Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Kariniemen

grillinuggetteja

tuli syötyä ensimmäisen ja viimeisen kerran. En itse koskaan eineksiä ostakaan, mutta likka oli ostanut mökin jääkaappiin happanemaan ja pakko oli käyttää, kun oli parasta ennen 25.6.2009.Tosiaankin tuo maku oli kammottavan tulinen kuin jossain ylimaustetuissa chipseissä, joita en suuhuni tunge. Luulen, että tuo keinotekoisesti mausteilla aikaansaatu aromi on niin vahva, että ne maistuisivat ihan samalta vielä ensi vuonnakin, joten turha siihen on päivääriä merkata. Seuraava päivä sitten alkoikin jo aamuisella päänsäryllä ja noiden lisäaineiden aikaansaama hämäräsokeus oli samaa luokkaa kuin viidessä kaljassa, jota ei minulla myöskään ole tapana litkiä. En suosittele auton rattiin tarttumista, jos tuollaista moskaa on sisuksiinsa saanut.

1

839

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agentti salainen

      Hehheee, Eipä kannatakaan lähetä "pientilalle" tutustumiskäynnille.

      - Kuluttajat kysyvät silloin tällöin, onko Kariniemen kotitila oikeasti olemassa. Me vastaamme, että kyllä on, kotitiloja on useita, kertoo HK:n siipikarjaliiketoiminnan johtaja Jari Leija.

      Hannes Kariniemen perheyrityksen piha-alueella Eurassa tosiaan oli omat broilerikasvattamot muutama vuosikymmen sitten. Samat hallit ovat tontilla edelleen, mutta ne omistaa HK Ruokatalon siipikarjaliiketoiminta.

      Alueella on broilerien teurastamo ja lihanjalostuslaitos, ja broilerit kasvavat 140 sopimustuottajan tiloilla lähikunnissa.

      - Kariniemen kotitilalta -tuotemerkin tunnettuutta kuvastaa se, että historian alkupuolelle kuuluu kolmen vuoden jakso, jolloin tuotantoa Kariniemen merkillä ei ollut lainkaan, mutta jonka jälkeenkin kuluttajat heti tunnistivat tuotteet, Jari Leija sanoo.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe