Mikä on teiän lempi nba-joukkue ja pelaaja?
NBA
5
871
Vastaukset
- stide
mun lempi joukkue ja pelaaja on sit Seattle Supersonics ja niitten pelaaja Rashard Lewis
muuten vaa:\- Dima
Vitaly Potapenko seattlesta ja Vince Carter raptorssista...
Mitään eritysitä suosikki seuraa mulla ei ole... Tykkään vaan katsella pelejä kannustamatta kumpaakaan jengiä.
- pointsmaker89
mun lempi joukkue on ehdottomasti sacramento ja munn lemppari pelaajat on
kobe Bryant
Allen Iversson
LeBron James
Ben Wallace
Tracy McGrady - kidd
JOUKKUE:
new jersey nets
PELAAJIA:
jason kidd
tracy mcgrady
kenyon martin
sam cassel - KG!
Mun ylivertainen ykkössuosikki on ollu jo vuosia Kevin Garnett. Ja nyt se on vihdoin mvp. Garnettin myötä Timberwolves on jonkinmoinen suosikkijoukkue. Tässäpä mun all-stars kokoonpano: C Ben Wallace PF Kevin Garnett SF Vince Carter SG Tracy McGrady PG Stephon Marbury
P.S. Shaquille on kieltämättä paras sentteri mutta se on niin pirun tylsä pelaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433017Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta612961- 422367
- 311863
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251719Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa721694- 481586
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771275- 391260
- 791080