taittuu kahtia.. jos on vasemman puolen hemipareesi ja miksi pää kiertyy sille halvaantuneelle puolelle.. Joka tietää vastauksen.. niin kiitos jo etukäteen..
Miksi halvaantunut ihminen
6
253
Vastaukset
- puolisosi
neurologilta,.
mitä minä kysyn.. kun se ei oo kertonut mitään.. Mä en oo vaimona koko neurologia edes nähnyt.. kokonaiseen vuoteen.. miten minä sellaiselta ihmiseltä kysyn.. jota meidän perhekkään ei oo nähnyt kuin vilaukselta jollain käytävällä.. kuka se niistä oli.. se nainen.. vai se mieskö?
- kuka on puolisosi
pirre-tyttö kirjoitti:
kuka se on.. se neurologi on..
hoitava neurologi! Kysy jos et tiedä. Siis _sieltä_ paikasta missä puolisosi asuu. Asiahan ei ole uusi, puolisosi ei ole vastikään halvaantunut.
Ovatko nämä prvoja? Siis esim. tämä ja ne missä kysyt millä lääkkeellä parannetaan halvaantunut ihminen ym.
- tässä jotain
Kaulan vasemman puolen lihakset tulevat heikommiksi kuin oikean ja siksi pää kääntyy tälle heikommalle puolelle??
- minäpä
Vasen puoli halvaantunut, vaurio oikealla puolella. Tällöin tulee usein mukaan myös neglectiä, joka sitten saattaisi selittää tuon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?881737- 851242
- 1101123
- 71937
- 102884
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56828- 36732
- 47731
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47671- 33663