Loppuuko Hiussali Vaula ?
Sieltä lähti monta työntekijää kerralla pois ja hierojakin.
Autiolta näytti !
Kaikki "vanhat" kampaamot loppuu kun ne eivät pysy tässä ajassa mukana !
Huolestunut Mummo
Kampaamo Vaula
25
3801
Vastaukset
- yxäijä
Ainut parturi, jonka tukanleikkuuta vaimo kehuu, oon käynyt monissa paikoissa... Roissa. Aaa mut syyhän onkin ko. kampaajan työnjälki eikä työ paikan.
Että ollut hierojakin - enpä tiennytkään ? Kyllä, aika autiota oli nyt viimex.
Mutta taas kotona tuli : hyvä tukka ! - Kerrasta viisastunut
Sieltä lähti työntekijät/tuolivuokralaiset pois ja perustivat omat liikkeet.
Kuka siinä paikassa tahtoo olla töissä ?
Ainaiset henkilökemia ongelmat kuitenkin edessä.
Ilkeää touhua !- kampaaja itse
Kyllä asiakas tulee kampaajalle kampaajan maineen vuoksi, ei liikkeen maineen vuoksi.
Ainakin kun puhutaan pidempiaikaisesta asiakassuhteesta.
Tässä ammatissa kampaajasta voi tulla jopa asiakkaan paras ystävä.
Tsemppiä kuitenkin vastoinkäymisiin. - ihmeissään....
kampaaja itse kirjoitti:
Kyllä asiakas tulee kampaajalle kampaajan maineen vuoksi, ei liikkeen maineen vuoksi.
Tsemppiä kuitenkin vastoinkäymisiin.Jokuhan siellä mättää. Toissa talvena lähti 4 työntekijää ja nyt lähti toiset neljä. Viihtyisän oloinen paikka ainakin asiakkaan näkökulmasta...
- paikalla ei väliä
kampaaja itse kirjoitti:
Tsemppiä kuitenkin vastoinkäymisiin.Minä olen kulkenut oman kampaajani perässä jo kolmanteen paikkaan. Vaulassa kerkesin käymään vain kerran, kunnes kampaajani vaihtoi taas uuteen paikkaan. Perässä menin sinne, minne kampaajakin. Huomaan eron aikaisempiin verrattuna, että uudessa paikassa koko henkilökunta nauttii työstään.
-mizzu - Nelli29v
ihmeissään.... kirjoitti:
Jokuhan siellä mättää. Toissa talvena lähti 4 työntekijää ja nyt lähti toiset neljä. Viihtyisän oloinen paikka ainakin asiakkaan näkökulmasta...
Onko sit siinä omistajassa tai siinä toisessa "vanhemmassa" joku vika ?
- -ellux-
Nelli29v kirjoitti:
Onko sit siinä omistajassa tai siinä toisessa "vanhemmassa" joku vika ?
en usko, että paikassa on vikaa. Sehän on loistavalla paikalla ja tilatkin on suuret. Silti siellä porukka vaihtuu melko useasti...
- juttu,
paikalla ei väliä kirjoitti:
Minä olen kulkenut oman kampaajani perässä jo kolmanteen paikkaan. Vaulassa kerkesin käymään vain kerran, kunnes kampaajani vaihtoi taas uuteen paikkaan. Perässä menin sinne, minne kampaajakin. Huomaan eron aikaisempiin verrattuna, että uudessa paikassa koko henkilökunta nauttii työstään.
-mizzuettä miten voi kampaajat ja myös kosmetologi vaihtua niin tiheään kyseisessä paikassa?
- luulisin sen
juttu, kirjoitti:
että miten voi kampaajat ja myös kosmetologi vaihtua niin tiheään kyseisessä paikassa?
olevan. Kyllähän tuo yrittäminenkin pitäisi osata ajoissa lopettaa, jos se ei oikein näytä onnistuvan.
- se on?
luulisin sen kirjoitti:
olevan. Kyllähän tuo yrittäminenkin pitäisi osata ajoissa lopettaa, jos se ei oikein näytä onnistuvan.
Missä päin Roi:ta se sijaitsee?
- ollipk--
se on? kirjoitti:
Missä päin Roi:ta se sijaitsee?
Pekankadulla...sampokeskusta vastapäätä.
- tykästyny
kampaaja itse kirjoitti:
Tsemppiä kuitenkin vastoinkäymisiin.Ystävälliset ja ammattitaitoiset kampaajat.
- Aloitus26.6.2009
"Tykästyny"
Miksi nostit tämän lähes kymmenen vuotta vanhan mustamaalaus ketjun uudelleen esille ?
Eivätkö jauhot pussissasi olekkaan , niin puhtaita , kuin lyhyt
viestisi antaa ymmärtää ?
- 22232
Edelliseen; kun ihminen on kateellinen, niin sitten on ja konsteja pitää koittaa käyttää. Typerää kaivella nuin vanhoja, kyllähän täällä jotain on tapahtunu tuonki keskustelun jälkeen.
- Eläkelöitynyt
Joko jää eläkkeelle ?
- hoijakkata
Kysyppä Vaulalta itteltään, ni tarvi täällä seläntakana arpoa. Liike on auki varmaan tänäänki, jos kauhiasti kiinnostaa
- KatteenPaskastaRepimistä
Samaa mieltä edellisen nimimerkin kanssa .
Julkisella palstalla urkitaan nimimerkin suojissa toisten yksityisasioita .
Eläkkeelle lähtö on yksityisasia , jos se kiinnostaa , niin käy
kysymässä suoraan ko. henkilöltä itseltään.
- loppumikäloppu
Motta se Rovakadun lopussa ollut Lookss on lopettanut toimintansa. Liiketilakin jo tyhjennetty. Sen tarina oli sit ton mittainen
- 22232
Se onki aivan eri juttu, ei näillä ole mitää tekemistä keskenään
- eläköityvätnopeaan
Jäikö eläkkeelle sekin ? Monet kampaajathan ovat jo suht iäkkäitä ja raihnaisen näköisiä. Kävellyt ohi joskus tästä Rovakadun lopustakin, sekin kampaaja jo suht iäkkään näköinen.
Missä nuoret kampaajat ovat ? - hoijakkata
Onhan kummallista, kun kampaajatkin ikääntyvät ja tulevat ansaittun eläkeikään. Mikä ammatti sinulla on, nimim. eläköityvätnopeaan, kun olet ikinuori. Onnea työelämässä vieä 8kymppisenä, sinähän se jaksat. mutta kerro meillekkin, niin tiedämme valita saman ammatin.
Vaula ei kylläkään ole vielä iäkkään näköinen tai oloinen lainkaan. - eläköitynyt-
Mikäkö ammatti itsellä ?
No kuka sitä nyt omia asioitaan täällä kaikkien luettavana repostelee .
Toisten kampailut sen sijaan , voi noin ohimennen ja kevyesti vittuillen
käsitellä tyyliin , " hyväähän minä vain tarkoitin" .
- monetloppuu
Saahan sitä kysyä. Monella Kampaajallahan on ongelmia henkilökohtaisesti.
Toivottavasti ongelmat selviää ja eläkkeellä jaksavat sitten vielä elääkin.
Miksi muuten monet kampaamot loppuvat ? Ovatko asiakkaat loppuneet ?
Mainoskin loppunut Rovakadulta.- KateusVieKalat
"Monetloppuu"
Kampaajilla on siis " henkilökohtaisia ongelmia" , kuten edellinen
kirjoittaja antaa ymmärtää .
Jokainen tietää mitä " henkilökohtainen ongelma" Suomessa tarkoittaa .
En millään jaksa uskoa , että kampaajat olisivat sen juopompia
, kuin muutkaan ihmiset , mutta onhan tuo helppo tapa
mollata ammattikuntaa .
- katiskastakalakarkaa
Onhan sitä kampaajista kuullut kaikenlaista elämänaikana.
Kuka tarttui pulloon, kuka alkoi horoksi ja sitä rataa.
Onhan se ounasrinteen homoparikin melekonen kuuluisuus tässä kaupungissa. toinen tanssii ja toinen leikkaa päitä.
Vastuuton elämä voi olla tuhoksi. Ottakaa oppia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.4622848Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek152675Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2721618Miksi me ei mies voida edes viestitellä irl?
En odota enkä vaadi mitään, voitaisiin vain olla yhteyksissä jollain tapaa ihan oikeasti.841204Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia4411145Oliko Farmi-finaalitehtävät mielestäsi tasaveroisia Lloydin ja Johannan välillä?
Onnea Farmi-voitosta, Lloyd. Et tainnut olla ihan kaikkien suosikki, mutta puskit voittoon! Oliko finaalitehtävät miel631098- 156980
Rakennetaanko yhdessä?
Haluaisin rakentaa sun kanssa yhteistä tulevaisuutta❤️ Onko meistä siihen? Huomaan että sulta puuttuu se joku tärkeä elä41938- 56909
- 79895