taittuu kahtia.. jos on vasemman puolen hemipareesi ja miksi pää kiertyy sille halvaantuneelle puolelle.. Joka tietää vastauksen.. niin kiitos jo etukäteen..
Miksi halvaantunut ihminen
6
260
Vastaukset
- puolisosi
neurologilta,.
mitä minä kysyn.. kun se ei oo kertonut mitään.. Mä en oo vaimona koko neurologia edes nähnyt.. kokonaiseen vuoteen.. miten minä sellaiselta ihmiseltä kysyn.. jota meidän perhekkään ei oo nähnyt kuin vilaukselta jollain käytävällä.. kuka se niistä oli.. se nainen.. vai se mieskö?
- kuka on puolisosi
pirre-tyttö kirjoitti:
kuka se on.. se neurologi on..
hoitava neurologi! Kysy jos et tiedä. Siis _sieltä_ paikasta missä puolisosi asuu. Asiahan ei ole uusi, puolisosi ei ole vastikään halvaantunut.
Ovatko nämä prvoja? Siis esim. tämä ja ne missä kysyt millä lääkkeellä parannetaan halvaantunut ihminen ym.
- tässä jotain
Kaulan vasemman puolen lihakset tulevat heikommiksi kuin oikean ja siksi pää kääntyy tälle heikommalle puolelle??
- minäpä
Vasen puoli halvaantunut, vaurio oikealla puolella. Tällöin tulee usein mukaan myös neglectiä, joka sitten saattaisi selittää tuon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun302826Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081827Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171800- 171414
Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si731320- 241245
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431228Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?771169- 311018
UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa971007