mitä syödä että vatsa toimisi

Tyttö21

Hyviä vaihtoehtoja jolla pitää vatsa toiminnassa dietinkin aikana ? :)

10

1639

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • se vhh!!

      Vatsan toimimattomuus on pieni ongelma vvh:n kaikkien vaikutusten rinnalla. Vhh tappaa sinut ennen aikojaan. Mitkään lihan ja rasvanmättäjäkansat eivät elä pitkään. Tutustu vaikkapa japanilaiseen ruokaan, niin tiedät, mikä on terveellistä ihmiselle. Se ei todellakaan ole vhh-ruokaa. En voi käsittää, miten ihmiset voi olla niin tyhmiä, että ryhtyvät rääkkäämään kehoaan vhh-dieetillä!

      • tri Rilli

        Sanoa, että höpö höpö, ei VHH ole ketään tappanut, tuota ei usko Erkkikään. Tietysti jos tuot kirjalliset todisteet pöytään niin katsotaan sitten, mutta tavalliseen ruokaan on kaikki kuolleet ja se on totuus. Vatsan toimintaan voi käyttää apteekista luonnon omaa vatsantoimintaa lisäävää ainetta eli Agiolaxia, tehty luonnon kuoriaineesta eikä vaikuta suoliston toimintaan samoin kuten jotkut ulostuslääkkeet suolta veltostuttavasti.


      • vedettiin

        me mitä vain


    • hyväksi

      Itse olen vhh:lla, ja syön päivittäin luonnonjugurttia tai turkkilaista jugurttia pellavansiemenrouheen kanssa. Kaksi ruokalusikallista päivässä rouhetta riittää, ja vatsa toimii hyvin! :)

    • niiin

      vedä sitä Brunbergin sokeritonta suklaata, jolla on suurina määrinä laksatiivisia vaikutuksia.

      Turkkilainen jugu on myös tosi hyvvää muuten vaan.

      Joo, vhh on tosi vaarallinen. Ei näin hyvä olo voi päättyä mitenkään hyvin :D

      • mitä ne syö?

        paljon KALAA ja muita mereneläviä.. lihaakin aika paljon.. leipä on aika tuntematon asia... hiilareita kohtuullisesti (riisi) siinäpä se :)


    • tasapainoinen ruokavalio

      Syö kaikkea kohtuudella, muista kuidut. Jos dieettiä kaipaat, niitähän on netissä pilvin pimein. Itse olen saanut parhaat tulokset Painonvartijoiden ohjeilla.

      Ihan hyvä konsti on myös tämä jossa syödään aamupäivällä pelkkiä hedelmiä. Muutoin ruokailussa ei sekoiteta proteiineja ja hiilihydraatteja keskenään. Ts. ruuan kanssa ei riisiä/leipää/perunaa jne. Vain salaattia. Tästä dieetistä tuli mielestäni kaikkein paras olo, koska elimistö pysyi puhtaana.

      On monta koulukuntaa ja vhh on yksi niistä, Moni on kieltämättä laihtunut, mutta en oikeasti usko ton jutun terveellisyyteen.

      • paras paras

        vaihtoehtoinen hoito, ryhdy vhh:lle!


    • akka

      Oma vatsa lähti toimimaan, kun sekoitin 200g turkkilaista jugurttia ja pari ruokalusikallista vehnänleseitä

    • Lyyliemppu

      Olen ollut 6 kk vhh:lla ja aloitan kaikki päiväni 1,5 dl turkkilaista johon on sekoitettu 2 rkl fibrex sokerijuurikaskuitua, 0,5 dl puolukoita ja 1 tl marjajauhetta (mitä tahansa esim. ruohonjuuressa myynnissä olevista).
      Lisäksi syön päivittäin 700-900 g erilaisia kasviksia, enimmäkseen kaaleja, sipulia, kesäkurpitsaa yms. noin 30 g pähkinöitä. Asiaan kuuluvat lihat, munat, juustot, metukat ja nyt kesällä kaikkia marjoja mitä kotimaisista on tarjolla suoraan metsästä tai kaupasta.
      Kaikki viljatuotteet, perunan ja riisin olen jättänyt pois, samoin sokerin paitsi %-suklaan. Olen entinen ripuloija ja röyhtäilijä, olen vanhahko - nyt olen kuitenkin löytänyt minulle täydellisesti sopivan ruokavalion, kolesterolit ja paineet sekä sokerit alkavat olla kohdallaan.
      Syö siis PALJON vihanneksia ja avita vatsaasi lisäkuiduilla, leseillä jos vatsasi kestää ne tai fibrexillä.
      Hyvää jatkoa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      132
      1308
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1175
    3. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      24
      804
    4. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      147
      798
    5. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      736
    6. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      723
    7. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      149
      705
    8. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      48
      698
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      27
      578
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      36
      551
    Aihe