http://www.supergolf.fi/tuotetiedot.jsp?productID=222
Tuollaista olen katsellut, mutta onkohan tuo kuinka hyvä? Merkkihän ei varmaan ole kummoinen, mutta ulkonäöltään houkuttelis.. :D
Aloitteleva olen myös.
Golf Girl FWS Pink naisten setti
2
660
Vastaukset
- Tuumiva
Aika houkuttelevalta näyttää ja kun aloittelijalle ei nuo kehäpainot ja varsien ominaisuudet vielä niin paljoa kerro, niin tuo kokonaisuus voisi olla ihan passeli sinulle.
Näkyy olevan 12 asteinen driveri, jota juuri aloitteleville naisille suositellaan.Samoin mukana on 21 asteinen hybridi, joka myös on tarpeellinen. Rautoja on paljon, ehkä liikaakin aluksi, mutta tarvit niitä kyllä myöhemmin.
Pinkki ulkonäkö ja naisille tehty stylaus ei varmasti ainakaan vähennä peli-iloasi. Pitkiä lyöntejä sinulle! - kenties golfia
Mun mielestä kannattaisi myös harkita allaolevasta linkistä löytyvää settiä.
http://www.thesportshq.com/golfgirl-fws-pink-collection-golf-club-set.aspx
Terv: tarkan markan mies :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291869Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1621844Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3631639- 1501237
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2151199Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 121071
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51019- 2851005
- 82991