin kolmen viikon kirjoittelun jälkeen katosi nainen bittiavaruuteen :) Avoimena ihmisenä haluaisin myös mahdollisimman nopeasti treffeille, sillä kasvotusten saa monia asiaoita huomattavasti paremmin selville, kuin kirjoittamalla. On toki tullut vastaan myös sellaisia naisia, joille kirjoittelu ei ole ollut itsetarkoitus, joten enpä saisi yleistää.
Silloin kun olen ollut varattu ja jostain kumman syystä baariin eksynyt, niin olen lähestynyt naisia todellakin vain juttelu mielessä. Kovin ynseä on ollut vastaanotto ja se kertoo vain pohjalaisesta menttaliteetistä. Nyt kun olen vapailla markkinoilla, niin totta kai kumppanin etsiminen on tavalla tai toisella koko ajan mielessä. En kuitenkaan ole ensimmäistä naista, jonka baarissa tapaan, sänkyyn viemässä, vaan juttelun kautta ehkä treffeille joku toinen päivä jne... Mutta monet tuntuvat käsittävän asiat, niinkuin olisin vonkaamassa yösijaa. Heh, alkuillasta taitaa jänskättää sen verran, että juttelemaan on vaikea mennä. Toisaalta naiset liikkuvat alkuillasta sen verran tiiviissä porukassa, että eipä taida ilman sorkkarautaa saada ketään sen verran erilleen, että voisi jotain yrittää.
Keskustelusta rohkenisin silti olla hieman erimieltä. Vielä tässä vaiheessa uskon vielä löytäväni sellaisen naisen, jonka kanssa ajatukset löisivät enimmässä määrin yhteen. Toki aina on asioita puolin ja toisin, mitkä eivät kumppania kiinnosta, mutta mistä pitää puhua ja vaahdota vain siksi, että itse on innostunut, mutta ennemmin tämä saisi olla poikkeus, kuin sääntö. Jos toisella osapuolella ei ole aitoa kiinnostusta, ei synny vuorovaikutusta ja näin ollen koko keskustelu muuttuu monologiksi. Itse olen sen verran avoin ja suulas ihminen, etten varmaan moista kovin kauaa kestäisi. - kautta ...ehkä4vk.
mies 30 risat kirjoitti:
En itsekään ymmärrä pitkään kirjoittelua, paitsi kaukosuhteiden osalta. Itselläni ei kuitenkaan ollut kaukosuhde, vaan samalla paikkakunnalla asutaan ja noin kolmen viikon kirjoittelun jälkeen katosi nainen bittiavaruuteen :) Avoimena ihmisenä haluaisin myös mahdollisimman nopeasti treffeille, sillä kasvotusten saa monia asiaoita huomattavasti paremmin selville, kuin kirjoittamalla. On toki tullut vastaan myös sellaisia naisia, joille kirjoittelu ei ole ollut itsetarkoitus, joten enpä saisi yleistää.
Silloin kun olen ollut varattu ja jostain kumman syystä baariin eksynyt, niin olen lähestynyt naisia todellakin vain juttelu mielessä. Kovin ynseä on ollut vastaanotto ja se kertoo vain pohjalaisesta menttaliteetistä. Nyt kun olen vapailla markkinoilla, niin totta kai kumppanin etsiminen on tavalla tai toisella koko ajan mielessä. En kuitenkaan ole ensimmäistä naista, jonka baarissa tapaan, sänkyyn viemässä, vaan juttelun kautta ehkä treffeille joku toinen päivä jne... Mutta monet tuntuvat käsittävän asiat, niinkuin olisin vonkaamassa yösijaa. Heh, alkuillasta taitaa jänskättää sen verran, että juttelemaan on vaikea mennä. Toisaalta naiset liikkuvat alkuillasta sen verran tiiviissä porukassa, että eipä taida ilman sorkkarautaa saada ketään sen verran erilleen, että voisi jotain yrittää.
Keskustelusta rohkenisin silti olla hieman erimieltä. Vielä tässä vaiheessa uskon vielä löytäväni sellaisen naisen, jonka kanssa ajatukset löisivät enimmässä määrin yhteen. Toki aina on asioita puolin ja toisin, mitkä eivät kumppania kiinnosta, mutta mistä pitää puhua ja vaahdota vain siksi, että itse on innostunut, mutta ennemmin tämä saisi olla poikkeus, kuin sääntö. Jos toisella osapuolella ei ole aitoa kiinnostusta, ei synny vuorovaikutusta ja näin ollen koko keskustelu muuttuu monologiksi. Itse olen sen verran avoin ja suulas ihminen, etten varmaan moista kovin kauaa kestäisi.Ja minusta se mies oli vähän hätäinen,
kun hän soitti eka kerran hän ois lähes siltä istumalta tullu treffeille!!
No sävelsin jotain, , , En edes ollut varautunut moiseen,, Hidas kai olen.
No yleensä en ole. Mutta piti ensin totutella asiaan. No tapasimme ja se siitä.
Kemiat ei todellakaan kohdanneet.
Minusta tällanen nettituttavuus, ois ihan kiva tietää jotain,, tulla tuntemaan, ennen kuin tapaa,, Mutta mikä aika kenellekin on sopiva on eri asia.
Jos tyyppi tuntuu kivalta eikä ole liian tyrkky, eikä vain sen yhen perässä niin so what.
Voi tavata piankin. Ja totta livenä sen parhaiten tietää on kemiaa vai eikö? - been there, done that
kautta ...ehkä4vk. kirjoitti:
Ja minusta se mies oli vähän hätäinen,
kun hän soitti eka kerran hän ois lähes siltä istumalta tullu treffeille!!
No sävelsin jotain, , , En edes ollut varautunut moiseen,, Hidas kai olen.
No yleensä en ole. Mutta piti ensin totutella asiaan. No tapasimme ja se siitä.
Kemiat ei todellakaan kohdanneet.
Minusta tällanen nettituttavuus, ois ihan kiva tietää jotain,, tulla tuntemaan, ennen kuin tapaa,, Mutta mikä aika kenellekin on sopiva on eri asia.
Jos tyyppi tuntuu kivalta eikä ole liian tyrkky, eikä vain sen yhen perässä niin so what.
Voi tavata piankin. Ja totta livenä sen parhaiten tietää on kemiaa vai eikö?Olin jo ihan unohtanut nämä hätähousut.
12. "Heti, äkkiä, tänään klo 19.40". Jos nainen on tosiaan kiinnostava, häntä ehtii myös hetken odottaa.
Aina kun ajaudutaan ääripäihin, menee pieleen. - yks naine myös
Naisena tiedän kyllä kuinka te miehet joudutte suhteessa kärsimään. En minäkään noita akkojen juttuja jaksaisi kuunnella. Mutta pidemmässä suhteessa sillä miehelläkin pitää olla oikeus puhua niistä rutikuivista aiheista. Tarkoitus vaan oli huomauttaa, ettei ekoilla treffeillä kannata koko iltaa paasata niistä aiheista. Yhteinen aihe olisi hyvä löytää esimerkiksi vaikka lyhyesti lauseella tai parilla kokeilla syntyykö keskustelu jostain harrastuksestasi. Jos ei niin seuraava aihe. Kyllähän se pitäisi huomata, koska toinen kiinnostuu siitä mitä juuri sanoit ja haluaa tietää lisää ja koska hän vain kuuntelee, koska ei muuta voi. Oikeessa elämässä kommunikaatio menee kuitenkin aika paljon ristiin. Sitten se on naisen vika jos esittää kiinnostunutta vaikkei sitä ole.no kyllä mulle on miehet tullut juttelemaan ihan vaan tutustumistarkoituksessa. On toki niitä kauneuden ylistysliirumlaaruakin tullut kuultua mutta se ei tarkoita etteikö sen pinnan alla olisi joku ihan järkevä mieskin joskus.
semmoisessa pöydässä sitä kaikkein mukavinta on istuakkin jossa ei miehet koko ajan yritä jotain. Oon yleensä aina yksin liikenteessä koska mulla ei naispuolisia ystäviä ole niin monta ja jos baarista yrittää niitä kavereita hankkia niin no joo täytyy myöntää että ne naiset on usein aika tylyjä varsinkin jos ovat isossa porukassa. miesporukat on yleensä ystävällisiä mutta on heissäkin tyyppiä jotka seurustelevat tai ovat muun syyn takia kauhean nihkeitä tutustumaan uusiin ihmisiin.
Jos mies lähestyy minua suoraan baarissa niin yleensä toki torjun vaikka olisin sinkku. Syy on pelkästään se ettei mies yleensäkkään ole semmoinen joka minua kiinnostaa. Treffeille voin toki lähteä seuraavana päivänä jos mies jättää vain numeronsa ja antaa minun tutustua usempaan ihmiseen illan aikana eikä jää viereen kiinni. koskaanhan ei voi tietää kuka on se oikea mutta jos mies käyttäytyy liian omistavasti niin ei todellakaan ole minulle. ..ja kavereitahan ei koskaan ole liikaa.. been there, done that kirjoitti:
Olin jo ihan unohtanut nämä hätähousut.
12. "Heti, äkkiä, tänään klo 19.40". Jos nainen on tosiaan kiinnostava, häntä ehtii myös hetken odottaa.
Aina kun ajaudutaan ääripäihin, menee pieleen.Peräti kolme viimevuotiseen profiiliini vastannutta _naista_ halusi tavata ihan _heti_ — ilman minkäänlaista varsinaista kirjoittelua. Varmuuden vuoksi tapasinkin heidät kaikki, yhden jopa kahdesti. Toisen kanssa syntyi pitkään jatkunut hauska kirjeenvaihto ilman seurustelutavoitteita.
Vaimo löytyi sitten eräästä, jonka kanssa kirjoiteltiin yli 2 viikkoa ennen ensitreffejä, verbaalikkoja kun kumpikin ollaan. 1-3 viikkoa on varsin sopiva aika mielestäni yleisemminkin noudatettavaksi, siinä kun ehtii näkemään/kuulemaan myös ne syyt joiden perusteella ei ehkä kannatakaan tavata.:)
- Ainakin
itseä ei ylimieliset listojen tekijät kiinnosta.
Et kai sortunut vain ylimielisyyteen?
1. Sori mutta olen kuullut moneen tehoavaan eritoten jos profiilissa on mainittu vuositulot suuriksi jne.
2. Roskaa. Ekojen treffien pitäisi nimenomaan olla ne rennot katselutreffit ja mahdollienn kahvihetki eikä mitään sen enempää. Tokihan nyt siististi voi pukeutua aina.
3. Naisten viestitkö sitten ovat huumorintajuisia?
Auta armias jos uskaltaa jotain asiallisesti lähestyä. Toki itse kirjoitan aika värikästä tekstiä mutta rajansa kaikella.
4. Miksi mainitset naisten yleisemmän virheen täällä? Naiset ne nimenomaan sanoavat että "katsellaan ja jos sattuu joku kohdalle niin sitten ehkä". Ai, unohdin että nämä ovat naisten markkinat ja naiset saavat päättää mitä odottavat miehiltä vaikka itse tekevät samoin.
5. Miksi? Eikö ole hyvä kertoa suoraan ettei etsi kaltaisiasi idiootteja jotta osaat kiertää kaukaa? Ikävähän se on jos asia selviää vasta myöhemmin, eikö?
Sitten on nämä naisten käyttämät kiertoilmaukset esimerkiksi että "söpöys miehessä on kivaa" tarkoittaen "jos sä oot ruma niin painu helvettiin". Eiköhän ole parempi kertoa rehellisesti mitä ajattelee jostakin kuin sipsuttaa jotain vain positiivista. Se ei ole ylimielistä eikä katkeran sovinistista vaan kertoo että miehellä on joku taso. Mitään himpula-bimboja ei etsitä.
6. Mitä vittua? Kaksi sähköpostia? Kuka vittu tuollaisen säännön on kehittänyt? Mene baariin etsimään sitä seuraa jos ei muutaman viestin vaihtaminen netissä onnistu sekä yhteydenpito ennen niitä täydellisiä ekoja treffejä joita odotat.
7. Roskaa. Usein juuri kiinnostuksen osoittaminen toista kohtaan nimenomaan pitäisi saada toisen syttymään. Sulla näköjään on se asenne että kaikki jotka yrittävät sun mielestä "liikaa" ovat epätoivoisia.
8. Eli pitää valehdella pitävänsä bimboista mutta sitten pitäisi olla rehellinen?
Miten niiden kahden viestin perusteella oikein olet toisen luonteesta saanut jonkinlaisen kuvan ja petyt? Pitäisi siis pitää huoli vielä siitä ettei nainen vain pety omiin typeriin mielikuviinsa.
9. Tai vika on neidin päässä kun odottaa että lähestymisyritys ja mies joka lähestyy on täydellinen?
10. Nyt repesin. Sinun bimbon juttujako pitäisi jutella sitten?
Kenenkään ei kannata noita ohjeita kuunnella kun tulivat sellaiselta perinteiseltä nettideitin prinsessa-bimbolta joka kuvittelee että hän saa valita parhaat päältä ja itse olla täysi kusipää. Kukaan ei kuuntele noita neuvoja vaikka ne pitäisivätkin paikkaansa koska tuollaisia naisia halua kukaan tapailla muut kuin epätoivoiset ja pillun perässä juoksijat.
En tiennytkään että Tukiainen kirjoittaa tänne palstalle, nyt sekin selvisi. :D
Naisten lista:
1. Älä kuvittele tietäväsi kaikkea parisuhteesta ja kuinka sen tulisi edetä tai siitä mitä miehen tulisi tehdä että sinä olisit onnellinen. Se kun vaatii molemmilta aktiivisuutta ja työtä eikä prinsessa-asenne auta ketään löytämään yhteistä säveltä varsinkaan pitemmän päälle.- been there, done that
Kuten mä jo tuohon alkuperäiseen viestiin kirjoitin, lista on tarkoitettu miehille, jotka miettii missä mättää. Sinä olet näköjään jo täysin selvillä siitä mitä pitää tehdä etkä neuvoja kaipaa, joten lista ei siis koske sinua.
1. Kuten jo alkuperäisessä viestissä sanoin, "Varmista siis, että puhut näin (rahasta, asemasta) vain pinnallisille onnenonkijoille." En siis kiellä etteikö näitäkin naisia löytyisi. Lue kohta 1. uudelleen.
2. Kahvihetki tai ei, mutta nekin voi hoitaa kunnolla pukeutuen siististi ja valitsemalla siistin paikan. Lue kohta 2. uudelleen.
3. En tiedä naisten viesteistä mitään, koska en deittaile naisia. Itse vastaan kuitenkin melko kuivasti, jos minulle on lähetetty kuivahkö viesti. Paha repiä huumoria rutikuivasta aiheesta.
4. En tiedä naisten profiileista mitään, koska en deittaile naisia. Voi olla, että naiset sortuvat samaan. Miehet tekee tuota myös paljon.
5. Nimenomaan kannattaa positiivisella ilmauksella sanoa mielummin etsivänsä kaunista naista kuin kirjoittaa, että rumien on sitten turha vaivautua. Miksi? Koska "harva järkevä nainen haluaa naisia haukkuvaa miestä" ja "kuulostat katkeralta sovinistilta ja lisäksi ylimieliseltä". Lue kohta 5. uudelleen.
6. Kahden viestin esimerkin annoin siksi että toisille tuo "liian pitkään vatvominen" voi tarkoittaa viikkoja, toisille kymmentä viestiä. Ei siis mikään tiukka raja, mutta itseä alkaisi hieman mietityttämään, jos muutaman viestin jälkeen ole edes vihjettä siitä että haluaisi tavata. En etsi kirjekaveria. Etäsuhteet on sitten asia erikseen tai muut esteet tapaamiselle. Tuo kaksi viestiä puoli toisin on ehkä vähän tiukka eikä siis tosiaan mikään sääntö. Laitoinpa ohjenuoran siis niille, jotka haluavat kuulla.
7. On eri asia tehdä selväksi olevansa kiinnostunut ja yrittää liikaa. Esim. ykköskohdan moka on väärä tapa yrittää liikaa. Kakkoskohta taas oikein hoidettuna on nimenomaan tuota mainitsemaasi kiinnostuksen osoittamista. Lue kaikki kohdat uudelleen.
8. Lue kohta 8. uudelleen. Luonteen puolesta tarkoitan sitä, kun esitetään kuukausikaupalla jotain mitä ei ole. Nyt ollaan siis jo pidemmällä kuin nettitreffien sopimisessa. Niinkuin sanoin, vain osa tästä on nettitreffeihin liittyvää.
9. Kohdassa tarkoitetaan siis juuri sitä, ettei lähestymisyrityksen tarvitse olla etukäteen mietitty ja täydellinen. Lue kohta 9. uudelleen.
10. Vastauksen tähän löydät ylempää ketjusta toisesta vastauksestani. On kohteliasta pysähtyä välillä tulkitsemaan jaksaako toinen kuunnella. Tämä vastuu on tietenkin molemmilla. Edelleen lista on kuitenkin miehille suunnattu, koska en naisia deittaile.
Nämä kohdat eivät ole absoluuttisia totuuksia. Kirjoittaja ei ota mitään vastuuta jos lukija ei osaa niitä soveltaa käytännössä.
En tiennytkään että Matti Nykänen kirjoittaa tänne palstalle, nyt sekin selvisi. :D
Ja nyt pistä se kossupullo pois. Viina ei näköjään sovi sulle. - juuri noin
Ei näy ketjun aloittajallakaan itsetunto kohdillaan olevan kun provosoituu joka viestistä eikä keksi muuta kuin noita viinapullolässytyksiä. Odotti ilmeisesti että kaikki ovat heti kehumassa maasta taivaaseen eikä tarvitse pelätä saavansa kritiikkiä :P Sitähän tuo ei tunnu kestävän.
Naisille suunnattua listaa odotellessa.. - been there, done that
juuri noin kirjoitti:
Ei näy ketjun aloittajallakaan itsetunto kohdillaan olevan kun provosoituu joka viestistä eikä keksi muuta kuin noita viinapullolässytyksiä. Odotti ilmeisesti että kaikki ovat heti kehumassa maasta taivaaseen eikä tarvitse pelätä saavansa kritiikkiä :P Sitähän tuo ei tunnu kestävän.
Naisille suunnattua listaa odotellessa..En ole kyllä provosoitunut vielä yhdestäkään viestistä. Vastasin vaan asiallisesti viesteihin, joissa kirjoittaja oli selvästi provosoitunut mun aloituksesta tai yritti provosoida vaan mua. Se nyt ei kuitenkaan onnistu. :) Mulle on ihan sama mitä te tosta listasta sanotte. Se ei todellakaan ole mikään mun vaalima mestariteos :D Osa noista sinällään hyvin huonosti väännetyistä vastauksista oli joiltain osin oikeassa. Pari kohtaa ansaitsikin kritiikkiä. Ne oli epäselvästi kirjoitettu. Osa taas taisi olla pelkkää provoa, joihin väänsin pari vitsiä mm. tuon viina-vitsin. Oliko nyt tarpeeksi rautalangasta väännetty vastaus? Mulla on tässä oikein pulssimittari vieressä provon mittaamista varten. Ei värähtänytkään :D
- tuota näyt
En ole kyllä provosoitunut vielä yhdestäkään viestistä. Vastasin vaan asiallisesti viesteihin, joissa kirjoittaja oli selvästi provosoitunut mun aloituksesta tai yritti provosoida vaan mua. Se nyt ei kuitenkaan onnistu. :) Mulle on ihan sama mitä te tosta listasta sanotte. Se ei todellakaan ole mikään mun vaalima mestariteos :D Osa noista sinällään hyvin huonosti väännetyistä vastauksista oli joiltain osin oikeassa. Pari kohtaa ansaitsikin kritiikkiä. Ne oli epäselvästi kirjoitettu. Osa taas taisi olla pelkkää provoa, joihin väänsin pari vitsiä mm. tuon viina-vitsin. Oliko nyt tarpeeksi rautalangasta väännetty vastaus? Mulla on tässä oikein pulssimittari vieressä provon mittaamista varten. Ei värähtänytkään :D
provosoituvan. vaihda patterit pulssimittariisi =)
- Profiili kehissä
Tämän kirjoittajan kanssa voisinkin lähteä treffeille, olen aivan samaa mieltä asioista!
Tuo alkuperäinen lista on ihan harhaanjohtava, eikä kerro ainakaan minun näkemyksistäni naisen ja miehen treffeistä ollenkaan.
Ja olet todella oikeassa siinäkin, että miehen ei tarvitse ottaa vastuuta siitä jos nainen on luonut itselleen mielikuvan sen perusteella, että kaveri on kirjoittanut poikkeuksellisen fiksusti ja charmantisti. Kyllä jokainen aikuinen ihminen ottaa vastuunsa mielikuvistaan.
Olen ollut treffeillä ja yksi mies pettyi minuun niin paljon, ettei voinut pitää siitä edes suutaan kiinni ja ilmekin oli kuin lapsi karkkikaupassa kun äiti sanoo ettei tänään saakaan namia. Syy oli selkeä, hän oli jo valmiiksi rakentanut minusta mielikuvan! Ja minä nimenomaan kielsin häntä rakentamasta minusta mielikuvaa, mutta tyypillä oli mielessä vain isot bosat ja missin naama.
Mielikuva on valhe, jonka kertoo itselleen. Treffailussa pitää olla mukana myös realismia, tosin joskus tuntuu että s24-treffailijat harvemmin tietää mitä se sana edes tarkoittaa. - been there, done that
Profiili kehissä kirjoitti:
Tämän kirjoittajan kanssa voisinkin lähteä treffeille, olen aivan samaa mieltä asioista!
Tuo alkuperäinen lista on ihan harhaanjohtava, eikä kerro ainakaan minun näkemyksistäni naisen ja miehen treffeistä ollenkaan.
Ja olet todella oikeassa siinäkin, että miehen ei tarvitse ottaa vastuuta siitä jos nainen on luonut itselleen mielikuvan sen perusteella, että kaveri on kirjoittanut poikkeuksellisen fiksusti ja charmantisti. Kyllä jokainen aikuinen ihminen ottaa vastuunsa mielikuvistaan.
Olen ollut treffeillä ja yksi mies pettyi minuun niin paljon, ettei voinut pitää siitä edes suutaan kiinni ja ilmekin oli kuin lapsi karkkikaupassa kun äiti sanoo ettei tänään saakaan namia. Syy oli selkeä, hän oli jo valmiiksi rakentanut minusta mielikuvan! Ja minä nimenomaan kielsin häntä rakentamasta minusta mielikuvaa, mutta tyypillä oli mielessä vain isot bosat ja missin naama.
Mielikuva on valhe, jonka kertoo itselleen. Treffailussa pitää olla mukana myös realismia, tosin joskus tuntuu että s24-treffailijat harvemmin tietää mitä se sana edes tarkoittaa.Tuohon listaan voisi siis lisätä kohdan 11. Pyydä kuva ennen treffejä tai älä ainakaan ala kiukuttelemaan, jos ulkoiset avut eivät ole sitä mitä halusit.
Ei tullut mieleen kun ei ole omalle kohdalle sattunut. Lista ei varmaan ole tyhjentävä.
Käytätkö sä häikäilemättömästi mun vakavamielistä keskustelunavausta treffien kalasteluun? :) - lähteä treffeille?
Mielikuva on valhe, jonka kertoo itselleen. Treffailussa pitää olla mukana myös realismia, tosin joskus tuntuu että s24-treffailijat harvemmin tietää mitä se sana edes tarkoittaa.Mistäs päin olet ja missä ikäluokassa?
- Profiili kehissä
lähteä treffeille? kirjoitti:
Mistäs päin olet ja missä ikäluokassa?
Keski-Suomessa asustan, alle 30v.
Tekstistä päätellen olet kyynistynyt hesalainen. =D - aivan noinkaan
Keski-Suomessa asustan, alle 30v.
Tekstistä päätellen olet kyynistynyt hesalainen. =Dmutta samoja ikiä.
Kyynistynyt tietysti kun vastailen tuollaisiin aloituksiin. :D - prinsessa-asenne
Yksillä treffeillä äijä alkoi jankuttaa prinsessa-asenteestani.Olin aivan ällikällä lyöty, koska hän 50 , samoin itse.En ole ikinä uskonut satuihin ja yhtäkkiä mua kutsutaan eli haukutaan prinsessaksi.Missä haavemaailmassa te ukot oikein elätte?Rasittavaa ja raivostuttavaa sakkia. Ei ole mun juttu tää nettideittailu.Tulkaa oikeat miehet takasin ja jättäkää turha pelleily sikseen, lapsellista ja naurettavaa.
- paremmaksi
Mielikuva on valhe, jonka kertoo itselleen. Treffailussa pitää olla mukana myös realismia, tosin joskus tuntuu että s24-treffailijat harvemmin tietää mitä se sana edes tarkoittaa.Tuossa 2000-luvun alussa eräs opettaja-mies ilmaisi pettymyksensä ulkomuotooni suorin sanoin: "mä ihan kuvittelin että sä oot paremman näkönen, mutta et sä nyt niin hyvän näkönen ollukkaan".
Menin niin sanattomaksi että vielä tänäkin päivänä vetää hiljaiseksi kun tätä tapausta muistelen. En tainnut jättää netti-treffailua ihan tuohon, mutta aika lailla likelle liippaa. - yleistyksiä liikaa?
Samoilla linjoilla vaikken yhdy kyllä noihin kommentteihin että naiset ois sit taas sitä ja sitä...
Mun mielestä paras tapa niin ilmotuksen laadinnassa,treffeillä käymisessä kuin muussakin kanssakäymisessä on REHELLISYYS.
Mitä järkeä on ylipäätään esittää mitään muuta mitä on?
Tässäpäs omia mietteitä aloittajan kriteereihin..
1.Jos raha on itelle tärkeää tai työ suurin osa elämää,
miksei sitä mainitsis? Tiedetään sit missä mennään.
2.Sorahti tää "sisänen Wagner" korvaan...
Jos mies/nainen muistuttaa treffien ulkopuolella navetasta revästyä sikaa niin eikös sen olis paras selvitä ekoilla treffeillä eikä koristella asiaa tälläytymällä ykkösiin jotka ensitreffien jälkeen jää kaappiin homehtumaan?
3.Noh,huumorintajua on niin montaa lajia kuin on kirjoittajiakin,
itekkin tulee aika kieli poskella tulee kirjoteltua..
Mutta olisko tässä nyt haettu sitten sitä kulmaa että jokanen miettis taas rehellisesti niitä omia vahvuuksiaan?
Turha toisaalta yrittää väen vängällä mitään kevennellä jos ei tunnu omalta jutulta.
4.Selviäisköhän tääkin asia sillä avoimuudella?
Valitaankos ny sit kaikki noista a-c vaihtoehdoista paras ja lainataan se omaan profiiliin..? x) Joo,mutta ehkäpäs syitä on monia kokeilla nettitreffejä ja tosta uupuu hyvin monta niistä joten ehkä pientä yleistystä..
5.Ja taaskin:
MIKSI EI kirjottas siitä mitä ei missään tapauksessa halua itelleen?!
Ja kyllähän se niin on että jos kirjottaa rehellisesti että "kaikki rumat ihmiset siirtykää seuraavaan ilmoon!",kertoo se ilmotuksen laatijasta ainakin itelle jo tarpeeks ja toisaalta MYÖS tollaselle kommentille varmasti löytyy ihminen joka on samaa mieltä ja kappas,kaksi kaunista löytävät onnellisesti toisensa! ;)
6.Aikeet on hyvä tehä selviksi aivan,
mutta on hiukka epäilyttävää ruveta laukomaan enimmäismääriä viesteille koska jotkut onnettomat ne ottaa vielä todesta..
Puhukaa ihmiset,oli se sitten yhen tai sadan viestin verran!:D
Ja jos jätettäis myös sinne perunamaalle nää "perinteisesti mies/nainen.."-kommentit niin alotteen tekemisen kohalla ku treffeiltä myöhästymisen kannalta,eikös?
Koska vähän jäi sellanen tunne takahampaisiin että naisella sit olis oikeus olla myöhässä?
Kertokaahan kiltisti treffikaverille jos ootte niitä jotka ilmaantuu paikalle sen tyylikkään kymmenen minuuttia myöhässä,
sit ei tartte kummankaan olla ajoissa paikalla! :D
...Ja toisaalta ei tuota turhia pettymyksiä ihmiselle joka pitää ajoissa paikalla oloa tärkeenä.
7.Yritä liikaa tai oo yrittämättä,kunhan et yritä olla mitään muuta kuin olet,eikös?
8:Noniin,kasin kohalla se sitten tulikin eli rehellisyydellä päästään pitkälle ja jos ei sen kyseisen treffikaverin kaa ni sitten seuraavan,mahollisuuksia on eessä monia ja varmastikkin kaikille..:)
9.Miks ihmisten ees pitää miettiä mitään valmiiks mallattuja ihme kiemuroita sanottavaks ku toista haluaa jossain lähestyä?
Nää on yhtä perseestä kuin ne kirjat joissa on kerättyn "100 takuuvarmaa iskulausetta!"tyylisiä juttuja.Hitto,menkää sillä mikä tuntuu omalta..
10.Ei oo tosi?!
"Joudumme kuitenkin kuuntelemaan loppuelämämme miestä, joka selittää ummet ja lammet urheilusta, tekniikasta, intistä, yksityiskohtaisesti työstään jne."
Herää nainen,miks pitäis "joutua"kuuntelemaan mitään jos se tuntuu niin vastenmieliseltä?!
Ei kai me nyt enää sellasessa yhteiskunnassa eletä että ekoilla treffeillä mies hurmaa naisensa olemalla yli-kiinnostunut kaikesta mitä tällä on sanottavana ja sitten kun se arki koittais niin johan vaihtuis puheet urheiluun ja työhön?
Ja vieläkään en ymmärrä sitä "joudutaan"-kohtaa..x)
Kyllä ite ainakin oon kiinnostunu toisen asioista kuulemaan ja myös odotan sitä vastavuorosesti toiseltakin..
Hah no joo,antaa olla..! xD
Meitä on aikas monta olemassa ja yhtä paljon löytyy varppina mielipiteitä,
aloittajan mielipiteet on esillä ekana ja siitä selviää mitä HÄN hakee,
mutta toivotaan kovasti peukut pystyssä että ei nyt sit neidit ja herrat ota onkeensa niistä,
kuten ei tämäkään neiti tehny..;) - John89
Olemalla oma ittensä sen omansa löytää varmiten,ei mitään kikkailuja! :)
- sinisilmäinen brunette
yleistyksiä liikaa? kirjoitti:
Samoilla linjoilla vaikken yhdy kyllä noihin kommentteihin että naiset ois sit taas sitä ja sitä...
Mun mielestä paras tapa niin ilmotuksen laadinnassa,treffeillä käymisessä kuin muussakin kanssakäymisessä on REHELLISYYS.
Mitä järkeä on ylipäätään esittää mitään muuta mitä on?
Tässäpäs omia mietteitä aloittajan kriteereihin..
1.Jos raha on itelle tärkeää tai työ suurin osa elämää,
miksei sitä mainitsis? Tiedetään sit missä mennään.
2.Sorahti tää "sisänen Wagner" korvaan...
Jos mies/nainen muistuttaa treffien ulkopuolella navetasta revästyä sikaa niin eikös sen olis paras selvitä ekoilla treffeillä eikä koristella asiaa tälläytymällä ykkösiin jotka ensitreffien jälkeen jää kaappiin homehtumaan?
3.Noh,huumorintajua on niin montaa lajia kuin on kirjoittajiakin,
itekkin tulee aika kieli poskella tulee kirjoteltua..
Mutta olisko tässä nyt haettu sitten sitä kulmaa että jokanen miettis taas rehellisesti niitä omia vahvuuksiaan?
Turha toisaalta yrittää väen vängällä mitään kevennellä jos ei tunnu omalta jutulta.
4.Selviäisköhän tääkin asia sillä avoimuudella?
Valitaankos ny sit kaikki noista a-c vaihtoehdoista paras ja lainataan se omaan profiiliin..? x) Joo,mutta ehkäpäs syitä on monia kokeilla nettitreffejä ja tosta uupuu hyvin monta niistä joten ehkä pientä yleistystä..
5.Ja taaskin:
MIKSI EI kirjottas siitä mitä ei missään tapauksessa halua itelleen?!
Ja kyllähän se niin on että jos kirjottaa rehellisesti että "kaikki rumat ihmiset siirtykää seuraavaan ilmoon!",kertoo se ilmotuksen laatijasta ainakin itelle jo tarpeeks ja toisaalta MYÖS tollaselle kommentille varmasti löytyy ihminen joka on samaa mieltä ja kappas,kaksi kaunista löytävät onnellisesti toisensa! ;)
6.Aikeet on hyvä tehä selviksi aivan,
mutta on hiukka epäilyttävää ruveta laukomaan enimmäismääriä viesteille koska jotkut onnettomat ne ottaa vielä todesta..
Puhukaa ihmiset,oli se sitten yhen tai sadan viestin verran!:D
Ja jos jätettäis myös sinne perunamaalle nää "perinteisesti mies/nainen.."-kommentit niin alotteen tekemisen kohalla ku treffeiltä myöhästymisen kannalta,eikös?
Koska vähän jäi sellanen tunne takahampaisiin että naisella sit olis oikeus olla myöhässä?
Kertokaahan kiltisti treffikaverille jos ootte niitä jotka ilmaantuu paikalle sen tyylikkään kymmenen minuuttia myöhässä,
sit ei tartte kummankaan olla ajoissa paikalla! :D
...Ja toisaalta ei tuota turhia pettymyksiä ihmiselle joka pitää ajoissa paikalla oloa tärkeenä.
7.Yritä liikaa tai oo yrittämättä,kunhan et yritä olla mitään muuta kuin olet,eikös?
8:Noniin,kasin kohalla se sitten tulikin eli rehellisyydellä päästään pitkälle ja jos ei sen kyseisen treffikaverin kaa ni sitten seuraavan,mahollisuuksia on eessä monia ja varmastikkin kaikille..:)
9.Miks ihmisten ees pitää miettiä mitään valmiiks mallattuja ihme kiemuroita sanottavaks ku toista haluaa jossain lähestyä?
Nää on yhtä perseestä kuin ne kirjat joissa on kerättyn "100 takuuvarmaa iskulausetta!"tyylisiä juttuja.Hitto,menkää sillä mikä tuntuu omalta..
10.Ei oo tosi?!
"Joudumme kuitenkin kuuntelemaan loppuelämämme miestä, joka selittää ummet ja lammet urheilusta, tekniikasta, intistä, yksityiskohtaisesti työstään jne."
Herää nainen,miks pitäis "joutua"kuuntelemaan mitään jos se tuntuu niin vastenmieliseltä?!
Ei kai me nyt enää sellasessa yhteiskunnassa eletä että ekoilla treffeillä mies hurmaa naisensa olemalla yli-kiinnostunut kaikesta mitä tällä on sanottavana ja sitten kun se arki koittais niin johan vaihtuis puheet urheiluun ja työhön?
Ja vieläkään en ymmärrä sitä "joudutaan"-kohtaa..x)
Kyllä ite ainakin oon kiinnostunu toisen asioista kuulemaan ja myös odotan sitä vastavuorosesti toiseltakin..
Hah no joo,antaa olla..! xD
Meitä on aikas monta olemassa ja yhtä paljon löytyy varppina mielipiteitä,
aloittajan mielipiteet on esillä ekana ja siitä selviää mitä HÄN hakee,
mutta toivotaan kovasti peukut pystyssä että ei nyt sit neidit ja herrat ota onkeensa niistä,
kuten ei tämäkään neiti tehny..;)"Toisen roska on toisen aarre" ja luojan kiitos tämä pätee myös ihmissuhteissa. Yhdelle liian xxx on toiselle sopivan xxx ja kolmannelle liian vähän xxx. Tärkeintä on löytää sopivan xxx, vai mitä =)
Nostan hattua kaikille niille rohkeille ihmisille, jotka rohkenevat myös kasvokkain kertoa, että ei vaiskaan, sie-et-ookkaa-miun-maun-mukkaa. Itse en aikoinaan vieraskoreana uskaltanut ja vaikenemisen hinta oli lähes kohtuuton.
- ohjeet
naisilta miehille.
1. Älä korosta materiaa me teemme sen puolestasi
2. Tuhkimotreffit tulee olla ekat, muuten ei kelpaa
3. Älä ole tylsä ja asiallinen vaan hupaisa iskijä
4. Älä etsi seikkailuja mutta muista että nainen saa aina ajatella toisin
5. Älä ole negatiivinen katkera sovinisti ja aseta kriteerejä naiselle
6. Älä ole nörtti ja läheisyydenkammoinen ellei nainen halua sitä
7. Älä yritä vaan jos nainen mitätöi sinut niin yritä hyväksyä että olet paska
8. Älä valehtele mutta älä kyseenalaista naisen sanomisia
9. Jos et ole komea ja et saa seuraa niin ei mahda mitään
10. Esitä miestä joka on käynyt intin ja tekee miesten hommia mutta älä koskaan puhu näistä asioista naiselle, sinun asiasi eivät naista kiinnosta
Mitä me tästä opimme, miehet?
Saman kuin ennenkin että netti on täynnä pilalle hemmoteltuja naisia jotka laativat omat sääntönsä joita tulisi noudattaa.
Eri asia on kuka sellaista parisuhdetta etsii tuollaiseen naiseen. En voi suositella kenellekään.- been there, done that
Nyt on pakko ihmetellä mistä puskasta olet juossut jos vastustat noin kiihkeästi vaatteiden päälle pukemista, naisen kohtelua muuna kuin rahanhimoisena onnenonkijana, haluat treffeille Perähikiän Teboilille ja vastustat kaikenlaista vitsinheittoa.
:D - ...taidat itse...
...olla v***n kaukana mallimiehen mitoista kun noi katkeraa tekstiä suollat.
Ei salettiin ole piparia herunut viime vuosina!
Vedä tumppuun, kyllä se siitä helpottaa...
- kannattaisi
tutustua noihin naisten vaatimuksiin sekä naisten tekemiin virheisiin ensin ennen kuin teet listaa miehille.
Koska monet noista ohjeita koskevat vain sinua sekä joukossa osa ohjeista mielestäni ovat järjen vastaisia ajatellen juuri rehellistä tutustumista.
Tuli vähän sellainen olo että sinä naisena laadit listan ja miehet kuuntelevat ja jos eivät kuuntele niin eivät ole selväjärkisiä miehiä.
Naisten monesti tarvitse miettiä mikä mättää kun seuraa löytyy joka tapauksessa ja itse eivät näytä olevan kovin aktiivisia.
Oikeastaan asenteesi listan tekijänä osoitti mikä monilla naisilla mättää nettideitissä ja oikeilla treffeilläkin: se on tuo nenä- ja persepystyssä kulkeva asenne johon miehen pitäisi kukkomaisesti suhtautua.
Tai sitten kuten jo mainitsit ettei listasi ole kovinkaan selväkielistä.- been there, done that
No se naisten lista olisi kiva saada, koska voihan olla, että tosiaan olen syyllistynyt siihen kaikkeen.
Listan tein huvin vuoksi ja siksi että noita asioita kyseltiin. En siksi, että olisin katkeroitunut tai muuten. Noi on pikkuvirheitä, jotka varmaan selväjärkinen nainen antaa anteeksi. Mutta eikö olisi hyvä, jos muuten hyvä mies välttäisi tekemästä ainakaan kaikkia noita virheitä yhden naisen kohdalla. Te kuulemma kun saatte niin vähän vastauksiakin. En tarkoita edes sitä, että itse jättäisin vastaamatta jos profiilissa lukee "jotain mukavaa yhteistä tekemistä hakemassa ja sitten jos oikea nainen sattuu kohdalle niin ehkä enemmän". Tuolla listalla hain sitä, että deittailijat huomaisivat miltä osa noista sanonnoista oikeasti kuulostaa jos niihin ei ole tottunut. Sanoisitko itse noin, jos tapaisit esim. baarissa jonkun ja lähetyisit häntä muuten kuin netin kautta. Miltä se kuulostaisi? Ymmärrän, että se on vakiintunut käytäntö ja sitä hokevat monet, joten toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kehotin vaan jättämään sen repertuaarista pois kuluneena ilmauksena.
Järjen vastaisia rehellisen tutustumisen kannalta? Mitkä? Tarkoitatko ettei kannata pukeutua paremmin kuin normaalisti ettei tule sitten tokilla treffeillä pettymyksiä? Se tietenkin kyllä pitää paikkansa. Se onkin noiden ohjeiden soveltaminen ilman ylilyöntejä, joka on se vaikea asia.
Mä pidän itseäni sen verran perustallaajana, että voisin kuvitella listan pätevän monen kohdalla. Mitkä sun mielestä koskisi vaan mua? Mielestäni en mitenkään nirppanokka ole. Päinvastoin, sieltä rennommasta päästä vielä kaiken lisäksi enkä kestäisi nirppanokan miespuolista vastinetta enkä sellaista myöskään hae. Tosin ottaisin sellaisenkin mieluummin kuin miehen, joka onnistuu rikkomaan kaikki nuo 10 ohjenuoraa vaikka antaisin tokat treffitkin aikaa korjata tilanteen.
Deittalua voi tietysti katsoa myös sillä tavalla, että käynpäs hengailemassa tuon tyypin kanssa hetken. Mulle treffit on tilanne, jossa tapaan uuden ihmisen ensimmästä kertaa ja asennoidun siihen sen mukaan. En kuitenkaan ole mikään kävelevä käytöstapakirjanen, joten noilla jutuilla haen ihan perusjuttujen hallintaa. Usko tai älä. Ne on monella hakusessa. Voi olla, ettet kuulu tähän porukkaan, joten et voi ymmärtää. Monet noista on itsestäänselvyyksiä sillä tasolla mitä tarkoitan, mutta kaikki ei sitä tajua. - on netti
No se naisten lista olisi kiva saada, koska voihan olla, että tosiaan olen syyllistynyt siihen kaikkeen.
Listan tein huvin vuoksi ja siksi että noita asioita kyseltiin. En siksi, että olisin katkeroitunut tai muuten. Noi on pikkuvirheitä, jotka varmaan selväjärkinen nainen antaa anteeksi. Mutta eikö olisi hyvä, jos muuten hyvä mies välttäisi tekemästä ainakaan kaikkia noita virheitä yhden naisen kohdalla. Te kuulemma kun saatte niin vähän vastauksiakin. En tarkoita edes sitä, että itse jättäisin vastaamatta jos profiilissa lukee "jotain mukavaa yhteistä tekemistä hakemassa ja sitten jos oikea nainen sattuu kohdalle niin ehkä enemmän". Tuolla listalla hain sitä, että deittailijat huomaisivat miltä osa noista sanonnoista oikeasti kuulostaa jos niihin ei ole tottunut. Sanoisitko itse noin, jos tapaisit esim. baarissa jonkun ja lähetyisit häntä muuten kuin netin kautta. Miltä se kuulostaisi? Ymmärrän, että se on vakiintunut käytäntö ja sitä hokevat monet, joten toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Kehotin vaan jättämään sen repertuaarista pois kuluneena ilmauksena.
Järjen vastaisia rehellisen tutustumisen kannalta? Mitkä? Tarkoitatko ettei kannata pukeutua paremmin kuin normaalisti ettei tule sitten tokilla treffeillä pettymyksiä? Se tietenkin kyllä pitää paikkansa. Se onkin noiden ohjeiden soveltaminen ilman ylilyöntejä, joka on se vaikea asia.
Mä pidän itseäni sen verran perustallaajana, että voisin kuvitella listan pätevän monen kohdalla. Mitkä sun mielestä koskisi vaan mua? Mielestäni en mitenkään nirppanokka ole. Päinvastoin, sieltä rennommasta päästä vielä kaiken lisäksi enkä kestäisi nirppanokan miespuolista vastinetta enkä sellaista myöskään hae. Tosin ottaisin sellaisenkin mieluummin kuin miehen, joka onnistuu rikkomaan kaikki nuo 10 ohjenuoraa vaikka antaisin tokat treffitkin aikaa korjata tilanteen.
Deittalua voi tietysti katsoa myös sillä tavalla, että käynpäs hengailemassa tuon tyypin kanssa hetken. Mulle treffit on tilanne, jossa tapaan uuden ihmisen ensimmästä kertaa ja asennoidun siihen sen mukaan. En kuitenkaan ole mikään kävelevä käytöstapakirjanen, joten noilla jutuilla haen ihan perusjuttujen hallintaa. Usko tai älä. Ne on monella hakusessa. Voi olla, ettet kuulu tähän porukkaan, joten et voi ymmärtää. Monet noista on itsestäänselvyyksiä sillä tasolla mitä tarkoitan, mutta kaikki ei sitä tajua.täynnä ja sen takia nuo sun ohjeet menee vähän niinkuin hukkaan.
Vähän kuin yrittäisit esittää ihmissuhteiden asiantuntijaa omien kokemustesi perusteella.
Vastaamattomuutta en yleensäkään ymmärrä. Ja eiköhän siinä syy ole usein siinä ettei profiili sykähdyttänyt (ei ole tarpeeksi pitkä, komea ja jännittävä mies kyseessä) ja kun sellaisia miehiä netistä löytyy ja viestejä nainen saa joka tapauksessa niin helppo jokunen mies sieltä joukosta unohtaa.
Siihen ei nuo sinun ohjeet auta yhtään.
Rehellisyydellä tarkoitan vaikka tuota negatiivisuutta profiilissa. Miksei profiilissa saisi olla rehellisyyttä ja miksi sen tulisi olla pelkästään positiivinen? Eikö se osoita juuri niin että järkevä nainen näkee sen negatiivisuuden läpi?
Minusta tuntuu että minulla on parempi kuva siitä mitä naiset hakevat yleensä kuin sinulla vaikka kuvittelet olevasi tavallinen tallaaja.
Sen olen huomannut että todellakin miehellä pitäisi olla kaikki perusjutut kunnossa ja sen päälle vielä oikea lähestymistapa. Pitää olla kiinnostunut muttei liian kiinnostunut. Pitää kehua itseään muttei liikaa. Pitää kertoa asiallisesti itsestään muttei saa olla kuiva. Pitää etsiä vakavasti seuraa mutta pitää hauskuuttaa. Pitää olla valmis tutustumaan toiseen pitkästi ja rauhassa mutta viestejä ei saisi vaihtaa kuin muutaman.
En ainakaan itse saanut noista ohjeista mitään irti vaan osa osui ohi ja osassa taas selvästi odotetaan mieheltä sellaista joka ei monia naisia koske.
Minusta tuntuu ettet ymmärrä netissä seuraa etsiviä naisia etkä niitä ongelmia oikeasti joita miehet kohtaavat.
Naiset etsivät täältä sitä ihmeellistä aarretta ja eivät ymmärrä että johonkin joutuu elämässä vain tyytymään. Tämän takia monille miehille ei edes vastata oikeastaan mistään muusta syystä kuin ei vain sykähdytä. Siis yksi profiili ja viesti joka ei kerro oikeastaan välttämättä mitään ihmisestä päättää jo miten suhteessa käy tai miten ei käy kun ei se alakaan.
Sait kuulostamaan itsesi niin kaikkitietävältä mikä miesten ongelma täällä on ja niin itseäsi täynnä olevalta joka ei voi olla väärässä että se enemmänkin kertoo sinusta kuin miehistä.
Saatanpa tehdäkin listan naisten ongelmista nettideitissä, listan numero on vastaamattomuus ja nirppanokkaisuus. - been there, done that
on netti kirjoitti:
täynnä ja sen takia nuo sun ohjeet menee vähän niinkuin hukkaan.
Vähän kuin yrittäisit esittää ihmissuhteiden asiantuntijaa omien kokemustesi perusteella.
Vastaamattomuutta en yleensäkään ymmärrä. Ja eiköhän siinä syy ole usein siinä ettei profiili sykähdyttänyt (ei ole tarpeeksi pitkä, komea ja jännittävä mies kyseessä) ja kun sellaisia miehiä netistä löytyy ja viestejä nainen saa joka tapauksessa niin helppo jokunen mies sieltä joukosta unohtaa.
Rehellisyydellä tarkoitan vaikka tuota negatiivisuutta profiilissa. Miksei profiilissa saisi olla rehellisyyttä ja miksi sen tulisi olla pelkästään positiivinen? Eikö se osoita juuri niin että järkevä nainen näkee sen negatiivisuuden läpi?
Minusta tuntuu että minulla on parempi kuva siitä mitä naiset hakevat yleensä kuin sinulla vaikka kuvittelet olevasi tavallinen tallaaja.
Sen olen huomannut että todellakin miehellä pitäisi olla kaikki perusjutut kunnossa ja sen päälle vielä oikea lähestymistapa. Pitää olla kiinnostunut muttei liian kiinnostunut. Pitää kehua itseään muttei liikaa. Pitää kertoa asiallisesti itsestään muttei saa olla kuiva. Pitää etsiä vakavasti seuraa mutta pitää hauskuuttaa. Pitää olla valmis tutustumaan toiseen pitkästi ja rauhassa mutta viestejä ei saisi vaihtaa kuin muutaman.
En ainakaan itse saanut noista ohjeista mitään irti vaan osa osui ohi ja osassa taas selvästi odotetaan mieheltä sellaista joka ei monia naisia koske.
Minusta tuntuu ettet ymmärrä netissä seuraa etsiviä naisia etkä niitä ongelmia oikeasti joita miehet kohtaavat.
Naiset etsivät täältä sitä ihmeellistä aarretta ja eivät ymmärrä että johonkin joutuu elämässä vain tyytymään. Tämän takia monille miehille ei edes vastata oikeastaan mistään muusta syystä kuin ei vain sykähdytä. Siis yksi profiili ja viesti joka ei kerro oikeastaan välttämättä mitään ihmisestä päättää jo miten suhteessa käy tai miten ei käy kun ei se alakaan.
Sait kuulostamaan itsesi niin kaikkitietävältä mikä miesten ongelma täällä on ja niin itseäsi täynnä olevalta joka ei voi olla väärässä että se enemmänkin kertoo sinusta kuin miehistä.
Saatanpa tehdäkin listan naisten ongelmista nettideitissä, listan numero on vastaamattomuus ja nirppanokkaisuus.Listan tein huvin vuoksi ja siksi että noita asioita kyseltiin, mutta mitään asiatuntijaa en edes yritä esittää. Tämä on nettipalsta, jonne kuka tahansa tolvana voi kirjoittaa ihan mitä tahansa. Näihin viesteihin kannattaisi asennoitua sillä vakavuusasteella. Ihan niinkuin tulkitsisit kirjoitustani tieteellisenä julkaisuna. Voit olla oikeassa, että en ole sittenkään perustallaaja, jos kerran noin paljon nirppanokkia on matkassa. Ja voi hyvin olla, että tiedät minkälaisia naisia netissä pyörii paremmin kuin minä. Sä puhut nyt naisten virheistä ja minä taas kirjoitin miesten.
"Naiset etsivät täältä sitä ihmeellistä aarretta ja eivät ymmärrä että johonkin joutuu elämässä vain tyytymään."
Tällä tavalla varmistetaan ero takuuvarmasti. Mieluummin näivetyn yksin hamaan tulevaisuuteen kuin tyydyn mieheen, joka ei noita mun kuvailemiani perusasioita hahmota. Tämä on sen verran vähän vaadittu. Jos hän ei ota minua ja mun tunteita huomioon, koska sitähän tuo lista oikeastaan vaan on suurelta osin, eikä siis näytä arvostustaan pätkääkään niin minkäköhänlaiseen asemaan joutuisin pitkässä suhteessa tuohon mieheen. Tottakai haluan "aarteen", mutta kyse onkin siitä mitä se sana mulle tarkoittaa. Joku nirppanokka ei välttämättä huolisi mun "aarretta" lainkaan. Toivon tosiaan, ettei yksikään mies pelkästään tyytyisi muhun. Se olisi karmea kohtalo.
Toki, jos tietoisesti haluat olla negatiivinen profiilissasi ja etsit naista, joka tuntisi samalla tavalla. Se on eri asia. Jos se tapahtuu vahingossa ja karkoittaa jonkun niin sitten vähän pahempi juttu. Tämä ei muuten ole mikään nettideittailun ohjenuora pelkästään vaan ihan peruselämässä ja työssä pätee sama sääntö. Asian saa helpommin läpi muotoilemalla se positiiviseen muotoon. Nyt esim. jos olisin halunnut säästää itseni tältä negatiivisten vastalauseiden tulvalta niin olisin kirjoittanut listan positiivisessa muodossa enkä kuten nyt tein eli "älä tee sitä, älä tee tätä". Harvempi olisi siitä ottanut nokkiinsa.
Listahan ei kuvaa mun ylimielisyyttä vaan nimeomaan antaa miehestä ylimielisen kuvan. Osa saattaa ollakin ylimielisiä ja silloin on hyvä, että se näkyy jo profiilista tai heti ekoilla treffeillä. Tietää kiertää kaukaa. Valitettavasti näin ei aina ole ja mukava mies onkin mennyt vaan tekemään tällaisen perusvirheen. Kakkoskohdan rikkominen, esimerkiksi vaan heitettynä, on ylimielisyyttä mieheltä, että voi vaan ilmestyä paikalle missä kunnossa tahansa ja maleksia kohti lähintä likaista kuppilaa. Näin kärjistäen sanottuna. Ja sitten minunko pitäisi ajatella että onpas ihana mies ja tuon minä haluan. Tuosta jäisi vaan mielikuva, että ilmeisesti hän ei ole erityisen kiinnostunut minusta, kun ei viitsi partaansa kammata. Näin nyt ei ihan ole käynyt, mutta toivottavasti ajatus tuli selväksi. - johonkin aina
Listan tein huvin vuoksi ja siksi että noita asioita kyseltiin, mutta mitään asiatuntijaa en edes yritä esittää. Tämä on nettipalsta, jonne kuka tahansa tolvana voi kirjoittaa ihan mitä tahansa. Näihin viesteihin kannattaisi asennoitua sillä vakavuusasteella. Ihan niinkuin tulkitsisit kirjoitustani tieteellisenä julkaisuna. Voit olla oikeassa, että en ole sittenkään perustallaaja, jos kerran noin paljon nirppanokkia on matkassa. Ja voi hyvin olla, että tiedät minkälaisia naisia netissä pyörii paremmin kuin minä. Sä puhut nyt naisten virheistä ja minä taas kirjoitin miesten.
"Naiset etsivät täältä sitä ihmeellistä aarretta ja eivät ymmärrä että johonkin joutuu elämässä vain tyytymään."
Tällä tavalla varmistetaan ero takuuvarmasti. Mieluummin näivetyn yksin hamaan tulevaisuuteen kuin tyydyn mieheen, joka ei noita mun kuvailemiani perusasioita hahmota. Tämä on sen verran vähän vaadittu. Jos hän ei ota minua ja mun tunteita huomioon, koska sitähän tuo lista oikeastaan vaan on suurelta osin, eikä siis näytä arvostustaan pätkääkään niin minkäköhänlaiseen asemaan joutuisin pitkässä suhteessa tuohon mieheen. Tottakai haluan "aarteen", mutta kyse onkin siitä mitä se sana mulle tarkoittaa. Joku nirppanokka ei välttämättä huolisi mun "aarretta" lainkaan. Toivon tosiaan, ettei yksikään mies pelkästään tyytyisi muhun. Se olisi karmea kohtalo.
Toki, jos tietoisesti haluat olla negatiivinen profiilissasi ja etsit naista, joka tuntisi samalla tavalla. Se on eri asia. Jos se tapahtuu vahingossa ja karkoittaa jonkun niin sitten vähän pahempi juttu. Tämä ei muuten ole mikään nettideittailun ohjenuora pelkästään vaan ihan peruselämässä ja työssä pätee sama sääntö. Asian saa helpommin läpi muotoilemalla se positiiviseen muotoon. Nyt esim. jos olisin halunnut säästää itseni tältä negatiivisten vastalauseiden tulvalta niin olisin kirjoittanut listan positiivisessa muodossa enkä kuten nyt tein eli "älä tee sitä, älä tee tätä". Harvempi olisi siitä ottanut nokkiinsa.
Listahan ei kuvaa mun ylimielisyyttä vaan nimeomaan antaa miehestä ylimielisen kuvan. Osa saattaa ollakin ylimielisiä ja silloin on hyvä, että se näkyy jo profiilista tai heti ekoilla treffeillä. Tietää kiertää kaukaa. Valitettavasti näin ei aina ole ja mukava mies onkin mennyt vaan tekemään tällaisen perusvirheen. Kakkoskohdan rikkominen, esimerkiksi vaan heitettynä, on ylimielisyyttä mieheltä, että voi vaan ilmestyä paikalle missä kunnossa tahansa ja maleksia kohti lähintä likaista kuppilaa. Näin kärjistäen sanottuna. Ja sitten minunko pitäisi ajatella että onpas ihana mies ja tuon minä haluan. Tuosta jäisi vaan mielikuva, että ilmeisesti hän ei ole erityisen kiinnostunut minusta, kun ei viitsi partaansa kammata. Näin nyt ei ihan ole käynyt, mutta toivottavasti ajatus tuli selväksi.tyytymään koska sitä täydellistä ei varmasti löydy ainakaan pitkäksi aikaa.
Jos ei kykene näkemään että ihmisillä on heikkouksia ja ihmisen tulisi aina vain olla esimerkiksi positiivinen sekä olematta tehdä virheitä niin millainen ihmissuhde on kyseessä?
Aarteella tarkoitin nimenomaan nirppanokkien etsimään kultakimpaletta ja mikäs siinä kun netissä valinnanvaraa varmasti naisilla riittää.
Et ymmärrä sitä että miehen tulee joko valita että joko hän on rehellisesti itsensä ja ehkä mokaa kun ei ole täydellinen ja tekee virheitä mutta ainakin näin varmistaa että ne pahimmat nirppanokat ja kohtuuttomat mihinkään tyytymättömät karsiutuvat naisista pois.
Nimenomaan tuo kykenemättömyys kompromisseihin ja miesten virheiden suurentelu ja kuinka se pilaa suhteet ovat sitä mikä nettideiteissä ja nykysuhteissa mättää.
Jotenkin omituista että sanot ettei näitä vakavasti tulisi ottaa mutta kuitenkin kerrot että noita ohjeita pitäisi kuunnella ja mihinkään vähempään et ole valmis tyytymään.
Se oikea aarre taitaa kuule sulta lipsahtaa ohi suun mutta eihän se sua haittaa kun naisena saat tuhat ja yksi viestiä sormia napsauttamalla.
Me miehet joudutaan oikeasti miettimään mitä me haetaan ja varmaan positiivisen huumoriveikon esittäminen uppoaa joihinkin teihin mutta en usko että sellaisia suhteita voi kovin vakavasti ottaa.
Tässä on se ongelma että naisten profiilien taso on aika huono ja heidän viestinsä vielä surkeampia jonka jälkeen joku nainen tulee vielä kertomaan oikein ketjussa että mitä mieheltä vaaditaan ektstrana jotta saisi naisten huomion.
Ei jaksa kuule taipua ihan jokaisen tahtoon kun sitä tahtoa löytyy omasta takaa ihan tarpeeksi. Tiedän mitä etsin ja siitä kerron myös selvästi. Joidenkin kanssa olen juttuun tullut hyvinkin, osa ei näytä vastaavan kun en ole se superhurmuri jota etsivät ja yhteydenpidot ovat kuivuneet kun tajuan että he etsivät todellakin lähinnä Brad Pittia joka on raketti-insinööri.
Pukeuden aina siististi muuten sekä varmasti huumorintajua myös löytyy mutta naisten taso nettideiteissä on surkea. Kuvittelevat itsestään liikoja kun saavat huomiota netissä niin monelta mieheltä ja sitten joku nainen tulee vielä kertomaan täällä että mikä muka mättää.
Viestisi meni niin pahasti ohi maalistaan ettei tosikaan. Ehkä sä löydät aarteesi täältä, itsellä miehenä ei jaksa enää oikeastaan vaivautua. - been there, done that
johonkin aina kirjoitti:
tyytymään koska sitä täydellistä ei varmasti löydy ainakaan pitkäksi aikaa.
Jos ei kykene näkemään että ihmisillä on heikkouksia ja ihmisen tulisi aina vain olla esimerkiksi positiivinen sekä olematta tehdä virheitä niin millainen ihmissuhde on kyseessä?
Aarteella tarkoitin nimenomaan nirppanokkien etsimään kultakimpaletta ja mikäs siinä kun netissä valinnanvaraa varmasti naisilla riittää.
Et ymmärrä sitä että miehen tulee joko valita että joko hän on rehellisesti itsensä ja ehkä mokaa kun ei ole täydellinen ja tekee virheitä mutta ainakin näin varmistaa että ne pahimmat nirppanokat ja kohtuuttomat mihinkään tyytymättömät karsiutuvat naisista pois.
Nimenomaan tuo kykenemättömyys kompromisseihin ja miesten virheiden suurentelu ja kuinka se pilaa suhteet ovat sitä mikä nettideiteissä ja nykysuhteissa mättää.
Jotenkin omituista että sanot ettei näitä vakavasti tulisi ottaa mutta kuitenkin kerrot että noita ohjeita pitäisi kuunnella ja mihinkään vähempään et ole valmis tyytymään.
Se oikea aarre taitaa kuule sulta lipsahtaa ohi suun mutta eihän se sua haittaa kun naisena saat tuhat ja yksi viestiä sormia napsauttamalla.
Me miehet joudutaan oikeasti miettimään mitä me haetaan ja varmaan positiivisen huumoriveikon esittäminen uppoaa joihinkin teihin mutta en usko että sellaisia suhteita voi kovin vakavasti ottaa.
Tässä on se ongelma että naisten profiilien taso on aika huono ja heidän viestinsä vielä surkeampia jonka jälkeen joku nainen tulee vielä kertomaan oikein ketjussa että mitä mieheltä vaaditaan ektstrana jotta saisi naisten huomion.
Ei jaksa kuule taipua ihan jokaisen tahtoon kun sitä tahtoa löytyy omasta takaa ihan tarpeeksi. Tiedän mitä etsin ja siitä kerron myös selvästi. Joidenkin kanssa olen juttuun tullut hyvinkin, osa ei näytä vastaavan kun en ole se superhurmuri jota etsivät ja yhteydenpidot ovat kuivuneet kun tajuan että he etsivät todellakin lähinnä Brad Pittia joka on raketti-insinööri.
Pukeuden aina siististi muuten sekä varmasti huumorintajua myös löytyy mutta naisten taso nettideiteissä on surkea. Kuvittelevat itsestään liikoja kun saavat huomiota netissä niin monelta mieheltä ja sitten joku nainen tulee vielä kertomaan täällä että mikä muka mättää.
Viestisi meni niin pahasti ohi maalistaan ettei tosikaan. Ehkä sä löydät aarteesi täältä, itsellä miehenä ei jaksa enää oikeastaan vaivautua."Jos ei kykene näkemään että ihmisillä on heikkouksia ja ihmisen tulisi aina vain olla esimerkiksi positiivinen sekä olematta tehdä virheitä niin millainen ihmissuhde on kyseessä?"
Ihmissuhde nirppanokan kanssa? Nyt puhuttiin onnistuneista ekoista treffeistä eikä avioliitosta.
"Et ymmärrä sitä että miehen tulee joko valita että joko hän on rehellisesti itsensä ja ehkä mokaa kun ei ole täydellinen ja tekee virheitä mutta ainakin näin varmistaa että ne pahimmat nirppanokat ja kohtuuttomat mihinkään tyytymättömät karsiutuvat naisista pois."
Ymmärrän. Taktiikka tuokin. Kunhan ei joku vahingossa menisi söheltämään.
"Jotenkin omituista että sanot ettei näitä vakavasti tulisi ottaa mutta kuitenkin kerrot että noita ohjeita pitäisi kuunnella ja mihinkään vähempään et ole valmis tyytymään."
Omalla kohdallani siis kyllä saisi ottaa vakavasti. Yleismaailmallisiksi neuvoiksi en väitä, mutta väitän, että pätevät useamman naisen kohdalla kuin uskotkaan.
"Se oikea aarre taitaa kuule sulta lipsahtaa ohi suun mutta eihän se sua haittaa kun naisena saat tuhat ja yksi viestiä sormia napsauttamalla."
En suhtaudu asiaan noin. Yhtä aarretta kaivataan, ei sataa viestiä.
"Me miehet joudutaan oikeasti miettimään mitä me haetaan ja varmaan positiivisen huumoriveikon esittäminen uppoaa joihinkin teihin mutta en usko että sellaisia suhteita voi kovin vakavasti ottaa."
Voi rähmä. Olen itse huumorintajuinen ja silti välillä vakava ja vakavastiotettava. Nämä eivät mitenkään sulje toisiaan pois.
"Tässä on se ongelma että naisten profiilien taso on aika huono ja heidän viestinsä vielä surkeampia jonka jälkeen joku nainen tulee vielä kertomaan oikein ketjussa että mitä mieheltä vaaditaan ektstrana jotta saisi naisten huomion."
Hyvä tietää. Kirjoita tuo naisten mokalistalle. Pitääkin miettiä seuraavalla kerralla mitä kirjoittaa, ettei tuo vaan koskisi mua.
"Kuvittelevat itsestään liikoja kun saavat huomiota netissä niin monelta mieheltä ja sitten joku nainen tulee vielä kertomaan täällä että mikä muka mättää."
Miksi niin monet miehet hokevat täällä tätä? Eiköhän se nyt ole niin, että nainen itse tietää mikä viehättää ja mikä ei. Jos pakit tulee jatkuvasti tietyn tyyppisiltä ja näköisiltä naisilta niin siitä voisi mieskin vetää omat johtopäätöksensä (??) Kuka tässä siis kuvittelee itsestään liikoja?
"Viestisi meni niin pahasti ohi maalistaan ettei tosikaan."
Sinun kohdallasi ehkä meni. Mutta kuten muista viesteistä huomaat, jollekin oli jopa hyötyä. Se on pääasia. Tee se naisten lista. Se, että naiset tekevät virheitä, joista tässä nyt koko ajan selität ei tarkoita sitä ettenkö minä voisi listata avuksi miehille vihjeitä. - syyttävälle...
on netti kirjoitti:
täynnä ja sen takia nuo sun ohjeet menee vähän niinkuin hukkaan.
Saatanpa tehdäkin listan naisten ongelmista nettideitissä, listan numero on vastaamattomuus ja nirppanokkaisuus.Minun täytyy nyt sanoa tuolle kirjoittajalle "Nirppanokkaisia naisia on netti...", että älä missään ihmeessä KOSKAAN tärkeimmässä ihmissuhteessa TYYDY mihinkään.
Jos ihminen on yhtään jalat maassa niin kai hän tajuaa että kaikissa meissä on virheitä ja vikoja, mutta missään nimessä ei saa tyytyä olemaan kenenkään kanssa.
Minun hirvein muistoni liittyy siihen kun alistuin siihen ettei minulle ole sopivaa miestä ja lähdin hirveän tollukan mukaan josta mielessäni löysin moniakin vikoja. Lopulta päädyin salaa vihaamaan tätä miestä, vaikka hänessä oli hyviäkin puolia. Mutta hän oli väärä minulle! En voi uskoa että minä todella annoin itseni hänelle vain koska olin kyyninen ja uskoin että parempi olla jonkun kanssa kuin että odottaa sopivaa miestä.
Jälkikäteen tämä ihmissuhde tekee minut vieläkin vihaiseksi lähinnä itselleni. - kuule varaa
syyttävälle... kirjoitti:
Minun täytyy nyt sanoa tuolle kirjoittajalle "Nirppanokkaisia naisia on netti...", että älä missään ihmeessä KOSKAAN tärkeimmässä ihmissuhteessa TYYDY mihinkään.
Jos ihminen on yhtään jalat maassa niin kai hän tajuaa että kaikissa meissä on virheitä ja vikoja, mutta missään nimessä ei saa tyytyä olemaan kenenkään kanssa.
Minun hirvein muistoni liittyy siihen kun alistuin siihen ettei minulle ole sopivaa miestä ja lähdin hirveän tollukan mukaan josta mielessäni löysin moniakin vikoja. Lopulta päädyin salaa vihaamaan tätä miestä, vaikka hänessä oli hyviäkin puolia. Mutta hän oli väärä minulle! En voi uskoa että minä todella annoin itseni hänelle vain koska olin kyyninen ja uskoin että parempi olla jonkun kanssa kuin että odottaa sopivaa miestä.
Jälkikäteen tämä ihmissuhde tekee minut vieläkin vihaiseksi lähinnä itselleni.odotella sitä oikeaa tai jää kokonaan ilman.
Elämässä joutuu aina tyytymään johonkin koska jokaisesta löytyy niitä virheitä eikä kukaan ole täydellinen.
Tämä ei tarkoita että pitää lähteä tollukoiden mukaan. - Syyttävälle...
kuule varaa kirjoitti:
odotella sitä oikeaa tai jää kokonaan ilman.
Elämässä joutuu aina tyytymään johonkin koska jokaisesta löytyy niitä virheitä eikä kukaan ole täydellinen.
Tämä ei tarkoita että pitää lähteä tollukoiden mukaan.Onko ne juuri niitä miehiä, jotka tuolla baareissa ja suomi24treffeillä ilmoittavat että ovat varattuja, mutta kun ei oman emännän kanssa ole kummempia sutinoita niin voisi hakea niihin vähän potkua täältä sinkkuelämän puolelta?
Onko se ihme että pettää, kun ottaa kumppanin heti ensimmäisestä tarjokkaasta. Sitten valehdellaan vielä tälle, että rakastetaan ja pannaan parasta kaveria heti kun tilaisuus tarjoutuu.
Olen aina ollut sitä mieltä, että tosi rakkaus ei tarvitse pettämistä. Onpa säälittävää touhua. - been there, done that
Syyttävälle... kirjoitti:
Onko ne juuri niitä miehiä, jotka tuolla baareissa ja suomi24treffeillä ilmoittavat että ovat varattuja, mutta kun ei oman emännän kanssa ole kummempia sutinoita niin voisi hakea niihin vähän potkua täältä sinkkuelämän puolelta?
Onko se ihme että pettää, kun ottaa kumppanin heti ensimmäisestä tarjokkaasta. Sitten valehdellaan vielä tälle, että rakastetaan ja pannaan parasta kaveria heti kun tilaisuus tarjoutuu.
Olen aina ollut sitä mieltä, että tosi rakkaus ei tarvitse pettämistä. Onpa säälittävää touhua.Juuri niitä miehiä. Toinen pettävä ryhmä on varmasti sitten ne, jotka ovat kyllä aloittaneet oikeasti rakastuneina, mutta vuosien saatossa kasvetaan aikuisiksi ja erilleen. Pettäminen on vain alkusoittoa erolle.
- VASTAAAT ASIAA..
Listan tein huvin vuoksi ja siksi että noita asioita kyseltiin, mutta mitään asiatuntijaa en edes yritä esittää. Tämä on nettipalsta, jonne kuka tahansa tolvana voi kirjoittaa ihan mitä tahansa. Näihin viesteihin kannattaisi asennoitua sillä vakavuusasteella. Ihan niinkuin tulkitsisit kirjoitustani tieteellisenä julkaisuna. Voit olla oikeassa, että en ole sittenkään perustallaaja, jos kerran noin paljon nirppanokkia on matkassa. Ja voi hyvin olla, että tiedät minkälaisia naisia netissä pyörii paremmin kuin minä. Sä puhut nyt naisten virheistä ja minä taas kirjoitin miesten.
Listahan ei kuvaa mun ylimielisyyttä vaan nimeomaan antaa miehestä ylimielisen kuvan. Osa saattaa ollakin ylimielisiä ja silloin on hyvä, että se näkyy jo profiilista tai heti ekoilla treffeillä. Tietää kiertää kaukaa. Valitettavasti näin ei aina ole ja mukava mies onkin mennyt vaan tekemään tällaisen perusvirheen. Kakkoskohdan rikkominen, esimerkiksi vaan heitettynä, on ylimielisyyttä mieheltä, että voi vaan ilmestyä paikalle missä kunnossa tahansa ja maleksia kohti lähintä likaista kuppilaa. Näin kärjistäen sanottuna. Ja sitten minunko pitäisi ajatella että onpas ihana mies ja tuon minä haluan. Tuosta jäisi vaan mielikuva, että ilmeisesti hän ei ole erityisen kiinnostunut minusta, kun ei viitsi partaansa kammata. Näin nyt ei ihan ole käynyt, mutta toivottavasti ajatus tuli selväksi.ei vain ole aikaa lukea kaikkea...on pakko mennä töihin...voi jätin näin jos saan luettuea myöhemmin...
- sinisilmäinen brunette
syyttävälle... kirjoitti:
Minun täytyy nyt sanoa tuolle kirjoittajalle "Nirppanokkaisia naisia on netti...", että älä missään ihmeessä KOSKAAN tärkeimmässä ihmissuhteessa TYYDY mihinkään.
Jälkikäteen tämä ihmissuhde tekee minut vieläkin vihaiseksi lähinnä itselleni.Hyvä, hyvä! Omasta kokemuksestani voisin sanoa, että suuren rakkauden koettuani (ei tosin ikuisen), en "tyydy" enää mihinkään. Biologinen tai mikään muukaan kello ei epätoivoisena tikitä korvieni välissä.
Älkää ihmiset tyytykö toiseksi parhaaseen. Mitä, kun olet sitoutunut tähän suhteeseen ja vastaasi kävelee se kaikkein vähiten väärä ja lähes täydellinen ihminen?
- Fine Rabbit
Ihan hyvä lista aloittajalta, eikä mun mielestä ei tarvi olla mikään yli-ihminen kyetäkseen välttämään nuo virheet. Näitä ihmeellisen katkerilta kuulostavia miesvastaajia kehotan siirtymään jonkun toisen aiheen pariin, selvästikään tällä ketjulla ei ole heille annettavaa jos kerran kaikki naiset ovat jo lähtökohtaisesti ylimielisiä prinsessoja..?
- on sitten
aina katkera? :D
Painu vittuun kun et ymmärrä asiasta mitään.
Nettideitti tekee monista naisista ylimielisiä prinsessoja, se on jo nähty ja on fakta. Siihen päälle sitten vielä pitäisi kuunnella jonkun mahdollisesti samankaltaisen nirppanokan listaa siitä mitä pitäisi välttää. - been there, done that
on sitten kirjoitti:
aina katkera? :D
Painu vittuun kun et ymmärrä asiasta mitään.
Nettideitti tekee monista naisista ylimielisiä prinsessoja, se on jo nähty ja on fakta. Siihen päälle sitten vielä pitäisi kuunnella jonkun mahdollisesti samankaltaisen nirppanokan listaa siitä mitä pitäisi välttää."Siihen päälle sitten vielä pitäisi kuunnella jonkun mahdollisesti samankaltaisen nirppanokan listaa siitä mitä pitäisi välttää."
Vastalause. Hyvää hyvyyttäni kerroin miehille, jotka haluavat kuunnella. Nirppanokat kehotan kiertämään kaukaa ja kierrän itsekin. - varmaan kerrot
"Siihen päälle sitten vielä pitäisi kuunnella jonkun mahdollisesti samankaltaisen nirppanokan listaa siitä mitä pitäisi välttää."
Vastalause. Hyvää hyvyyttäni kerroin miehille, jotka haluavat kuunnella. Nirppanokat kehotan kiertämään kaukaa ja kierrän itsekin.muttet vain ymmärrä miesten kohtaamia ongelmia nettideiteissä.
Yleistät omat kokemuksesi asioiksi joita tulisi välttää.
Tuossa on parikin joita voi tulkita moneen suuntaan sekä voin sanoa ettei noilla ohjeilla täällä deitissä pääse pitkälle.
Voisin kertoa millä näkyy pääsevän (tämän oppinut joidenkin tuntemieni miesten kautta) mutta se antaisi naisista aika huonon kuvan.
Myös monella näyttä se alkuperäinen rehellinen tarkoitus muuttuvan kun huomaavat kuinka netissä saavat viestiä tiuhaan erilaisilta miehiltä. Pissa nousee päähän nopeasti ja vaatimukset kasvavat. Jokainen pienikin virhe miehessä saa nostamaan naisen kytkintä eikä heistä enää kuule.
Täällä oli eräs hyvä kirjoitus aiheesta millaisia nettideitin naiset ovat, odotas kun etsin sen ketjun. - been there, done that
varmaan kerrot kirjoitti:
muttet vain ymmärrä miesten kohtaamia ongelmia nettideiteissä.
Yleistät omat kokemuksesi asioiksi joita tulisi välttää.
Tuossa on parikin joita voi tulkita moneen suuntaan sekä voin sanoa ettei noilla ohjeilla täällä deitissä pääse pitkälle.
Voisin kertoa millä näkyy pääsevän (tämän oppinut joidenkin tuntemieni miesten kautta) mutta se antaisi naisista aika huonon kuvan.
Myös monella näyttä se alkuperäinen rehellinen tarkoitus muuttuvan kun huomaavat kuinka netissä saavat viestiä tiuhaan erilaisilta miehiltä. Pissa nousee päähän nopeasti ja vaatimukset kasvavat. Jokainen pienikin virhe miehessä saa nostamaan naisen kytkintä eikä heistä enää kuule.
Täällä oli eräs hyvä kirjoitus aiheesta millaisia nettideitin naiset ovat, odotas kun etsin sen ketjun."Myös monella näyttä se alkuperäinen rehellinen tarkoitus muuttuvan kun huomaavat kuinka netissä saavat viestiä tiuhaan erilaisilta miehiltä. Pissa nousee päähän nopeasti ja vaatimukset kasvavat. Jokainen pienikin virhe miehessä saa nostamaan naisen kytkintä eikä heistä enää kuule."
Ei pidä vetää liian hätäisiä johtopäätöksiä siitä mistä mikäkin johtuu. Uskon, että niillä naisilla joilla on netissä vientiä, on sitä ollut aina ennenkin. Ei siis kannata heti kuvitella, että pissa nousee päähän. Mun vaatimukset ei ainakaan ole kasvanut yhtään. Mua ei imartele pätkääkään sata viestiä miehiltä, joita en sitten loppujen lopuksi halua. Suma pieniä virheitä voi olla kuolinisku orastavalle suhteelle. Loppujen lopuksi on kyse siitä, että en halua suhdetta suhteen takia vaan suhde syntyy sivutuotteena kun tapaan miehen, jonka kanssa haluan viettää aikaa ja olla muutakin kuin ystävä. - on kohdallasi
"Myös monella näyttä se alkuperäinen rehellinen tarkoitus muuttuvan kun huomaavat kuinka netissä saavat viestiä tiuhaan erilaisilta miehiltä. Pissa nousee päähän nopeasti ja vaatimukset kasvavat. Jokainen pienikin virhe miehessä saa nostamaan naisen kytkintä eikä heistä enää kuule."
Ei pidä vetää liian hätäisiä johtopäätöksiä siitä mistä mikäkin johtuu. Uskon, että niillä naisilla joilla on netissä vientiä, on sitä ollut aina ennenkin. Ei siis kannata heti kuvitella, että pissa nousee päähän. Mun vaatimukset ei ainakaan ole kasvanut yhtään. Mua ei imartele pätkääkään sata viestiä miehiltä, joita en sitten loppujen lopuksi halua. Suma pieniä virheitä voi olla kuolinisku orastavalle suhteelle. Loppujen lopuksi on kyse siitä, että en halua suhdetta suhteen takia vaan suhde syntyy sivutuotteena kun tapaan miehen, jonka kanssa haluan viettää aikaa ja olla muutakin kuin ystävä.mutta aika omituisia ovat nuo pienet virheet jotka pilaavat alkavan mahdollisen suhteen varsinkin täällä netin puolella.
Kyllä minun päätelmäni on se että naiset ovat vielä nirsompia netissä koska se runsaudenpaljous järkyttää. Katsele viestejä miehiltä yleisesti foorumilla ja samaa olen kuullut tuntemiltani nettideittaaja miehiltä.
Ei miehet saa juuri lainkaan viestejä kun naiset saavat niitä vaikka kuinka paljon. Jos edes osa on laadukkaampia niin nopeasti siinä aletaan karsia jopa niitä potentiaalisia pilkkuvirheisiin vedoten.
Ei sinua varmasti imartele muiden miesten viestin kun kriteerisi varmaan ovat luokkaa "spontaani, sporttinen, huumorintajuinen, pitkä ja ruskeasilmäinen".
Miehiä ei kuule paljon naurata netissä ja samalla pitäisi huumorilla vääntää tosi omaperäinen aloitus ja jatko viesti joka ikiselle naiselle jotka eivät välttämättä edes vastaa mitään takaisin tai katkaisevat yhteydenpidon tuosta vaan. Yritä siinä sitten olla se aarre ja ikisytyttäjä sulle.
Minusta tuolloin tuollaiset pikkuvirheet tai niiden etsijät eivät todellakaan etsi enää suhdetta jossa joutuisi itsekin kantamaan kortensa ketoon vaan kuten itsekin sanot tapaavan miehen joka on muutakin kuin ystävä ja joka ei tee virheitä.
Netissä vielä pitäisi jotenkin osata vielä sytyttää nainen kirjoittamalla ja sen päälle pitäisi olla profiili kunnossa, taustatiedot ja kuvan pramea puhumattakaan noista "virheistä" joihin voi sortua. Vaatimukset ovat siis huimat.
Naisella ei välttämättä ole muuten vientiä mutta netissä kun tulee tuutin täydeltä viestejä tai ainakin aika ajoin niin kyllä siinä todellisuus hämärtyy. Moni myös (kuten sinäkin vaikutat) käyttää nettiä eräänlaiseen "täsmähakuun" ja täydelliseen hakuun jossa netissä ei haluta tutustua edes jos ei osu juuri kohdilleen.
Kovat on vaateet miehille jota et vain näy ymmärtävän. Osittain siitä syystä en jaksa lähteä treffeillekään heti naisen kanssa kun katson miten sujuu muuten viestittely joka tietysti on karmea virhe jo sinunkin papereissa kun uskallan asettaa itsekin kriteerejä naiselle. Pikkuvirheiden etsijät, asioiden ruotijat sekä myös tuolla mainitsemasi tyhmäpäänaiset (joita ei saisi arvostella) eivät kiinnosta.
Tällainen damned if you do, damned if you don't ilmiö miehillä.
Toisaalta olen itse poistamassa profiilia palvelusta, näillä näkymin lopullisesti. - been there, done that
on kohdallasi kirjoitti:
mutta aika omituisia ovat nuo pienet virheet jotka pilaavat alkavan mahdollisen suhteen varsinkin täällä netin puolella.
Kyllä minun päätelmäni on se että naiset ovat vielä nirsompia netissä koska se runsaudenpaljous järkyttää. Katsele viestejä miehiltä yleisesti foorumilla ja samaa olen kuullut tuntemiltani nettideittaaja miehiltä.
Ei miehet saa juuri lainkaan viestejä kun naiset saavat niitä vaikka kuinka paljon. Jos edes osa on laadukkaampia niin nopeasti siinä aletaan karsia jopa niitä potentiaalisia pilkkuvirheisiin vedoten.
Ei sinua varmasti imartele muiden miesten viestin kun kriteerisi varmaan ovat luokkaa "spontaani, sporttinen, huumorintajuinen, pitkä ja ruskeasilmäinen".
Miehiä ei kuule paljon naurata netissä ja samalla pitäisi huumorilla vääntää tosi omaperäinen aloitus ja jatko viesti joka ikiselle naiselle jotka eivät välttämättä edes vastaa mitään takaisin tai katkaisevat yhteydenpidon tuosta vaan. Yritä siinä sitten olla se aarre ja ikisytyttäjä sulle.
Minusta tuolloin tuollaiset pikkuvirheet tai niiden etsijät eivät todellakaan etsi enää suhdetta jossa joutuisi itsekin kantamaan kortensa ketoon vaan kuten itsekin sanot tapaavan miehen joka on muutakin kuin ystävä ja joka ei tee virheitä.
Netissä vielä pitäisi jotenkin osata vielä sytyttää nainen kirjoittamalla ja sen päälle pitäisi olla profiili kunnossa, taustatiedot ja kuvan pramea puhumattakaan noista "virheistä" joihin voi sortua. Vaatimukset ovat siis huimat.
Naisella ei välttämättä ole muuten vientiä mutta netissä kun tulee tuutin täydeltä viestejä tai ainakin aika ajoin niin kyllä siinä todellisuus hämärtyy. Moni myös (kuten sinäkin vaikutat) käyttää nettiä eräänlaiseen "täsmähakuun" ja täydelliseen hakuun jossa netissä ei haluta tutustua edes jos ei osu juuri kohdilleen.
Kovat on vaateet miehille jota et vain näy ymmärtävän. Osittain siitä syystä en jaksa lähteä treffeillekään heti naisen kanssa kun katson miten sujuu muuten viestittely joka tietysti on karmea virhe jo sinunkin papereissa kun uskallan asettaa itsekin kriteerejä naiselle. Pikkuvirheiden etsijät, asioiden ruotijat sekä myös tuolla mainitsemasi tyhmäpäänaiset (joita ei saisi arvostella) eivät kiinnosta.
Tällainen damned if you do, damned if you don't ilmiö miehillä.
Toisaalta olen itse poistamassa profiilia palvelusta, näillä näkymin lopullisesti.No ei kuulosta helpolta teillekään. Tuskaa tämä on naisellekin välillä. Ongelmat vaan on erit. Ei varmaan ole helppoa ei yrittää sytyttää ketään kirjallisesti. Tosin tuohan pätee naisiinkin.
Myönnettäköön, että mussa on osittain vähän tuota Mrs. Rightin vikaa tuossa ketjussa olevan linkin perusteella. Mutta tunnen itseni sen verran hyvin, että tiedän olevani hyvinkin joustava ja ymmärtäväinen tarvittaessa.
En etsi pikkuvirheitä ja olen vähintäänkin yhtä pettynyt kuin virheen tekijä, jos sellaisia löytyy. Voi olla, että tämä alkaa olla jonkinlaista täsmähakua, mutta käyttäydyn kyllä niin muutenkin kuin netissä. Väärin tai ei. Kaikkia kohtaan ei vain voi tuntea sellaista vetoa, että haluaisi minkäänlaista suhdetta. Ikää vaan alkaa olla sen verran, että tiedän minkälaista miestä jaksaisin katsella ja minkälaisen kanssa menisi heti sukset ristiin.
Ja aseta sinä vaan rauhassa kriteerisi naisille. Eihän tuo mun lista sitä tarkoita, etteikö mies saisi vaatia mitään. :) Tuo monien viestien vaihto ennen tapaamista tulee ehkä tuosta linkistä olevasta "onlinetytöt" kohdasta. Näitä on myös miehissäkin, enkä jaksa heitä kovin kauaa. Nettiin on kiva kirjoitella silloin tällöin, mutta rajansa kaikella. - muuten olet
No ei kuulosta helpolta teillekään. Tuskaa tämä on naisellekin välillä. Ongelmat vaan on erit. Ei varmaan ole helppoa ei yrittää sytyttää ketään kirjallisesti. Tosin tuohan pätee naisiinkin.
Myönnettäköön, että mussa on osittain vähän tuota Mrs. Rightin vikaa tuossa ketjussa olevan linkin perusteella. Mutta tunnen itseni sen verran hyvin, että tiedän olevani hyvinkin joustava ja ymmärtäväinen tarvittaessa.
En etsi pikkuvirheitä ja olen vähintäänkin yhtä pettynyt kuin virheen tekijä, jos sellaisia löytyy. Voi olla, että tämä alkaa olla jonkinlaista täsmähakua, mutta käyttäydyn kyllä niin muutenkin kuin netissä. Väärin tai ei. Kaikkia kohtaan ei vain voi tuntea sellaista vetoa, että haluaisi minkäänlaista suhdetta. Ikää vaan alkaa olla sen verran, että tiedän minkälaista miestä jaksaisin katsella ja minkälaisen kanssa menisi heti sukset ristiin.
Ja aseta sinä vaan rauhassa kriteerisi naisille. Eihän tuo mun lista sitä tarkoita, etteikö mies saisi vaatia mitään. :) Tuo monien viestien vaihto ennen tapaamista tulee ehkä tuosta linkistä olevasta "onlinetytöt" kohdasta. Näitä on myös miehissäkin, enkä jaksa heitä kovin kauaa. Nettiin on kiva kirjoitella silloin tällöin, mutta rajansa kaikella.oikein?
Itse tiedän suurin piirtein minkälaisen naisen tahtoisin mutta siihen suuntaan näyttävät naiset eivät päästä tutustumaan lähemmälti.
Ehkä se kuolee sitten noihin "pikkuvirheisiin" aina.
Toisaalta, ei sitä oikein itselle mahda mitään eikä voi esittää sitä huvittaja konetta. - been there, done that
muuten olet kirjoitti:
oikein?
Itse tiedän suurin piirtein minkälaisen naisen tahtoisin mutta siihen suuntaan näyttävät naiset eivät päästä tutustumaan lähemmälti.
Ehkä se kuolee sitten noihin "pikkuvirheisiin" aina.
Toisaalta, ei sitä oikein itselle mahda mitään eikä voi esittää sitä huvittaja konetta.yli 30 v.
- ei siinä mitään
yli 30 v.
Arvelinkin että olet ehkä vähän vanhempi mutta lähempänä 30-vuotiaana naisten kriteerit näyttävät räjähtävän käsiin.
Tuon ikäisenä miehenä ainakin olet sitä havainnoinut.
Liekö sitten niin että kun ovat olleet suhteissa ja sitten yhtäkkiä eivät haluakaan enää itse tehdä mitään suhteelle vaan etsivät sitä täydellistä miestä ja suhdetta.
Sellaista vain on lähes mahdoton löytää. - koemusta on...
ei siinä mitään kirjoitti:
Arvelinkin että olet ehkä vähän vanhempi mutta lähempänä 30-vuotiaana naisten kriteerit näyttävät räjähtävän käsiin.
Tuon ikäisenä miehenä ainakin olet sitä havainnoinut.
Liekö sitten niin että kun ovat olleet suhteissa ja sitten yhtäkkiä eivät haluakaan enää itse tehdä mitään suhteelle vaan etsivät sitä täydellistä miestä ja suhdetta.
Sellaista vain on lähes mahdoton löytää.Kyllä ne kriteerit siitä höllenee kun mittarissa alkaa oleen 50...ei oo enää vara ronklailla niin paljon....hehehehehee!
- on jo
tehty jonkun aikaa sitten tällaisessa ketjussa:
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8093235- been there, done that
Kiitos! :D
Uskomattoman hyvä listaus. :D
Hyvä ja asiallinen lista. Toimii aika lailla molempiin suuntiin, mutta vielä paremmin tietysti miehille, jos pitää leikkiä perinteisiä leikkejä ja naisen täytyy esittää vähän vaikeasti tavoiteltavaa. Muutamia huomioita:
- Rahasta puhuminen olisi todella typerää, mutta myös työssä vaanii ansa. Helposti voi käydä niin, että tehdäkseen itsestään houkuttelevamman (ja ehkä myös siksi, jos on oikeasti innostunut työstään) puhuu liikaa työstä. Siitä voi tulla toiselle osapuolelle olo, ettei se ole muusta/musta kiinnostunutkaan, kun puhuu vain työstään koko ajan.
- Nettikirjoitteluun ei kannata tuhlata liikaa aikaa, koska pitkässä kirjoittelussa on riski, että toinen VAIKUTTAA hyvältä ja samoin ajattelevalta, mutta kun sitten kohdataan selviää, ettei yhteistä kovin paljon olekaan tai toinen on fyysisesti pettymys. Toisaalta ei kannata ehdottaa treffejä ihan ensimmäisessä meilissä, jotta pystyy kertomaan ensin perusasiat ja osoittamaan, että osaa suomen kielen perusteet ja voi ilmaista itseään ainakin kirjallisesti.
- Kohta 3. on aivan totta: huumorintaju osoitetaan joko/sekä meileissä tai/että tavatessa.
- Kohta 7. on monesti kompastuskivi. Molempien pitää antaa edes joitakin viitteitä siitä, että kiinnostusta on, mutta yliyrittäminen saattaa karkottaa toisen (yleensä naisen), sillä se haiskahtaa epätoivolta. Jos yrittää liikaa, niin saattaa myös antaa itsestään väärän kuvan.- been there, done that
Osuit kyllä naulan kantaan. Nuo pätee molempiin. Tuota lukiessa saa pahimmillaan kuvan, että vie sie, mie vikisen ainakin kymppikohdasta. Se ei kuitenkaan ollut tarkoitus. Lista oli suunnattu miehille, koska heillä kuulemma on niin vaikeaa. Naisen pitää kyllä myös pystyä ottamaan vastuu jutustelun sujumisesta. Jos molemmat noudattaa noita niin aina vaan paremmin menee.
- TerveTerveMenoa
"5. Vältä negatiivisia ilmaisuja profiilissasi. ”En sitten etsi mitään bimboja yms.” tai ”Jos olet sitä tai tätä niin kierrän kaukaa”. Harva järkevä nainen haluaa naisia haukkuvaa miestä. Vain bimbo vastaa tuohon viestiin. Kuulostat katkeralta sovinistilta ja lisäksi ylimieliseltä."
Mielestäni ennen kaikkea naiset sortuvat tähän jatkuvasti.. hohhoijjaa. Tyhmät/Seksinvonkaajaat EI kuulemma saa vaivautua... Please, jättäkää nuo sanomatta. Jooko, ihan totta. Kuulostatte todallikin katkerilta ja ylimielisiltä. Samalla teette itsestänne todellä yksinkertaisen oloisen, ehkä jopa tyhmän- pahempia
ovat ne naisten profiilit joissa sanotaan että rimpulat tai nörtit älkää vaivautuko.
En ole nörtti mutta heti tulee olo että kyseinen henkilö on aika bimbo. - .m.
pahempia kirjoitti:
ovat ne naisten profiilit joissa sanotaan että rimpulat tai nörtit älkää vaivautuko.
En ole nörtti mutta heti tulee olo että kyseinen henkilö on aika bimbo.Olen täsmälleen samaa mieltä. Vaikka ei itse sopisikaan tuon tapaisen ilmauksen kohteeksi niin aiheuttaa se itselleni myös varsin negatiivisen kuvan ilmoituksen henkilöstä.
Mielipiteitähän saa ihmisellä toki olla, mutta lähtökohtaisesti en ole kiinnostunut tutustumaan ihmiseen, jolla on tapana arvostella ja haukkua täysin tuntemattomia ihmisiä. Niinpä moiset ilmaisut karkoittavat pois myös muitakin kuin vain niitä ilmaisun kohteita. Toisaalta on tietysti hyvä, että tällainen piirre ihmisestä tulee ilmi jo ilmoituksessa, niin ei tarvitse edes alkaa kuluttaa aikaa häneen.
Yhtälailla nuo toisessa viestissä mainitut esimerkit seksinvonkaajista sun muista antavat myös varsin usein negatiivisen sävyn. Ymmärrän toki, että moni nainen on varmasti turhautunut niihin lukuisiin vonkausviesteihin, joita valitettavasti monilta miehiltä saavat. Mutta mielestäni niistä puhuminen ei kuulu itse ilmoitukseen. Tai sitten voisi ainakin ilmaista asian jotenkin nätimmin vaikka että on hakemassa vain vakituista kumppania parisuhteeseen. - pahempia
.m. kirjoitti:
Olen täsmälleen samaa mieltä. Vaikka ei itse sopisikaan tuon tapaisen ilmauksen kohteeksi niin aiheuttaa se itselleni myös varsin negatiivisen kuvan ilmoituksen henkilöstä.
Mielipiteitähän saa ihmisellä toki olla, mutta lähtökohtaisesti en ole kiinnostunut tutustumaan ihmiseen, jolla on tapana arvostella ja haukkua täysin tuntemattomia ihmisiä. Niinpä moiset ilmaisut karkoittavat pois myös muitakin kuin vain niitä ilmaisun kohteita. Toisaalta on tietysti hyvä, että tällainen piirre ihmisestä tulee ilmi jo ilmoituksessa, niin ei tarvitse edes alkaa kuluttaa aikaa häneen.
Yhtälailla nuo toisessa viestissä mainitut esimerkit seksinvonkaajista sun muista antavat myös varsin usein negatiivisen sävyn. Ymmärrän toki, että moni nainen on varmasti turhautunut niihin lukuisiin vonkausviesteihin, joita valitettavasti monilta miehiltä saavat. Mutta mielestäni niistä puhuminen ei kuulu itse ilmoitukseen. Tai sitten voisi ainakin ilmaista asian jotenkin nätimmin vaikka että on hakemassa vain vakituista kumppania parisuhteeseen.kysynyt sinulta MITÄÄN, sekin pikkuÄMMÄ mene jorittiin ****pää!
- näillä toimii
..kun mieluummin teen oikein :-D
Näillä kun menee niin pärjää aika mukavasti oli sitten mies taikka nainen:
1. Ole rehellinen niin profiilissa, kirjoittelussa kuin puheissakin
2. älä esitä mitään ihmeellistä, omana itsenäs vaan olet. Jos satut olemaan ihan mahdottoman erinomainen tai erityisen surkea omasta mielestäsi voi sekin olla hyvä pitää omana tietonaan.
3. Kun viimein tapaat niin jos vähän jännittää voi sen sanoakin, se on normaalia ja kuuluu asiaan
4. Ota rennosti, puhu ja kuuntele, älä keksi väkisin mukahauskaa, juttelet vaan kaikenlaista mitä mieleen juolahtaa
5. Ei tarvitse olla mitään väkisin väännettyä ohjelmaa, sinuahan se treffattava on tullut katsomaan
6. Älä kuulustele, asiat tulevat kyllä aikanaan siellä keskustelun lomassa esille
7. jos tykkäät näkemästäsi sano se, ihan turha leikkiä salaperäistä siinä vaiheessa kun tavataan
8. Anna treffattavan ymmärtää että kiinnostaa fyysisesti mutta älä painosta äläkä myös kerjää, kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa jos on ajaakseen
9. Älä hauku exiä, treffattavaasi ei pätkääkään kiinnosta tapaamisvaiheessa millaisten sekopäiden kanssa olet ennen aikaasi viettänyt
10. Hymyt, sopivanlaiset pienet kosketukset ja se että toinen ymmärtää sinun arvostavan häntä tulevat tuplana takaisin, hyvä synnyttää hyvää
Tuossapa noita alkuun, mulla ainakin venähti viimetreffit kolmipäiväisiksi, suosittelen.- varmasti
kuvitella pärjäävänsä mutta ei se nyt ihan noinkaan mene...
- hyvä lista!
Lisäisin vielä, ettei kannata ensi treffeillä tai ennen niitä ruveta kyselemään deitin raha-asioita!
Minulta on pari treffi-miestä yrittänyt tentata raha-asioitani ja se on kyllä varoituksen paikka! Todennäköisesti mies etsii naista, jota voisi käyttää taloudellisesti hyväkseen! (tällaisissa tapauksissa mies valehtelee olevansa itsekin varakas.) - NatNast
Kun luin nuo kohdat yksitellen läpi, niin iski Deja Vu. Tapaamani naiset on nimittäin syyllistyneet joka ikiseen kohtaan noista :) Ei toki sama nainen kaikkiin kohtiin, mutta jotkut tapaukset useampiin kohtiin. Eli ihan toimiva checklist myös naisille.
- kolmikymppinen mies
"Ja saa laittaa listaa naisille takaisin"
Aika moni noista kohdista toimii suoraan tai hiukan modifioituna naisillekin. Ainakin seuraavat kohdat ovat mielestäni täysin sukupulineutraaleja:
1. Älä korosta materiaa, rahaa tai työasemaasi. (tai naisten kohdalla koulutusta tai jotain auton renkaiden vaihtoa tms.)
2. Treffeille pukeudutaan siististi
4. Vältä korostamasta liikaa sitä, että ”etsit nyt vain vähän jotain kivaa seuraa ja ehkä sitten jos oikea nainen osuu kohdalle niin sitten enemmänkin”.
5. Vältä negatiivisia ilmaisuja profiilissasi
8. Valhellisuus suhteen alussa tai profiilissa (naisilla lähinnä kait paino ja ruumiinrakenne)
10. Ekoilla treffeillä ota tässäkin deittisi huomioon ja valitse keskustelun aihe sen mukaan mikä häntäkin saattaisi kiinnostaa.
------------------
Sitten muutamaa kohtaa kuitenkin vähän kritisoin:
"3. Turha mainostaa olevansa huumorintajuinen, jos ei pysty sitä todistamaan profiilitekstissä tai ensimmäisten parin yhteydenoton/treffin yhteydessä. "
Ensinnäkin huumorintajuhan on oikeasti enemmän kiinni kuulijan korvasta kuin se kuuluisa kauneus katsojan silmästä. Joidenkin jutut vain mätsää, toisten ei. Itse olen oikeasti hauska ja huumorintajuinen heppu, mutta kaikkien kanssa jutut eivät vain kohtaa.
Toiseksi, vaikka ei olisikaan huumorintajuinen, kannattaa aina mainostaa olevansa. Siinä ei nimittäin häviä mitään. Eli käytännössä tässä asiassa jopa suoranainen valehtelu kannattaa, koska voi aina perustella asiaa sillä ettevät jutut kohdanneet.
Kolmanneksi, minun mielestäni profiilissa ei edes kannata yrittää olla vitsikäs, sillä profiili ei mitenkään sovi siihen. Itse oikein inhoan vitsikkäiksi väännettyjä naisten profiileja, ne ovat noloja. Pientä juttua voi heittää viestaillessa, mutta huumori nyt vaan ei toimi kirjeenvaihdossa tai profiilissa sillä tavalla kun sen pitäisi treffeillä toimia. Chateissa sitä taas voikin jo viljellä ihan eri malliin! Tai no, tähän tietenkin käy tuo ensimmäine huomioni, että koska sinä sitä kaipailet niin kai se jonkun kohdalla toimiikin :)
Huom! En tarkoita että pitäisi tehdä kuivakan puisevia profiileja tai viestejä, mutta ei niihin kannata alkaa huumoria asiasta tehden upottamaan, sillä todennäköisesti siinä epäonnistuu ja käyttää samoja kliseitä mitä 100 aikaisempaakin profiilia! No jonkun hauskan moton kyllä voi laittaa, mutta sen pitää olla sitten itsekeksitty.
"6. Älä vatvo ja kirjoittele liian pitkään. Tee aikeesi selviksi eli haluatko lähteä treffeille vai et? "
Tämä riippuu ihan naisesta/miehestä. Jotkut haluavat vatvoa iät ja ajat, toiset eivät. Itse olen sitä mieltä että kannattaa mennä mahdollisimman nopeasti treffeille ja ilmeisesti suurin osa ihmisistä on samaa mieltä, mutta sitten on olemassa myös näitä hc-kirjeenvaihtajia.
"9. Naisen lähestyminen baarissa ei ole taiteenlaji. "
Mikäli naamalla ei saa naista kuin naista, niin kyllä se useimmiten on taiteenlaji. Ei nimittäin riitä, että teet vaikutusken yhteen naiseen, vaan useimmiten naisen kaverit pitää pelata tilanteesta ulos tavalla tai toisella, muuten ne perkeleet tulevat repimään naisen pois. Ja useimmiten nainen lähtee, ellei mies nyt sitten satu oikeasti ensisilmäyksellä kaatamaan jalkoja alta, kun on kavereilleen lojaali ja "tyttöjen iltaahan tässä tultiin viettämään".- täytyy vähän
tarttua vaikka olen ketjun aloittajan kanssa useammastakin kohdasta eri mieltä muuten:
"Kolmanneksi, minun mielestäni profiilissa ei edes kannata yrittää olla vitsikäs, sillä profiili ei mitenkään sovi siihen. Itse oikein inhoan vitsikkäiksi väännettyjä naisten profiileja, ne ovat noloja. Pientä juttua voi heittää viestaillessa, mutta huumori nyt vaan ei toimi kirjeenvaihdossa tai profiilissa sillä tavalla kun sen pitäisi treffeillä toimia. Chateissa sitä taas voikin jo viljellä ihan eri malliin! Tai no, tähän tietenkin käy tuo ensimmäine huomioni, että koska sinä sitä kaipailet niin kai se jonkun kohdalla toimiikin :)"
Ihmettelen suuresti tuota koska jos jotakin kannattaa profiilissa harrastaa niin vitsikkyyttä. Ummet ja lammet kuivasti kertovat profiilit eivät saa huomiota niin paljon kuin vitsikkäät. Tämä koskee siis miesten profiileja, naisten profiilit ovat erikseen. - Enpä tiedä
täytyy vähän kirjoitti:
tarttua vaikka olen ketjun aloittajan kanssa useammastakin kohdasta eri mieltä muuten:
"Kolmanneksi, minun mielestäni profiilissa ei edes kannata yrittää olla vitsikäs, sillä profiili ei mitenkään sovi siihen. Itse oikein inhoan vitsikkäiksi väännettyjä naisten profiileja, ne ovat noloja. Pientä juttua voi heittää viestaillessa, mutta huumori nyt vaan ei toimi kirjeenvaihdossa tai profiilissa sillä tavalla kun sen pitäisi treffeillä toimia. Chateissa sitä taas voikin jo viljellä ihan eri malliin! Tai no, tähän tietenkin käy tuo ensimmäine huomioni, että koska sinä sitä kaipailet niin kai se jonkun kohdalla toimiikin :)"
Ihmettelen suuresti tuota koska jos jotakin kannattaa profiilissa harrastaa niin vitsikkyyttä. Ummet ja lammet kuivasti kertovat profiilit eivät saa huomiota niin paljon kuin vitsikkäät. Tämä koskee siis miesten profiileja, naisten profiilit ovat erikseen."Ihmettelen suuresti tuota koska jos jotakin kannattaa profiilissa harrastaa niin vitsikkyyttä."
Kyllähän se hauska heitto menee vaikkapa mottona, jos se on oikeasti hauska ja omaperäinen, eikä yleisesti tiedossa oleva vitsi.
"Ummet ja lammet kuivasti kertovat profiilit eivät saa huomiota niin paljon kuin vitsikkäät. "
Olen eri mieltä. Voihan sitä kirjoittaa kiinnostavasti mielenkiintoinen ilman vitsikkyyttä.
Ja missään nimessä ei pidä kirjoitella umpia ja lampia, pitkiä profiileja ei jaksa kukaan tavata. Naseva, mielenkiintoinen ja fiksu on paljon parempi kuin pitkä ja vitsikäs, kun hyvin harva siinä vitsikkyydessä oikeasti onnistuu. Tietenkin jos oikeasti osaa kirjoittaa vitsikkäästi, niin varmaan sekin toimii, mutta jokaista onnistunutta vitsikästä profiilia kohtaan on nippu niitä, joissa se ei vaan toimi.
Itsestään hauskan kuvan antaminen ei mielestäni tarkoita vitsikkyyttä (vaikka olemalla vitsikäs voi antaa itsestään hauskan kuvan).
- Tunteellinen sinkkumies
Itsestään selviä asioita kaikki, ainakin mulle.
- ..........
Voi ei, aloittaja kuulostaa aikamoiselta tosikolta, ei tollasta kuivaa "sarkasmihuumoria" kestä erkkikään:D
- deittiboy
Vuosien tauon jälkeen palasin nettideittailun ihmeelliseen maailmaan ja huomasin ihmeekseni, kuinka suuren merkityksen kuvan lähettäminen on saanut (ainakin cityn deittinetissä). Naiset tuntuvat aina vaativan heti hyvin painokkaasti kuvaa, lähettämättä sitä kuitenkaan ensin itse. Mikäli kuva ei miellytä, niin sitten ei kuulu mitään. Tuntuu olevan aika yksipuolista valkkaamista.
Sinänsä kuvien vaihtamista vastaan minulla ei ole mitään, päinvastoin. Itsetuntoni kyllä kestää sen, jos kuvani ei miellytä, mutta sellainen yksipuolinen vaatiminen ottaa päähän. Tuntuu, että livekontaktit on kuitenkin enemmän minun juttu. Sitä paitsi ihmisen yleinen olemus ei välity kuvan kautta. - olisi mieluusti
toimitettava niin, että ei kuulu ääntä. Hyvä olisi sijoittua myös tuulen alapuolelle, jos mahdollista. Kuka hullu muuten on jaksanut noin mitättömästä asiasta vääntää kymmenen kohdan ramatun?
- hianopiaru
Eräs ihminen kerran lausahti: "Sitä vaan ittellensä koittaa salaa piaraasta, nii johan on heti kymmenen ihimistä viäres vetämäs käryä neniinsä."
- ;))))))
Ekoista treffeistä yli puoli vuotta ja edelleen tapaillaan tiiviisti.Joten kyl se on niin ihmisten luonteista kiinni että kolahtaako vai ei.
Ei kannata pingottaa minkään minkään kaavan mukaan - olla oma itsensä.Se ominaisuus johtaa pidemmälle kuin se että alkaa esittämään jotain mitä ei sitten kykenekään esittämään koko ajan.
Onnea vaan kaikille treffaajille. - Nainen toisaalta
Hyvä mies älä usko kenen tahansa laatimiin ohjeisiin, saat olla oma itsesi.
vikoja on ain niin hekppo lytää toisista, itse kun on niin täydellinen. Ei kaikki ole niin yksinkertaista. Mutta jos ei ymmärrä ihmisten erilaisuutta, niin sitten ei. Kaikki eivät sovi yhteen ja sillä siisti, mitä siitä sen kummemmin paineita ottaa. Kaikille on tilaa ja jokaiselle löytyy varmasti sopivaa seuraa. - Jetska
runoilla moisen listan, ei ihmeemmin ainakaan ehdi dettineittailemaan :) Itse käytän aikani paljon tehokkaammin :>
- neuvoja...
Mutta kyllä näillä eväillä se peppu aukeaa. Jatkoilla homman nimi on näin...
1. Saata morsiusehdokas sänkyyn
2. Hivele hänen leukoja ja kerro miten ihanan sileät ne onkaan karvattomana.
3. silitä hiuksia, hän hivelöi karheaa kaljuasi.
4. suutele hellästi
5. aloittakaa riisuminen, riisu hänen paitansa, hän riisuu sinun paitasi. Rituaali jatketaan kunnes riisut hänet pikkuhousuista.
6. hiero hellästi ja suutele nainen märäksi.
7. Lähesty ykkösestä.
8. annan jousien natista, paina kuin härkä ja sepusta samalla jääkiekkoa... ensimmäinen välieräottelu... Suomi-Kanada... Petteri Nummelin... Olli Jokinen... Suomipoika... MAALI!!!- muuta ei voi olla
kylä ne ihmiset keksiikin tänne, et tee sitä ja sitä
- naisen...
tarvitse tehdä mitään treffeillä/tavatessa. Kyllä mielestäni hänen pitää olla yhtä aktiivinen kun miehenkin eikä juroa kuin koppelo soitimella valiten nyt sen suurimman uhoajan.
Tapasin vaimoni pohjois-suomalaisessa baarissa. Vein hänet tanssimaan ja ihastuin häneen heti. Kauniit silmät ja kasvot ja niin upeat vaaleat hiukset. Tanssin jälkeen menin istumaan pöytääni ja mietin hakisinko toistamiseen vielä, uskallanko. Alkoi seuraava kappale joka oli finlanderssin oikeesti. Nainen haki uudestaan. Tanssittiin ja lopuksi yllätykseksi suudeltiin. Tästä kappaleesta tuli meidän biisi. Oltiin ilta ja yö yhdessä. Lopulta muutettiin yhteen ja mentiin naimisiin asti.
Se vaan että en tiedä olisinko kehdannut lähteä heti tanssittamaan häntä uudestaan mutta hän oli aktiivinen. Siis täysin erilainen kun sun listasi "odotan että valloitat mua epätoivoisesti" tyyli. Jos nainen ei olisi tehnyt elettä minun suhteeni oltaisiin varmaan vieläkin tietämättömiä toisistamme ja molemmilla mielessä että missäköhän se kaunistus tai komistus nyt on, mitähän sille kuuluu, no sitä ei voi tietää.
Naiset. Olkaa myös aktiivisia älkääkä vain odotelko ja odotelko sillä elämä saattaa luisua ohi silmien hetkessä pienessäkin hetkessä. - sinisilmäinen brunette
Ihmisellä on taipumus esittää henkilöä, millaisen kuvittelee toisen tahtovan itsensä olevan. Miettikääpä kun heitä on eka treffeillä yhtä aikaa kaksi. Kumpikin vetää kybällä lähes vierasta roolia, joihin roolihahmot uskottelevat tykästyvänsä ja suhdesoppa voi alkaa.
Ja voi järkytys, kun roolin esittäminen alkaa suhteen edetessä käydä työlääksi ja väsyneenä ja kyllästyneenä ote herpaantuu ja totuuden hana alkaa vuotaa... TIP TIP TIP TIP TIP TIP ja pian se jo häiritsee kumpaakin. Olet kaulaasi myöden suhteessa, joka on pettymys sinulle ja ehkä toisellekin.
Kumpikin on kuitenkin jo alkanut tottua tilanteeseen, eikä jaksaisi millään aloittaa taas alusta jonkun idiootiksi paljastuvan kanssa, avata tälle feikkisisimpänsä feikkikuoressa, feikkielämässä.
Nyt muutaman vuoden itseäni etsimässä oltuani ja itseni suurin piirtein löydettyäni tunnen olevani valmis suhteeseen, jossa en aio antaa tuumaakaan periksi omasta itsestäni, arvoistani, maailmastani ja rakkaistani.
Jos löydän jonkun huomioni arvoisen ihmisen, aion näyttää itseni niin hyvässä kuin pahassakin jo ekoilla treffeillä. En pukeudu paremmin tai muutenkaan laittaudu hyvän ensivaikutelman luomiseksi, koska joutuisin tekemään sen jatkossakin, ettei toinen pettyisi. En lähde treffeille paikkaan, jossa en viihdy, koska voisin joutua lähtemään sinne uudestaan. Paljon helpompi on antaa totuuden tulla esille heti kättelyssä ja tulla torjutuksi, kuin kuihtua huonossa suhteessa.
"Älä kehu ruokaa, josta et pidä - voit joutua ottamaan sitä lisää."- just juu
Sinisilmäinen brunette puhu asiaa, itse olen sortunut joihinkin tässä viestiketjussa mainittuihin virheisiin tässä vuosien saatossa eli sinkkuna ollessani sekä eronneena. Ennen olivat odotuksetkin korkealla suurin piirtein joka suhteessa, mutta jäätävä suihku on nekin laannuttaneet. Itseäni en halua kehua, mielumin haluaisin olla ns. tavallinen suomalainen mies johon kumppanini ihastuu.
Minun pitäisi varmaankin olla hieman rähisijätyyppi tai jotain repäisevää pitäisi tehdä, se tosin menee sitten liikaa näyttelemisen puolelle. - sinisilmäinen brunette
just juu kirjoitti:
Sinisilmäinen brunette puhu asiaa, itse olen sortunut joihinkin tässä viestiketjussa mainittuihin virheisiin tässä vuosien saatossa eli sinkkuna ollessani sekä eronneena. Ennen olivat odotuksetkin korkealla suurin piirtein joka suhteessa, mutta jäätävä suihku on nekin laannuttaneet. Itseäni en halua kehua, mielumin haluaisin olla ns. tavallinen suomalainen mies johon kumppanini ihastuu.
Minun pitäisi varmaankin olla hieman rähisijätyyppi tai jotain repäisevää pitäisi tehdä, se tosin menee sitten liikaa näyttelemisen puolelle.Olen tavallinen suomalainen nainen. Uskoisin mahtuvani siihen kategoriaan, vaikka pidänkin itseäni liian "kranttuna" enää löytämään kumppania itselleni. Jokainen läpieletty suhde on nostanut rimaa, koska olen iän myötä joutunut toteamaan, ettei määrä korvaa laatua ihmissuhteessakaan.
Taviksiksi uskomani miehet, ovat paljastuneet juoppohulluiksi sosiopaateiksi omine arvomaailmoineen.
Viimeisimmässä suhteessa minut, sinisilmäisen, houkuteltiin nyrkin ja hellan väliin ja rakkauden huumassa sinne itse menin huomatakseni, ettei sieltä päässytkään enää pois.
Olen ollut nyt vuosia yksin, elänyt perheelleni, ystävilleni ja työlleni. Suruaika on lusittu ja on tullut aika etsiä sielunkumppania. Tahtoisin löytää sen tavallisen suomalaisen miehen, puolipakanan, joka arvostaa ihmissuhdetta ja arkista elämää vuotavine hanoineen ja nurmenleikkuineen. Mutta ympäristöni on täynnä elämäänsä kyllästyneitä, kadonneen nuoruutensa metsästäjiä, elämällä leikkijöitä, niitä tavallisia suomalaisia miehiä. - been there, done that
Olen törmännyt tähän ongelmaan aivan liian usein. Mies vetää selkeästi jotain roolia ja yrittää liikaa. Erityisesti toi on mun mielestä nuorten miesten virhe. En ymmärrä sitä toimintaa. Siitä tulee itsellekin epämiellyttävä olo.
"Älä kehu ruokaa, josta et pidä - voit joutua ottamaan sitä lisää."
Onneksi nettitreffeillä kukaan ei voi pakottaa ottamaan lisää. Tai ainakin siitä joutuu vankilaan.
- kuin miettiä
jotain ohjenuoria ja neuvoja treffeillä/treffeille mentäessä, jos ei oma itsenään oleminen kelpaa niin akka painukoon vittuun ;)
- Tassu53
Turha kirjoittaa tällaisiä opetuslitanioita, jos ei
hallitse äidinkielen "koettaa"-verbiä!
Tassu- jotakin...
näitä pilkunfiilaajia ja ilonpilaajia riittää jokaiseen tilanteeseen! :( :(
- tämä saarna
olikin tarkoitettu...? Eikös samat seikat koske naispuolisia treffaajia?
Ihme yleistämistä, kun puhutaan vaan miehistä...- JohannesPirulainen
Heh, juuri kirjoitin samasta asiasta. Olen kanssasi samaa mieltä.
- JohannesPirulainen
Tässä jotenkin taas korostuu se, että nainen voi vain olla ja möllöttää, kun taas miehen tulee olla virheetön yksilö.
Tässä sana miehille, jotka tuota listaa lukevat: Unohtakaa se ja olkaa oma itsenne. Jos se ei naista miellytä, niin nainen ei ole "se oikea". Tämä siis jos haette seurustelukumppania.
Jos tarkoitus on kuitenkin päästä naisen pöksyihin mahdollisimman nopeasti, eikä muuta tarkoitusta ole, niin opetelkaa lista ulkoa.
Huom:
Ihan hyviä juttujahan tuossa on, ei siinä mitään, suosittelen kyllä miehiä lukemaan tuon ja miettimään onko omassa käytöksessä tai olemuksessa jotain sellaista, mikä kuitenkin kannattaisi korjata.
Olkaa kuitenkin oma itsenne, älkääkä pelatko täysin naisten ehdoilla tätä peliä -> naisia on yhtälailla erilaisia kuten miehiäkin. Ensimmäiseen ei kannata kapsahtaa, jos ei kertakaikkiaan toimi. - Kauhea kana
Olen suurinpiirtein samaa mieltä kanssasi kohdista 1, 3, 4, 7 ja 8. Kohdat 2, 5, 6, 9 ja 10 sen sijaan ovat mielestäni kummallisia.
2. Miksi treffeille pitäisi pukeutua jotenkin eri tavalla kuin yleensä? Eikö olisi parempi, että näkee heti ensi tapaamisella, miten mies normaalisti pukeutuu? Eri asia tietysti on, jos ollaan menossa johonkin pukukoodipaikkaan. Entä miksi miehen pitäisi viedä nainen johonkin erityiseen paikkaan? Ei kai se, missä ollaan, ole treffien pointti, vai? Esimerkkinä tästä vaikka se, että avomieheni kanssa ekat treffit menivät suunnilleen niin, että käveltiin ympäri Stadia ja käytiin Carrolsissa. Niin, ja deitti kesti 12 tuntia ja kivaa oli.
Jos mies on Wagner, niin antaa olla. Tyhmäähän se olisi, että mies hurmaa naisen esittämällä jotain muuta kuin oikeasti on ja sitten kärvistellään yhdessä 20 vuotta kurjassa avioliitossa.
5. C'mon, en ole ikinä tavannut naista, joka ei olisi haukkunut muita naisia ja miehiä. Ihan yhtä lailla miehet ovat ihmisiä kuin naiset ja haukkuvat sekä naisia että miehiä. Sitä paitsi miten tuon kaltaiset kielteiset ilmaukset ovat haukkumista? Jos miehen profiilissa lukee, että hän ei ole kiinnostunut esimerkiksi ylipainoisista tai vaaleaihoisista naisista, niin sehän vain säästää vaivaa ylipainoisilta ja vaaleaihoisilta, jotka muuten olisivat miehelle viestejä lähettäneet. Miten se on ylimielistä, että kertoo mahdollisimman tarkasti, mitä on etsimässä?
6. Monien treffi-ilmoitukset ovat todella epätarkkoja ja -selviä. Jos mies/nainen on nähnyt henkilön X valokuvan ja tietää vain, että hän ei polta ja painaa 80 kiloa, niin varmasti siinä haluaa tietää X:stä vähän enemmänkin, ennen kuin miettii treffejä hänen kanssaan.
9. Toiset tykkäävät iskulauseista, toiset eivät. Sinä et tykkää, mikä on ihan ok, mutta se ei tarkoita, että kenenkään ei kannattaisi koskaan käyttää iskulauseita.
10. Jos sinua ei kiinnosta kuunnella miestä, joka selittää urheilusta, tekniikasta, intistä ja työstään, niin minkä ihmeen takia menisit sellaisen kanssa naimisiin? Eikö treffien pointtina nimenomaan ole se, että tutustutaan toiseen kunnolla. Parempi vaan, että ensimmäisestä kerrasta lähtien puhutaan sellaisita aiheista, joista ollaan kiinnostuneita.- henkkavaari
tässä varsin kohtuullinen korjaus alkuperäiseen "listaukseen" ollaan jo huomattavasti lähempänä oikeaa tapaa..
- kun.
Kiitos kun oletat että kenelläkään muulla ei ole aivoja, kannattaako näitä itsestäänselvyyksiä ihan tosissaan listata tänne??
treffi oppaasta jonka lukasin puolittain joskus kolmisen vuot sitten ... siin oli vaalean punaista kansissa ja noin puol senttii paksu se oli kirjastossa ...
- on sit turvallisempaa
et on näkemäs muut jos jotain käy, jotain odottamatonta
- Retu Luolamies.
Minä isken naisen nuijalla ja vien luolaan toimii aina:DD
- RattoMac3
Retu Luolamies. kirjoitti:
Minä isken naisen nuijalla ja vien luolaan toimii aina:DD
Puhuu vähän, mutta asiaa;)
- RattoMac3
Hah olipa lista...ootkohan ikinä edes saanut?
Olen pannut naisia siinä missä sinä olet nähnyt kahvikuppeja;)
Luottakaa muhun ja muistakaa tämä: sormet pilluun vaan, herrasmiehille jää rumimmat naiset.
Nyt kuitenkin joku mamma vapisee kauhusta ton neuvon jälkeen XDDDD
Tule ratto-sedän syliin vapisemaan orkuista, mut et saatana ejakuloi, koska en pidä syliin "kusijoista". Et varmaan halua nyrkki fistausta?
Annan toisen neuvon ku meette treffeille, ottakaa tila haltuun ja keksikää sellaista ohjelmaa mitä tytsy ei ole aikaisemmin kokenut treffeillä. Käyttäkää päätä siis yläpäätä, ei alapäätä ku laaditte treffiohjelmaa. - henkkavaari
Mitäpä tuohon nyt sanoisi ,jos näitä itsestään selvyyksiä pitää mielestäsi jollekkin miehelle, tai naiselle näin "opettaa" olet varmastikkin liikkunut hieman väärissä piireissä ,, nämä nyt on ihan perusjuttuja ja toisaalta, jonkun toisen mielestä, tässä listassa on kaikki huit hapelinverran pielessä ;) itse ajatteleva ihminen näistä selviää, ilman listaustakin , mut ilmeisesti koet tarpeelliseksi valistaa kanssa ihmisiä, itse luettuani (aikani kuluksi) hieman naurahdin...mut hyvä niin, sekin on
yksi rektio ,muiden joukossa
henkka vaaari- Angel_88
Ite tosin en ole koskaan käynnyt treffeillä, paitsi nykyisen, jonka kans tapasin 1 ½ Vuotta sitten. Ja me käytii ABC Amiraalissa keskellä yötä kahvilla ja kivaa oli ekasta saakka.=) nyt ollaan onnellisesti yhessä ja asutaan saman katon alla. Kummallakin oli ihan arkivaatteet päällä eikä mitään meikkiä meikäläisellä.xD (huom! en siis missää ravintolaan ole koskaan päässyt ekalla treffillä)
onko siis mieheni kamala?? teidän teorina mukaan, mun miehen varmaa pitäs tehä itsemurha vai????
Joten lopettakaa kinastelu ja ottakaa jokainen oma asenne treffeille. miks kuunnella toisia kun voi ite tehä sen saman eri taidoilla..
- d.ark
Moi.
Listassasi ei sinänsä ole mitään vikaa, mutta se ei mielestäni pureudu pahimpiin ongelmiin joita miehillä on tämän asian suhteen. Lisäksi se vähän hyppelehtii paikasta toiseen(nettiprofiilit, baarit jne). Voisin kirjoittaa tästä vaikka kirjan, mutta keskityn nyt vain todella lyhyesti ekoihin treffeihin ja mikä niissä on tärkeää. Jos olette eri mieltä, fine, mutta olen toistamisen todistanut näitä asioita käytännössä.
- Ensiksi, selvitä itsellesi mitä haluat, niin naisessa kuin elämässäsikin, muuten treffit ovat ihan turhat. Menetkö ostamaan autoa ilman että tiedät mistä pidät? Et. Kaiken lisäksi kaikki pitävät ihmisistä jotka tietävät mitä haluavat.
- Toiseksi, mieti edes vähän mitä naiset saattaisivat haluta. Lyhyesti sanottuna he haluavat miehen, jolla on oma elämä kunnossa, elämänarvot kohdallaan ja joka tietää mitä itse haluaa, ja joka ei laita juuri minuuttia sitten tapaamaansa naista kaiken tämän edelle. Jos oma elämäsi kaikkineen (ystävät, työ, perhe...) ei ole kunnossa, se välittyy kyllä huomaamattasikin naiselle. Naiset ovat 100x miehiä parempia pikkuruistenkin merkkien huomaamisessa, joten hoida ensin elämäsi kuntoon. Tämä on tärkein asia.
- Kolmanneksi, muista treffien tarkoitus:
1) Selvitä, pidätkö naisesta niin paljon että voisit ajatella käymistä toisillakin treffeillä.
2) Saa hänet pitämään sinusta. Jos hoidit elämäsi kuntoon, ja osaat kommunikoida tämän hänelle oikealla tavalla, tämä tapahtuu usein automaattisesti.
Itse ensimmäiset treffit:
- Paikka: Kahvila tai kävely. Kävely on parempi, koska ympäristö muuttuu jatkuvasti ja se on kiinnostavampaa. Se on myös ilmaista. Elokuvat, ravintolat tms ovat ehdoton EI, säästä ne myöhemmäksi.
- Aika: Ei liian pitkä, 30min - 2h riittää. Jos haluat, varaa joustoaikaa jos oikeasti viihdyt hyvin ja näet että voisitte olla pidempäänkin yhdessä.
- Vaatteet: Ei kovin merkityksellistä, kunhan olet siisti. Kengät tärkeimmät.
- Hygienia: Daah, järki sen jo sanoo, mutta pidä huolta itsestäsi.
- Lopussa, älä heti treffien aikana pyydä voisitteko nähdä uudestaan. Miksi? Koska et tiedä vielä itsekkään haluatko uudestaan vai ei, eli pidätkö hänestä. Se selviää vain ajattelmalla jälkeenpäin ja vaatii vähän aikaa.
- Treffien aikana: OLE KOKOAJAN LÄSNÄ HENKISESTI. Jos alat miettimään mitä seuraavaksi sanoisitkaan, koko oleskelu muuttuu luonnottomaksi. Etsi mielummin ympäristöstä hauskoja juttuja tai kerro tarinoita jotka tulevat mieleen. Matki vastaantulijoita. "Hiljaisia" hetkiä varten laita pari tarinaa muistiin etukäteen. AINA on olemassa jotain hauskaa, opi etsimään näitä asioita.
- Bonusneuvo: Kohtele naista kuin pikkusiskoasi.. (= rakastat häntä kuolemaksi asti, muttet vaan voi mitenkään olla kiusaamatta). Pari vinkkiä: työnnä häntä leikkisästi lyhtypylväisiin, heitä puiden lehtiä jne..., mutta ole myös herrasmies: avaa aina kaikki ovet, kävele kadun ulkopuolella jne. Pidä pikkusisko mielessä, ja asiat menee luonnollisesti hyvin.
Lopuksi, muistakaa että
- ihmiset eivät itse valitse kenestä pitävät ja kenestä ei. Se ei ole tietoinen päätös.
- tärkeintä on pitää hauskaa ja oppia. Mene treffeille pitämään hauskaa, ei todistamaan että olet "tarpeeksi" hyvä. Jos sinulla on hauskaa, useimmiten myös hänellä on hauskaa. Hauskuus tarttuu.
- kaikki mitä äiti opetti kun olit 8v ei välttämättä pidä enää treffielämässä paikkansa. :)
Cheers,- bonusneuvo :D
Bonusneuvo: Kohtele naista kuin pikkusiskoasi.. (= rakastat häntä kuolemaksi asti, muttet vaan voi mitenkään olla kiusaamatta). Pari vinkkiä: työnnä häntä leikkisästi lyhtypylväisiin, heitä puiden lehtiä jne..., mutta ole myös herrasmies: avaa aina kaikki ovet, kävele kadun ulkopuolella jne. Pidä pikkusisko mielessä, ja asiat menee luonnollisesti hyvin.
BONUSNEUVON BONUSNEUVO ON TÄMÄ:
KOHTELE NAISTA KUIN PIKKUSISKOASI, NIIN ET KOSKAAN SAA HÄNTÄ JA JÄÄT 100% VARMUUDELLA ILAM PILLUA XD - sinisilmäinen brunette
"Kohtele naista kuin pikkusiskoasi" on aivan loistava neuvo. Usein jo ensimmäisillä treffeillä naisena koen miehen seksuaalisuuden painostavan tunteen, koska tämä on juuri sitä "pillua" vailla, herrasmiestä panettaa niin että näköä haittaa, otsaan tatuoitu "anna mulle"ajattelee niillä pikkuaivoillaan.
Ja sitten sitä ihmetellään ja pidetään naista ensin huorana, sitten pihtarina, lepakkona.
Uskaltaisin väittää, että tositarkoituksella miestä etsivälle naiselle ei riitä, että alakerrasta saa vaikka aina ja koko ajan, yläkerrassakin pitää olla jonkun kotona.
Jo nuoresta tytöstä lähtien olen ihastunut veljieni kavereihin, varattuihin työkavereihin yms. He eivät lähetä non-stoppina "puutteessa"-viestiä.
- ie äjettieditten seiM
ihan perus vinkkejähän nuo, kiitti. Aika hupaisaa miten miehet näyttävät suhtautuvan listaasi. Itse en juuri kyseisistä syistä viitsi nettideittailla. Olen nähnyt muutaman kaverini nettideittailevan ja komea ulkomuoto näyttää olevan se ainoa mikä naisia kiinnostaa. Osa vaihtaa naista, kuin sukkia. Ei voi kun vierestä naureskella niille naisille.
No pelatkaa te pelejänne. Hyvää kesää. ja kaikki väärinpäin :)
- Hyvä lista monelle sanoo
Lista oli hyvä ja kertoi kirjoittajansa toiveet lisäksi monen muunkin samankaltaisen toiveet.
Me ihmiset olemme niin erilaisia, että kaikessa toiveemme eivät voi olla samanlaisia.
Joku haluaa jotain, toinen juuri päinvastaista. Kuitenkin meillä monilla on sisään painuneina oman maamme ja kulttuurimme yleisesti asettamia toiveita, joissa joidenkin/useiden toiveet osaltaan yhtenevät. Siis ikään kuin "peruselementit". Sitten on niitä ihmisiä, jotka haluavat ehdottomasti hylätä nuo yleiset säännöt, tavat, hyväksi huomatut käytännöt...
Kun rupeaa deittailemaan, pitää ensiksi tuntea ITSENSÄ HYVIN! Mikä minä olen? Sitten voi hakea tavallaan vastaavuutta hyväksymillään erilaisuuksilla höystettynä.
Siis hakea sieltä joukosta se noin 2% ihmisiä, jotka vastaavat suht.koht. oikein omiin toiveisiin suurimmalta osin.
Siinä on aika kova työ, sillä tutkitusti on osoitettu, että tosiaan vain n. 2 % väestöstä on "samaa laatua" kuin itse NIIN PALJON, että voi tulla onnelliseksi koko elämänsä ajaksi juuri tuon kumppanin kanssa. On käytävä läpi paljon deittejä ja tavattava monia. Joillekin saattaa sattuma osua heti kohdalle, kuin lotossa... Jotkut taas ovat taipuneet elämän kovissa mutkissa niin joustaviksi, että heille käy melkeinpä mikä vain.
Siis ei se vastapuoli ole syyllinen, eikä hakijakaan, me olemme mitä itse jokainen on, mutta jotta tietää osuvansa oikeaan, pitää noudattaa omia toiveitaan ja myös tuoda ne esille, jotta osumaa voi ylipäänsä tulla.
On lapsellista olla agressiivinen toisia kohtaan siitä, että HE eivät täytä MINUN toiveitani. Jotkut täällä yltyvät kiroilemaan ja pilkkaamaan muita siitä syystä.
Ei sellainen voi olla kenenkään elämän tarkoitus, ei ainakaan hyvä tarkoitus, vaan joku syvempi asia: esim. osallistua tähän meitä kaikkia koskevaan yhteiseen elämään niin, että siinä ylipäänsä kaikilla voisi olla olemisen oikeus ilman jatkuvaa katkeruutta ja agressiivisuutta, ja löytää itselleen sopiva kumppani jonka kanssa jakaa eläämäänsä tasavertaisena. Se olisi aika hyvä saavutus!
Niin että deittaillaan vaan rohkeasti, mutta positiivisesti, kertoen reilusti omat toiveemme ja ilmaisten itseämme rehellisemmin, jotta se sopiva löytyisi helpommin. - Yks sinkkumies
Epäilemättä hyviä neuvoja niille, jotka näiden kysymysten äärellä painivat :)
- maigdagf
Mun on nyt pakko kommentoida noista profiileista ja yleensäkin netin kautta ihmisiin tutustumisesta, että minkä HELVETIN TAKIA joku tekee esimerkiksi tänne suomi24:sen profiilin, jossa lukee tyyliin
"Moi, etsin sitä oikeaa. Olen kiltti ja huumorintajuinen mies. En nyt ala enempää kirjottamaan, ota yhteyttä jos kiinnostaa".
Minua ei ikimaailmassa kiinnostaisi vastata tuollaiseen profiiliin! Tuohan lähinnä osoittaa ettei jaksa mihinkään panostaa kun ei tuon enempää saa itestään kerrottua. Ja miten joku kuvittelee, että pystyt vaikka sähköpostien kautta tutustua ihmiseen, jos ne sähköpostit ovat samaa luokkaa kuin esimerkki profiiliteksti? Eli sellaiset pari kuivaa lausetta, ehkä joku yksi kysymys ja sen jälkeen "nähtäiskö jossain" tai "vaihdetaanko numeroita". VInkki: JOS ET OSAA KESKUSTELLA NETIN VÄLITYKSELLÄ, ÄLÄ HAE SEURAA NETISTÄ!
Enkä sano, että mahdolliseen deitti profiiliin pitäis tarinoida viiskyt riviä jotain höpön löpöä. On vain oma itsensä ja kertoo itsestään sopivasti. Liikakin on aina liikaa. Tuntuu vain, että miehet monesti yrittävät jotain hyper miellyttämisreaktiota. Älkää miettikö mitä nainen haluaisi lukea, miettikää mitä itse haluatte itestänne kertoa. Sillä tavalla annatte rehellisimmän mahdollisen kuvan omasta luonteestanne, eikä ehkä tulevaisuudessa olevista ekoista live-treffeistä tule suurta pettymystä, kun mies onkin aivan erilainen luonteeltaan mitä profiili antoi ymmärtää. - jepjep123
Puhut asiaa. Monta kohtaa olen samaa mieltä kanssasi
- Tyttö täältä
Siinä on vain yksi juttu. Täältä netistä ei löydä kunnon miehiä. Listasi perusteella voi esittää sellaista, mutta totuus paljastuu aika pian.
- d.ark
Haha,
olet valitettavasti väärässä, lue vaikka profiilini! :P
- daigonaut
mikä prinsessa ruusunen on tehnyt tälläisen tekstin. Hyviä tapoja mutta siis.. ei vissiin minkäänlaista empaattista taustaa tällä kirjoittajalla :D
- Kummastusta
Vai mitä ihmettä tarkoitat kirjoituksellasi???
No oletpa samoilla linjoilla kanssani...Äläkä välitä kun täällä jokunen huonon itsetunnon omaava äijä haluaa kääntää ja vääntää asiat mieleisekseen ja naista vastaan...Varsinkin toi,olikse eka kohta...on ihan taivaan tosi ettei naiset halua kuulla miehiltä niitten rikkauksia ja hienoja titteleitä tai autonmerkkiäym...Mulla jokunen kaveri joka etsii etupäässä rikkaita miehiä ja siksi on kiinnostunut,mutta mitäs mies sellaisella tekee,joka on kiinnostunut vain mitä miehellä on muuta...???Haloo...Sitäpaitsi jos mies heti kehuskelee niillä jää miettii et eiks sil ole muita avuja..ja tietää sen..Tosin naisetkin profiileissa kehuu liikaa itseään ja ovat ihan muuta...Itse laitan mieluumin paheeni esille ettei tule sitten yllätyksenä...Mut olet kirjoittanut tosi osuvasti ...
- hämmästynyt mies
Taas tulee lista sääntöjä joita miehen pitää ehdottomasti noudattaa. Näitä "naisten käsittelyoppaita miehille" tuputetaan joka paikasta. Monen naisenkin pitäisi ymmärtää ettei hänkään ole täydellinen ja tuo puutteiden numeroiminen on lähinnä naurettavaa. Aina sanotaan, että pitää olla oma itsensä mutta eihän se tunnu olevan mitenkään mahdollista. Jos mies ei kerran säväytä pukeutumisellaan ja käytöstavoillaan niin sitten ei auta kuin etsiä joku toinen. Tarkoitus ei ole, että me miehet muututaan teidän naisten ehtojen mukaan.
- misspiggy
voihan noita listoja laatia vaik kuis.. Vaan, kukin taplaa tyylillään ja varmaan jokaiselle joku löytyy..
Eikä miehet noista listoista muutu..jos on ääliö, ni on ääliö.. Sama pätee naisiin.
Naisilla usein profiileis on vaik minkämoista vaatimusta, vaikka ite ei sen ihmeempi ois.
Yks hyvä vinkki nettideiteillä käyneenä... Kun olette syömässä ja jos mies muistuttaa kalkkunaa...älä ota kanaa ruuaksi!!! Menee ilmanen ruoka haaskuulle, ko sitä ei pysty syömään. :))
Siis samasta syystä kannattaa myös ehkä pyytää kuva ennen deittejä, jos sattuu olee kuvaton profiili.. En oo ulkonäkö keskeinen, mutta jos edes ihmiseltä näyttäs..
Iloa ja valoa ja antoisia deittejä kaikille sinkuille. Ei niin vakavalla otteella, niin se oikeakin löytyy.. - mitä???
Joo. Itse olen sitä mieltä että liika alkoholin nauttiminen ensitreffeillä ei sovi puolinjos toisin asiaan. Lisäksi liika itsensä korostaminen ja esille tuominen ei myöskään sovi kuvioon esim. korostaa just ammattiansa, asemaansa, varallisuuttansa ym. vastaavaa. Pukeutuminen voisi vastata ensi tapaamista eli mitä oli silloin yllä. Itselläni on kokemusta nuoremmasta miehestä jonka kanssa kemiat pelasivat loistavasti. harmi vain että edellä mainitut pilasivat koko homman!!
- Mies kuitenkin
Tässä aika perinteinen lista vaatimuksista treffien suhteen, mutta ihmiset niin erilaisia odotusten ja toiveiden suhteen, joten kannan korteni kekoon ja otan kantaa. Aihehan varsin kiinnostava ja tuntuu sieltä löytävän moni itsensä kun huomaa vastauksista "se koira älähtää mihin kalikka kalahtaa"
Hiukan yli nelikymppisenä miehenä on jo kaikenlaista tullut nähtyä ja koettua, muutamat nettitreffitkin takana joista en ala kertomaan kovin yksityiskohtaisesti, kerranhan täällä eletään, pettymyksiäkin pitää olla ja niistä kenties jotain oppiakin.
Ketjun aloittajanhan listasi epämiellyttäviä kokemuksiaan treffeiltä, ja heitti ihan selkeästi vähän ajatuksia meille miehille joten annetaan vastinetta, ei haukuta vaan rakentavassa mielessä keskustellaan tietenkin. Itse pidän listaa ihan sellasena perussettinä, joka on itsestäänselvyys jos aikoo edes jonkinlaiset treffit saada aikaiseksi, netistä, baarista tai ihan mistä vaan.
Lähdetään liikkeelle rehellisyydestä, eiköhän se kaiken perusta ole, jos olet tosissasi liikkeellä ??, panoseuraa etsivät älkää siis alkako provosoimaan tai muutakaan lokaa heittämään, saadaan aikaan todellista keskustelua aiheesta.
Itse pitkään yksin eläneenä, odottaen "sitä oikeaa" olen jotenkin jämähtänyt paikoilleni ja tullut jossain määrin araksi tekemään aloitetta jos olen kivan naisen tavannut esim. baarissa jossa todella harvoin käyn, se ei ole mun juttuni ja missä sitten tapaisi ketään jos ei baareissa viihdy ??
Tästä tietysti joku riemastuu, että olen joku nyhverö peräkammarin poika joka ei saa mitään aikaiseksi, ja valittaa täällä kurjuuttaan kun ei piparia ole tarjolla. Näinhä se ei mene, vaan kyllä tää nykymeno on liian pinnallista, kuinka luottaa kehenkään kun suurin osa netissä todella hakee vaan hetken hurmaa, seikkailua tai jotain muuta vähemmän vakavempaa.
Eli pettymyksiä on muutama koettu ja se tekee ainakin mut jollain tapaa varovaiseksi koettaa vielä kerran, tuttu tunne muillekin varmaan on.
Ehkä pahinta omalla kohdalla on se että olen liian kiltti, ihastun helposti ja sehän ei asiaa helpota yhtään jos vielä joku onnistuu kusettamaan, esittämään ihan jotain muuta kun oikeasti on.
Ei listoja tekemällä ketään löydä, tottakai on hyvä kertoa toiveistaan/haaveistaan, mutta kiva perinteinen nainen on sukupuutton kuolemassa, kuten mieskin ja tällä tarkoitan ihan perusrehellisyyttä yleisesti.
Netti on ihan hyvä tapa tutustua kyllä vastakkaiseen sukupuoleen, pitää vaan sitkeästi jaksaa odottaa, tunnustella, pitää silmät auki olla oma itsensä, ei esittää mitään. Se tulee kyllä jos on tullakseen, tuntuu niin tyhmältä näin sanoa mutta minkäs teet. Kyllä meitä hyviä miehiä vielä on olemassa ja varmasti on naisiakin, kunhan vaan kohdataan jossain ja joskus.
Relax vaan..,kesälomaa odotellessa :)- elema
Vaikutat fiksulta jo siksi ettet hyökkää naisen mielipidettä vastaan vaan haluat että opimme jotain ...kumpainenkin sukupuoli...Meissä paljon vikoja...Itse en kestä itsekeskeisiä ihmisiä ja liian ollakseen olevia...Lisäksi minulla on vaatimus että minun lähelle ei pääse jos ei ole oma itsensä...piste
- ..........
Itse olen myös päälle 40v. nainen ja minulla oli profiili kuukauden päivät. Koin sen loppujen lopuksi itselleni aika rasittavaksi.
En myöskään viihdy baareissa, joten ajattelin kokeilla treffipalstaa.
Minulle se oli pettymys ja kk riitti. Muutaman kanssa treffattiin ja toisen kanssa tapailimme muutaman viikon, kunnes yks kaks tuli tekstiviesti, ettei häntä kiinnosta enää... minusta hän oli ihastuttava. Sain taas korvilleni.. pahalta tuntui taas.
Ehkä otin liian vakavasti, mutta tapani ei ole leikkiä...Olin oma itseni ja nautin yhdessä olostamme.
Odotan ja toivon löytäväni jälleen sen oman rakkaani. Edellisestä suhteestani on jo muutama vuosi, eikä yksin oleminen ole enää mukavaa. Olen vuosia saanut jakaa aikaani sekä rakkautta toisen kanssa, niin kaipaus on suuri.
Onko muita palstoja kuin suomi24 treffipalsta ?? - Kesälomalainen
Tekstiäsi lukiessa huomasin monesti nyökytteleväni. Ajatuksesi tuntuivat niin tutuilta. On hienoa huomata, että edelleen on vielä olemassa teitä aitoa perusrehellisyyttä arvostavia aikuisia miehiä!!
Ehkäpä vielä joskus ja jossain sellainen harvinaisuus osuu kohdalle... :D
- Kesäkolli.
Silloin tällöin katselin Suomi24:n noita miesten arvosteluja naisten ulkonäöstä. Tuntui vain perin ällöltä. Kyllähän nainen sen parinkymmenen vuoden tai enemmän kokemuksesta jo tietää mitä muut ajattelevat hänen ulkonäöstään. Minusta on perin typerää toistaa noita fraaseja kauneudesta ym:sta. Jos taas on vähemmän kaunis on toki noloa jäädä kiinni valheesta ens kuulemalta. Näissä tapauksissa mies on kiinnostunut ulkonäöstä enemmälti...mutta niinhän se on luonnon laki. Nätti tyttö ei yksin jää.
Robotin kun tiedetään mitä ei saa tehä ja oma minä katoaa, ollaan treffikoneita.
Naisille antaisin neuvon:
"Katso häntä silmiin, sillä ne kertovat todellisuutta."
Miehille ja naisille (paras jaakappimagneetin teksti minkä olen lukenut):
"Älä yritä ymmärtää minua, rakasta vain."
Parhaat treffit on luonnon helmassa, vaikka uiden, kävellen ym. Vanhoihin kaavoihin kangistuminen on jo menneen talven lumia. Kekseliäsyys palkitaan.
Kyl miekin kannatan pidempiaikaista kirjoittamista :).
Nykyään on aivan kaameeta hössötystä tästä kumppanin etsimisestä. Nauttikaa omista elämistänne vielä kun voitte. Ei siihen parisuhteeseen kellään oo kiirettä.
Vanhainkodissa osataan seurustella. Siellä sanotaan suoraan et "mennää naimisiin :)" ja "tuutko konjakille :)". Ottakaamme aikamme ihmisistä mallia :).
Liian paljon on ennakkoluuloa ihmisiin. Avoimuutta kehiin, elkää olko niin pinnallisia.
Jos asuisitta kymenlaaksossa ulkopaikkakuntalaisena niin tietäisittä miltä minusta tuntuu juuri nyt. Luovutin koko kumppanin etsiminessä ja nautin elämisestä. Kuppikuntiin on vaikea päästä sisää.
Mun suomen parannustoive on, että joisimme vähemmän. Tosi ikävä katsoa nykypäiviä.
t. kiire ei ole...- elema
Jep!Turha etsii väkisin..mikä on tullakseen tulee ja ihanaa on luonto ja siel rakastalu ei vedä millekkään vertoja..ja jos on vielä oikea henkilö...Vanhainkodissa luulen viihtyvänikin koska siellä on elämää kokeneita ihmisiä,joiden kanssa kiva jutella...itsekin koht eläny puoli vuosisataa ja kokenu melkein kaiken..Sitäpaitsi juuri pitäis olla iloinen et on hengis ja terve suht koht ja toivoo...Rakennetaan itse oma elämä sellaiseksi kuin halutaan...itse haaveilen kirjailijan ammatista ja siksi ihmiset kiinnostaa...siksi en halua mollata ihmisiä,ellen tiedä millaisia ne on pohjimmiltaan...ym..
- kiire ei ole...
elema kirjoitti:
Jep!Turha etsii väkisin..mikä on tullakseen tulee ja ihanaa on luonto ja siel rakastalu ei vedä millekkään vertoja..ja jos on vielä oikea henkilö...Vanhainkodissa luulen viihtyvänikin koska siellä on elämää kokeneita ihmisiä,joiden kanssa kiva jutella...itsekin koht eläny puoli vuosisataa ja kokenu melkein kaiken..Sitäpaitsi juuri pitäis olla iloinen et on hengis ja terve suht koht ja toivoo...Rakennetaan itse oma elämä sellaiseksi kuin halutaan...itse haaveilen kirjailijan ammatista ja siksi ihmiset kiinnostaa...siksi en halua mollata ihmisiä,ellen tiedä millaisia ne on pohjimmiltaan...ym..
haistappa kakkanen
t: kiire ei ole...
- Iloinen mies
Outoa, että ihan perussettiä sisältävä lista on saanut tunteet kuumenemaan. Minulla on ollut onnea saada mukavaa seuraa sekä livenä että verkosta. Aivan yksinkertaisella keinolla. Se on rehellisyys. Jos etsii vaikkapa vain panoseuraa, niin paremminhan sitä saa, jos sanoo sen suoraan. Toiset siitä närkästyy, mutta panoseuran etsijät kiinnostuu. Jos etsii kirjoitteluseuraa, sitä saa samalla tekniikalla. Samoin deittailuseuraa tai vaikka sitten sitä pitempiakaista ystävyyttä. Nykyinen tyttöystäväkin löytyi S24:sta. Laiton aivan järkyttävän tyhmän ilmoituksen, jota kukaan selväjärkinen ei voinut lukea tosissaan.
Kaikesta tärkeintä seuran saannissa taitaa kuitenkin olla se, että elää sellaista elämää, että siihen se kumppani haluaa tulla mukaan. Ja että arvostaa itse itseään. - Siimes rules
- W4lter
Mitä meinaat pukeudu siististi? Tiedän kyllä, mitä nyt ei kannata laittaa, mutta ei kai sentään ihan ykkösiä? Esim. On kiva kesäilma. Pyytää tytön kahville tai muuta vastaavaa, sellanen rento tapaaminen. Sen jälkeen ehkä jotain kävelyä jne. No, meni vähän ohi omasta aiheesta, mutta siis. Mikä on sellanen hyvä siisti asu mitä tarkotat?
- *onnellinen leidi*
Itse tapasin nykyisen mieheni netissä. Ensi treffeillä tein varmaan kaikki mahdolliset virheet:
A) Olin tuppisuu (normaalisti puhua lörpötän)
B) Myöhästyin (normaalisti en myöhästy juuri koskaan)
C) Sekava (unohdin auton avaimet rattiin, kun mentiin kahville)
D) Jne... Jne...
Silti se ihastui ja lopulta rakastui minuun, nyt tähän päivään tultua -> pari viikkoa takaperin meidät vihittiin. Mutta syy tähän miksi mieheni kiinnostui minusta, on tullut siltä pohjalta mitä oli ennen ensitreffejä. Puhuimme ja tutustuimme jo ennen ensitreffejä!
Eli ei kaikki aina ole kiinni ensi vaikutelmasta, koska ihminen voi olla ujo tai stressata jne. ja silloin kaikki ei mene niin kuin haluaisi eikä välttämättä ole sitä mitä oikeasti on tai olisi valehdellut. Toiselle pitää antaa tilaisuus näyttää se mikä oikeasti on. - *onnellinen leidi*
Itse tapasin nykyisen mieheni netissä. Ensi treffeillä tein varmaan kaikki mahdolliset virheet:
D) Jne... Jne...
Silti se ihastui ja lopulta rakastui minuun, nyt tähän päivään tultua -> pari viikkoa takaperin meidät vihittiin. Mutta syy tähän miksi mieheni kiinnostui minusta, on tullut siltä pohjalta mitä oli ennen ensitreffejä. Puhuimme ja tutustuimme jo ennen ensitreffejä!
Eli ei kaikki aina ole kiinni ensi vaikutelmasta, koska ihminen voi olla ujo tai stressata jne. ja silloin kaikki ei mene niin kuin haluaisi eikä välttämättä ole sitä mitä oikeasti on tai olisi valehdellut. Toiselle pitää antaa tilaisuus näyttää se mikä oikeasti on. - elema
*onnellinen leidi* kirjoitti:
D) Jne... Jne...
Eli ei kaikki aina ole kiinni ensi vaikutelmasta, koska ihminen voi olla ujo tai stressata jne. ja silloin kaikki ei mene niin kuin haluaisi eikä välttämättä ole sitä mitä oikeasti on tai olisi valehdellut. Toiselle pitää antaa tilaisuus näyttää se mikä oikeasti on.ai kun oli niin hellyyttävä tarina...noi se pitää olla...ole oma itsesi ja mokaa,kunhan et kanamaisesti!!!
- Noin 100 ämmää takana
Höö! 20-kymppisen miehenalun "nerokkaita" päätelmiä. Voi v..tu. Ihan selvät luuserin merkit otsassa. Siitä vaan teorioita toteuttamaan. Lycka till.
- Noin 100 ämmää takana
Höö! 20-kymppisen miehenalun "nerokkaita" päätelmiä. Voi v..tu. Ihan selvät luuserin merkit otsassa. Siitä vaan teorioita toteuttamaan. Lycka till.
- sanoen
olet besserwisser-idiootti
hyi - epävarmaN
Kylläpä sää olet ajatelleut asiaa kaikilta kannoilta, mää oikein nauroin kun luin kohdat 4,5, 8.
Ja se että monet miehet pelkäävät että se dejtti rakastuu heti ja etteivät pääse siitä eroon - on varmaan aiheuttanut piinallisia tilanteita heille, - sama on meillä naisilla.
Olisi kiinnostavaa kuulla miten semmoisen tilanteen voi ottaa sujuvammin, siis että vain se toinen on kiinnostunut. - entinen herrasmies
heips, olen 43v mies, ulkonäköä riittää ja plaa plaa. Minua harmittaa se, että kun panostan naiseen/naiseeni, niin jossain vaiheessa tulee kuitenkin se boring hetki, siis mikään ei riitä. Asiahan on niin, että vuorovaikutuksessa molemmat saa hyvää toisiltaan, itse pidän hellyydestä, pusuttelusta ja sellaisesta mm. Onko okei, että saa seksiä kaksi kertaa vuodessa, lapseni ei saa olla olemassa, vain minun autoa käytetään, ja minun rahat käytetään jne. okei, olen itse vastuussa päätöksistäni joten turha valittaa. Oikeastaan olen huolissani siitä, että nykynaisten käyttäytyminen saa minussa nanopartikkeliasteella olevan sovinistimolekyylin paisumaan liian suureen mittakaavaan, se alkaa silloin väistämättä vaikuttamaan suhtautumistani naisiin, siis suomalaisiin. Olen ensi kertaa elämässäni sinkkuna, kun naiseni lähti papan mukaan, raha puhui. Ne kontaktit mitä minulla on naisista on suorastaan pelottavia, eikö suuri osa naisista osaa enää ollenkaan käyttäytyä. Ole siinä herrasmies, kun hv:tä tulee päin näköä. Minun pointtini tässä on se, että myös naisten kannattaa katsoa peiliin ja miettiä vähän miten ilmaisee itseään julkisilla paikoilla. Niin metsä vastaa.. Mutta kaikesta huolimatta sun teksti on ihan ok, tsemppiä eteenpäin.
- .........
Itse olen 44v nainen, myös minulla riittää näköä........ Ulkoinen ei kuitenkaan ole kaikki... minulla kävi kuulema huono tuuri... mies petti.. Onko se tuuria??? Pikemminkin surullista.
Olen fiksu, rakastan lapsiani, kotia ja huolehdin myös siitä hyvin. Leivon, teen ruokaa ja RAKASTIN avokkiani. Hyväksyin, ettei seksi kiinnosta häntä enää, kuitenkin kerjäsin, sitä enkä tajunnut hänen pettävän minua toisen kanssa.
Kuinka miehellä oli otsaa nukkua vieressäni?????????? Olin tyhmä ja sinisilmäinen.
Mikä saa miehen/naisen pettämään... tätä mietin. Rehellisyys puuttui...
- JJS
...tasapainota Yin/Yang energiat ennen kuin menet ulos ja loppu on intuitiota ja säkenöintiä, ihan sama mitä sanot tai teet kunhan olet oma itsesi!!!
- n. 43
ja yhdestoista:
ÄLÄ juo itseäsi humalaan treffeillä! - Normaali
sääntö:
Naiset ovat tyhmiä, joten käyttäydy sen mukaan. Älä siis turhaan vaadi itseltäsi liikoja äläkä puhu älykkäitä, koska eivät naiset tajua. Riittää että olet mies, pukeudut siististi ja naisella on kivaa. Jos sinulla on paksu lompakko, ei tarvitse välittää edes näistä asioista. Lähdet vain sillä asenteella, että naisen kuin naisen voi kuitenkin ostaa.- 23v mies....
Miehen näkökulma.. valitettavasti en jaksanut lukea kuin muutaman alusta. .
Itse huomannut ainakin tästä suomi24 treffistä että palvelu on kulutettu loppuun.
Miehiä on 10 kertaa enemmän kuin naisia.
Kuitenkin on niin paljon eri taktikoida olla naisen kanssa kommunikaatiossa. Miten sitä treffeillä ollessa sitten pitäisi käyttäytyä? Jos ekalla tapaamisella ei edes suudella, niin nainen menee baariin ja seksiä harrastaa ja jopa kerskuu sillä minulle. Kun siis herrasmiehenä olin, enkä niin ylimielinen. Kun taas ylimielisenä menin tapaamaan yhtä niin heti pesää anto, mutta alle viikossa tuli sitten vastaus ettei kiinnosta sen enempää.
ainoa minkä olen huomannut jutellessani tutuille naisille, on se ettei he halua kynttiläillallista ekalla kertaa, siitä tulee vaivautunut olo.
Lisäksi naisista on ylimielisiä tullut. Hakevat hoikkaa yli 185 cm miestä. Täytyy olla komee ja varakas.
Ennen vanhaa tavismiehetkin pystyivät perheen perustaa, nyt täytyy joku kuningas olla. Kuten aiemmissa viesteissä joku kertoi, miehellä pitää siistit vaatteet olla. onhan tuokin selvää.
myös yksi seikka mitä huomannut.
Jos sitten käykin niin hyvä säkä että löytääkin treffiseuraa ja siitä ehkä saattaisi tullakin jotain, niin tulevaisuudessa tulee kysymyksiä, että kuinkas monella treffeillä olet käynyt. Miehellä saattaa tulla 1-2 vuodessa, kun naisella taas 5 kuukaudessa. Ja sitten pienellä paikkakunnalla huomaatkin että työkaveris käynyt eukkosi kanssa treffeillä aikanaan. Hieman sekin varmasti miestä syö ja pistää epäilemään.
Muutenkin maailma muuttuu. nykyää paljon enemmän tuttuja vastakkaisesta sukupuolesta kuin ennen, enkä itsekään voi sanoa ettei se mitään tarkoita. Jopa itsellänikin nuorempana oli vain yhden naisen puhelinnumero kerrallaan, nykyään monikin jakelee sitä numeroaan.
Työelämässäkin alle 5 minuuttia tauolla ollessani nainen numeronsa antoi. Tietty se oli työnpuolesta ihan hyvä juttu. pystyi helpommin kysellä ja hoitaa työasioita. Kyllähän se sitten viikonloppunakin viestitteli ja pyysi autokyytiä. joskus vein joskus en. työt loppuivat koska määräaikainen juttu oli. Nainen taas kyseli kyytiä. en jaksanut, joten numeroni poisti nainen. Pinnallista eikö totta?
Kävikin ilmi että vain kaveri oli minulle ja oli jaellut numeroaan yli 10 muulle miehelle. ota nyt siitä sit selvää mitä se haluaa.
näin tarinoita elämästä.
MIKSI TE NAISET OLETTE NIIN YLIMIELISIKSI TULLEET? Tääläkin ihan neuvoja miehille annatte, miten treffeillä ollaan. Montakos kertaa viestin aloittelija on treffeillä käynyt sitten? Eikös se ala jo puuduttamaan jos 4 kertaa kuukaudessa jonkun eri miehen kanssa käy jossain. Johan siinä ajattelee, hohhoijaa taas tällainen tapaus, alkaa vertailemaan milloin mistäkin. Sitten kaupungilla kun kävelette niin joka toisen kanssa oot iltaa istunut. Anteeksi suorasukaisuuteni. saa kommentoida jos liian ankarasti kerroin asioita, tai muutenkin.... - edellinen kirjoittaja 23
23v mies.... kirjoitti:
Miehen näkökulma.. valitettavasti en jaksanut lukea kuin muutaman alusta. .
Itse huomannut ainakin tästä suomi24 treffistä että palvelu on kulutettu loppuun.
Miehiä on 10 kertaa enemmän kuin naisia.
Kuitenkin on niin paljon eri taktikoida olla naisen kanssa kommunikaatiossa. Miten sitä treffeillä ollessa sitten pitäisi käyttäytyä? Jos ekalla tapaamisella ei edes suudella, niin nainen menee baariin ja seksiä harrastaa ja jopa kerskuu sillä minulle. Kun siis herrasmiehenä olin, enkä niin ylimielinen. Kun taas ylimielisenä menin tapaamaan yhtä niin heti pesää anto, mutta alle viikossa tuli sitten vastaus ettei kiinnosta sen enempää.
ainoa minkä olen huomannut jutellessani tutuille naisille, on se ettei he halua kynttiläillallista ekalla kertaa, siitä tulee vaivautunut olo.
Lisäksi naisista on ylimielisiä tullut. Hakevat hoikkaa yli 185 cm miestä. Täytyy olla komee ja varakas.
Ennen vanhaa tavismiehetkin pystyivät perheen perustaa, nyt täytyy joku kuningas olla. Kuten aiemmissa viesteissä joku kertoi, miehellä pitää siistit vaatteet olla. onhan tuokin selvää.
myös yksi seikka mitä huomannut.
Jos sitten käykin niin hyvä säkä että löytääkin treffiseuraa ja siitä ehkä saattaisi tullakin jotain, niin tulevaisuudessa tulee kysymyksiä, että kuinkas monella treffeillä olet käynyt. Miehellä saattaa tulla 1-2 vuodessa, kun naisella taas 5 kuukaudessa. Ja sitten pienellä paikkakunnalla huomaatkin että työkaveris käynyt eukkosi kanssa treffeillä aikanaan. Hieman sekin varmasti miestä syö ja pistää epäilemään.
Muutenkin maailma muuttuu. nykyää paljon enemmän tuttuja vastakkaisesta sukupuolesta kuin ennen, enkä itsekään voi sanoa ettei se mitään tarkoita. Jopa itsellänikin nuorempana oli vain yhden naisen puhelinnumero kerrallaan, nykyään monikin jakelee sitä numeroaan.
Työelämässäkin alle 5 minuuttia tauolla ollessani nainen numeronsa antoi. Tietty se oli työnpuolesta ihan hyvä juttu. pystyi helpommin kysellä ja hoitaa työasioita. Kyllähän se sitten viikonloppunakin viestitteli ja pyysi autokyytiä. joskus vein joskus en. työt loppuivat koska määräaikainen juttu oli. Nainen taas kyseli kyytiä. en jaksanut, joten numeroni poisti nainen. Pinnallista eikö totta?
Kävikin ilmi että vain kaveri oli minulle ja oli jaellut numeroaan yli 10 muulle miehelle. ota nyt siitä sit selvää mitä se haluaa.
näin tarinoita elämästä.
MIKSI TE NAISET OLETTE NIIN YLIMIELISIKSI TULLEET? Tääläkin ihan neuvoja miehille annatte, miten treffeillä ollaan. Montakos kertaa viestin aloittelija on treffeillä käynyt sitten? Eikös se ala jo puuduttamaan jos 4 kertaa kuukaudessa jonkun eri miehen kanssa käy jossain. Johan siinä ajattelee, hohhoijaa taas tällainen tapaus, alkaa vertailemaan milloin mistäkin. Sitten kaupungilla kun kävelette niin joka toisen kanssa oot iltaa istunut. Anteeksi suorasukaisuuteni. saa kommentoida jos liian ankarasti kerroin asioita, tai muutenkin....valitettavasti neuvoja en tiedä nettideittailussa, ainoa mikä on toiminut on flirttailla kaveruksille naisille. huhhuh minkä tappelun siitä saattaa saada aikaseen, ja mikä parasta. et itse joudu tappelun keskelle. Pitävät sinua niin kovana pelimiehenä että yrittävät tehdä kaikkesi jotta valitsisit toisen.
- edellinen kirjoittaja 23
edellinen kirjoittaja 23 kirjoitti:
valitettavasti neuvoja en tiedä nettideittailussa, ainoa mikä on toiminut on flirttailla kaveruksille naisille. huhhuh minkä tappelun siitä saattaa saada aikaseen, ja mikä parasta. et itse joudu tappelun keskelle. Pitävät sinua niin kovana pelimiehenä että yrittävät tehdä kaikkesi jotta valitsisit toisen.
Ääliö! mies 23!
- Nnnnainen
että kun minä yritän ehdottaa treffejä jollekin päivälle ja ajalle, se ei kelpaa miehelle. Sitten mies ehdottaa itselleen sopivaa aikaa. No, minä suostun, kun haluan nähdä toisen. Eli minä raahaudun töistä suoraan hikisenä, syömättä suurinpiirtein mitään lounaan jälkeen, kasseja ja kannettavaa raahaten miehen ehottamaan paikkaan, jossa mies odottaa suikun raikkaana, puhtaissa vaatteissa, vasta syöneenä, valmiina hurmaamaan naisen.
Mies ei tajua, että kun hän ajattelee itseään, että milloin olisi parhaimmillaan itse, hän kuvittelee ajattelevansa naista. Mies miellyttäisi naista paljon enemmän, jos suostuisi treffeille naisen ehdottamaan aikaan, että nainen saisi laittautua, käydä suihkussa, ehtisi syödä, voisi viedä kamat kotiin, vaihtaa vaatteet ...- se sama 23v
treffi on.
itse nykyisen siippani töihin menin vastaan ja käytiin kalliolla. se oli eka treffi. katottiin kesäistä maisemaa jutustellen. eikös tuollainen käy ;). - Nnnnainen
se sama 23v kirjoitti:
treffi on.
itse nykyisen siippani töihin menin vastaan ja käytiin kalliolla. se oli eka treffi. katottiin kesäistä maisemaa jutustellen. eikös tuollainen käy ;).23-vuotiaana. Nyt on ikää 42. Palataan keskustelemaan asiasta 20 vuoden kuluttua ;)
- se sama 23v
Nnnnainen kirjoitti:
23-vuotiaana. Nyt on ikää 42. Palataan keskustelemaan asiasta 20 vuoden kuluttua ;)
mistäpäin oot.. nimittäin ei kypsemmässä iässä mitään vikaa ole. ;)
- sama 23v
se sama 23v kirjoitti:
mistäpäin oot.. nimittäin ei kypsemmässä iässä mitään vikaa ole. ;)
niin mitä nuoremmasta miehestä ajattelet.
onko naisia joita ei haittaa ikä?
itse pidän 40 naisia hyvinkin viehättävinä. ihana jutellakin 40 naiselle - edellinen kirjoittaja 23
sama 23v kirjoitti:
itse pidän 40 naisia hyvinkin viehättävinä. ihana jutellakin 40 naiselleSulla vastaa!
Kana ku on - Bimbo blondi
sama 23v kirjoitti:
itse pidän 40 naisia hyvinkin viehättävinä. ihana jutellakin 40 naiselleOn naisia, joita ikä ei haittaa.. tai haittaa. Itse olen 40 ja juttelen (siis vain juttelen) mielelläni nuortenkin miesten kanssa. Nuo treffailut on niin yksilöllisiä juttuja, olen itsekin mennyt treffeille suoraan kaupasta silloin, kun ollut jo profiilin perusteella selvää, että jutusta ei voi tulla mitään. Silloin on parasta päästää toinen "piinasta" heti ja kertoa se myös suoraan. Muutamista treffikavereista on tullut tuttuja, joiden kanssa jutellaan, kun törmätään jossakin, vaikka kemiat ei muuten kohdanneetkaan. Kaikista tärkein asia nettitreffeissäkin on rehellisyys, sekä itseä että toista kohtaan.
- säälitti ihan
Bimbo blondi kirjoitti:
On naisia, joita ikä ei haittaa.. tai haittaa. Itse olen 40 ja juttelen (siis vain juttelen) mielelläni nuortenkin miesten kanssa. Nuo treffailut on niin yksilöllisiä juttuja, olen itsekin mennyt treffeille suoraan kaupasta silloin, kun ollut jo profiilin perusteella selvää, että jutusta ei voi tulla mitään. Silloin on parasta päästää toinen "piinasta" heti ja kertoa se myös suoraan. Muutamista treffikavereista on tullut tuttuja, joiden kanssa jutellaan, kun törmätään jossakin, vaikka kemiat ei muuten kohdanneetkaan. Kaikista tärkein asia nettitreffeissäkin on rehellisyys, sekä itseä että toista kohtaan.
kiire oli tavata,mutta jo seuraavana päivänä leuhki,miten paljon tulee viestejä?
Mitä haki,tiedä häntä,mutta onneksi vaistot pelasi ja en mennyt pidem'lle.
- aloitus.
Tämä aloitus on niin HELVETIN me naiset tai helmi tyyppinen että oksettaa...ei kaikkia aivopieruja tarvitse julkaista.
- ap.
Sanoo Maailman napa ja ALKU, nimim Aloitus...
Ketjusta on poistettu 55 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603525Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472951Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631252828Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3551907- 731132
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101121Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2031069Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27889- 45880
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että105877