taittuu kahtia.. jos on vasemman puolen hemipareesi ja miksi pää kiertyy sille halvaantuneelle puolelle.. Joka tietää vastauksen.. niin kiitos jo etukäteen..
Miksi halvaantunut ihminen
6
276
Vastaukset
- puolisosi
neurologilta,.
mitä minä kysyn.. kun se ei oo kertonut mitään.. Mä en oo vaimona koko neurologia edes nähnyt.. kokonaiseen vuoteen.. miten minä sellaiselta ihmiseltä kysyn.. jota meidän perhekkään ei oo nähnyt kuin vilaukselta jollain käytävällä.. kuka se niistä oli.. se nainen.. vai se mieskö?
- kuka on puolisosi
pirre-tyttö kirjoitti:
kuka se on.. se neurologi on..
hoitava neurologi! Kysy jos et tiedä. Siis _sieltä_ paikasta missä puolisosi asuu. Asiahan ei ole uusi, puolisosi ei ole vastikään halvaantunut.
Ovatko nämä prvoja? Siis esim. tämä ja ne missä kysyt millä lääkkeellä parannetaan halvaantunut ihminen ym.
- tässä jotain
Kaulan vasemman puolen lihakset tulevat heikommiksi kuin oikean ja siksi pää kääntyy tälle heikommalle puolelle??
- minäpä
Vasen puoli halvaantunut, vaurio oikealla puolella. Tällöin tulee usein mukaan myös neglectiä, joka sitten saattaisi selittää tuon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut ja Tall poppy -syndrooma
Persut ovat uhranneet käytännössä koko elämänsä lannistaakseen tai sabotoidakseen yksilöitä, jotka erottuvat joukosta ky745279Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va2704389Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1033994Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,1892374Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.351677Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar721640- 171209
Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk61089Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii401031- 94909