Olen 14 - vuotias tyttö Lieksasta ja Haluaisin aloittaa Voimistelun. Olen harrastanut joogaa puoli vuotta mutta siitä on aikaa.. KYllästyin kun se oli enemmän vanhuksille suunnattu jooga muoto. ohjaajakin oli päälle 60 : DD, vaikka ei siinä mitään vikaa ole. mutta se ei vain sopinut mulle. Halusin jotain semmoista missä liikutaan enemmän. Sitten olen hiihtänyt pienestä pitäen. Olen ihan hyvässä kunnossa.
Mutta pari pikku ongelmaa...
ongelma 1 : Lieksa on suht pieni kaupunki. eikä täällä ole paljon mahdollisuuksia. ( alan tutustua nyt paremmin lieksan urheilu mahdollisuuksiin.)
Ongelma 2 : Olenko liian vanha aloittamaan ?
Elikkäs harrastajat ja te muutkin niin vähän infoa tästä harrastuksesta ja sen semmoisesta. : ))
Kun koulut alkavat lieksassa ilmestyy lehden liitteenä sellainen pienempi lehti jossa on vähän harrasxtus mahdollisuuksista yms. ja sitten käyn kirjastosta Maannataina jotain kirjoja jotka kertovat voimistelusta.
Mutta sitä odotellessa... : ))
Haluaisin aloittaa Voimistelun!
hannnnn
3
433
Vastaukset
- hannnnn
Olen 163 cm / 56 kg : ))olenko hyvän kokoinen ?
- että....
ootko siis sopivan kokonen voimisteluun? tottakai! ei siihen oo mitään rajaa. kaikki on tervetulleita just sellasena ku on:) ite oon joukkuevoimistelija ja täysin samoissa mitoissa kuin sinä. ei oo myöhäistä alottaa. toivottavasti löydät jonku seuran missä voisit voimisteluu harrastaa! tää on paras laji!
- ja aloita
vaikka heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873846
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m891791Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek281492- 1651352
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut231158Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2031097Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?931061- 361047
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1251014Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell187915