A peaceful man stands tall

# JVM

7

420

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tillaa lehti heti

      viikon päästä punakone lyö porvoolaiset niin maanrakoon, et sieltä ei enää nousta.
      joko uus valmentaja ja pelinrakentaja on löydetty.

      • # JVM

        tehnyt voittaa aina.

        Olisit nähnyt tai oikeastaan kuullut kuinka Robert kannusti Butcherssia eilen, kaunista, danke schön, bitte schön ;)


    • minä vaan

      Voisiko olla että crocot olisivat saaneet porvoon pelin sekaisin???

      • # JVM

        tehtävähän on aina yrittää sekoittaa peliä ja mitä paremmin pelaavat sen varmemmin ja enemmän sekoittavat.

        Tiedossa oli että EFL:n jälkeen tulee jonkin sortin "krapula", tosi pahat avainpelaajien loukkaantumiset sotkevat kuviota ja sitten kun sattuu vielä sivurajalle henkilö (mustavalkoraita), joka aiheuttaa massiivisen "allergia reaktion" niin diagnoosina on, keskittymisen herpaantuminen, energiavaje ja hapen puute.

        BUT 1st B30 08:04 Downs C22 04:00 Fumble 6-48 04:04
        BUT 1st B31 01:40 Kickoff B45 11:36 Interception 5-14 02:04
        BUT 2nd B25 08:51 Kickoff C30 05:39 Downs 7-45 03:12
        BUT 2nd B32 02:44 Punt C25 01:43 Fumble 3-43 01:01
        BUT 3rd B30 11:51 Kickoff C00 10:39 *TOUCHDOWN 4-70 01:12
        BUT 3rd B50 09:38 Fumble B35 08:56 Punt 1--15 00:42
        BUT 3rd B22 00:00 Punt B22 06:32 Fumble 0-0 00:00
        BUT 3rd B34 04:14 Kickoff B29 03:08 Interception 3--5 01:06
        BUT 3rd B20 00:29 Punt B30 10:53 Punt 6-10 01:36
        BUT 4th B24 06:10 Missed FG C00 04:24 *TOUCHDOWN 5-76 01:46
        BUT 4th B45 03:18 Punt B50 00:20 Interception 9-5 02:58

        Ja se heittohyökkäys ei vaan ole riittävän hyvällä tasolla kokonaisuutta ajatellen. Niitten yksittäisten kauniitten pitkien siivujen vastapainona lyhyet markkereita siirtävät peräkkäiset onnistumiset puuttuvat lähes kokonaan.


      • melkein tuomari;)
        # JVM kirjoitti:

        tehtävähän on aina yrittää sekoittaa peliä ja mitä paremmin pelaavat sen varmemmin ja enemmän sekoittavat.

        Tiedossa oli että EFL:n jälkeen tulee jonkin sortin "krapula", tosi pahat avainpelaajien loukkaantumiset sotkevat kuviota ja sitten kun sattuu vielä sivurajalle henkilö (mustavalkoraita), joka aiheuttaa massiivisen "allergia reaktion" niin diagnoosina on, keskittymisen herpaantuminen, energiavaje ja hapen puute.

        BUT 1st B30 08:04 Downs C22 04:00 Fumble 6-48 04:04
        BUT 1st B31 01:40 Kickoff B45 11:36 Interception 5-14 02:04
        BUT 2nd B25 08:51 Kickoff C30 05:39 Downs 7-45 03:12
        BUT 2nd B32 02:44 Punt C25 01:43 Fumble 3-43 01:01
        BUT 3rd B30 11:51 Kickoff C00 10:39 *TOUCHDOWN 4-70 01:12
        BUT 3rd B50 09:38 Fumble B35 08:56 Punt 1--15 00:42
        BUT 3rd B22 00:00 Punt B22 06:32 Fumble 0-0 00:00
        BUT 3rd B34 04:14 Kickoff B29 03:08 Interception 3--5 01:06
        BUT 3rd B20 00:29 Punt B30 10:53 Punt 6-10 01:36
        BUT 4th B24 06:10 Missed FG C00 04:24 *TOUCHDOWN 5-76 01:46
        BUT 4th B45 03:18 Punt B50 00:20 Interception 9-5 02:58

        Ja se heittohyökkäys ei vaan ole riittävän hyvällä tasolla kokonaisuutta ajatellen. Niitten yksittäisten kauniitten pitkien siivujen vastapainona lyhyet markkereita siirtävät peräkkäiset onnistumiset puuttuvat lähes kokonaan.

        Sanotaanko näin porvoo ei saa koskaan tarpeeksi rangaistuksia niistä sikailuista mitä tekevät kentällä!!! pelaavat aina kovaa ja SIKAA!!! Ovat aina saaneet paljon tuomareilta anteeksi laittomuuksiaan mitä tekevät kentällä


      • ....
        melkein tuomari;) kirjoitti:

        Sanotaanko näin porvoo ei saa koskaan tarpeeksi rangaistuksia niistä sikailuista mitä tekevät kentällä!!! pelaavat aina kovaa ja SIKAA!!! Ovat aina saaneet paljon tuomareilta anteeksi laittomuuksiaan mitä tekevät kentällä

        Mutta Porvoo ei tunnetusti ole mikään huono häviäjä.. ;D


      • ootte
        melkein tuomari;) kirjoitti:

        Sanotaanko näin porvoo ei saa koskaan tarpeeksi rangaistuksia niistä sikailuista mitä tekevät kentällä!!! pelaavat aina kovaa ja SIKAA!!! Ovat aina saaneet paljon tuomareilta anteeksi laittomuuksiaan mitä tekevät kentällä

        niin osaavia ja kekseliäitä niin laitetaan valmiiksi ne "ennakkoliput" ennen aloituspotkua jo täytäntöön (kun rikkovat kuitenkin), saadaan aloituspotku vietyä keskuskentältä velolle :)

        Jos sama linja pätee yleisesti kuin porvoossa valittiin niin ritarit joutuu potkaisemaan seuraavan kotipelin aloituspotkun vuoksenniskan kentältä :)

        Ja jos oikein muistan kuusiston kommentteja pelin tiimellyksestä niin wolvot tulee sillä tyylillä ylä-kentälle potkimaan lähi tulevaisuudessa :)

        Loppuilta etitään kadoksissa olevaa palloa :))))


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe