Opettelen grillausta ja en haluaisi polttaa kaloja/lihoja mustaksi ja kiinni parilaan. Mistä saisin hyvät ohjeet grillaukseen?
Paistokuumuus:?/voitelu?
-lohi (kalat)
-katkaravut
-sianliha
-naudan pihvit
-broileri, koivet/rinnat
-vihannekset (perunat ym)
Auta jos voit, silläå rahaa palaa kokeiluun!
MISTÄ GRILLAUSOPAS?
4
800
Vastaukset
- Vanha kokki
Menee kirjastoon, koska siellä on yleensä laaja valikoima aiheesta kuin aiheesta, koskien myös grillausta. Tutkimalla eri opuksia voi saada kimmokkeen jostain hyvästä teoksesta ja vaikkapa ostaa pläjäyttää sen omaan kirjastoonsa.
Näin minä tekisin, miten sinä?- kirjasto on, kiitti
mutta jos löytyy netistäkin niin toivoisin linkkiä.
- se
Löytyne googlettamalla ruoka tai grillaus ohjeet tms...
- grillaajille
Itse olin kohtalaisen onneton grillaaja ennen kuin ostin Steven Reichlenin "Kaikki grillauksesta" kirjan. Pari vuotta sitten Prismoista löytyi reilulla parillakympillä, ostin varmaan kymmenen kappaletta lahjoiksi. Nyt halvin taitaa olla http://www.grillimestari.com/kaikki-grillauksesta-p-111.html, muualtakin saa. Jos englanti ei ole ongelma, Amazonista löytyy alkuperäinen "How to grill" huomattavasti edukkaammin.
Suomennos on hyvä ja erityisesti juuri perusopastus on mainiota, isoja kuvia ja kädestä pitäen neuvottu suorat ja epäsuorat tekniikat. Kaikki luettelemasi raaka-aineet löytyvät 80 reseptin joukosta, lähes kaikki olen testannut ja hyväksi todennut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713498
Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m851516Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek251259- 1581222
Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit192978- 35971
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut16953Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?57832Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk91788- 62745