Haluaisin aloittaa Voimistelun!

hannnnn

Olen 14 - vuotias tyttö Lieksasta ja Haluaisin aloittaa Voimistelun. Olen harrastanut joogaa puoli vuotta mutta siitä on aikaa.. KYllästyin kun se oli enemmän vanhuksille suunnattu jooga muoto. ohjaajakin oli päälle 60 : DD, vaikka ei siinä mitään vikaa ole. mutta se ei vain sopinut mulle. Halusin jotain semmoista missä liikutaan enemmän. Sitten olen hiihtänyt pienestä pitäen. Olen ihan hyvässä kunnossa.

Mutta pari pikku ongelmaa...

ongelma 1 : Lieksa on suht pieni kaupunki. eikä täällä ole paljon mahdollisuuksia. ( alan tutustua nyt paremmin lieksan urheilu mahdollisuuksiin.)

Ongelma 2 : Olenko liian vanha aloittamaan ?

Elikkäs harrastajat ja te muutkin niin vähän infoa tästä harrastuksesta ja sen semmoisesta. : ))

Kun koulut alkavat lieksassa ilmestyy lehden liitteenä sellainen pienempi lehti jossa on vähän harrasxtus mahdollisuuksista yms. ja sitten käyn kirjastosta Maannataina jotain kirjoja jotka kertovat voimistelusta.

Mutta sitä odotellessa... : ))

3

488

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hannnnn

Olen 163 cm / 56 kg : ))olenko hyvän kokoinen ?

• että....

ootko siis sopivan kokonen voimisteluun? tottakai! ei siihen oo mitään rajaa. kaikki on tervetulleita just sellasena ku on:) ite oon joukkuevoimistelija ja täysin samoissa mitoissa kuin sinä. ei oo myöhäistä alottaa. toivottavasti löydät jonku seuran missä voisit voimisteluu harrastaa! tää on paras laji!

• ja aloita

vaikka heti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita

Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko
      Maailman menoa
      274
      3477
    2. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      129
      1859
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Luterilaisuus
      300
      1619
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      77
      1462
    5. 77
      1436
    6. Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta

"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:
      Taivalkoski
      53
      1156
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      200
      1140
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      63
      1021
    9. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      22
      997
    10. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      64
      980
    Aihe