Katoin just uutiset ja niissä kerrottiin että Sarah Palin aikoo pyrkiä ehdolle vuoden 2012 presidentinvaaleihin! Ja jos tiedätte niin se eukko on kiihkouskovainen, se oli sanonut että irakin sota on "Jumalan antama tehtävä" ja alaskaan (Luonnonsuojelualueelle) rakennettava öljyputki on jumalan tahto, ja se kieltäis abortit KOKONAAN myös raiskaus ja insesti tapauksissa! Ja ilmastonmuutos ei ole ihmisen aikaan saamaa! Joten siinä on "tosi uskovainen" ehkä itse antikristus! miettikää tuollaista usa:n presidenttinä? ei vastusta sotia, koska ne on "jumalan antamia tehtäviä", eukko ei tiennyt ees sitä että afrikka on manner, se luuli että se on valtio:) ollaan kusessa jos se pääsee presidentiksi.... Voin tietty olla väärässäkin, mut tämä oli minun mielipide....
MAAILMANLOPPU 2012
on totta
2
934
Vastaukset
- ulla 3
Ei se liikuta suomalaisia............................................boring
- Mr.K.A.T:
Asuntoluottokriisi USAssa, hei !
-Ei se liikuta mua, mä oon suomalainen ...booring...
Muuman kk:n jälkeen pankissa:
-Miksen mä rehellinen suomalainen saa lainaa pr#¤%le !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017293
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524906- 794599
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?694370- 1324158
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263188Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82908- 392458
- 472397
- 2092268