kipulääkitys leikkauksen jälkeen

Mitäs mieltä ollaan siitä, jos erityisen "verisen" leikkauksen jälkeen annetaan päiväkirurgiasta lähtiessä 2 x 600 mg Ibuprofeeni nieltäväksi ja muutama tuntia myöhemmin on ulkoinen verenvuoto ja 4 viikkoa myöhemmin edellen turvotus ja kipuja?

Niin ja puhelinkeskusteluissa ennen leikkausta oltiin sitä mieltä, että Primaspania voi ottaa ennen leikkausta kuten ennenkin?
1175
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 1

Vanhimmat

Kun puhut erittäin verisestä leikkauksesta? Litraa? kolmea litraa?

Äänestä

Kommentoi aloitusta


Uuusimaa kirjoitti:

Mitäs mieltä ollaan siitä, jos erityisen "verisen" leikkauksen jälkeen annetaan päiväkirurgiasta lähtiessä 2 x 600 mg Ibuprofeeni nieltäväksi ja muutama tuntia myöhemmin on ulkoinen verenvuoto ja 4 viikkoa myöhemmin edellen turvotus ja kipuja?

Niin ja puhelinkeskusteluissa ennen leikkausta oltiin sitä mieltä, että Primaspania voi ottaa ennen leikkausta kuten ennenkin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu