Mihin ryhmään sä kuulut? :D Tai mihin olet törmännyt? Arkkityypit ovat: (jotka jokainen voidaan vielä jakaa kahteen eri tyyppiin) I Tonnikeijut (kieltäjät/ylpeilijät) II Huoltajat (hellyyden kipeät/madonnat) III Prinsessat (ihqut/lumikit) IV Online-tytöt (kaveritytöt/ammattilaiset) V Kemistit (mrs. rightit/x-factorit) I Tonnikeijut *Kieltäjät "Harrastan liikuntaa viemällä joka päivä roskat ja siinä hiki lentää!" (ruumiinrakennetta ei ole mainittu tai laitettu normaaliksi sekä kiloja ei mainittu vaikka kuvasta näkee että "normaali" nainen ei ole muuten kuin asetettuna painonvartijoiden yhdeksi ryhmän jäsenistä. Pahimmillaan nainen toteaa kuinka hän käy säännöllisesti lenkillä jne. ja on aloitellut kuntosali harrastusta mutta netissä tavattu mies ei tiedä että siellä odottaa enemmän laardia kuin mies on koskaan elämässään nähnyt tai pelännyt näekvänsä yhdellä vilkaisulla) *Ylpeilijät "En ole laiheliini vaan tosi nainen, XXXXXXL etsii seuraa" (kehutaan kuinka on ihanan muodokkaita ja naisellisia, ja miten elämä onkaan ihanaa...elämä kun on kuin suklaarasia...tässä tapauksessa ei oikeastaan muu kuin suklaarasia ja ihana mies tietysti joka hyväksyy ja käy ostamasssa lisää suklaata!) => Näiden naisten on hankala myöntää että pitäisi ei pelkästään laihduttaa vaan muuttaa elämäntapojaan. Jos ei toisten niin itsensä takia ja seuranhaku helpottuisi huomattavasti. Jos et kykene pitämään itseäsi normaalipainoisena niin miten sinusta on olemaan jonkun haluttava seuralainen ja aktiivinen kumppani puhumattakaan että hoitaisit lapsia ja opettaisit heidät elämään terveellisesti? On toki totta että vähemmistö pitää pyöreämmistä mutta silti, ihan omia mahdollisuuksia parantaaksesi, eikö kannattaisi? II Huoltajat *Hellyyden kipeät "Löytyykö sitä rehellistä ja rakastavaa hellää nallekarhu miestä kun se edellinen oli sellainen juoppohutilus" ja "Nyt sitä viestiä tulemaan!" (Profiilista jo näkee että vähintään pitäisi pelastaa tämän toisen maailma ja puute miehelle on kova monessakin mielessä, mutta mitään tarjottavaa heillä ei ole muuta kuin oma ihana arkinen itsensä ja vieraan miehen kakara.) *Madonnat "Minun maailmassani on jo aurinko mutta haluatko tulla elämääni ehkä taskulampuksi? Elämäni on täydellistä ja harrastan monenlaista mutta aika kuluu lähinnä lapsen kanssa. Haluatko tulla osaksi elämäämme vaikkei minulla ehkei siihen oikein aikaa olisikaan? Pliis, olethan komea ja et halua enää lapsia jo valmiin meidän, öhöm, minun prinssin/prinsessan seuraksi?" (Useat näistä voisivat osallistua sinkkuäidille-sulhanen skapaan koska ajattelevat että he ovat maailman ihanimpia ihmisiä ja täydellisiä vanhempia valmiine kakaroineen joita joku oikein odottaa kumppaniksi.) => Näillä naisilla on usein vaikeuksia ymmärtää että lapsi vaikuttaa aina uuteen ihmissuhteeseen. Tätä on heidän vaikea ymmärtää. Jos tuo epäselvyys ei tule esille heti niin se tulee myöhemmin. Usein heidän elämänsä on myös sanalla sanoen tylsää ja hyvin arkista keskittyen usein lapseen johon miehen tulisi tulla piristämään naista. Myös kuvitelmat että lapsi on tehnyt heistä kypsempiä, aikuismaisempia, välittömämpiä ja vähemmän itsekeskeisiä kannattaa unohtaa heti. Usein se on jopa päinvastoin. III Prinsessat *Ihqut "Mä oon erittäin hyvä ellen täydellinen, etsin kundii tiukkavartaloista..." (Tällainen tyttö (naiseksi näitä ei voi kutsua vaikka osa on jo lähempänä 40) etsii sitä "parasta laatua" itselleen. Jos kysymys ei ole ulkonäöstä niin se on kiinni miehen maineesta tai tuloista. Miehen täytyy olla vähintään se sporttinen ja spontaani koska tämä nainen ansaitsee sen eikä yhtään vähempää. Siis hänen päässään ansaitsee.. ei missään muualla. Oikeastaan hänen päähänsä ei mitään muuta mahdu kuin "minä" ja omat toivomuksensa. Ehkä vielä seksi jos saa paljon orkkuja.) *Tuhkimot "Ratsastako sinä minua vastaan?" (Täysin tavalliselta vaikuttava nainen etsii todellakin sitä satumaan prinssiä. Oikeammin nämä naiset eivät etsi kumppania vaan elävät niitä lapsuuden satuja uudelleen jossa kaikki oli mahdollista. Sen täytyy olla vähintään aivan uskomaton tapaus, erona ihqikseen on se etteivät he sentään kehu itseään aivan maasta taivaaseen.) =>Epärealistiset tai pinnalliset odotukset miehiltä, ei minkäänlaista suhteellisuudentajua tai kohtuullisuutta, itsekritiikitöntä itseihailua tai täydellistä vaipumista unenomaiseen maailmankuvaan. Ehkä kannattaisi palata maanpinnalle ja miettiä varsinkin jos etsii vakavampaa suhdetta että mikä sitä suhdetta lopulta kantaa? IV Online-tytöt *Kaveritytöt "Etin kavereita näin aluksi" (Unohtaa usein mainita että sitä on tehnyt jo uuvuttavan kauan ja vieraskirja on merkintöjä täynnä useammalta vuodelta Koskaan et tule saamaan selville milloin tämä omituinen "kaveruusaika" alkaa tai loppuu. Se voi katketa jopa yhtäkkiä kunnes selviää ettei häntä kiinnostanut. Otetaan tuo uusiksi, siis ei kiinnostanut mikä, kaveruusko?) *Ammattilaiset "Hellou, mitä kuuluu?..mä oon ;-) tässä,,) (Linjat käyvät kuumina kun tällainen roikkuu netissä 24/7. Oikeastaan ei voi koskaan tietää miehenä että oletko jonotusnumerolla 4 vai 34. Hauskaahan täytyy olla aina ja tätähän tämä tyttö on tullut tänne pitämään. Ei pidä olla niin tylsä, omistustahaluinen ja takertuva jos tuolla tytöllä on niin paljon kysyntää. Kyllä sinunkin vuoro tulee, ehkä jolloin jonkun hassun rivin saat lukea. Sitten kun olet avaamassa suutasi niin uusi jonotuslappu läimäistään käteesi ja linja alkaa tuutata varattua ja uusi kierros maailmanpyörässä alkaa uudelleen.) => Eivät tiedä oikein mitä etsivät ja miksi koska etsintä on lopulta paljon hauskempaa kuin löytäminen. Tärkeintähän on täällä "vain kattelu", ei helvetissä jos johonkuhun joutuisi tutustumaan ihan oikeasti... Voisi näille ehkä kehottaa että osa täällä etsii seuraa tai aviopuolisoa eikä vain leiki netissä. V Kemistit *Mrs. Rightit "Kirjoitellaan nyt ensin, että saan sinusta kuvaa" (Vähän samoin kuin prinsessat Mrs. Rightit etsivät sitä yhtä oikeaa joka vie jalat alta. Erona on ettei Mrs. Right määrittele tarkkoja kriteerejä eikä toivo mahdottomuuksia joka antaa mahdollisuuden ihan tavallisillekin miehille yrittää...kuitenkin huonolla tuloksella. Mrs. (Always) Right kun voisi olla laaduntarkkailussa töissä tai äidinkielen opettajana. Ehkä se oli se ettet ihan oikein osannut aloittaa ekaa viestiä kuten hän halusi tai et kirjoittanut jotakin isolla vaikka piti. Jotain vikaa sinussa täytyy olla muutenhan te olisitte jo kihloissa, joten todetaan "ettei sitä kemiaa löytynyt" jottein Mrs. Always Right joutuisi miettimään asioita uudelleen ja saisi päänsärkyä kun nuttura kiristää jo valmiiksi. Hänelle suhteiden luonti on kuin mikropiirin rakentamista tai shakkia.) *X-factorit "En mä tiedä, ihan kivalta vaikutat ehkäpä" (Nämä ovat niitä naisia jotka ovat niin outoja ja etsivät niin outoja tyyppejä seuraksi ettet tajua mitä outoa heidän kanssaan tapahtui vaikka itse olet aivan yhtä outo. Jokin vain menee vikaan ja se on kai sitten se "kemia" joka lässähti. Kemialla tarkoitetaan leijuvaa superpalloa joka on tehty pimeästä materiasta. Saa mitalin se joka sen löytää X-factorin kanssa ja X-factorin loputtoman ihailun kahdeksi sekunniksi. X-factoreille tutustuminen on kuin yhdyntä jossa nainen määrää tahdin jota tyrmäystipoilla huumatun miehen tulee totella. Sussa pitää olla sitä jotakin jota ei voi määritellä ja älä vain tule liian aikaisin tai liian myöhään. Kyse voi olla sekunnin murto-osista joka ratkaisee mihin tämä tyttö lähtee. X-factor ei ole sääntöjen noudattaja eikä nussi pilkkua vaan laatii sääntönsä itse kukin hetki uudelleen, sen takia kaikki ovat täysin pihalla kaikesta heidän kanssaan. Älä välitä, niin olivat/ovat hänen vanhempasakin kun "saattoivat" häntä maailmaan) => Nämä naiset eivät ymmärrä että jos ei ole kiinnostusta tutustua vaan asioiden pitää vain yhtäkkiä tapahtua heille ja miehen tehdä työt niin mitään ei voi koskaan ihan aikuisten oikeasti tapahtua. Usein asenne, kompromissikyky ja tahto ratkaisevat löytääkö sitä kumppania vai ei johon voi sitten rakastua. Mutta sehän ei ole sitä "oikeaa rakkautta" jos joutuu töitä tekemään vaan halpaa korviketta. Sen täytyy heille syntyä ensisilmäyksellä että olisi oikeaa kemiaa tai oikeammin ensimmäisellä ruudulla oikeassa järjestyksessä makaavien kirjaimien vilaisulla. Mieheltä vaaditaan suorituksia mutta nainen ei oikeastaan tee mitään vaikka kuvittelee tekevänsä paljonkin. ________________________________________________ Tämä piti tehdä vapun piristykseksi. Jos joku veti hernään nenäänsä niin voihan laatia miespuolisista samanlaisen. Kaikki normaalit naiset jotka eivät sovi mihinkään noista (liioitelluista mutta pelottavan todellisista) kategorioista voivat ilmoittautua niin nähdään montako teitä on.
Nettideitin 5 Naisarkkittyyppiä
153
13662
Vastaukset
- tää oli
.. tosi ihkuuuuuuu! t. "Barbibabe"
- Barbibabe
Älä käytä toisten nimmaria t: teitittelyysi! "tää oli " t: ääliö homo alias > tää oli
- pitäis#
varmaan loukkaantua mut tää oli oikeesti hauska. Minä olisin lähinnä kai tuo x-factor vaikka olenkin nykyään kihloissa enkä notku täällä seuraa hakemassa...
- 4¤4¤4¤4¤4¤4¤4¤
Minusta ei ollut hauska, vaan pelottava. Itse olen jo toistamiseen laittamassa profiilia jollekin deittisivustalle, mutta nyt vielä vähemmän uskallan. En halua mihinkään lokeroon. Olen (ja en ole) sen verran kummallinen, etten itse tunnista sopivani mihinkään lokeroista, mutta en olekaan alan spesialisti. Ymmärrän, että maailmaa on paljon helpompi hallita, kun voi naisetkin laittaa omiin kategorioihinsa. Kirjoittaja silloin ikään kuin saa maailman naisten osalta haltuunsaja tulee varmaankin turvallisempi olo. Joku tavoite sekin. Erityisosaamista se on siinä missä mikä tahansa muukin erityisala.
Nostan hattua hänelle, joka näkee noin paljon vaivaa löytääkseen itselleen etsimänsä naisen. Ennen kuin tollaisten listan tekee, jos se perustuu empiiriseen tietoon, täytyy olla tavannut monia naisia. Minusta on hienoa, että sinkut panostavat toistensa etsintään, muutenhan ei mitään tapahdu. Ja ravintoloista on vaikea ketään löytää, kun metelikin on niin kova ja ulkonäkö nousee niin keskeiseksi. Nettideitit on minusta tosi hyvä tapa löytää joku. Voi heti karsia epäsopivat pois ja valita potentiaaleja. Itsestäni vain ei ole siihen. Arvostan ja kadehdin niitä, jotka ovat aktiivisia, sillä se ennen pitkää myös palkitaan. Se vaatii omanlaisensa taitoja (markkinointihenkisyyttä, supliikkia, positiivisuutta, pitkäjänteisyyttä ties mitä, riskinottoakin) ja on kovaa työtä siinä missä muukin työ.
Mutta varmasti kannattaa, kun ei tarvita kuin YKSI, niin se on siinä. Onnea etsintään! - Tondeman
4¤4¤4¤4¤4¤4¤4¤ kirjoitti:
Minusta ei ollut hauska, vaan pelottava. Itse olen jo toistamiseen laittamassa profiilia jollekin deittisivustalle, mutta nyt vielä vähemmän uskallan. En halua mihinkään lokeroon. Olen (ja en ole) sen verran kummallinen, etten itse tunnista sopivani mihinkään lokeroista, mutta en olekaan alan spesialisti. Ymmärrän, että maailmaa on paljon helpompi hallita, kun voi naisetkin laittaa omiin kategorioihinsa. Kirjoittaja silloin ikään kuin saa maailman naisten osalta haltuunsaja tulee varmaankin turvallisempi olo. Joku tavoite sekin. Erityisosaamista se on siinä missä mikä tahansa muukin erityisala.
Nostan hattua hänelle, joka näkee noin paljon vaivaa löytääkseen itselleen etsimänsä naisen. Ennen kuin tollaisten listan tekee, jos se perustuu empiiriseen tietoon, täytyy olla tavannut monia naisia. Minusta on hienoa, että sinkut panostavat toistensa etsintään, muutenhan ei mitään tapahdu. Ja ravintoloista on vaikea ketään löytää, kun metelikin on niin kova ja ulkonäkö nousee niin keskeiseksi. Nettideitit on minusta tosi hyvä tapa löytää joku. Voi heti karsia epäsopivat pois ja valita potentiaaleja. Itsestäni vain ei ole siihen. Arvostan ja kadehdin niitä, jotka ovat aktiivisia, sillä se ennen pitkää myös palkitaan. Se vaatii omanlaisensa taitoja (markkinointihenkisyyttä, supliikkia, positiivisuutta, pitkäjänteisyyttä ties mitä, riskinottoakin) ja on kovaa työtä siinä missä muukin työ.
Mutta varmasti kannattaa, kun ei tarvita kuin YKSI, niin se on siinä. Onnea etsintään!Hehhee.. Luin tekstisi 4¤4¤4¤4¤4¤4¤4¤ ja sait x-factor leiman heti otsaasi. Ole hyvä, nyt tiedät mihin kategoriaan kuulut. :D
- oikein hyvä
näitä lisää:). Pitää jopa aika hyvin kutinsa.
- luokkaa
Esim. kyynistyneet, massadeittailijat jne....tai ehkä ne soljuu tuonne väleihin:). Nimimerkki Nainen itsekin. Lähinnä löytyi noita Mrs.Right-Kemisti-piirteitä:).
- Itse Totuus
Massadeittalijat kuuluu lähinnä tuohon online-tyttöihin ja on ammattilaisten edustaja. Mutta kyynisistä saisi todellakin yhden alaluokan. Taidanpa tehdä luokan VI kohta puoliin lisää! ;)
- Nettailija
Itse Totuus kirjoitti:
Massadeittalijat kuuluu lähinnä tuohon online-tyttöihin ja on ammattilaisten edustaja. Mutta kyynisistä saisi todellakin yhden alaluokan. Taidanpa tehdä luokan VI kohta puoliin lisää! ;)
Minä näkisin kyllä kyynistyneet sopivan kaveritytön alle ainakin toiminnaltaan. Kuvaus ei tietty vastaa kyynistyneiden tyyliä suoraan, mutta samalla tapaa he ovat toivottomia kuin kaveritytötkin. Oikeastaan kyynistyneet taitavat olla seurausta liian pitkään jatkuneesta kaverityttöilystä. Ja sitten kun henkilö tajuaa, ettei touhusta tule mitään, hän möksähtää, muttei osaa tapojaan muutta. Pahuksen osuneita nuo kategorisoinnit ovat minun kirjoissa muutenkin. :)
- pitäisi lisätä
Itse Totuus kirjoitti:
ja femmakkosarja alalukuineen, ja sitten ne rumat/vääränkokoiset (mm. pitkät, ei tissejä ollenkaan..., arpiset, toisiinsa sopimattomilla jäsenpareilla varustetut...) naisentapaiset, jotka on aika arkoja & liian vaatimattomia. Nämä eivät sovi millään sinun luokituksiisi.
- Itse Totuus
pitäisi lisätä kirjoitti:
ja femmakkosarja alalukuineen, ja sitten ne rumat/vääränkokoiset (mm. pitkät, ei tissejä ollenkaan..., arpiset, toisiinsa sopimattomilla jäsenpareilla varustetut...) naisentapaiset, jotka on aika arkoja & liian vaatimattomia. Nämä eivät sovi millään sinun luokituksiisi.
Tarkoitus oli nimenomaan kommentoida enemmänkin naisten luonteita ja sitä kautta luoda arkkityypit. Ei ollut kyllä tarkoitus kommentoida jonkun ulkonäköä että joku olisi vaikkapa "ruma" nainen.
- höpö höpö
Itse Totuus kirjoitti:
Tarkoitus oli nimenomaan kommentoida enemmänkin naisten luonteita ja sitä kautta luoda arkkityypit. Ei ollut kyllä tarkoitus kommentoida jonkun ulkonäköä että joku olisi vaikkapa "ruma" nainen.
Eka "laatuhan" sinulla on suoraan ulkonäköä: liian lihavat ämmät. Rumuus vaikuttaa luonteeseen. Se tekee ihmisestä ihmisaran. Kuten tuo lihavien jatkuva haukkuminen teidän miesten taholta (ja naisista 50 % on lihavia, miehistä enemmän eli yli 60 %).
- Itse Totuus
höpö höpö kirjoitti:
Eka "laatuhan" sinulla on suoraan ulkonäköä: liian lihavat ämmät. Rumuus vaikuttaa luonteeseen. Se tekee ihmisestä ihmisaran. Kuten tuo lihavien jatkuva haukkuminen teidän miesten taholta (ja naisista 50 % on lihavia, miehistä enemmän eli yli 60 %).
"Eka "laatuhan" sinulla on suoraan ulkonäköä: liian lihavat ämmät." Asioihin voi suhtautua monella eri tavalla. Olen pahoillani jos se aiheutti mielipahaa. Hain lähinnä sitä että ylipainoisella tulisi olla hieman realismia sekä kehon kuva hallussa. Sitähän tuo kaksijakoinen arkkityyppi joka nyt on nimetty "tonnikeijuksi" kuvaa. Jos henkilö yrittää kieltää oman lihavuutensa tai sitten esittelee sitä aivan kuin se nyt tekisi hänestä vaikka "enemmän naisen" niin sitten kannattaa miettiä asioita uudelleen. "Rumuus vaikuttaa luonteeseen. Se tekee ihmisestä ihmisaran. Kuten tuo lihavien jatkuva haukkuminen teidän miesten taholta (ja naisista 50 % on lihavia, miehistä enemmän eli yli 60 %)." En oikein osaa nyt edes ajatella naisia ylipäätään rumina otuksina. En vertaisi ihmisen arpia/epäsymmetrisyyttä jne. kuitenkaan ylipainoon. Ensimmäinen tekijä on se että ymmärtää tuon asian ja toisaalta ymmärtää oman tilansa. Valitettavasti se että ihminen hyväksyy itsensä ei usein riitä toisille ihmisille. Jos tilaansa voi muuttaa niin sen takia painon pudottaminen ja terveellisempien elämäntapojen löytäminen voi olla kohdallaan jos kumppania etsii. Kategorisointini lähti kuitenkin siitä kuinka osa lihavista naisista suhtautuvat omaan tilaansa. Itse en kyllä mielelläni ylipainoista naista valitsisi joka liittyy kylläkin elämäntapoihin, mutta kuten sanoin niin on niitäkin miehiä joille pyöreys ei merkkaa paljoa.
- joopa jooo
Itse Totuus kirjoitti:
"Eka "laatuhan" sinulla on suoraan ulkonäköä: liian lihavat ämmät." Asioihin voi suhtautua monella eri tavalla. Olen pahoillani jos se aiheutti mielipahaa. Hain lähinnä sitä että ylipainoisella tulisi olla hieman realismia sekä kehon kuva hallussa. Sitähän tuo kaksijakoinen arkkityyppi joka nyt on nimetty "tonnikeijuksi" kuvaa. Jos henkilö yrittää kieltää oman lihavuutensa tai sitten esittelee sitä aivan kuin se nyt tekisi hänestä vaikka "enemmän naisen" niin sitten kannattaa miettiä asioita uudelleen. "Rumuus vaikuttaa luonteeseen. Se tekee ihmisestä ihmisaran. Kuten tuo lihavien jatkuva haukkuminen teidän miesten taholta (ja naisista 50 % on lihavia, miehistä enemmän eli yli 60 %)." En oikein osaa nyt edes ajatella naisia ylipäätään rumina otuksina. En vertaisi ihmisen arpia/epäsymmetrisyyttä jne. kuitenkaan ylipainoon. Ensimmäinen tekijä on se että ymmärtää tuon asian ja toisaalta ymmärtää oman tilansa. Valitettavasti se että ihminen hyväksyy itsensä ei usein riitä toisille ihmisille. Jos tilaansa voi muuttaa niin sen takia painon pudottaminen ja terveellisempien elämäntapojen löytäminen voi olla kohdallaan jos kumppania etsii. Kategorisointini lähti kuitenkin siitä kuinka osa lihavista naisista suhtautuvat omaan tilaansa. Itse en kyllä mielelläni ylipainoista naista valitsisi joka liittyy kylläkin elämäntapoihin, mutta kuten sanoin niin on niitäkin miehiä joille pyöreys ei merkkaa paljoa.
- joopa jooo
joopa jooo kirjoitti:
Eli kun osa miehistä kerta lähettää naisille suoraan - siistiikin ilmoitukseen - kommentin panoseuran etsimisestä, niin kyllähän osa naisista siis lokeroidaan (ymmärretään) miesten toimesta tätenkin suoraan huorina. Eli että seksin takia täällä eli "antamassa" (nainenhan ei voi ison osan miesten mielestä ottaa). Ja YH:t aika usein pistetään myös tähän lokeroon.
- yksi tonnikeiju
Itse Totuus kirjoitti:
"Hain lähinnä sitä että ylipainoisella tulisi olla hieman realismia sekä kehon kuva hallussa. Sitähän tuo kaksijakoinen arkkityyppi joka nyt on nimetty "tonnikeijuksi" kuvaa. Jos henkilö yrittää kieltää oman lihavuutensa tai sitten esittelee sitä aivan kuin se nyt tekisi hänestä vaikka "enemmän naisen" niin sitten kannattaa miettiä asioita uudelleen."
Just tämän takia en hae seuraa netistä, koska en tiedä miten pitäis muka tuoda se asia ilmi, että olen "hieman isompi tyttö". Mulla on realismia, mut pitäiskö muka lihavan ihmisen aloittaa ilmoitus jotenkin näin, että "Ilmoitan nyt tässä heti alkuun, että olen lihava.." Ja pyytää sitä ehkä vielä anteeksi..Vai häh? Onko tämän sitä "oman tilansa ymmärtämistä"?
MÄ en ainakaan valehtelis, jos kertoisin, että käyn salilla ja lenkillä, koska todellakin teen niin. Se ei vain ehkä näy ulospäin niille ihmisille, jotka ei mua ole ennen nähnyt mutta ne jotka mut tuntee, tietää että olen laihtunut melkoisesti ja kropan mallini on muuttunut. Ja mulla on realismia senkin verran, että laittaisin siihen kohtaan, missä pitäis lukea "normaali" ylipainoinen, koska en ole mielestäni pyöreä. Pyöreästä tulee mieleen sellanen pehmeä malli, mutta kun mä olen enemmän roteva. Tosin kyllä mulla on naisellistakin pyöreyttä "oikeissa paikoissa" jota on tosin liikaa.
Mitä tulee terveisiin elämäntapoihin: hoikkuus ei kerro siitä mitään, että ois terveemmät elämäntavat, mutta usein sillä perustellaan asioita, siis haluttua ulkomuotoa. No okei, ei mullakaan aina ole ollut koska kerran olen lihonut jossain vaiheessa elämääni, mut parempaan ollaan menossa. - Tondeman
höpö höpö kirjoitti:
Sanoisin että omaan silmääni naisista lihavia on korkeintaan 20%, jos sitäkään? Miehiä en ole niin tarkasti katsellut, mutta varmaan enemmän? En tiedä.
Normaalivartaloinen ei ole lihava, vaikka vähän pyöreä olisikin! - misogynist u ?
pitäisi lisätä kirjoitti:
naiset eivät sovi noihin mainitsemiisi luokkiin. Kaikki vaikuttavat niin negatiivisilta
- 4 + 5
misogynist u ? kirjoitti:
naiset eivät sovi noihin mainitsemiisi luokkiin. Kaikki vaikuttavat niin negatiivisilta
Olen usein tällä palstalla ihmetellyt, että miksi naisvihaajat haluavat löytää itselleen naisen?
Tässä aloituksessa ihmettelen, että miksi joku haluaisi ihmisen, jolla on noin ikävä ajatusmaailma? Joka näkee toiset ihmiset jonain "laadina". Hyi ********.
- Miehiä joka junaan
Hienoa, että runosuoni pulppuaa miehelläkin. (Oletan että kirjoittaja on mies.) Olin aistivinani pientä turhautumista. Ymmärrän tunteen hyvin, sillä itsekin olen sitä tämän vuoden aikana silloin tällöin kokenut. En ottanut herneitä nenääni, vaikka löysin itseni kategorioista. Nauratti vaan, että joku on jaksanut kuluttaa energiaa hirveän määrän ihan naisten analysoimiseksi. Kyllä me naiset siis olemme tärkeitä, vaikkemme aina täytä vaadittuja kriteereitä! Miehet haluavat panna meidät johonkin lokeroon, jotta elämän hallinnan tunne säilyisi. No, kerronpa vuoden kokemuksella, millaisia miehiä olen linjoilla kohdannut. Monet eivät yleensä lavertele, vaan keskittyvät olennaiseen. 1. Moi, ootsä musta kiinnostunu? (Tyyppi ei kerro itsestään mitään.) 2. Mä oon mahtava spermapumppu!(Ukkomies puutteessa.) 3. En ole ihan vielä vapaa. (Miettinee lopun ikäänsä.) 4. On niitä kaikenlaisia maistereita ollut tyrkyllä. (Maisteri on kai kirosana.) 5. Olen 65v ja etsin 18-35v tyttöä.(Naama vaarilla kuin haudan takaa!) 6. Tasokas, kansainvälinen ... etsii kaltaistaan... tulot väh.50000-100000e/v. (Tukehdu omahyväisyytees! Vene ja talo ovat kyllä komeat mutta Herran ilme yrmeä.) 7. Kuvattomien ei kannata vaivautua, kiitos.(Olen ainakin yhtä hyvän näköinen, vaikken kuvaani levittelekään.) 8. Hakusessa...kolahtavatko kemiat... (Ei kolahda kuluneet kielikuvat.) 9. Takkatulen loisteessa viiniä siemaillen...(Ovatko kaikki jotain muurareita? Miksei kukaan kaljoittele?) 10. En ole...en etsi...en halua...en en en...(Näin negatiivinen hemmo masentaisi itse enkelinkin.) Tässä oli pieni otos tarjokkaista. Revipä siitä, kuten nykyään on tapana sanoa.
- Itse Totuus
Pientä turhautumista voi todellakin aistia muttei mitään sellaista mistä ei hurtilla huumorilla ja järkyttävällä stereotypisoinnolla selväiäisi! :D "Nauratti vaan, että joku on jaksanut kuluttaa energiaa hirveän määrän ihan naisten analysoimiseksi." Siinä meni noin tunti ehkä kun tiivistin asian tuohon tekstiksi. "Kyllä me naiset siis olemme tärkeitä, vaikkemme aina täytä vaadittuja kriteereitä!" Te olette tärkeitä joka tapauksessa. Olettehan ihmisiä ja teidän joukosta heteroseksuaalin pitäisi se onni?! onkia. "Miehet haluavat panna meidät johonkin lokeroon, jotta elämän hallinnan tunne säilyisi." En minä niin haluaisi laittaa lokerikkoon ketään. Enemmän löytäisin niitä tavallisia naisia mutta kun huomaa että osa suoraan noudattaa tiettyä stereotypiaa kuuluessaan tiettyyn ryhmään niin vähän pakko. Olipa sitten ylipainoinen, yksinhuoltaja, sporttista miestä etsivä, nettideitissä roikkuja tai kemiaa etsivät niin varmaan joukosta löytyy niitä hieman kohtuullisempia naisia. Toki lokeroinnilla voi yrittää hieman järkeistää tätä naisvalikoimaa samalla. "No, kerronpa vuoden kokemuksella, millaisia miehiä olen linjoilla kohdannut. Monet eivät yleensä lavertele, vaan keskittyvät olennaiseen." Sinun lista on kyllä totuudenmukaisempi sikäli että otat suoria lainauksia. Varmasti miehistä voisi tehdä samanlaisen arkkityypityksen ja tämäkin nimimerkki löytäisi itsensä sieltä jostakin mahdollisesti. Itseään ei kannata aina ottaa niin tosissaan aina. :D
- :-)))))))))
päivä pelastettu.
- gjhhgjhg
Unohdit pysyväishakijat. Vaikkapa iskuri.netin naisista on kaksi kolmannesta pysyväishakijoita jotka uusivat saman ilmoituksen päivittäin tai viikoittain kuukausien ajan. Ihme jos ei mitään kiinnostavaa ole löytynyt.
- N27+
Mutta eiköhän tuolta löydy ihan tarpeeksi normaaleja naisiakin normaaleille miehille. Taidat olla aika kyyninen. Jos netissä ei tunnu olevan yhtään normaalia naista, niin tuskin niitä on livessäkään. Ja silloin vika on sinun korviesi välissä. Ehkä kaikki eivät ole niin yltiöromanttisia, prinsessoja, jännityksen etsijöitä, läskejä tai ripustautujia kuin luulet. Ehkä sinä olet inhorealisti tyyliin, jos nainen sanoo hakevansa tositarkoituksella seuraa: nainen on ripustautuja, ja jos nainen haluaa katsella tilannetta rauhassa, kyseessä on lutka. Sinun tapasi tehdä asiat on ainoa järkevä tapa :-)
- N27+
Olisin noista toi x-factor :-) Vaikka OMASTA mielestäni näen vaivaa suht paljon...
- Itse Totuus
N27+ kirjoitti:
Olisin noista toi x-factor :-) Vaikka OMASTA mielestäni näen vaivaa suht paljon...
Sanot että vika on minun korvien välissä jos ja kun seuraa ei löydy ja sitten laitat itsesi x-factoriksi. :D Ehkä sinä jonkin sortin kemisti olet vaikket ihan x-factor. Mutta olet oikeassa olen hieman kyyninen ja inhorealistikin, tosin etsin kyllä tositarkoituksella seuraa ja asiaa voi katsella jonkin aikaa mutta rajansa kaikella! Siitähän tuossa arkkityyppilistassa on kysymys: rajoista ja lokeroista.
- jlkjlkjk
Itse Totuus kirjoitti:
Sanot että vika on minun korvien välissä jos ja kun seuraa ei löydy ja sitten laitat itsesi x-factoriksi. :D Ehkä sinä jonkin sortin kemisti olet vaikket ihan x-factor. Mutta olet oikeassa olen hieman kyyninen ja inhorealistikin, tosin etsin kyllä tositarkoituksella seuraa ja asiaa voi katsella jonkin aikaa mutta rajansa kaikella! Siitähän tuossa arkkityyppilistassa on kysymys: rajoista ja lokeroista.
Alkuperäinen inhorealisti mellasti puolueitten sivuilla silloin kun olitte teinejä. Hyvä kirjoittaja ja kansantaloustieteilijä, sana tarttui suomenkieleen.
- Arko Rakk
*BWAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAA* Loitotekstiä. Niin, siis ne normaalit naiset tulevat nettitreffeille, saavat 30-100 vastausta josta karsivat 2-5 asiallista, treffaavat noi ja niistä valkkaavat fiksusti parhaan mahdollisen valinnan tietoisina siitä että jos jossain onnkin vielä parempi mies hänelle on luultavaa että se ei ole juurikaan tästä vaihtoehdosta parempi eli voi olla tyytyväinen just tähän mikä on nokan edessä koska ton saa just nyt ja ero parempaan ei ole suuri - sensijaan jos joutuu odottaan vielä 5 vuotta niin siinä menettää paljon hyviä hetkiä. Jos sen kanssa sujuu hyvin = onnellinen parisuhde Ellei suju = se innokas kakkosvaihtoehtokin tarkistetaan josko se olisi ollut parempi valinta. Ja koska nää naiset on fiksuja niin yleensä se kakkonen sitten on myös kelpoisaa materiaalia. Tämä "normaali terve nainen" ei ole nettideitin arkkityyppi koska nämä käyvät deitissä kääntymässä 1-2 kertaa ja kävelevät sitten ulos hyvinkin kelpoisan uroksen kanssa. Tällöin he ovat aina vähemmistöedustajina.
- kjhkjhkjhk
Ei todellakaan mene noin. Normaali nainen saa noin 50 vastausta mikäli on kirjoittanut asiallisen ilmoituksen. Näistä hän valitsee 15 parasta joiden kanssa käydään kirjeenvaihtoa. Näistä karsitaan seitsemän parasta jotka kutsutaan treffeille. Kolmen parhaan kanssa sitten treffaillaan pitempäänkin Näistä valitaan yksi. Mikäli tämä yksi osoittautuu myöhemmin kelvottomaksi niin aloitetaan kierros alusta. Kovin monta kertaa olen tuon kuvion nähnyt, en ole viitsinyt lähteä siihen mukaan.
- ei koskaan
kjhkjhkjhk kirjoitti:
Ei todellakaan mene noin. Normaali nainen saa noin 50 vastausta mikäli on kirjoittanut asiallisen ilmoituksen. Näistä hän valitsee 15 parasta joiden kanssa käydään kirjeenvaihtoa. Näistä karsitaan seitsemän parasta jotka kutsutaan treffeille. Kolmen parhaan kanssa sitten treffaillaan pitempäänkin Näistä valitaan yksi. Mikäli tämä yksi osoittautuu myöhemmin kelvottomaksi niin aloitetaan kierros alusta. Kovin monta kertaa olen tuon kuvion nähnyt, en ole viitsinyt lähteä siihen mukaan.
lähesty mies, jolla on vaihtoehtona 50 naista josta valita se paras.... Tämän takia ne kaksi parasta ei koskaan kohtaa...
- olin 20-24vuotias kun
kjhkjhkjhk kirjoitti:
ite sain noin 40-60 viestiä ekana päivänä sitten alkoi hiipua ja viestejä tuli kuukauden jälkeen noin 3-7 päivässä. aina kun olin kirjautunut niin sinä aikana tuli neljä viestiä ja joka toinen oli vastausviesti johonkin kun kirjoittelin varmaan parin kanssa koko ajan. hermot petti jatkuvasti eikä pahemmin pystynyt kehenkään erityisesti keskittyä. No monella oli pelkkä esittelyviesti jonka lähettää varmaan kaikille. Joten kaikki yli (26)30-vuotiaat ja ulkopaikkakuntalaiset heitin roskiin surutta. Pelkän seksiseuranvinkujia(joista suurin osa nelikymppisiä) oli myös suuri osa. Ekasta päivästä jäi aina noi 15 hyvää ilmoitusta joista valkkasin pelkältä fiilis pohjalta (eli vastasin lähinnä blondeille sinisilmille joilla oli sopiva horoskooppimerkki tai muuten ok) muutamia joille vastasin. Joka päivä tuli silti vähintään pari uutta miestä. no onneksi oli sähköposti varsinkin kun tuo suomi24 välillä hävitti treffiviestejä.. melkein jäi nykyinen mies tapaamatta sen takia kun kaikki hänen viestinsä ei tullut minulle.
kumpikaan meistä ei haettu toistemme näköistä ihmistä(molemmat kun vähä blondien perään), mutta arvot oli niin kohillaan että vastasin sitten hänen ilmoitukseen.
(ja mullahan ei tietenkään ollut mitään kuvaa ja luultavasti se olisikin vain lisännyt vastauksia ei niinkään lisännyt mahdollisuuksia löytää sopiva)
- Itse Totuus
VI Maan hiljaiset *Lawnmower Women "Vaikuat ihan kiinnostavalta, kirjoittele" (Nimitys tulee siitä että viestittely on kuin nyhtäisi ruohonleikkukonetta käyntiin jossa ei ole bensaa, terää tai kaasukahvaakaan kun naisesta ei saa mitään irti. Tätä voi jatkua ikuisuuksia ja et voi olla varma onko siellä kenties joku toisista Arkkityypeistä piilossa. Toisaalta jos nuo asiat ovat kunnossa ja kone yskähtää rykäisten juuttuneet heinät hiiteen niin tekstiä alkaa tulla niin pelottavaa tahtia että siinä on puimurissa pitelemistä ettei lähtisi "mopo" käsistä. Nainen kertoo kaiken elämästään sitä kaksi tuntia sitten paahdettua voileipää myöten. Ei tule mieli enää nyhtää ruohonleikkuria käyntiin koska naisen kirjoitusten lukeminen on yhtä hauskaa kuin ruohon kasvun seuraaminen. Ei siinä apulantapussille ole asiaa. Nähtävästi Lawnmoweri on menettänyt kaiken tajunsa siitä miten tylsää hänen arkinen elämänsä on ja ettei tuntematonta juuri tavattua miestä se kaikki ehkä kiinnosta varsinkin jos asiat eivät näy etenevän. Yksinkertaisuudet lainalaisuudet siitä että miten tulisi kommunikoida ovat hukassa. Tämän kohdalla aina nousee kysymys: leikatakko vai eikö leikata?.) *(CSSS) The Cynical Sorry Suidide Sisters "En mä oikein usko tähän touhuun, enkä usko löytäväni täältä mitään" (Erotuksena kaveritytöistä, CSSS etsii todellakin elämäänsä rakkautta mutta ei usko sen löytymiseen. Mutta mitä sitten tekee nettideitissä ja on valmis toteamaan suorastaan ensimmäisenä ja innokkaasti miehelle joka häntä kosiskelee viestittelyyn ettei usko että sieltä ketään löytää? Osoitus suuresta arvostuksesta miestä kohtaan tietysti. Pahimmillaan CSSS johtaa harhaan miestä omalla kykenemättömyydellään ja alta paljastuu kaverityttö tai x-factor. Osa CSSS on aiemmin loukattuja tai ujoja/hiljaisia joille kommunikaatio omista haluista ja kyky osoittaa kiinnostusta on hiipunut pettymysten myötä. Vaikea on toisten yrittää akun navoista virtaa CSSS:n pumpata jos CSSS teksti on suorastaan akkuhapon makuista osoittaen ettei voisi vähempää kiinnostaa vaikka ehkä silti kiinnostaisi jos jotain tapahtuu. Koskaan ei vain voi tietää että mitä ja onko se riittävä CSSS:lle että lopullinen läpimurto tapahtuisi.) => Nämä naiset kai odottavat että joku aukaisee heidän henkisen lukkonsa tai alkaa heille kirjekavereiksi. Itsetuntoruiskeita ei myydä vain kaupassa ja toisen ihmisen on vaikea alkaa lukkosepäksi jotta toinen jaksaa uskoa että rakkautta voisi löytyä tai että viestittely kannattaa tai että ylipäätään kannattaisi olla nettideitissä läsnä. Ajan tuhlausta suurimmaksi osaksi ja tarvitaan suoranainen onnenpotku että jotain oikeasti tapahtuisi.
- sinä...
Itse Totuus mitä ikäluokkaa? Vaikutat aika hauskalta tyypiltä;).
- Itse Totuus
sinä... kirjoitti:
Itse Totuus mitä ikäluokkaa? Vaikutat aika hauskalta tyypiltä;).
Olen siinä lähestymässä 30 vuoden pelottavaa rajapyykkiä. Huolestuin jo vähän että joku yrittää minua iskeä täältä. ;)
- voi...
Itse Totuus kirjoitti:
Olen siinä lähestymässä 30 vuoden pelottavaa rajapyykkiä. Huolestuin jo vähän että joku yrittää minua iskeä täältä. ;)
Niin eihän siitä mitään tule kuitenkaan;). Samoja ikiä oltaisiin suunnilleen, mä vähän vanhempi. Mutta ei sun varmaan kannata kirjoittaa mun mailiin [email protected], koska sitten voisin esmes kertoa sulle tuon mun profiilin nikin, ja sitten voitaisiin katsella ja kirjoitella maailman tappiin asti, koska mitäänhän en etsi kuitenkaan, vaikka treffipalstalla ollaan, paitsi ehkä kaveria:).
- Itse Totuus
voi... kirjoitti:
Niin eihän siitä mitään tule kuitenkaan;). Samoja ikiä oltaisiin suunnilleen, mä vähän vanhempi. Mutta ei sun varmaan kannata kirjoittaa mun mailiin [email protected], koska sitten voisin esmes kertoa sulle tuon mun profiilin nikin, ja sitten voitaisiin katsella ja kirjoitella maailman tappiin asti, koska mitäänhän en etsi kuitenkaan, vaikka treffipalstalla ollaan, paitsi ehkä kaveria:).
Enpä odottanut tuollaista ehdotusta kun tämän aiheen aloitin. Enemmän odotin kaikkea muuta kuin yhteydenottopyyntöä. Omituista. Lupaan vakavasti harkita asiaa että vierailen sähköpostissasi kun uteliaisuus heräsi.
- sitä..
Itse Totuus kirjoitti:
Enpä odottanut tuollaista ehdotusta kun tämän aiheen aloitin. Enemmän odotin kaikkea muuta kuin yhteydenottopyyntöä. Omituista. Lupaan vakavasti harkita asiaa että vierailen sähköpostissasi kun uteliaisuus heräsi.
sitten:).
- *reps kops*
... ei pitäisi syöda jugurttia marjojen kera samaan aikaan. Osuvasti kirjoitettu. Papukaijamerkki siitä :D :D :D Viime nettideitissä törmäsin tuohon ensimmäiseen naistyyppiin. Juttua tulee kuin painokoneesta. Mitään elettä siihen, että joskus tavattaisiin saa odotella yhtä kauan kuin auringon jäähtymistä... Vaikka mulla on pitkä pinna, en silti jaksa kirjoitella kuukausitolkulla ihmisen kanssa, joka ei uskalla lähteä ihmisten ilmoille ja tavata. Ei kiitos... Vielä naisille pyyntö. Ennen kuin kokeilette nettideittiä, kysykää itseltänne oletteko todella myös valmiita lähtemään deitille eli suomeksi sanottuna tapaamaan treffikumppanin ?! Mikäli ette ole, vaihtakaa suosista johonkin kirjeenvaihtopalstaan. Toisin sanoin, ei kannata elätellä minkäänlaista suhdetta, jos ei kykene tai halua tavata toista ihmistä. T: Ujo mies, joka ei ole perunut ainuttakaan treffiä
- tosi utelias
sitä.. kirjoitti:
sitten:).
No kuinkas kävikään, tuliko teistä pari?-)
- deft
"Nämä naiset kai odottavat että joku aukaisee heidän henkisen lukkonsa tai alkaa heille kirjekavereiksi. Itsetuntoruiskeita ei myydä vain kaupassa ja toisen ihmisen on vaikea alkaa lukkosepäksi jotta toinen jaksaa uskoa että rakkautta voisi löytyä tai että viestittely kannattaa tai että ylipäätään kannattaisi olla nettideitissä läsnä. Ajan tuhlausta suurimmaksi osaksi ja tarvitaan suoranainen onnenpotku että jotain oikeasti tapahtuisi."
Näin lisäyksenä Itse Totuuden alkuperäiseen listaan....tres bien :D
Eihän tämä siis todellakaan mitään psykoanalyysia ole. Tai edes lokerointia. Omakohtaisella kokemuksella voin kernaasti allekirjoittaa tyypit III, IV, V, VI
Koetin miettiä, että olisiko vielä muunlaisiin naisiin törmännyt. Totesin sitten että olen aivan liian välinpitämätön tekemään analyysejä, Itse Totuus jatkakoon tällä linjalla :]
- olemassakaan
mitään tyyppiä minulle koska olen ainutlaatuinen, unigue.... ei ole toista samanlaista syntynyt, onneksi:))
- oikaisija
Tarkoitit varmaan että olet eunukki?
- viestillä
pääsit tod. näk. prinsessoihin aika heittämällä;). Nimim. Nainen itsekin
- Oikeisija
viestillä kirjoitti:
pääsit tod. näk. prinsessoihin aika heittämällä;). Nimim. Nainen itsekin
Pääsee myös luokkaan eunukit. Olisiko tuo eunukki-prinsessa?
- Mies ja profiili
- kyllä.
löytänyt itseäni noista. Ilmankos sitä seuraa ei saa. Olen ennenkin huomannut, että olen ei-nainen teidän miesten mielestä.
- Itse Totuus
En sinuna ajattelisi noin. Kukaan nainen ei ole ei-nainen kaikkien miesten mielestä, ei varmasti ole. Jos olet nainen niin olet nainen, ei siihen enempää tarvita. Ehkä olet niin normaali ja kohtuullinen ettet sovi mihinkään keksimiini arkkityyppeihin? ;)
- Paino
Itse Totuus kirjoitti:
En sinuna ajattelisi noin. Kukaan nainen ei ole ei-nainen kaikkien miesten mielestä, ei varmasti ole. Jos olet nainen niin olet nainen, ei siihen enempää tarvita. Ehkä olet niin normaali ja kohtuullinen ettet sovi mihinkään keksimiini arkkityyppeihin? ;)
Hyvää päivää - - - kirvesvartta (Onko tuttu sanonta?) Taitaa paino olla meille molemmille tärkeä asia
- hauska ja niin
tosi,täytyy myöntää vaikka nainen olen minäkin.En vain tunnusta omalta kohdaltani kuuluvani mihinkään noihin porukoihin:)
- Minna vaan.
Minusta hauska kirjoitus. Tosin, en myönnä kuuluvani mihinkään kategoriaan, jonkun mielestä olen sporttinen pinnallinen turhamainen ja jonkun toisen mielestä leikin älykästä. Mene ja tiedä. Mutta, hauska kirjoitus, mutta naisena sanoisin, että kyllä miehiä ensisijaisesti kiinnostaa naisen ulkonäkö ja nuo kategorioinnit tulevat vasta sen jälkeen kuvioihin. Numeerist arvot ensin. Paino, ikä, lapsiluku tai halukkuus hankkia lapsia ja sitten kategoriointi. Eli jos jokin numeerinen arvo ei miellytä, mies tyrmää. Itse olen vapaehtoisesti lapseton nainen enkä näinollen sovi kenellekään.
- ääkkä
Minna vaan. kirjoitti:
Minusta hauska kirjoitus. Tosin, en myönnä kuuluvani mihinkään kategoriaan, jonkun mielestä olen sporttinen pinnallinen turhamainen ja jonkun toisen mielestä leikin älykästä. Mene ja tiedä. Mutta, hauska kirjoitus, mutta naisena sanoisin, että kyllä miehiä ensisijaisesti kiinnostaa naisen ulkonäkö ja nuo kategorioinnit tulevat vasta sen jälkeen kuvioihin. Numeerist arvot ensin. Paino, ikä, lapsiluku tai halukkuus hankkia lapsia ja sitten kategoriointi. Eli jos jokin numeerinen arvo ei miellytä, mies tyrmää. Itse olen vapaehtoisesti lapseton nainen enkä näinollen sovi kenellekään.
"Numeerist arvot ensin. Paino, ikä, lapsiluku tai halukkuus hankkia lapsia ja sitten kategoriointi. Eli jos jokin numeerinen arvo ei miellytä, mies tyrmää." Juuri näin raakaa touhu on suurimmaksi osaksi.
- mieskommentti
Minna vaan. kirjoitti:
Satunnaisessa seurassa merkitsevät ulkonäkö, paino ja ikä eniten. Jos suunnittelee jotain pysyvämpää niin tärkeimmät ovat luonne ja halukkuus hankkia lapsia. Koulutuskin on tärkeää mutta siitä voi joustaa.
- Minna vaan.
mieskommentti kirjoitti:
Satunnaisessa seurassa merkitsevät ulkonäkö, paino ja ikä eniten. Jos suunnittelee jotain pysyvämpää niin tärkeimmät ovat luonne ja halukkuus hankkia lapsia. Koulutuskin on tärkeää mutta siitä voi joustaa.
Enpä usko, että ketään miestä kiinnostaa tutustua sellaisen naisen luonteeseen jolleivät naisen numeeriset arvot ole ensin kohdallaan (täytä miehen kriteereitä) Ap ikäänkuin sivuutti tuon miesten 1. vaiheen eli numeeristen arvojen vaikutuksen pois. Eli numeeriset kriteerit pitää ensin täyttää jotta päästään ap:n 2.vaiheeseen.
- mieskommentti
ääkkä kirjoitti:
"Numeerist arvot ensin. Paino, ikä, lapsiluku tai halukkuus hankkia lapsia ja sitten kategoriointi. Eli jos jokin numeerinen arvo ei miellytä, mies tyrmää." Juuri näin raakaa touhu on suurimmaksi osaksi.
Naiset tykkäävät valikoida, miksi miehet eivät saisi valikoida takaisin? Jos nainen haluaa mieheltä suuria tuloja, omakotitaloa, volvoa ja kultaista noutajaa niin miksi mies ei saisi haluta ainakin sopuisaa luonnetta ja hyvää ulkonäköä. Ja tietenkin sitä ettei lapsia ole ennestään. Tämä ei siis ole vitsi, joskus laitoin kokeeksi ilmoituksen deittipalstalle, lupasin rivitalonpätkän, volvon ja sen kultaisen noutajan. Naiset järjestäytyvät jonoon, mukana oli useita nuoria, nättejä ja korkeasti koulutettuja.
- Itse Totuus
Minna vaan. kirjoitti:
Enpä usko, että ketään miestä kiinnostaa tutustua sellaisen naisen luonteeseen jolleivät naisen numeeriset arvot ole ensin kohdallaan (täytä miehen kriteereitä) Ap ikäänkuin sivuutti tuon miesten 1. vaiheen eli numeeristen arvojen vaikutuksen pois. Eli numeeriset kriteerit pitää ensin täyttää jotta päästään ap:n 2.vaiheeseen.
En minä mitään sivuuttanut. Ei ollut tarkoituskaan tehdä mitään listaa jonka mukaan naisia valitaan vaan törkeän pitkälle viedyn humoristisen luokituksen. Otetaan nyt huomioon ettei minulla ole toisten miesten valintakriteereistä tietoa muuta kuin muutaman kaverin kautta ja osittain heidän kauttaan sain ideoita noista naistyypeistä.
- mieskommentti
Minna vaan. kirjoitti:
Tosin noista numeerisista arvoistakin jotkut ovat paljon tärkeämpiä kuin muut. Olen huomannut että naisetkin ovat kovin kiinnostuneita miehen numeerisista arvoista. Yksinkertaistettuna: Jos naisen lapsiluku on nolla, niin miehen ikä, pituus ja paino kiinnostavat. Jos lapsiluku >0 niin kiinnostaa pankkitilin saldo.
- Itse Totuus
Minna vaan. kirjoitti:
"Mutta, hauska kirjoitus, mutta naisena sanoisin, että kyllä miehiä ensisijaisesti kiinnostaa naisen ulkonäkö ja nuo kategorioinnit tulevat vasta sen jälkeen kuvioihin." Se voi olla. Ei ole kokemusta niin pitkälle miesten valintakriteereistä. Tarkoituksena oli hassuttaa naisten tyyppiluokituksella joka liittyy naisten kriteereihin ja käyttäytymiseen neitissä. "Numeerist arvot ensin. Paino, ikä, lapsiluku tai halukkuus hankkia lapsia ja sitten kategoriointi. Eli jos jokin numeerinen arvo ei miellytä, mies tyrmää." Paino vaikuttaa kylläkin että en niin hirvittävästi haluaisi että ylipainoa olisi. Ikä vaikuttaa toki myös koska haluatko sinä tapailla 20 vuotta vanhempaa miestä? Ei se tarkoita sitä että nuorempi on aina parempi jos hakee vaikkapa nuorempia naisia mitä itse on koska yleensä naiset hakevat ainakin vähän vanhempia miehiä jostakin ihmeen syystä. Lapsiluku vaikuttaa myös koska en ainakaan lapsettomana nyt juuri etsi lasta elämääni. Toki jos oikein napsahtaa kohdalle niin ajatukset voivat vaihtua. "Eli jos jokin numeerinen arvo ei miellytä, mies tyrmää." Ainakin sitten tiedät mistä johtuu jos et saa seuraa, tai sitten se johtuu tästä: "Tosin, en myönnä kuuluvani mihinkään kategoriaan, jonkun mielestä olen sporttinen pinnallinen turhamainen ja jonkun toisen mielestä leikin älykästä." Jos sinulla on pinnalliset kriteerit niin miksi suotta arvostelet miesten numeerisia kriteerejä?
- Minna vaan.
Itse Totuus kirjoitti:
"Mutta, hauska kirjoitus, mutta naisena sanoisin, että kyllä miehiä ensisijaisesti kiinnostaa naisen ulkonäkö ja nuo kategorioinnit tulevat vasta sen jälkeen kuvioihin." Se voi olla. Ei ole kokemusta niin pitkälle miesten valintakriteereistä. Tarkoituksena oli hassuttaa naisten tyyppiluokituksella joka liittyy naisten kriteereihin ja käyttäytymiseen neitissä. "Numeerist arvot ensin. Paino, ikä, lapsiluku tai halukkuus hankkia lapsia ja sitten kategoriointi. Eli jos jokin numeerinen arvo ei miellytä, mies tyrmää." Paino vaikuttaa kylläkin että en niin hirvittävästi haluaisi että ylipainoa olisi. Ikä vaikuttaa toki myös koska haluatko sinä tapailla 20 vuotta vanhempaa miestä? Ei se tarkoita sitä että nuorempi on aina parempi jos hakee vaikkapa nuorempia naisia mitä itse on koska yleensä naiset hakevat ainakin vähän vanhempia miehiä jostakin ihmeen syystä. Lapsiluku vaikuttaa myös koska en ainakaan lapsettomana nyt juuri etsi lasta elämääni. Toki jos oikein napsahtaa kohdalle niin ajatukset voivat vaihtua. "Eli jos jokin numeerinen arvo ei miellytä, mies tyrmää." Ainakin sitten tiedät mistä johtuu jos et saa seuraa, tai sitten se johtuu tästä: "Tosin, en myönnä kuuluvani mihinkään kategoriaan, jonkun mielestä olen sporttinen pinnallinen turhamainen ja jonkun toisen mielestä leikin älykästä." Jos sinulla on pinnalliset kriteerit niin miksi suotta arvostelet miesten numeerisia kriteerejä?
Miesten tulkinta naisen urheilullisuudesta, hyvästä ulkonäöstä ja sopivan alhaisesta painosta näyttää olevan, että nainen on pinnallinen ja turhamainen. Kommentoin vaan ap:n tekstiä, että ihan hyvä ja hauska kirjoitus, mutta lähtökohtaisesti naisen pitää täyttää miehen numeeriset kriteerit jotta kiinnostaisi. En ole valittanut kelpaamattomuuttani tai seuran puutetta. En ole kiinnostunut itseäni 20 v vanhemmista miehistä. Mutta, nähtävästi tässäkään ketjussa nainen ei saa kirjoittaa mitää muuta kuin että ap:n kirjoitus on täydellinen yms. Joten jälleen kerran, luovutan estraadin suosiolla. Hyvää vapunjälkeistä elämää kaikille!
- Itse Totuus
Minna vaan. kirjoitti:
Miesten tulkinta naisen urheilullisuudesta, hyvästä ulkonäöstä ja sopivan alhaisesta painosta näyttää olevan, että nainen on pinnallinen ja turhamainen. Kommentoin vaan ap:n tekstiä, että ihan hyvä ja hauska kirjoitus, mutta lähtökohtaisesti naisen pitää täyttää miehen numeeriset kriteerit jotta kiinnostaisi. En ole valittanut kelpaamattomuuttani tai seuran puutetta. En ole kiinnostunut itseäni 20 v vanhemmista miehistä. Mutta, nähtävästi tässäkään ketjussa nainen ei saa kirjoittaa mitää muuta kuin että ap:n kirjoitus on täydellinen yms. Joten jälleen kerran, luovutan estraadin suosiolla. Hyvää vapunjälkeistä elämää kaikille!
Toki saa kirjoittaa mitä haluat aiheeseen liittyen mutta minusta hieman sivuutit aihetta. "Miesten tulkinta naisen urheilullisuudesta, hyvästä ulkonäöstä ja sopivan alhaisesta painosta näyttää olevan, että nainen on pinnallinen ja turhamainen." Ei vaan se että jos hän etsii miestä tiukoilla pinnallisilla perusteilla. Esimerkiksi että miehen tulee automaattisesti olla urheilullinen, hyvän näköinen ja kroppa timmissä kunnossa. "Kommentoin vaan ap:n tekstiä, että ihan hyvä ja hauska kirjoitus, mutta lähtökohtaisesti naisen pitää täyttää miehen numeeriset kriteerit jotta kiinnostaisi." Kiva että kommentoit mutta saanen sanoa että tuskimpa nuo kriteerit ovat yhtään sen höllempiä toiseen suuntaan. Tämän aloituksen tarkoitus ei ollut kylläkään mennä mihinkään kriteerikeskusteluun vaan enemmän hauskuuttaa ja toki herättää myös ajatuksia.
- mieskommentti
Minna vaan. kirjoitti:
OK, saa mennä pois jos tulee muitakin mielipiteitä.
- Minna vielä.
mieskommentti kirjoitti:
OK, saa mennä pois jos tulee muitakin mielipiteitä.
Jollen sano netissä olevani hyvännäöinen, hoikka ja sporttinen niin miehet eivät ole kiinnostuneita. Testattu on. Eli tuo ap:n esittämä naisen pinnallisuus (jos sillä tarkoitetaan sitä että nainen kertoo olevansa sporttinen yms. hyvännäköinen) on vain sen vuoksi että miehet kiinostuisivat. Jos ei kerro ulkonäöstään mitään, miehet kysyvät sitä ensimmäisessä viestissä. Perustelevat, että naisen täytyy olla riittävän hyvännäköinen koska he ovat tosimielellä liikenteessa eivätkä halua sitoutua naiseen, jonka ulkonäkö ei miellytä. Yhteenvetona: naisen ulkonäkökuvaus on netissä, koska se on miehelle välttämätön ehto, jotta mies voisi kiinnostua naisesta. Ei tietenkään riittävä ehto. Jollei nainen toivo mieheltä sporttista olemusta, se tarkoittaa sitä, että nainen on ruma, lihava sohvaperuna. Näin minulle miehet ovat kertoneet. Lienee miehen logiikkaa tuo ajatus. Näillä mennään.
- Itse Totuus
Minna vielä. kirjoitti:
Jollen sano netissä olevani hyvännäöinen, hoikka ja sporttinen niin miehet eivät ole kiinnostuneita. Testattu on. Eli tuo ap:n esittämä naisen pinnallisuus (jos sillä tarkoitetaan sitä että nainen kertoo olevansa sporttinen yms. hyvännäköinen) on vain sen vuoksi että miehet kiinostuisivat. Jos ei kerro ulkonäöstään mitään, miehet kysyvät sitä ensimmäisessä viestissä. Perustelevat, että naisen täytyy olla riittävän hyvännäköinen koska he ovat tosimielellä liikenteessa eivätkä halua sitoutua naiseen, jonka ulkonäkö ei miellytä. Yhteenvetona: naisen ulkonäkökuvaus on netissä, koska se on miehelle välttämätön ehto, jotta mies voisi kiinnostua naisesta. Ei tietenkään riittävä ehto. Jollei nainen toivo mieheltä sporttista olemusta, se tarkoittaa sitä, että nainen on ruma, lihava sohvaperuna. Näin minulle miehet ovat kertoneet. Lienee miehen logiikkaa tuo ajatus. Näillä mennään.
"Jollei nainen toivo mieheltä sporttista olemusta, se tarkoittaa sitä, että nainen on ruma, lihava sohvaperuna. Näin minulle miehet ovat kertoneet. Lienee miehen logiikkaa tuo ajatus." Ei ainakaan tämän miehen ajatuksia ole tuollaiset. Olet tekemisissä väärien miesten kanssa ehkä?
- joopa jooo
Itse Totuus kirjoitti:
"Jollei nainen toivo mieheltä sporttista olemusta, se tarkoittaa sitä, että nainen on ruma, lihava sohvaperuna. Näin minulle miehet ovat kertoneet. Lienee miehen logiikkaa tuo ajatus." Ei ainakaan tämän miehen ajatuksia ole tuollaiset. Olet tekemisissä väärien miesten kanssa ehkä?
- Minna vaan.
Itse Totuus kirjoitti:
NÄin ovat miehet minulle viestineet. Eli naisen pitää sanoa olevansa hyvännäköinen ja hoikka (muuten on ruma ja lihava) ja etsivänsä samanlaista miestä (muuten on ruma ja lihava). Miehillä on hysteerinen pelko, että kaikki naiset netissä ovat rumia ja lihavia. Eli naisen pitää ensiksi vakuuttaa mies siitä, että naiseen kannattaa tutustua. Tosi kovia kriteereitä on miehellä,mutta mikäs siinä. Ai niin, ja miehet sanovat, että nainen joka ei esitä miehelle ulkonäkökriteereitä on ruma ja joutuu tyytymään rumiin miehiin. Eli siksi pitää olla kriteereitä, koska se on osoitus siitä että nainen ei ole ruma ja epätoivoinen. Tuo on sitä miehen logiikkaa. Eli kyllähän naiset esittävät ilmoituksissa/prof. niitä asioita mitä miehet haluavat kuulla. Minulla ei ollut profiilissa pituus/painekriteereitä. Miehet kirjoittivat että taidan olla epätoivoinen...jos kuka tahansa mies kelpaa. En ole ajatellut mitata ja punnita heitä kuitenkaan, mutta pistin sitten numeerisia arvoja niin olivat miehet tyytyväsiä. Oikeast koko nettideittailu on lähinnä hauskaa ajanvietettä. Ei kukaan voi ottaa tosisaan noita kommenttaja.
- Minna vaan.
Minna vaan. kirjoitti:
NÄin ovat miehet minulle viestineet. Eli naisen pitää sanoa olevansa hyvännäköinen ja hoikka (muuten on ruma ja lihava) ja etsivänsä samanlaista miestä (muuten on ruma ja lihava). Miehillä on hysteerinen pelko, että kaikki naiset netissä ovat rumia ja lihavia. Eli naisen pitää ensiksi vakuuttaa mies siitä, että naiseen kannattaa tutustua. Tosi kovia kriteereitä on miehellä,mutta mikäs siinä. Ai niin, ja miehet sanovat, että nainen joka ei esitä miehelle ulkonäkökriteereitä on ruma ja joutuu tyytymään rumiin miehiin. Eli siksi pitää olla kriteereitä, koska se on osoitus siitä että nainen ei ole ruma ja epätoivoinen. Tuo on sitä miehen logiikkaa. Eli kyllähän naiset esittävät ilmoituksissa/prof. niitä asioita mitä miehet haluavat kuulla. Minulla ei ollut profiilissa pituus/painekriteereitä. Miehet kirjoittivat että taidan olla epätoivoinen...jos kuka tahansa mies kelpaa. En ole ajatellut mitata ja punnita heitä kuitenkaan, mutta pistin sitten numeerisia arvoja niin olivat miehet tyytyväsiä. Oikeast koko nettideittailu on lähinnä hauskaa ajanvietettä. Ei kukaan voi ottaa tosisaan noita kommenttaja.
MInä en juo viinaa, mutta sepäs ei suomipojille käynyt. Älämölö tuli siitä olen ruma yms. jos en viihdy baareissa ja juo viinaa. Olen käynyt satoja kertoja baareissa selvin päin, mutta miehen logiikan mukaisesti vain rumat ja kelpaamattomat naiset ovat raittiita. Laitoinpa ruksin alkon käytöstä kohtaan "joskus". Juonhan minä joskus, kavereiden häissä lasin viiniä. Ja johan miehet innostuivat. Joka päivä saan kutsun lasilliselle.
- mieskommentti
Minna vaan. kirjoitti:
Koskaan en ole valokuvaani tyrkyttänyt enkä ole sitä naisiltakaan vaatinut. Pyydettäessä tietenkin olen kertonut nimeni, netistä löytyy aika monta kuvaa ynnä paljon faktaa siitä mitä ja kuka olen ja mitä olen viime aikoina tehnyt. Vähän outoa että naisen pitäisi saada valokuva ennen kuin pystyy keskustelemaan.
- mieskommentti
Minna vaan. kirjoitti:
MInä en juo viinaa, mutta sepäs ei suomipojille käynyt. Älämölö tuli siitä olen ruma yms. jos en viihdy baareissa ja juo viinaa. Olen käynyt satoja kertoja baareissa selvin päin, mutta miehen logiikan mukaisesti vain rumat ja kelpaamattomat naiset ovat raittiita. Laitoinpa ruksin alkon käytöstä kohtaan "joskus". Juonhan minä joskus, kavereiden häissä lasin viiniä. Ja johan miehet innostuivat. Joka päivä saan kutsun lasilliselle.
Viimeksi tapaamassani naisessa juuri tämä juomattomuus oli yksi niitä juttuja joihin ihastuin. Tämä tosin ei myöskään käynyt baareissa. Ja oli kova tekemään töitä. Minulle olisi kelvannut, hänelle ei. Elämä on kovaa ja sen jälkeen kuolee.
- Raitis mies.
Minna vaan. kirjoitti:
Itsekin olen huomannut, että alkoholia käyttämättömänä naisilta tuli huomattavasti vähemmän vastauksia, kuin "joskus" kategorialla.. no, enhän valehtele, olen minäkin joskus maistanut (pahaa oli).
- Jep jep...
Raitis mies. kirjoitti:
Itsekin olen huomannut, että alkoholia käyttämättömänä naisilta tuli huomattavasti vähemmän vastauksia, kuin "joskus" kategorialla.. no, enhän valehtele, olen minäkin joskus maistanut (pahaa oli).
Näin se menee. Kun ihmiset vielä ymmärtäisivät raittiin ja täysin raittiin eli absolutistin eron. Raittiina miehenä saatan joskus juoda tölkillisen tai kaksi olutta, ja en sen vuoksi ole absolutisti. Kummasti nuo yhteydenotot vähenevät, kun ei ole potentiaalista baariseuraa naisille.
- Nimetön
Jep jep... kirjoitti:
Näin se menee. Kun ihmiset vielä ymmärtäisivät raittiin ja täysin raittiin eli absolutistin eron. Raittiina miehenä saatan joskus juoda tölkillisen tai kaksi olutta, ja en sen vuoksi ole absolutisti. Kummasti nuo yhteydenotot vähenevät, kun ei ole potentiaalista baariseuraa naisille.
"Näin se menee. Kun ihmiset vielä ymmärtäisivät raittiin ja täysin raittiin eli absolutistin eron." Tuota... miksi ihmisten tulisi ymmärtää tämä ero? Onko se tölkki pari sitten kuitenkin jotain maatamullistavaa? Sen kyllä olen huomannut, että raittiiksi julistautuvat naisetkin tuntuvat olevan nyreitä miehen juomattomuudelle. Kummaa on naisten järjenjuoksu.
- ääkkä
mieskommentti kirjoitti:
Naiset tykkäävät valikoida, miksi miehet eivät saisi valikoida takaisin? Jos nainen haluaa mieheltä suuria tuloja, omakotitaloa, volvoa ja kultaista noutajaa niin miksi mies ei saisi haluta ainakin sopuisaa luonnetta ja hyvää ulkonäköä. Ja tietenkin sitä ettei lapsia ole ennestään. Tämä ei siis ole vitsi, joskus laitoin kokeeksi ilmoituksen deittipalstalle, lupasin rivitalonpätkän, volvon ja sen kultaisen noutajan. Naiset järjestäytyvät jonoon, mukana oli useita nuoria, nättejä ja korkeasti koulutettuja.
"Naiset tykkäävät valikoida, miksi miehet eivät saisi valikoida takaisin? Jos nainen haluaa mieheltä suuria tuloja, omakotitaloa, volvoa ja kultaista noutajaa niin miksi mies ei saisi haluta ainakin sopuisaa luonnetta ja hyvää ulkonäköä. Ja tietenkin sitä ettei lapsia ole ennestään." Taas on niin hirveätä yleistystä ettei voi kuin ihmetellä. Itse tunnen useita naisia, jotka eivät tuollaisia mieheltä odota eivätkä edes niitä lihaksia... Itsellenikin on tärkeintä, että viihdyn hyvin miehen kanssa, että on hyvä olla yhdessä.
- deft
Minna vaan. kirjoitti:
Niinhän tuo taitaa olla. Tietyissä ikäluokissa, tietynlaisissa (lue: ilmaisissa) nettideitti-palveluissa.
Kyllähän se juna toiseenkin suuntaan kulkee, luulemma. Jokatapauksessa totta se, että jos minä miehenä katson satunnaisotoksella naisten profiileja tuolla Treffeissä, niin se teksti on yleisesti ottaen juuri sellaista, mitä voisi kuvitella miesten tahtovan kuulla.
Huvittavaa kuitenkin se, että miehet pelkäävät naisten olevan "rumia ja lihavia" ellei muuta kuule.
Huh!
Vainoharhat...ne voi kyllä joskus olla toooodella lamaannuttavia :D
- omasta lähipiiristä
oli että ne pyöreät avioitui eikana ja laihimmat pysyi pisimpään sinkkuna. Miksi itse olet sinkku, kun olet niin täydellinen?
- Itse Totuus
En usko nyt olevani kovinkaan täydellinen missään mielessä, kuka nyt olisi? Kuitenkin sen verran "täydellisyyttä" mahdolliselta tulevalta kumppanilta odotan että hän kykenee pitämään huolen itsestään ja terveydestään jota normaalipainoisuus aika hyvin usein osoittaa. En usko että tämä noin yleisesti ajateltuna on hirveän vaativa kriteeri kun en varsinkaan muuta ulkonäköä katso kovinkaan tarkkaan. Osan ulkonäöstä pitää enemmän ja osan sitten vähemmän, osan ulkonäköön saattaa ihastua heti kokonaisuutena joistakin löytää ajan kuluessa yksityiskohtia joista pitää, tuota asiaa voi kompensoida monilla asioilla koska ainakin minulle se sisin on tärkein niin kamalalta kuin se kuulostaakin. Olisin valmis etsimään kumppania vaikka käsipuolista, kaljuista tai naisista joilta on jouduttu rinnat leikkauttamaan vaikka molemmat pois. Tämä varmaan tekee minusta täysin sietämättömän ylimielisen raakimuksen!...hyi, hyi ja vielä kerran hyi! ;) En oikein ymmärrä sanalla sanoen oletusta että pidän itseäni täydellisenä tai että vaatisin täydellisyyttä jos kriteerinä on sellainen aika normijärkeen sopiva juttu kuin normaalipainoisuus varsinkin kun sille yleensä ihminen voi tehdä jotain, monelle muulle asialle ei. Syy minkä takia tein tuosta yhden kategorian tuohon listaan johtuu vain siitä että koin hassuna miten omaan painoon suhtaudutaan netissä ja miten se näyttäytyy ihmisen luonteessa. Voin todeta että ehkä tuo laardi-juttu oli hieman liikaa mutta siihen kannattaa suhtautua huumorilla. Täytyy itsekin tehdä niin koska mikään täydellinen pakkaus tuskin olen mutta minussa on puolia joista itsessäni pidän ja lopulta tarvitaan vain yksi joka minua sellaisena "täydellisenä" pitää minun vikani ja virheeni ymmärtäen, ja se riittäisi aivan hyvin minulle. ;) Pitää kai kiittää kaikkia ketjuun osallistuneita. Hyvää jatkoa elämään. Toivon mukaan löydätte mieleistänne seuraa netistä tai sitten muualta.
- siitä että ihmisillä
Itse Totuus kirjoitti:
En usko nyt olevani kovinkaan täydellinen missään mielessä, kuka nyt olisi? Kuitenkin sen verran "täydellisyyttä" mahdolliselta tulevalta kumppanilta odotan että hän kykenee pitämään huolen itsestään ja terveydestään jota normaalipainoisuus aika hyvin usein osoittaa. En usko että tämä noin yleisesti ajateltuna on hirveän vaativa kriteeri kun en varsinkaan muuta ulkonäköä katso kovinkaan tarkkaan. Osan ulkonäöstä pitää enemmän ja osan sitten vähemmän, osan ulkonäköön saattaa ihastua heti kokonaisuutena joistakin löytää ajan kuluessa yksityiskohtia joista pitää, tuota asiaa voi kompensoida monilla asioilla koska ainakin minulle se sisin on tärkein niin kamalalta kuin se kuulostaakin. Olisin valmis etsimään kumppania vaikka käsipuolista, kaljuista tai naisista joilta on jouduttu rinnat leikkauttamaan vaikka molemmat pois. Tämä varmaan tekee minusta täysin sietämättömän ylimielisen raakimuksen!...hyi, hyi ja vielä kerran hyi! ;) En oikein ymmärrä sanalla sanoen oletusta että pidän itseäni täydellisenä tai että vaatisin täydellisyyttä jos kriteerinä on sellainen aika normijärkeen sopiva juttu kuin normaalipainoisuus varsinkin kun sille yleensä ihminen voi tehdä jotain, monelle muulle asialle ei. Syy minkä takia tein tuosta yhden kategorian tuohon listaan johtuu vain siitä että koin hassuna miten omaan painoon suhtaudutaan netissä ja miten se näyttäytyy ihmisen luonteessa. Voin todeta että ehkä tuo laardi-juttu oli hieman liikaa mutta siihen kannattaa suhtautua huumorilla. Täytyy itsekin tehdä niin koska mikään täydellinen pakkaus tuskin olen mutta minussa on puolia joista itsessäni pidän ja lopulta tarvitaan vain yksi joka minua sellaisena "täydellisenä" pitää minun vikani ja virheeni ymmärtäen, ja se riittäisi aivan hyvin minulle. ;) Pitää kai kiittää kaikkia ketjuun osallistuneita. Hyvää jatkoa elämään. Toivon mukaan löydätte mieleistänne seuraa netistä tai sitten muualta.
painonsäätely toimii aika lailla tarkalleen, eli aivot lähettää niitä signaaleja aika tarkalleen oikein, että ihminen saa juuri sen verran ravintoa kuin tarviikin, ja myös muualta olen lukenut, että valtaosan väestöstä energian saanti on aivan kohdallaan, myös lihavilla. Yleensä lievässä liikalihavuudessa ei ole ylenmääräisestä syömisestä kyse. Itse tein testin, ja päivittäinen energiansaanti ja -kulutus jäi reilusti miinukselle. Isäni on langanlaiha, eikä juurikaan liiku enää, syö enemmän kuin äitini ja äitini on lihava, syö vähemmän kuin isäni, ja käy mm. vesijumpassa. Milläs sen selität?
- ..muuten joskus..
siitä että ihmisillä kirjoitti:
painonsäätely toimii aika lailla tarkalleen, eli aivot lähettää niitä signaaleja aika tarkalleen oikein, että ihminen saa juuri sen verran ravintoa kuin tarviikin, ja myös muualta olen lukenut, että valtaosan väestöstä energian saanti on aivan kohdallaan, myös lihavilla. Yleensä lievässä liikalihavuudessa ei ole ylenmääräisestä syömisestä kyse. Itse tein testin, ja päivittäinen energiansaanti ja -kulutus jäi reilusti miinukselle. Isäni on langanlaiha, eikä juurikaan liiku enää, syö enemmän kuin äitini ja äitini on lihava, syö vähemmän kuin isäni, ja käy mm. vesijumpassa. Milläs sen selität?
Telkkarista tuli muuten joskus sellanen ohjelma, missä vertailtiin lihavan ja laihan ihmisen ruokailutottumuksia. Kyseessä oli ystävättäret, joiden mukaan hoikempi söi enemmän kuin lihava, mutta silti lihava pysyi lihavana. Ohjelmassa pyrittiin selvittämään, vaikuttaako geenit, mutta kun molempien ruokailutottumuksia seurattiin (kirjasivat myös itse), niin lihava ihminen söikin enemmän, mutta ei vain näyttänyt tiedostavan sitä (tiedosti kyllä sitten kun näki tulokset).
- ihquprincess
Minä löysin itseni tuolta ihquprinsessa kategoriasta ja ehkä löytyy vähän tollaista Miss Right asennettakin. Mähän olen aivan ihanan kaunis ja hoikka ja fiksu ja kaikki tykkää musta ja mulla on lämmin sydän ja mä tykkään hemmotella miestä ja leipoa pullaa ja hieroa hartioita. Siis mussahan ei ole mitään vikaa! Miehet ei vaan tajua omaa parastaan :D Nettideittien kautta tulee heti kerralla niin paljon tarjontaa, että pitää valkata vain ne jotka ovat paperilla parhaita. Kokeilin myös käydä treffeillä muutaman kanssa, jotka eivät olleet Herra täydellisiä, mutta ei vaan kolahtanut ja kemiat kohdannut. Lopulta päädyin suhteeseen baarissa tutustumisen kautta ihan tavallisen hyvän, kiltin perusduunari miehen kanssa, johon en nettideittien kautta olisi ikimaailmassa lähtenyt tutustumaan.
- Uusio nettideittalija(ko?)
Kyllähän tämä touhu tosiaan näyttää olevan nykyään sellaista, että baarit alkavat näyttää varsin hyvältä vaihtoehdolta.. 12 vuotta sitten olin toista mieltä, mutta olihan netti ja baaritkin vähän toista silloin.. toki oma ikäkin.
- + MUUT HÖRHÖT
Bi -sairaat, 2 -suuntaiset mielialavammaiset, sairaalloisen mustasukkaiset, 100:aan kertaan dumpatut, kiristäjät... Luonnosta löytyy parhaimmat naiset, ei näiltä palstoilta saa kuin jätteitä. Nyttenkin mulla on 2 tosi mukavaa naista menossa. Elämä hymyää ja pimpsa maistuu!
- ....
nyt ainakin siinä pillunhuumassasi se ehkäisy, ehkä juuri sillä toisella naisella saattaa olla tauti :=D
- Parasta aikaa
Heh, ei oikein tunnu uskottavalta, kun pitää oikein tänne "epätoivoisten ihmisten nettideittiin" tulla mainostamaan, kuinka monta naista on menossa ... Mutta ehkä sitä tuollaisten viestien lähettämisestä sitten jonkun tyydytyksen saa ;-) jos ei muuta elämää ole.
- unohtunut...
Miehiin pettynyt ruikuttaja. Olin itse sellainen, negatiivinen ja luettelin vain millaista miestä EN HALUA. Menin itseeni, luin ohjeita deitti-ilmoituksen kirjoittamisesta ja siirryin maksulliselle palstalle. Parin päivän päästä ilmoitustani oli käynyt katsomassa ihana komistus (minun mielestäni). Tein aloitteen ja nyt ollaan muuttamassa yhteen. Ja aiemmin olin sitä mieltä, ettei netistä voi löytää ketään ihan oikeasti. Mutta vika olikin minussa, vuoden roikuin netissä aivan väärällä asenteella.
- Tosi hauska
Tosi hauska listaus. Tietysti toi sama pätee pieni variaatioin miehiin, että tuskin siihen uutta listaa tarvitaan. Mutta ilmeisesti kirjoittajalla on kokemusta muutamista nettitreffeistä. Toivotan silti lykkyä pyttyyn!
- ...................
Joo. Toi pisti silmään. Niin ku valikoima vaan on niin huono. Muutamia olen netin kautta tavannut, mutta kyllä huvikseen etsin seuraa en tosissani. Oikeasti olen kiinnostunut yhdestä kaverista sekä yhdestä työkaverista. Mut ku ei niitä ole saanut tähän hätään niin nettimiehet kelpaa lohdutukseksi.
- .......
miehet hakee ihan ihmeellisyyksiä,ei ole tätä päivää.En jaksa enää aloittaa sukellusta,enkä patikoida erämaassa kymmeniä kilometrejä.
Keski-ikänen,tietysti voihan he löytääkkin sopivan,mutta minä en sovi ja poistin profiilini,mikä helpotus!
- Enemi
Ehkä se johtunee siistä että nuo viittaa enemmänkin teineihin. :)
En ole tonnikeiju, vaan hoikka. ;)
Toki olen hellyydenkipee, ja lapseni ovat jo täysikäisiä.
Prinsessaa minusta ei saa tekemälläkään, metallisydäntä kantaa. ;)
Perse ei kestä kauan istumista, joten ei Online-tyttö.
Kemistit menivät hieman yli. ;D- teineillä
20-30 vuotiaita ja joitakin päälle 30-vuotiaita niin olet oikeassa.
Valitettavan moneen tuon ikäiseen tuo lista pätee vaikka kyseessä kai oli huumori.
- Jalijali
hahaa kaverityttö ilman muuta!! Tosin kerran on käynyt niin että kun kaverina on tavannut jonkun niin se mies onkin jäänyt roikkumaan ja aina kännissä yrittää jotain muutakin kun kaveruutta. Tai kyllähän sitä alle parissa kuukaudessa on aina mieskin löytynyt jota alkanut tapailla. Mutta kellekkään en anna pakkeja ilman että otan selville onko mahollista alkaa kaveriksi. Kaikille en tietenkään vastaa kun välillä tuli 30 viestiä päivässä.
- matchcomi
Yksi arkkityyppi(match.com) puuttuu, nimittäin rahanhuijausprofiilit. Ne tyypillisesti häviävät tai poistetaan 24h sisällä tai nopeamminkin luomisestaan.
Saan huijariprofiileilta(naisia) viestejä jostain Australiasta, Afrikasta ja Etelä-amerikasta joissa kerrotaan se samainen tarina: olen uusi täällä plaa plaa...ihastuin sinuun plaa plaa...kirjoita minulle tähän mail- osoitteeseen, olisi kivempi chatata plaa plaa...haluaisin tulla luoksesi, lähetäthän tämän summan minulle lentolippuun plaa plaa...minä päivänä olet syntynyt (identiteettivarkaus, ties mitä voi tehdä jos toisen pankkitilikin tietoon naamakuvan ohessa rahansiirrossa) plaa plaa...ai miksi en vilkuta pyynnöstäsi kättäni tässä chatkamerassa, ei tämä ole nauhoite plaa plaa... - grunge-88
Tuntuu, että tällä sivulla on yleensäkkin sellainen me miehet ja me naiset mentaliteetti. Siis miten kukaan ylipäätään kuvittelemee löytävänsä täältä ketään, jos vastakkainen sukupuoli on lähinnä viholliseen verrattavissa.
- Täytyy sanoa
että tapaamani nainen oli juuri sitä mitä kirjoitit. -> Huoltajat ja Madonnat.
Onneksi nyt tuli kohtuu ajoissa selville mitä todella halusi. Menihän siinä tosin miltei puol vuotta ja siihen sitten loppui.
Todellakin sai huomata olevansa taskulamppu, joka aluksi loisti ja huomattiin, mutta pikku hiljaa ikään kuin patterit olisivat hyytyneet katosi taka vasemmalle. Teit mitä tahansa ja yritit huomioda niin loisto ei enää palannut. Ilmankos oli parasta päästä pois, ettei hyydytä lopullisesti.
Aikuiseksi tätä ei todellakaan voinut sanoa, koska selkeät teini slangit loistivat ja tavat sen mukaiset. Paikalleen rauhoittuminen oli miltei mahdotonta. Aina piti olla menossa ja tekemässä jotakin, vaikka alussa muuta esitti. - Ei mikään noista-nainen
On sitten ollut jollakin muullakin aikaa roikkua netissä,kun noin kattavasti olet saanut otoksia ja pystynyt oikein listaamaan naiset.Heh,itsehän olet tietysti Mr Täydellinen,jolla iso muna,rahaa,komeutta,pituutta ja muutenkin täydellinen MIES:))))))
- tarkoitat noita
mitä tuossa listaat niin taidat olla ihqu ;)
Ehkä listan tarkoitus oli juuri se että on eri asia etsiä sopivaa ja toisaalta eri asia etsiä täydellistä. Moni nainen hakee jälkimmäistä ja omasta itsestä annettu kuva on aika sokeroitu. - Osoitit tyhmyytesi
Ja huumorintajuttomuutesi.
Ja pitää kundissa olla jotain, jos osaa kirjoittaa ja olla noinkin hauska!
Eikä hän pidä itseään täydellisenä..Siitä juttua ylempänä.
Mene itseesi, sinäkin.
- Itse Mies
Mitä tuohon analyysiin voin enää lisätä? Naiset menkää itseenne.
- Olvi71
Tässä erään henkilön tekemää vastineen alkua miesarkkityypeistä:
1) "Lapset asuvat kanssani"
Ja vaimo myös, mutta sitä ei muisteta jostain syystä aina mainita profiilissa. Ja se vaimo - se kun ei anna, on varmaan frigidi tai jotain. En oo koskaan ottanut puheeksi, mutta se ei varmaankaan tykkää seksistä ollenkaan. PS. Voin ilahduttaa sua 'pikkuveljeni' kuvalla, jos haluat.
2) "Mykkä mammanpoika"
Menetin erossa kaiken enkä oikein tiedä miksi. Kaikki oli ihan hyvin, mutta jostain syystä se vaimo vaan halusi erota. En tiedä lasteni asioista enää mitään, kun se exä ei kerro. Kaikkeni oon tehnyt, mutta mikään ei riitä.
3) "Lapseton nelikymppinen"
Pukeudun trendikkäästi ja muutenkin yritän asuntoni sisustuksella, autollani ja ulkoisella habituksellani viestiä, kuinka nuorekas olen. Toistaiseksi ei ole löytynyt naista, joka sopisi täydellisesti sisustukseeni. Harrastuksia on vaikka mitä ja värmeet hankitaan aina ensimmäiseksi. Vastuuta en ole koskaan kantanut mistään eikä alko ole mikään ongelma, nuo keittiön kaapissa olevat tyhjät pullot ovat kertyneet pitkältä ajalta.
4) "Audi-mies?"
Asumuserossa jo toista kuukautta ja likapyykkikasa alkaa kasvaa jo huolestuttavan korkeaksi. - Tosi mahtavaa
Todella hauska lista ja varmaankin paikkaansapitäväkin.
- jjkijyh
totuudenmukainen lista. Itse törmäsin netissä kanssa tapaukseen, joka etsi tätä nallekarhua(komeaa) sellaista takkatulen ääreen halimaan. Suht ruma nainen, kolme alaikäistä lasta ikä 41 vuotta maalla asui. Aviomies oli jättänyt akan jokunen vuosi takaperin. Ilmoituksessa oli ruumiin rakenne normaali. Kuvasta näkyi, että melkoisen lihava nainen kyllä oli. Uusisiippa olisi pitänyt asua korkeintaan 20-30 km säteellä. Kyse oli pienestä parintuhannen asukkaan perähikiästä. Etsi siis kumppania lähinnä kotipitäjästään! Olisi paikallislehteen sitten enmmin ilmoituksen laittanut. Muutkin vaatimukset olivat kovia, ei ihme että reilussa vuodessa ole ketään löytänyt. Valokuvaa profiilissa vaihtaa tämän tuosta. Kova yritys hällä on kun tositarkoitus paketinkin on hankkinut valokuva usein aloitussivulla ja megafonikin käytössä ollut. Kannattaisi ehkä vähän tarkistaa niitä omiakin vaatimuksia, että vastaisivat sitä mitä itse pystyy tarjoamaan, niin sitten voi onnata!
- nainen minäkin
jjkijyh kirjoitti:
totuudenmukainen lista. Itse törmäsin netissä kanssa tapaukseen, joka etsi tätä nallekarhua(komeaa) sellaista takkatulen ääreen halimaan. Suht ruma nainen, kolme alaikäistä lasta ikä 41 vuotta maalla asui. Aviomies oli jättänyt akan jokunen vuosi takaperin. Ilmoituksessa oli ruumiin rakenne normaali. Kuvasta näkyi, että melkoisen lihava nainen kyllä oli. Uusisiippa olisi pitänyt asua korkeintaan 20-30 km säteellä. Kyse oli pienestä parintuhannen asukkaan perähikiästä. Etsi siis kumppania lähinnä kotipitäjästään! Olisi paikallislehteen sitten enmmin ilmoituksen laittanut. Muutkin vaatimukset olivat kovia, ei ihme että reilussa vuodessa ole ketään löytänyt. Valokuvaa profiilissa vaihtaa tämän tuosta. Kova yritys hällä on kun tositarkoitus paketinkin on hankkinut valokuva usein aloitussivulla ja megafonikin käytössä ollut. Kannattaisi ehkä vähän tarkistaa niitä omiakin vaatimuksia, että vastaisivat sitä mitä itse pystyy tarjoamaan, niin sitten voi onnata!
Hyvät naurut sait aikaiseksi "itse totuus" =)
Nuoreksi mieheksi olet jo hyvin perillä eri naistyypeistä.
Itseäni en tästä porukasta kyllä löytänyt, olen 40 v. aikuinen nainen ja tiedän mitä olen ja tiedän mitä haluan =)
Yksinkertaista =))
Itse etsin seuraa myös ja ei ole ollut tarvetta valehdella mistään mutta huomannut että ikäiseni miehet sepustavat kaikenlaista stooria..... =)
- Itse Totuus
Lisäys aiheeseen muutaman kuukauden poissaolon jälkeen.
Jospa se herne on kaivettu jo ulos joten sen voi nyt työntää rauhallisesti takaisin. :D
Nettideitin naisarkkityypit:
I Tonnikeijut (kieltäjät/ylpeilijät)
II Huoltajat (hellyyden kipeät/madonnat)
III Prinsessat (ihqut/lumikit)
IV Online-tytöt (kaveritytöt/ammattilaiset)
V Kemistit (mrs. rightit/x-factorit)
VI Maan hiljaiset (lawnmower women/(CSSS) the cynical sorry suicide sisters)
VII Ihmisen kaltaiset koneet (emännät (T-101)/selittäjä-höpöttäjät(C-3PO))
Ihmisen kaltaiset koneett VII
*Emännät (T-101)
"Mää oon tällainen vaikee tappaus" tai ”thou shall not resist”
(Ensimmäisestä hetkestä lähtien, usein jo profiilia lukiessa, mies tajuaa että on henkisesti ja ehkä jopa fyysisesti kuolemanvaarassa. Tämä nainen vie tanssilattialla ja mies vikisee tai saunan taakse ja naisella on ne kovat piipussa. Nainen on tumma ja tulinen tai vaalea ja verenhimoinen, jonka tärkein tehtävä on ottaa elämäsi hallintaan. Jos et siitä tykkää niin seuraa toteamus että toinen on sitoutumiskyvytön. Jos taas antaudut niin olet avuton lussukka. Jos vastustelet niin haastat hänen mielestään riitaa ja et ymmärrä hänen ”aitouttaan”. Miehinen versio ”emännästä” olisi kenraali joka rauhan aikana laitetaan kaappiin ja sodan syttyessä vedetään ulos sieltä tekemään tehtävänsä. Tällaisen naisen halaus on kuin painonnostaja, kivenhakkaaja ja painija rutistaisivat sinua yhtä aikaa. Tiedät että olet nalkissa kun henki ei kulje ja veri ei pääse enää nousemaan päähän asti. Juokse tai kuole. Tai oikeammin juokseminen ei auta ja piilopaikka johon pyrit on jo miehitetty aiemmin saman kokeneilla.)
*Selittäjä-Höpöttäjät (C-3PO)
”Voi olla vaikeaa mutta katsotaan mitä tästä syntyy”
(Selittäjä-höpöttäjät ovat kuin kotonaan ihmissuhdeviidakoissa. Oikeastaan se johtuu siitä etteivät he löydä tietä sieltä ulos. Ainut keino on siis hakata viidakkoveitsellä tie auki vaikka siinä tulisikin ruumiita. Nettitreffeissä on aina joku vika. Jos se ei ole toiminnoissa niin se on siinä kun toinen ei laittanut oikeaan aikaan viestiä, tapaamisaika juuri ei sopinut tai etäisyys toiseen on liian pitkä joka estää viestittelyn. Selittäjä-höpöttäjä on kuin lasten 9 osaisen palapelin tekijä joka kaivaa takataskustaan tuhat palaa lisää. Niitä sitten aletaan siinä sovitella keskenään vaikka alunperin kaiken piti olla niiiiiiiiiiiiinn yksinkertaista ja helppoa. Asioita jahkataan edestakaisin ja johonkin asiaan jäädään kiinni kuin kärpäspaperiin.)
=> Tällaiset naiset eivät tajua minkälaista hallaa he tekevät potentiaaliselle suhteelle omalla kommunikaatiotyylillään. Heille se on vain osa heidän luonnetta ja naisina he saavat tehdä omat valintansa. Muille se olisi asennevamma ja vakava este suhteen vuorovaikutukselle. Emäntien tapauksessa reagointi on melkein vähättelevän vihamielinen ja selittäjä-höpöttäjien ollessa kyseessä vähättelevän epämääräinen. Vaikka muuten kyseiset naiset vaikuttaisivat sopivilta niin naisten suhtautuminen itseensä ja toisiin on kuin tieteiselokuvasta. Jos jo tulee vaikea olo kun on joku hassu viesti vaihdettu netissä niin entä sitten suhteessa?- Jonnalilia
Mieslista nettideiteissä on ollu tällainen:
I: Ynisijät
Nämä herrat etsivät ketä tahansa, aivan ketä tahansa tyydyttääkseen hellyydenkaipuunsa. Eräs poikaparka säntäsi heti halimaan kun oltiin tavattu ja kertoi ensimmäisessä lauseessaan sen, miten kiva oli, kun vihdoin sai jonkun jota halia. Aivan sama kuka se joku oli.
II: Sheivaajat
Nämä sheivaavat ihan oikeasti kainalokarvansa. Siis ovat miehiä. Mielikuvitusta käyttäen voi kuvitella mistä muualta on sheivattu. Seksiä haetaan ja naiselta tarvitaan varmistus siihen, että karvattomuus on oikeasti hyvä asia.
III: "Emmä oikeen tiiä"- tyypit
Nämä etsivät varovasti nettiseuraa, ehkä tavataankin, mutta seuraavat 1,2534 vuotta menee jahkailuun. Ollako vai eikö olla ja niin edelleen. "Ku emmä oikee tiiä... kun toi blondi tosta otti yhteyttä... no kai sä voit sen yhen kerran tulla... mut älä sit luule mitään!".
IV: Livistäjät
Näitä on nähty. Nämä herrat livistävät ihan oikeasti treffeiltä. Yhden sellaisen ansiosta löysin kaksi kiinnostunutta herrasmiestä, joista toinen oli täydellinen sovinistiporsas.
V: Raukkikset
Nämä ovat niitä "kunnon miehiä" joille naiset on aina ollu p*skoja ja jotka jaksavat surra sitä yhtä ja v*tun samaa kohtaloa lopun ikäänsä. - ... tyhmiäkin ?!
Jonnalilia kirjoitti:
Nämä herrat etsivät ketä tahansa, aivan ketä tahansa tyydyttääkseen hellyydenkaipuunsa. Eräs poikaparka säntäsi heti halimaan kun oltiin tavattu ja kertoi ensimmäisessä lauseessaan sen, miten kiva oli, kun vihdoin sai jonkun jota halia. Aivan sama kuka se joku oli.
Nämä sheivaavat ihan oikeasti kainalokarvansa. Siis ovat miehiä. Mielikuvitusta käyttäen voi kuvitella mistä muualta on sheivattu. Seksiä haetaan ja naiselta tarvitaan varmistus siihen, että karvattomuus on oikeasti hyvä asia.
Nämä etsivät varovasti nettiseuraa, ehkä tavataankin, mutta seuraavat 1,2534 vuotta menee jahkailuun. Ollako vai eikö olla ja niin edelleen. "Ku emmä oikee tiiä... kun toi blondi tosta otti yhteyttä... no kai sä voit sen yhen kerran tulla... mut älä sit luule mitään!".
Näitä on nähty. Nämä herrat livistävät ihan oikeasti treffeiltä. Yhden sellaisen ansiosta löysin kaksi kiinnostunutta herrasmiestä, joista toinen oli täydellinen sovinistiporsas.
Nämä ovat niitä "kunnon miehiä" joille naiset on aina ollu p*skoja ja jotka jaksavat surra sitä yhtä ja v*tun samaa kohtaloa lopun ikäänsä.Lapsellinen lista. Itse vain en ymmärrä tuota kohtaa kaksi. Tietty, jos nainen pitää luolamiehistä, mikäs siinä. Itse ajelen kainalokorvat ja muutkin karvat riittävän usein, koska sukkia saa kaupasta, eikä niitä tarvitse itse kutoa omista tarpeista. Kyse on myös hygienista, ellet sattunut sitä tietämään. Tai mistäs tietäisit, kun itse taidat liikkua ovelta ovelle autolla, jossa ei juuri pääse hikoilemaan. Se on vähän eri asia, jos sattuu kuntoilemaan aktiivisesti.
- höhöö..
Jonnalilia kirjoitti:
Nämä ovat niitä "kunnon miehiä" joille naiset on aina ollu p*skoja ja jotka jaksavat surra sitä yhtä ja v*tun samaa kohtaloa lopun ikäänsä.Onpa katkeraa tekstiä. Taisit tunnistaa itsesi aloittajan listasta ;)
- öpillp
Itsekin taidan kuulua "tonnikeijuihin". Tosin olen nyt laihduttanut kymmenisen kiloa, enkä kyllä itseäni tonnikeijuksi sanoisi. Pyöreäksi ehkä.
Profiilissani lukeekin pyöreä. Mutta on melko ketuttavaa, että ihmiset ajattelevat heti, että pyöreä tarkoittaakin tonnikeijua. Koska jotkut todella ylipainoiset laittavat "pyöreä". Kaikki siis heti ajattelevat, että tuo on taas tuollainen, joka vähättelee omaa ylipainoansa. Olen oikeasti vain pyöreä, minunlaisen pitäisi vissiin treffien "sääntöjen" mukaan laittaakin normaalipainoinen. Mutta ennemmin liioittelisin kuin vähättelisin, tottakai olisin mieluummin positiivinen yllätys treffeillä painoni suhteen. En halua miehen heti ajattelevan, että "joo tommonen läski, vaikka sano olevansa normaalipainoinen".
Miksi siis vähätellä oma painonsa? Selviää se kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. - Hahahahaa
Pitääpä nostaa tää hauska lista taas etusivulle.
- ......
Täytyy myöntää, että tonnikeiju kategoriaa lukuunottamatta kyllä on tullut tutustuttua vähintäänkin kirjoittelemalla kaikkiin noihin arkkityyppeihin luokiteltavia naisia.:) Se olisikin mielenkiintoinen kysymys, kuinka paljon itse ympäristö vaikuttaa näiden stereotypioiden syntymiseen. Yhteistähän näille kaikille on, että todennäköisyys löytää ketään on minimaalinen.:)
- Bump bump
Vuoden jälkeen edelleen ajankohtainen (aina).
- Paha nainen?
Tulee lähinnä mieleen, että kirjoittaja inhoaa ihmisiä, naisia erityisesti.
Ei ihme, jos on vuoden jälkeen edelleen ajankohtaista halveksia täällä muita.
Seuraa tuskin löytyy tällä asenteella.- Bump bump
Nostin ketjun ihan huvikseni, en ole aloittaja.
Liekö aloittaja noiden kokemusten jälkeen enää nettideitissä, mutta aihe on aina ajankohtainen.
Taisi kolahtaa aika kohdilleen. :D
- --------------------
Minä taas voin kategoroida nuo nettideitin 2 miesarkkityyppiä:
Ikuiset etsijät
Seikkailunhaluiset/pelkkää seksiä etsivät- tavallinen mies
Tiedän kolmannenkin:
Tavallinen suomalainen työssäkäyvä mies, joka ei polta tai ryyppää. Hoitaa raha-asiat ja on rehellinen, mutta homma kaatuu aina johonkin pikkujuttuun, kuten siihen, että mies ei ole mikään astronautti, lattari tai scandinavian hunks, vaan kaikinpuolin tavallinen perheenperustamista miettivä mies.
Hän ei pysty tarjoamaan naiselle älytöntä yleellisyyttä, seurapiirejä tms, vaan ainoastaan vastavuoroista rakkautta ja perhe-elämää. - --------------
tavallinen mies kirjoitti:
Tiedän kolmannenkin:
Tavallinen suomalainen työssäkäyvä mies, joka ei polta tai ryyppää. Hoitaa raha-asiat ja on rehellinen, mutta homma kaatuu aina johonkin pikkujuttuun, kuten siihen, että mies ei ole mikään astronautti, lattari tai scandinavian hunks, vaan kaikinpuolin tavallinen perheenperustamista miettivä mies.
Hän ei pysty tarjoamaan naiselle älytöntä yleellisyyttä, seurapiirejä tms, vaan ainoastaan vastavuoroista rakkautta ja perhe-elämää.^ Siis mainitsemaasi miestä ei ole kyllä olemassakaan... Ilman lapsia siis, ehkä niistä voisi löytyäkin jolla on jo lapsi/a, mutta elämäntilanne eriää niin paljon että jätän ne miehet huomioimatta.
Jos pääsee treffeille asti, niin mies paljastuukin kaappijuopoksi, jolle maistuu arkenakin ihan kiitettävästi kuppi, tai muuten mies päättääkin jatkaa etsimistään jos löytäisi vielä paremman kuitenkin...
Minä en etsi yleellisyyttä, seurapiirejä enkä varakasta miestä vaan elämänkumppania joka pitäisi samoista asioista kanssani, sekä olisi samankaltaiset tulevaisuuden toiveet. Mutta sekin tuntuu olevan vaikeaa, ellei "huoli" yli 10v vanhempaa miestä. - tavallinen mies
-------------- kirjoitti:
^ Siis mainitsemaasi miestä ei ole kyllä olemassakaan... Ilman lapsia siis, ehkä niistä voisi löytyäkin jolla on jo lapsi/a, mutta elämäntilanne eriää niin paljon että jätän ne miehet huomioimatta.
Jos pääsee treffeille asti, niin mies paljastuukin kaappijuopoksi, jolle maistuu arkenakin ihan kiitettävästi kuppi, tai muuten mies päättääkin jatkaa etsimistään jos löytäisi vielä paremman kuitenkin...
Minä en etsi yleellisyyttä, seurapiirejä enkä varakasta miestä vaan elämänkumppania joka pitäisi samoista asioista kanssani, sekä olisi samankaltaiset tulevaisuuden toiveet. Mutta sekin tuntuu olevan vaikeaa, ellei "huoli" yli 10v vanhempaa miestä.Vai ei ole olemassa? Mikäs minä sitten olen? Hyvä ystäväni on myös samassa tilanteessa, vaikka hän on vieläpä melkoisen hyvätuloinen, suhtautuu rahaan kuitenkin vaatimattomasti, joten monet eivät sitä tiedä.
Meistä kumpikaan ei ole kaappijuoppo, vaikka varsinkin allekirjoittaneelle maistuu lasillinen hyvää punaviiniä, ei kuitenkaan koskaan humaltumiseen asti. Suhtautuminen alkoholiin siis aika lailla erilainen kuin näillä kaappijuopoillasi.
Itsekään en huolisi mitään 10 vuotta nuorempaa, ellei kyseessä olisi aidosti kypsä nainen.
Huomautan vielä, että lapsia ei löydy toistaiseksi. - 11-10
-------------- kirjoitti:
^ Siis mainitsemaasi miestä ei ole kyllä olemassakaan... Ilman lapsia siis, ehkä niistä voisi löytyäkin jolla on jo lapsi/a, mutta elämäntilanne eriää niin paljon että jätän ne miehet huomioimatta.
Minä en etsi yleellisyyttä, seurapiirejä enkä varakasta miestä vaan elämänkumppania joka pitäisi samoista asioista kanssani, sekä olisi samankaltaiset tulevaisuuden toiveet. Mutta sekin tuntuu olevan vaikeaa, ellei "huoli" yli 10v vanhempaa miestä.totta, yllättävän monen nettideitissä pyörivän "perusmiehen" elämää hallitsee alkoholi.
Ja nelikymppinen eronnut "kunnollinen" mies ilmoittaa, että hän elää lasten ehoilla, lapset menee kaiken edelle. Eli järjestys on työ, lapset, omat harrastukset ja sitten se aika, joka jää, mies voi olla halukas tapaamaan naista, mutta jos naiselle ei juuri se aika sovi, jos nainen ei silloin olekaan käytettävissä, kunnon mies on tyrmistynyt nykynaisten itsekkyydestä, vaikeudesta ja kiireestä. - 20+11
tavallinen mies kirjoitti:
Vai ei ole olemassa? Mikäs minä sitten olen? Hyvä ystäväni on myös samassa tilanteessa, vaikka hän on vieläpä melkoisen hyvätuloinen, suhtautuu rahaan kuitenkin vaatimattomasti, joten monet eivät sitä tiedä.
Meistä kumpikaan ei ole kaappijuoppo, vaikka varsinkin allekirjoittaneelle maistuu lasillinen hyvää punaviiniä, ei kuitenkaan koskaan humaltumiseen asti. Suhtautuminen alkoholiin siis aika lailla erilainen kuin näillä kaappijuopoillasi.
Itsekään en huolisi mitään 10 vuotta nuorempaa, ellei kyseessä olisi aidosti kypsä nainen.
Huomautan vielä, että lapsia ei löydy toistaiseksi.Mikä se vika sitten on? Ylemmyydentunto? Alentuva asennoituminen muihin? Muiden halveksiminen? Sosiaalinen taidottomuus?
- tavallinen mies
11-10 kirjoitti:
totta, yllättävän monen nettideitissä pyörivän "perusmiehen" elämää hallitsee alkoholi.
Ja nelikymppinen eronnut "kunnollinen" mies ilmoittaa, että hän elää lasten ehoilla, lapset menee kaiken edelle. Eli järjestys on työ, lapset, omat harrastukset ja sitten se aika, joka jää, mies voi olla halukas tapaamaan naista, mutta jos naiselle ei juuri se aika sovi, jos nainen ei silloin olekaan käytettävissä, kunnon mies on tyrmistynyt nykynaisten itsekkyydestä, vaikeudesta ja kiireestä.Huomautan, että mies ei ole "kunnollinen" tai "normaali" jos on ongelmia alkoholin kanssa. Tässä tapauksessa sopii käsite "holtiton".
Tavalliselta mieheltä tuskin löytyy lapsiakaan entuudestaan, jos avioliittoa pidetään oletusarvoisena elinikäisenä.
Ongelma nettideiteissä on se, että ihmiset teeskentelevät. Esittävät olevansa jotain erikoisempaa kuin ovatkaan. Tämä koituu monien miesten ja naisten omaksi häviöksi. Kun kaksi mahdollisesti toisilleen sopivaa ihmistä esittää jotain muuta kuin on, kumpikin lopettaa jutun heti kättelyssä.
Lisäksi pidän todennäköisenä, että nettideiteissä liikkuu ainakin toistaiseksi enemmän näitä holtittomia tapauksia ja muutenkin parisuhteeseen kykenemättömiä enemmän kuin heti voisi luulla. Kunnollisia ihmisiä on hyvin vaikea löytää netistäkään. Netissä se ehkä on vielä vaikeampaakin kuin oikeassa elämässä.
Oikeassa elämässä tietää sentään usein jo entuudestaan, minkälainen ihminen on kyseessä. Jos heti on jokin ylitsepääsemätön este, ei kannata edes yrittää. Netissä voi hämätä toista helposti eikä totuus valkene aivan heti.
- tyhmä läski
omaan kyllä huumorintajun, sitä nimittäin tarvitaan näillä kiloilla, tai muuten tulee hulluksi, mutta silti on pakko kirjoittaa. aikamoista huttua kirjoittelit itsekin, jostain lastenkasvatuksesta ja muusta :)
jep, tiedän, pitäisi vetää säkki päälleen ja mennä johonkin pimeään loukkoon itkemään surkeuttaan kun on lihava. Alkaa tosissaan jo riepoa nuo ainaiset 2 arkkityyppiä lihavista naisista, kieltäjät ja ylpeilijät...
Minulla on suunnilleen 20 kg ylipainoa, enkä valitettavasti mahdu (hyvä sanavalinta :D) kumpaankaan kategoriaan. En tajua miksi läskeillään ylpeilisi, jos sitä on paljon niin se se vasta muodotonta onkin. Kieltämisessä ei ole järkeä, se on itsensä pettämistä ja treffikumppanillekin se paljastuu ennemmin tai myöhemmin.
Minulla lukee treffiprofiilissani ruumiinrakenteen kohdalla ylipainoinen ja painolukemankin uskalsin laittaa. Ja vieläpä ihan tuoreen kuvankin. Silti tulee lähes pelkästään asiallisia yhteydenottoja. En ole jaksanut uskoa että kukaan olisi ns. vakavissaan kanssani, kukapa mies haluaisi olla lopun ikäänsä jonkun läskin kanssa, ymmärrän sen hyvin. Tapailin pari kuukautta yhtä syntisen komeaa miestä, ja kumma kyllä se ei ollut pelkkää seksiä. Mutta olen vielä sen verran nuori, ettei vakiintuminen vielä muutamaan vuoteen kiinnostakaan, sinkkuelämä on vielä liian hauskaa.
Ja pitäis laihduttaa vai? Älä ihmeessä? Enpä olisi ikinä tullut ajatelleeksi. Tässäpä sulle jotain uutta: lihavatkin ovat ihmisiä ja hekin osaavat ajatella. Veikkaisin että moni lihava pitää itseään vielä pahemman näköisenä kuin on, eikä suunnilleen uskaltaudu ihmisten ilmoille. Kuitenkaan harva (normaalijärjellä varustettu) vastaantulija tuskin vaivautuu läskejä töllistelemään ja inhoamaan, eiköhän niihin suhtauduta ihan neutraalisti tai korkeintaan säälitään.
En ole ollut kovinkaan montaa vuotta näin läski, joten en jaksa ahdistua tästä enempää kuin on pakko. Tiedostan että tämä on terveydelle todella vaarallista ja näytän ihan hirveältä. Vituttaa todella, että päästin itseni tähän kuntoon, mutta olisi voinut käydä pahemminkin. Olisin voinut kuolla siihen terveysongelmaan joka oli pääsyy lihomiseeni. Kertoo jotain ehkä tästä maailmasta, etten voi olla niin iloinen siitä että olen yhä elossa kun olen ylipainoinen? Mutta laihdutusprojekti on lähtenyt ihan mukavasti käyntiin, kunto on noussut kohisten. Laihduttaminen ja painonhallinta ei ole mikään ihmeellinen temppu, jos motivaatio on kohdallaan ja on muuten terve. Ja kyllä, lihavakin voi ihan oikeasti harrastaa liikuntaa ja tykätä siitä :D Tottakai sekin on sitten normipainoisena hauskempaa.
Joskus on vain sellainen elämäntilanne, ettei voimat riitä pitämään itsestään huolta. Lapsena opetetuista huonoista syömätavoista on vaikeaa päästä eroon myöhemminkään. Kun lapsena on ylipainoinen, rasvasolujen määrä lisääntyy, joten normipainossa pysyminen on hankalampaa ihan fysiologisista syistä. Se ei ole mikään tekosyy, vaan selittää sitä miksi jotkut eivät pysty pitämään kilojaan kurissa jos tulee jokin hankala elämäntilanne. Jaksamisella on rajansa.
En ole kehitellyt itselleni mitään "lihava"-identiteettiä, kun tämä on väliaikaista, eikä se minua miksikään muuta. Ujommaksi ehkä, ja opettaa myös ymmärtämään niitä joilla kaikki elämässä ei ole mennyt ihan putkeen.
meni jo vähän ohi aiheesta, mutta niin meni nuo aloittajan tekstitkin välillä.- kerrankin poikkeus
Kerrankin kuulee järkevää ja aikuista asennoitumista. On hienoa, että olet rehellinen ihminen niin itsellesi kuin muillekin.
Sanoit hyvin, ettet kuulu "kieltäjiin" tai "ylpeilijöihin", olet terveellä järjellä varustettu realisti. Monet alkavat kehitellä jotain roolia, joka ei sovi yhteen todellisuuden kanssa.
Tiedostat, että lihavuudessa on riskinsä ja hyöty/haitta -punninnan perusteella normaalipaino on lihavuutta parempi vaihtoehto.
Tuolla asenteella tulet menemään pitkälle, jos haluat parantaa kuntoasi. Aikuiset ihmiset ymmärtävät tilanteesi erittäin hyvin. Älä ikinä vaivu epätoivoon, vaan tavoittele sitä, mitä pidät unelmanasi! - :)
Uskon että sinulla tulee olemaan, ellei jo ole jono miehiä ovesi takana, sen verran fiksu ja hauska nuori nainen olet :) Ihana persoona!!
- Nostatus oy
Aika nostattaa
- Jeejepolullo
Juuri tätä paskaa tämä paikka tuntuu olevan aivan täpötäynnä. Missä normaalit naiset. Eivät ainakaan täällä. Tullut juteltua ja nähtyä ihan joka gategoriaan sopivia naisia. Naurattaa.
- Laulun naiset
Jeejepolullo kirjoitti:
Juuri tätä paskaa tämä paikka tuntuu olevan aivan täpötäynnä. Missä normaalit naiset. Eivät ainakaan täällä. Tullut juteltua ja nähtyä ihan joka gategoriaan sopivia naisia. Naurattaa.
Missä ovat Tapani Kansan laulun naiset? Eivät ainakaan täällä. Samat taitavat olla, joten siinä suhteessa ei ainakaan kannata pelkästään olla täältä etsimässä seuraa jos vaikuttaa epätoivoiselta.
en löytänyt itseäni noista, koska en listaa tai jaottele itseäni ihmisryhmiin. Olen yksilö ja minusta joko tykätään tai ollaan tykkäämättä.
- Mister Bean
Se on ainakin puoli vuotta ollut kai tuossa aina pällistelemässä Suomi-sivulla. Kun ei ole kelvannut kenellekään, niin eihän sitä kohta enää kenenkään luulisi edes huolivan, kun ei ole kelvannut tuhansille miehille, jotka ovat netissä katselleet seuraa! Laittaisi itsensä edes jäähylle muutamaksi kuukaudeksi ja yrittäisi uudelleen sitten jos tarvis esiintyä.
- Ei aloittaja
Aika nostaa, on tää vaan niin loistava.
- kröhöm........
Aloitus teksti oli niin perkeleen pitkä ja samoin monet vastaukset, mutta kunhan totean, on meitä
monen laista tötteröhattua täällä taapertamassa. Hällä väliä ! - Ei aloittaja
kröhöm........ kirjoitti:
Aloitus teksti oli niin perkeleen pitkä ja samoin monet vastaukset, mutta kunhan totean, on meitä
monen laista tötteröhattua täällä taapertamassa. Hällä väliä !Niin on.
Kaikilla ei ole myös huumorintajua. ;D - hymy hym
Ei aloittaja kirjoitti:
Niin on.
Kaikilla ei ole myös huumorintajua. ;DOnpas, ainakin mulla. Äiti ja tytär perusti yhdessä antiikki- liikkeen, sen nimeksi tuli
vanha tavara ja posliini.............................................................................. ;-]
- X-factor ja ihqu ;)
Hauska :O)
- ererer3
www.treffinetti.fi
- Kemisti-nainen
Kyllähän minä kemisteihin kuulun - jonkinlainen sekoitus X-factoria ja Mrs. Rightia.
Ihmistyyppejä on luokiteltu ja luokitellaan jos jonkinlaisten teorioiden mukaan muutamaan perustyyppiin. Yksi hauska esimerkki on 12 horoskooppia :-)
Kemistin analysoivaa mielenlaatua osoittaa mielestäni myös itse aloittaja - naisten analysointi kuin mikropiirien rakentamista, kenties :-) - Osui oikeaan
Pakko nostaa tämä esille taas tuolta kätköistä kun tuli taas todistettua tämän listan paikkansa pitävyys.
Kemistejä yms. näyttää netissä olevan paljon. - Peukut aloittajalle
Loistava juttu, joka on pumpattava ylöspäin koska pitää kutinsa kuten aina netissä. :D
- 13 + 5
Ja me kaikki olemme niiiiiin yllättyneitä, että aloittaja on edelleen sinkku.
- edellinen
13 + 5 kirjoitti:
Ja me kaikki olemme niiiiiin yllättyneitä, että aloittaja on edelleen sinkku.
Onko hän sinkku????
mä en tiennyt että tuo aloittaja edelleen kirjoittaa tänne vai oliko tuo joku vitsi? :D
onko hällä muita samankaltaisia aloituksia lähiajoilta kun tuo on kuitenkin jo kolme vuotta vanhaa tekstiä, huomasitko?
kyllähän tuolla huumorintajulla ja tekstin tuotolla pitäisi joku netistä löytää kunhan ei sano noita ääneen tai sitten nettideitin naiset tosiaan on tosiaan tollaisia kuten aloittaja kuvailee. :D
sulla taisi joku noista laaduista kautta tyypityksistä napsahtaa kohdalleen kun älähdit kalikkaa ;D
- Tää oli hyvä
^^up
- Onneks ei tonnikeiju
...Kuiteskaan :))) en tiedä pitäisikö itkeä vai nauraa jos tuolta tunnistaa itsensä monesta kohtaa :))))) ihan loistava!!!
- Tää oli hyvä
Joo, aivan loistaja ja nostatin sen takia ylös.
Olen ite mies, mutta jäi askarruttamaan onko toi alkuperäinen kirjoittaja löytänyt itselleen netistä naisen?
Onko kenelläkään tietoa?
Kun noilla kirjoituslahjoilla ja huumorintajuilla kuvittelis flaksin käyvän. Osa ehkä missas sen että tuo oli kaiketi tarkoitettu karikatyyriksi eikä miksikään absoluuttiseksi totuudeksi vaikka aika läheltä liippaakin. :D
Pitää laittaa ihan talteen kun oli niin hauska. Kun osaisi itse kirjoittaa tuolla tavoin niin varmaan heti natsais.
Ehkä piruparka työliintyi nettideittiin ja häipy sen sileän tien. Emme varmaan koskaan saa tietää. - Onneks ei tonnikeiju
Tää oli hyvä kirjoitti:
Joo, aivan loistaja ja nostatin sen takia ylös.
Olen ite mies, mutta jäi askarruttamaan onko toi alkuperäinen kirjoittaja löytänyt itselleen netistä naisen?
Onko kenelläkään tietoa?
Kun noilla kirjoituslahjoilla ja huumorintajuilla kuvittelis flaksin käyvän. Osa ehkä missas sen että tuo oli kaiketi tarkoitettu karikatyyriksi eikä miksikään absoluuttiseksi totuudeksi vaikka aika läheltä liippaakin. :D
Pitää laittaa ihan talteen kun oli niin hauska. Kun osaisi itse kirjoittaa tuolla tavoin niin varmaan heti natsais.
Ehkä piruparka työliintyi nettideittiin ja häipy sen sileän tien. Emme varmaan koskaan saa tietää.Olisi kyl kiva tietää löysitkö hän elämänsä naisen ja mihin hän kategorisoisi hänet :D Kyl tuollaisten supliikin luulisi löytävän helpostikin seuraa :D tytöt/naiset käy kuumana miehiin joilta irtoaa juttua ilman et sitä tarvitsee nyhtää :D
- fesfseefsefs
jep mullakin on 3 tiketti jonossa tilassa: awaiting for more user info
Voi ei, en löytänyt itseäni tästä. Ehkä mussa on aavistus vaikka kemistiä? :''D
- Eräs tarina
Sattumalta osuin tähän viestiketjuun. Oli riemastuttavaa lukea tämä luokittelu. Itse olen kai aikoinani kuulunut liki kaikkiin näihin luokkiin. "Epätoivoinen", joka hakee vimmalla elämänkumppania jakamaan arkea olisi kai ollut osuvin. Sitten eräältä deittisivustolta löysin miehen, johon en olisi katsonutkaan, jos olisimme silmäkkäin tavanneet (vaikka onkin ihan mukavan näköinen...). Olemme olleet jo vuosia naimisissa, rakkaus on saanut kasvamaan suhteessa: on oppinut tuntemaan itseään, nauramaan itselleen ja hyväksymään itsensä. Kiitos siitä miehelleni, jonka olisi voinut luokitella "romanttiseksi haahuilijaksi"; joka kovista kokemuksistaan huolimatta haki pelastettavaa prinsessaa...No, suomut on hältäkin silmiltä pudonneet ja naiset ihmisiksi paljastuneet... :-D
- epäonnistuja?
Mää arvelen että aloittaja on pohjimmiltaan katkera naisille. varmaan muuten ok ja osaa viestiä netissä ja mistä tietää että osaa heittää läppää oikeestikin, mutta jos vaikka ulkonäkö mättää, on ujo naisten kanssa tai ei ole statusta niin katkeroituu varsinkin nettideitissä.
Olen tuntenut miehiä jotka ovat liian reiluja jne ja sen jälkeen purkavat pahaa oloaan kun naisten kanssa ei kemiat toimi ja kipinöi ironiaan, sarkasmiin ja mustaan huumoriin.
hauska juttu mutta epäilen että taustalla on muutakin kuin vain kuvaus netin nausista esimerkiksi pettymys ettei löydä tai osaa tehdä vaikutusta naisiin. yrittää sitten analysoida, selittää ja kontrolloida asiaa huumorin avulla.
Tässäkin ketjussa osa naisista on kehunut miestä mutta tosiasiassa ihan muut asiat ratkaisee huoliiko naiset tuon miehen kuin huumori tai nämä "älykkäät" jutut.
se varmaan sapettaa ja sai tekemään aloituksen kun ei osannut edes netissä saada naista.
olisko siis joku onneton ikisinkku tuo aloittaja. - 13 + 20
Paras profiili alkoi sanoin: "Onhan noita suhteita ollut..."
Kiertopalkinto olisi pitänyt olla nimi :) - Vautsi vau.
Hitto..tää on TIMANTTIA!
Miksi kesti viisi vuotta että löysin tän ketjun? - lycka till
hmm... olisko miehistä jotain kategoriaa... ?
1.Pelkurit... Aikansa pitää jotain kirjekaveruutta yllä, mutta kun on tosi paikka lähestyy eli näyttäytyminen niin kadotaan kokonaan tai keksitään loputtomiin tekosyitä kun ei ehdi. Miksi siis ottaa alunperin yhteyttä.
2. Piupaut... Lähettelee naisille jotain erovalituskirjeitä kuinka on meinannut itsensä tappaa. Ja latoo kaiken sanamuotoihin "sinä olet tehnyt, sinun takiasi kärsin.." Vaikkei vastaanottaja ole ikinä nähnytkään. Aika iso vaatimus on, että pitäisi hallita psykiatrian kaikki koukut vaikkei koulutusta alalle ole. Varmemmin kai apua ammattilaisilta saisi. Muutenkin kaikille
3. Lukutaidottomat... Jos ikähaarukka on noin 35-40 niin toki täytyy sen viittä vaille vainaan suuttua pakeista ja blokata "ei kiitos"- vastauksen antaja. 10-15 v vanhempi tuskin houkuttaa jos on rajat laittanut.. Ei vaikka kuinka hakisi itse juuri sitä tietyn ikäistä (vois laittaa samaan kategoriaan itsekkäät)
4. Hetikohta synnyttävät... En ole siro itsekkään, mutta iso pinkee kaljamaha on jotain ihan käsittämättömän kauheaa. Se ihminen siellä alla.. voit olla tosi hyvä tyyppi, mutta nyt niskasta kiinni ja tekemään ittelle jotain. Jos näkee, että edes yrittää niin on aina eduksi
5. Itsekkäät... Miksi oletat, että joku haluaa kattella dokaamista tai oletat, että nainen maksaa kaiken? Miksi oletat, että naiset on vain seksin perässä. Jos ajattelis toisella lailla niin saattas käydä jopa flaksi eikä tarttis katkeroitua. Miksi oletat, ettei sinun tarvitse joustaa..?. jos ilmoitat heti kaiken maailman ehtoja voit olla varma, että etsit sitä oikeaa hautaan asti, koska sitä täydellistä ei ole. Tai jos on niin olet niin puhki etsinnöistäs ettet varmaan ymmärrä miten sen täydellisen kans pitäis olla, että se pysyy.
Voihan noita angstialotuksia tehdä, mut eikö viimekädessä kannattas meidän kaikkien katsoa peiliin, kuunnella vähän itteensä sillä korvalla, että miltä se muista kuulostaa ja yrittää parhaansa- hjk1
Osuko noin pahasti? Huumorintaju hukassa?
- doc tor who
Jotkut 2sois leukaiset ihratunkit osaa edes kiittää kukista tai vastata viesteihin .Sit on näitä joiden Pärstä kestä edes hyi saatana päivänvaloo kuvattomat sit nämä munanettijät yht. Ja en etsi lapsilleni isää mut lompakkoo v sut sit nää rinsessa tyyppi naama kaunis ja kroppa mut päässä on eioota
- Partiolainen
Aloitin nettideittailun vuonna 2010 ja olisi pitänyt lukea tämä avaus jo silloin niin olisi ymmärtänyt paljon paremmin nettideittailun logiikkaa. Varsinkin noita kemistejä on tullut tavattua useampia. Huoltajiin voisi lisätä kolmannenkin tyypin, nimittäin ne yh:t jotka etsii sitä oikeaa, mutta joilla menee se oma pikku kullannuppu tai -nuput aina kaiken edelle ja se tehdään selväksi jo profiilissakin. Treffikumppanille ei todellakaan anneta edes ripausta siitä arjesta vaan treffikumppani on sen hetken juhlaa, kun ipana on isällään ja äityli lähtee sähän hummaamaan ja viettämään laatuaikaa. Ja silloin on treffikumppanin parasta olla peitsi tanassa valmiina taistoon tai muuten heivataan suih vaan takavasemmalle.
- lokkia naaraan
Juu lapset kun on isältään. Silloin yh:n sängyssä nainnin mäiskettä
- EpsilonUros
Pitää edelleen niin hyvin paikkansa että on nostettava ylös.
Hatun nosto alkuperäiselle kirjoittajalle, toivottavasti olet löytänyt rakkautesi arkkityyppien ulkopuolelta! - qokolöpoiuh
Olen ollut jo kolme vuotta parisuhteessa, mutta sinkkuaikoja muistellessa minunhan pitäisi lokeroitua jompaan kumpaan yh-äitivalikosta, koska minulla oli kaksi lasta jo valmiiksi edellisestä liitosta. Kenties tuo "madonna", koska enempää lapsia en halunnut, enkä ollut niin läheisriippuvainen, ettenkö olis yksinkin pärjännyt. Siis niin, en halunnut vauvoja enää, mutta sen sijaan toivoin, että miehelläkin olisi jo lapsia. Itseasiassa annoin parillekin oikein hyvälle miehelle pakit siksi, että heillä ei lapsia ollut. Löysinkin upean miehen, jolla myöskin on ihana lapsi. Halusin että miehellä on lapsia, koska muuten olisi ollut se vaara, että ennemin tai myöhemmin mies muussa tapauksessa vielä haluaa vauvan, ja myös siksi, että halusin miehen joka ymmärtää mitä elämä lasten kanssa on, ja miten pohjattoman tärkeitä lapset ovat. Sitä ei lapseton kuitenkaan ymmärrä, vaikka yrittäisi. Oli minulla myös sydämessä tilaa, jonka avasin tietysti miehen lapselle.:)
Enkä koskaan ole kuvitellut, etteikö lapset vaikuttaisi parisuhteessa. Tietenkin vaikuttaa, ja pitääkin vaikuttaa! Koko pakettihan siinä puolin ja toisin otetaan, ja muutos on iso myös lapsille.
Elämäni varmasti oli/on tylsää sellaisten ihmisten mielestä, jotka haluavat muuta kuin tavallista perhe-elämää. Siksi hainkin rinnalleni miestä, joka haluaa samaa kuin minä. En etsinyt itselleni viihdyttäjää, joka järjestää sirkushuveja. Vaan ihmisen, jonka kainaloon käpertyä lauantai-iltaisin, ja miestä jonka kanssa huumori kantaa kiireisessä arjessa.
Oman realismini ja nuoruuden vaikean liittoni takia varmasti koen olevani kypsempi, empaattisempi ja kenties parempi äitikin. Samalla myös parempi kumppani. Niin ainakin koki ne miehet joita deittailin, ja onneksi myös puoliso jonka rinnalleni valitsin.:)
Mutta siis juu, madonnahan minä, jos näistä pitää valita. Onnellinen realisti Madonna, joka halusi elämäänsä mieheltäkin koko paketin.
Ihan vinkeitä luokitteluja. Joku kyllä sais tehdä miehistä samanlaisen, niin voisin sitten tsekata, mikä minun mieheni sinkkuna oli... =D - Edwardo_poistunut
Erinomaisia ja tarkkanäköisiä havaintoja menneiltä vuosilta, mitkä tuntuu olevan voimissaan vielä nykyäänkin. Kuin myös se huomio että "normaalit" löytävät nopeasti riittävän mieleisiä miehiä eivätkä näin jää roikkumaan treffeihin omine järjettömine vaatimuksine ja mielenoikkuine.
Jokaisen nettitreffimaailmaan nyt astuvan miehen kannattaa lukea aloittajan luokitukset tarkoin ja viisastua. Vähentää kummasti riskiä pään räjähdykselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e2987377Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne725696Kylillä nainen puhutaan
Että olet heilutellut peittoa yhden, toisen ja kolmannen kanssa. Pitääkö paikkansa?1453502Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1463407Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1831766Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee321707- 421384
- 221351
Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?
Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan611329En mä itke
sun perään mies. Tykkäsin kyllä. Tykkään vieläkin, mutta kyllä tä tästä. Mun sisällä kuplii kuitenkin jo ilo kesästä ja141216