tuli syötyä ensimmäisen ja viimeisen kerran. En itse koskaan eineksiä ostakaan, mutta likka oli ostanut mökin jääkaappiin happanemaan ja pakko oli käyttää, kun oli parasta ennen 25.6.2009.Tosiaankin tuo maku oli kammottavan tulinen kuin jossain ylimaustetuissa chipseissä, joita en suuhuni tunge. Luulen, että tuo keinotekoisesti mausteilla aikaansaatu aromi on niin vahva, että ne maistuisivat ihan samalta vielä ensi vuonnakin, joten turha siihen on päivääriä merkata. Seuraava päivä sitten alkoikin jo aamuisella päänsäryllä ja noiden lisäaineiden aikaansaama hämäräsokeus oli samaa luokkaa kuin viidessä kaljassa, jota ei minulla myöskään ole tapana litkiä. En suosittele auton rattiin tarttumista, jos tuollaista moskaa on sisuksiinsa saanut.
Kariniemen
1
992
Vastaukset
- agentti salainen
Hehheee, Eipä kannatakaan lähetä "pientilalle" tutustumiskäynnille.
- Kuluttajat kysyvät silloin tällöin, onko Kariniemen kotitila oikeasti olemassa. Me vastaamme, että kyllä on, kotitiloja on useita, kertoo HK:n siipikarjaliiketoiminnan johtaja Jari Leija.
Hannes Kariniemen perheyrityksen piha-alueella Eurassa tosiaan oli omat broilerikasvattamot muutama vuosikymmen sitten. Samat hallit ovat tontilla edelleen, mutta ne omistaa HK Ruokatalon siipikarjaliiketoiminta.
Alueella on broilerien teurastamo ja lihanjalostuslaitos, ja broilerit kasvavat 140 sopimustuottajan tiloilla lähikunnissa.
- Kariniemen kotitilalta -tuotemerkin tunnettuutta kuvastaa se, että historian alkupuolelle kuuluu kolmen vuoden jakso, jolloin tuotantoa Kariniemen merkillä ei ollut lainkaan, mutta jonka jälkeenkin kuluttajat heti tunnistivat tuotteet, Jari Leija sanoo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk71300Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681203Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021055Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470997- 131904
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271889Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71884Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.66807Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan47802Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää397766