Meillä on 7-vuotias poika, joka syö kylässä ollessa melkein joka toinen päivä pekonia ja kanamunia aamupalaksi. Olen yrittänyt sanoa, että se on epäterveellistä ja rasvaista, mutta tuntuu, että kukaan ei välitä vaan antavat syödä. Kotona ei kuitenkaan tahdo sitä. Syö kotona puuroa ja ruisleipää aamupalaksi.
Lapsen pekonin syöminen
8
2194
Vastaukset
- en ollenkaan
suosittele syömään lapsen pekonia. Syökää mieluummin sian pekonia.
- karppajinen
ravintojaterveys.fi tjsp kannattaa lukea, possun rasva on hyvää ja kun jättää perunat ja pastan pois, on ruokavalio kunnossa.
- ...
Tuskinpa haittaa, jos syö vaan kylässä ja sielläkin "melkein joka toinen päivä".
Kuulostat aikamoiselta terveysdiktaattorilta... - rasva niinkään
Pekonissa on suolaa aikamoinen määrä, joten siitä ennemminkin olisin huolissani.
- ...
vain kylässä ja "melkein joka toinen päivä". Ei kenenkään terveys moisesta heilahda suuntaan eikä toiseen. Tietysti jos asuu siellä kylässä niin eri asia...
- lapsi...
on samassa paikassa kylässä joka toinen aamu?
- Huolestunut äiti
Poika on tällä hetkellä mummulassa ja siellä setä syö joka aamu pekonia, mutta poika ei sentään joka päivä.
- Hessu+
..ei ole mitään epäterveellistä kunhan ei samalla vedä hiilihydraatteja. Hyvä ja proteiinipiotoinen aamiainen joka pitää nälkää pitkään eikä heiluttele insuliinitasoja. Ennemmin rajoittaisin noita hiilareita, eli puuroa ja leipää ym. Liiallinen hiilihydraattien syönti aiheuttaa myös lapsuusiän diabetesta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925278
- 564111
- 252219
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282048Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161805- 151454
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281270Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201056- 211000
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43991