tuli syötyä ensimmäisen ja viimeisen kerran. En itse koskaan eineksiä ostakaan, mutta likka oli ostanut mökin jääkaappiin happanemaan ja pakko oli käyttää, kun oli parasta ennen 25.6.2009.Tosiaankin tuo maku oli kammottavan tulinen kuin jossain ylimaustetuissa chipseissä, joita en suuhuni tunge. Luulen, että tuo keinotekoisesti mausteilla aikaansaatu aromi on niin vahva, että ne maistuisivat ihan samalta vielä ensi vuonnakin, joten turha siihen on päivääriä merkata. Seuraava päivä sitten alkoikin jo aamuisella päänsäryllä ja noiden lisäaineiden aikaansaama hämäräsokeus oli samaa luokkaa kuin viidessä kaljassa, jota ei minulla myöskään ole tapana litkiä. En suosittele auton rattiin tarttumista, jos tuollaista moskaa on sisuksiinsa saanut.
Kariniemen
1
920
Vastaukset
- agentti salainen
Hehheee, Eipä kannatakaan lähetä "pientilalle" tutustumiskäynnille.
- Kuluttajat kysyvät silloin tällöin, onko Kariniemen kotitila oikeasti olemassa. Me vastaamme, että kyllä on, kotitiloja on useita, kertoo HK:n siipikarjaliiketoiminnan johtaja Jari Leija.
Hannes Kariniemen perheyrityksen piha-alueella Eurassa tosiaan oli omat broilerikasvattamot muutama vuosikymmen sitten. Samat hallit ovat tontilla edelleen, mutta ne omistaa HK Ruokatalon siipikarjaliiketoiminta.
Alueella on broilerien teurastamo ja lihanjalostuslaitos, ja broilerit kasvavat 140 sopimustuottajan tiloilla lähikunnissa.
- Kariniemen kotitilalta -tuotemerkin tunnettuutta kuvastaa se, että historian alkupuolelle kuuluu kolmen vuoden jakso, jolloin tuotantoa Kariniemen merkillä ei ollut lainkaan, mutta jonka jälkeenkin kuluttajat heti tunnistivat tuotteet, Jari Leija sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1817637
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes903660- 662509
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se721589Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3751513Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201406- 571393
Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171101Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791040Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841038